quote:
Zeg... Heb jij niet een beetje te hard gereden dan?quote:
Jaaaaquote:
Stel amputatie voorquote:Op zondag 21 juni 2009 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
Bij mij jeukt iets anders.Kan iemand even langskomen om te krabben?
Ja gefoktquote:
ohw... wat hebbie erbij gezet dan?? zeker feessie in augustusquote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef mafkees01 het volgende:
Kheb de OP agende geupdate op de wiki fok![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
Zeg... Heb jij niet een beetje te hard gereden dan?![]()
quote:
Jaaaaaquote:
Ik ga echt lachen als je een bon krijgtquote:
Ook een manier om te zegen, dat het gezellig wasquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw... wat hebbie erbij gezet dan?? zeker feessie in augustushihi
Haha,quote:Op zondag 21 juni 2009 21:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ook een manier om te zegen, dat het gezellig was
En jij betaalt zekerquote:Op zondag 21 juni 2009 21:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga echt lachen als je een bon krijgt![]()
Ga je verder nergens heen? ik pak DanceValley ook nog meequote:
Weet ik, magquote:Op zondag 21 juni 2009 21:51 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga echt lachen als je een bon krijgt![]()
Ze weet wel dat ik het niet zo bedoelquote:Op zondag 21 juni 2009 21:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ook een manier om te zegen, dat het gezellig was
Hoi!quote:
Nja, decibel en q-base dan tot nu toe. En volgende maand de zwarte crossquote:Op zondag 21 juni 2009 21:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ga je verder nergens heen? ik pak DanceValley ook nog mee
Ik doe dan een symbolische bijdrage betalen van ¤1,-quote:
Zwarte crossquote:Op zondag 21 juni 2009 21:55 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Nja, decibel en q-base dan tot nu toe. En volgende maand de zwarte cross
Verder niet gok ik
Dat is aardigquote:Op zondag 21 juni 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doe dan een symbolische bijdrage betalen van ¤1,-
jaaa maar wel leuk feesssie, en ik ga met me neef mee, vorig jaar ook alquote:Op zondag 21 juni 2009 21:55 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Nja, decibel en q-base dan tot nu toe. En volgende maand de zwarte cross
Verder niet gok ik
Dancevalley is way to soft![]()
Ik ben aardigquote:
Fieuwquote:
Haha, inderdaadquote:Ze weet wel dat ik het niet zo bedoel
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doe dan een symbolische bijdrage betalen van ¤1,-
Is lache johquote:
Weet ikquote:Op zondag 21 juni 2009 21:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben aardig
[..]
Fieuw
[..]
Haha, inderdaad
Datquote:Op zondag 21 juni 2009 21:58 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Is lache johLekker bezopen mensen kijken
Te vet als je met een hoop mensen bent!
Vorig jaar om 4 uur snachts touwtje gespannen. Iedereen ging op zijn muil met hun dronken harses
Op dancevalley kan ik me niet vermaken. Zelfs niet met een grote groep
haha jij bent echt ergquote:Op zondag 21 juni 2009 21:58 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Is lache johLekker bezopen mensen kijken
Te vet als je met een hoop mensen bent!
Vorig jaar om 4 uur snachts touwtje gespannen. Iedereen ging op zijn muil met hun dronken harses
Op dancevalley kan ik me niet vermaken. Zelfs niet met een grote groep
Nou volgens mij ben je binnen, uitspelen die handel. Relatievoer?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:58 schreef KudFokker het volgende:
Hmm dat meisje voegde me net toe op msn, en ze heeft een foto van mij en haar als msn avatar
En ik sta er echt op als een lamme kreeft, dichtgeknepen oogjes en een rood hoofd als een boei
Huhquote:Op zondag 21 juni 2009 21:58 schreef KudFokker het volgende:
Hmm dat meisje voegde me net toe op msn, en ze heeft een foto van mij en haar als msn avatar
En ik sta er echt op als een lamme kreeft, dichtgeknepen oogjes en een rood hoofd als een boei
Was een tof feestje las ik alquote:Op zondag 21 juni 2009 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Brakheid, overheen gelezen, stom van me
Heb gezegd dat ze eerst maar met haar 'vriend' moet gaan pratenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:01 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Nou volgens mij ben je binnen, uitspelen die handel. Relatievoer?
MSN doe ik trouwens niet aan, is me veel te veel gedoe en moet daarvoor veel te veel aanwezig zijn op de pc.
Hoiquote:
Nouquote:Op zondag 21 juni 2009 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dateen er komen leuke bands .
![]()
Ik ook niet.Maar ik houd ook niet dance.
Ik weet nietquote:Op zondag 21 juni 2009 22:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha jij bent echt erg![]()
ik vermaak me overal
nee maar is een soort van... euhm hoe zeg je dat....
ken er geen woord voor vinden.... maar is iets tussen mij en me neef
Ik hoop dat morgen blijkt dat ik dat ook kan.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb gezegd dat ze eerst maar met haar 'vriend' moet gaan pratendaarna zie ik wel
De KF die een keer niet zijn pik achterna loopt!
Ik ben heel veelzijdige meidquote:Op zondag 21 juni 2009 22:04 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Ik weet nietMaar ik kom altijd voor de muziek
Aah het is toch al pussy in het bakkiequote:Op zondag 21 juni 2009 22:05 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Ik hoop dat morgen blijkt dat ik dat ook kan.
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:08 schreef mafkees01 het volgende:
Ikke niet echt
Naja... ligt eraan. Zolang het maar hard gaat vind ik het best
je belt maar niet...quote:Op zondag 21 juni 2009 22:11 schreef Carooltje79 het volgende:
pffff heb helemaal geen zin om hier in me uppie te zitten eigenlijks..
Dat zit je toch al?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:11 schreef Carooltje79 het volgende:
pffff heb helemaal geen zin om hier in me uppie te zitten eigenlijks..
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je belt maar niet...
hmmm, damn, iemand die bied zich echt letterlijk aan om mn fuckbuddy te worden...
En jij gaat er niet op in?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
je belt maar niet...
hmmm, damn, iemand die bied zich echt letterlijk aan om mn fuckbuddy te worden...
Je hebt de sms van Nouk gelezenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je belt maar niet...
En het probleem is?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je belt maar niet...
Dance Valley is inderdaad te softquote:Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef mafkees01 het volgende:
Dat is voor mij een groot verschilIk blijf liever thuis dan dat ik naar dancevalley ofzo ga
Mij te soft, het moet wel knallen en vet zijn 8)
Inderdaadquote:
Voor jou ja! Ik moet er nog heel wat moeite voor gaan doen hoor.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Aah het is toch al pussy in het bakkie
dat als iemand aanbied om in badjas met eronder lingerie aan te kloppen ik zoiets heb van.. laat maar.... hoewel ze wel een lekker lichaam heeft... no thnx..quote:
Als ik met de juiste mensen ben dan vermaak ik me welquote:Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef mafkees01 het volgende:
Dat is voor mij een groot verschilIk blijf liever thuis dan dat ik naar dancevalley ofzo ga
Mij te soft, het moet wel knallen en vet zijn 8)
Jij houdt meer van moeilijkere meiden?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat als iemand aanbied om in badjas met eronder lingerie aan te kloppen ik zoiets heb van.. laat maar.... hoewel ze wel een lekker lichaam heeft... no thnx..
Ben je echt wel een kerel?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat als iemand aanbied om in badjas met eronder lingerie aan te kloppen ik zoiets heb van.. laat maar.... hoewel ze wel een lekker lichaam heeft... no thnx..
Negeer die shit man, als dat niet zo is dan moet ze niet zo zeiken. Gelooft ze jou nou of die iemand... hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef KudFokker het volgende:
Ik kreeg trouwens vanmorgen een smsje van dat meisje met die 'vriend' met iets erin van "ben je gisteren met een ander geweest ? "
Dus ik smsde terug "uhm nee? "
Stuurde ze, ooh ik kreeg een smsje van iemand die zei van wel...
Dit is TE ja..quote:Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij houdt meer van moeilijkere meiden?
Bedoel; dit is je té makkelijk?!
Aha oke....quote:Op zondag 21 juni 2009 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dit is TE ja..zeker omdat we elkaar pas 1x gesproken hebben in de kroeg
MysteryLand, DefQon, Q-basequote:
Vies?! Lekkerrrrrquote:Op zondag 21 juni 2009 22:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jah, er stond in dat ze graag komt bij mij..viespeukje dat het is!
18quote:Op zondag 21 juni 2009 22:16 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Negeer die shit man, als dat niet zo is dan moet ze niet zo zeiken. Gelooft ze jou nou of die iemand... hoe oud is ze eigenlijk?
Dat is wel heel makkelijk ja.... Maar toch, voor een keertje.....quote:Op zondag 21 juni 2009 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan heb je wel een mega indruk op haar gemaaktquote:Op zondag 21 juni 2009 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tja typisch Nouk hequote:Op zondag 21 juni 2009 22:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, er stond in dat ze graag komt bij mij..viespeukje dat het is!
Jaloers?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef KudFokker het volgende:
Toen vertelde ze dat die vriendin van haar tegen haar had gezegd dat ik tegen haar had gezegd dat ik niet met haar praatte omdat ik haar niet interessant vond
Echt een kut streek van dat wijf
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
18
En meisje 1 was er gisteren met die vriendin van haar
Ze belde me vanmiddag even, en ik bood mijn excuses aan voor het feit dat ik de hele avond bijna niks tegen haar heb gezegd.
Toen vertelde ze dat die vriendin van haar tegen haar had gezegd dat ik tegen haar had gezegd dat ik niet met haar praatte omdat ik haar niet interessant vond
Wat een kinderachtig gedoe man, ken zelf ook zo'n nep-roddel-verspreid-trut, probeer altijd maar zo ver mogelijk uit haar buurt te blijven. Maar dit heb ik misschien een beetje aan mijzelf te danken...quote:Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
18
En meisje 1 was er gisteren met die vriendin van haar
Ze belde me vanmiddag even, en ik bood mijn excuses aan voor het feit dat ik de hele avond bijna niks tegen haar heb gezegd.
Heeft het je weekend goed gemaakt?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef Q. het volgende:
Zo. Dat was weer een toffe zondag. Hier nog iets gemist?
Niets mis mee. Ik heb twee weken terug met een vrouw van 40 gezoend.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
date je nu ook, oudere vrouwen
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
MysteryLand, DefQon, Q-base
[..]
Vies?! Lekkerrrrr
Echt waarquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:25 schreef mafkees01 het volgende:
[..]goed zo!
Ook geweest bij defqon?
Ik ben aanwezig bij decibel en q-base iig
getl0st van hier ook en carooltje ook geloof?
je was je bril kwijt?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Niets mis mee. Ik heb twee weken terug met een vrouw van 40 gezoend.
Dit was overigens omdat ze zei dat ze 25 was, na het zoenen was ze ineens 40. "Dat HEB ik je toch gezegd!"achja
Nee helaas..quote:Op zondag 21 juni 2009 22:25 schreef mafkees01 het volgende:
goed zo!
Ook geweest bij defqon?
Ik ben aanwezig bij decibel en q-base iig
getl0st van hier ook en carooltje ook geloof?
Grotendeels. Toch jammer van die gemiste vrijdag- en zaterdagavond. Maak ik volgende week wel weer goed.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heeft het je weekend goed gemaakt?
Ik weet het niet, was er niet
Zonde zonde zondequote:Op zondag 21 juni 2009 22:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee helaas..Ik weet nog niet waar ik wel of niet ben, beslis meestal op het laatste moment..
Slaap lekkerquote:
Het was aan het eind van de avond, de bieren hebben mijn bril kapot gemaakt. Maar nog steeds had ik haar hooguit 30 geschat.quote:
Trustenquote:
quote:
Nee, een vaststelling.quote:
Hoi.quote:
Precies, komt wel weerquote:Op zondag 21 juni 2009 22:28 schreef Q. het volgende:
Grotendeels. Toch jammer van die gemiste vrijdag- en zaterdagavond. Maak ik volgende week wel weer goed..
I know, I know.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:28 schreef mafkees01 het volgende:
Zonde zonde zonde![]()
Je hebt wat gemist. Decibel of q-base zou ik sowieso kaartje regelen, masterlijke feestjes
Je bent welkom hoor! Hier is gezelschap genoegquote:Op zondag 21 juni 2009 22:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, komt wel weer![]()
[..]
I know, I know.
Gezelschap is soms lastig te vinden hiervoor
Tof!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:33 schreef mafkees01 het volgende:
Je bent welkom hoor! Hier is gezelschap genoeg
Helemaal wausquote:Op zondag 21 juni 2009 22:37 schreef mafkees01 het volgende:
[..]Wij zijn wel helemaal gek hoor, dus je moet je niet gauw schamen
Doe ik nietquote:Op zondag 21 juni 2009 22:37 schreef mafkees01 het volgende:
Wij zijn wel helemaal gek hoor, dus je moet je niet gauw schamen
Ga lezenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben moe en moet naar bed, maar ik wil niet....
Ik ken het gevoel.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:40 schreef Nouk84 het volgende:
Even dansen dan maarquote:Op zondag 21 juni 2009 22:40 schreef Nouk84 het volgende:
+1quote:Op zondag 21 juni 2009 22:40 schreef Nouk84 het volgende:
Naja... gewoon gekquote:
Oke, nou dan kunnen we een FOK! meet doenquote:
Oh, haha. Dat mag ookquote:
Ja dat is op zich wel een goed ideequote:
Waardeloos.. Ik wil iemand spreken die waarschijnlijk pas over een uur online komt, als hij überhaupt online komt.. En toch eigenlijk wil ik hem helemaal niet spreken. Ik ben weer de vrouw aan het uithangenquote:
Dat zou kunnen inderdaadquote:Op zondag 21 juni 2009 22:43 schreef mafkees01 het volgende:
Oke, nou dan kunnen we een FOK! meet doenalthans... als het uitkomt!
En nou al pitten?
Eeeeeej buurmannetjequote:
Ga maar naar bed dan en ff lekker lezenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
Waardeloos.. Ik wil iemand spreken die waarschijnlijk pas over een uur online komt, als hij überhaupt online komt.. En toch eigenlijk wil ik hem helemaal niet spreken. Ik ben weer de vrouw aan het uithangen
Het is genetisch bepaald dat je dat mag doen.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Waardeloos.. Ik wil iemand spreken die waarschijnlijk pas over een uur online komt, als hij überhaupt online komt.. En toch eigenlijk wil ik hem helemaal niet spreken. Ik ben weer de vrouw aan het uithangen
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeeeeej buurmannetje![]()
![]()
das lang geleden
Hey!quote:
Dan slaap jij zo, hahaquote:
Gelijk heb jequote:Op zondag 21 juni 2009 22:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Probeer een beetje van het weer te genieten de laatste tijd.
L.!quote:
Fieuwwww!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:46 schreef Sinceria het volgende:
Het is genetisch bepaald dat je dat mag doen.
Haha inderdaad..quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad
Normaal op zondag lig ik de hele dag in mijn bed te rotten, dat heb ik vandaag niet gedaan. Ik heb vannacht ook maar 6 uur geslapen en minstens 300x wakker geweest..
Ik ga zo met laptop en al naar benedenquote:
Zondagavondtv is stomquote:Op zondag 21 juni 2009 22:48 schreef mafkees01 het volgende:
![]()
Nou lekker naar je bedje dan. Even TV kijken, (vooral sbs6) en dan lig je zo lekker te snoezen
![]()
Althans... ik
Oeh! Nasty!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:49 schreef Ludootje het volgende:
Alleen de terugreis was kut... Iemand onder mijn trein gesprongen op station Eindhoven. 't Is dat ik me herinnerde dat ik nog een kaartje moest halen, anders was het recht voor mijn neus gebeurd.
jeetje zeg das heftigquote:Op zondag 21 juni 2009 22:49 schreef Ludootje het volgende:
Net lekker familieweekend gehad in Zuid-Limburg, was reuze gezellig!![]()
Alleen de terugreis was kut... Iemand onder mijn trein gesprongen op station Eindhoven. 't Is dat ik me herinnerde dat ik nog een kaartje moest halen, anders was het recht voor mijn neus gebeurd.
Hè bah!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:49 schreef Ludootje het volgende:
Net lekker familieweekend gehad in Zuid-Limburg, was reuze gezellig!![]()
Yep... Liep de trap naar het perron op, bedacht dat ik een kaartje moest hebben en toen ik weer de trap naar het perron op liep stormden er een paar conducteurs langs me heen.quote:
Okequote:Op zondag 21 juni 2009 22:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zondagavondtv is stomIk ga mijn boek proberen
Gekkie, wel speciaal iemand dusquote:
Nou. Wauw. Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:51 schreef KudFokker het volgende:
heb een PowNed sticker op de 'boekhouder van Hoorn' geplakt
Yep, met jou?quote:
Inderdaad, meestal pakken ze een rustige overweg tussen de weilanden of zo. Deze besloot het te doen op een perron waar 300 mensen (en kinderen!) stonden te kijken.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hè bah!
En op het station... Dat hoor je niet zo heeél vaak...
Blegh. Zelf gelukkig nooit zoiets gezien. Wel 1x gehad dat er iemand onder mijn trein was gesprongen, zat voor in de trein, zag de ambulancebroeders druk bezig zijn. Dame heeft het uiteindelijk zelfs nog overleefd. Was ook geen leuk gezicht.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep... Liep de trap naar het perron op, bedacht dat ik een kaartje moest hebben en toen ik weer de trap naar het perron op liep stormden er een paar conducteurs langs me heen.
Aan hun handelingen te zien mocht hulp niet meer baten, zelfs de ambulancebroeders kwamen heel rustig aangelopen.
Die gast is echt een icoon hoorquote:
Hoezo egoistisch? Ziek gewoon.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad, meestal pakken ze een rustige overweg tussen de weilanden of zo. Deze besloot het te doen op een perron waar 300 mensen (en kinderen!) stonden te kijken.
ja ookquote:
Dat is dan de 2de keer dat ik het hoor van Station Eindhovenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad, meestal pakken ze een rustige overweg tussen de weilanden of zo. Deze besloot het te doen op een perron waar 300 mensen (en kinderen!) stonden te kijken.
Juist. Dit is echt zo'n wanhoopsdaad... Heftig hoor!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
trustequote:
Helder denken is er niet bij, anders doe je zoiets nietquote:Op zondag 21 juni 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist. Dit is echt zo'n wanhoopsdaad... Heftig hoor!
Ik vind sowieso een perron niet slim, omdat een trein dan niet op volle vaart is & de kans dat je het overleefd vrij groot is...![]()
Slaap lekkerquote:
Klopt, maar mensen die het op zulke plekken doen, doen het puur uit wanhoop (de knop slaat door en je doet het meteen). De meeste mensen die op open plekken springen/liggen/whatever doen het met voorbedachte raden en dan is het "minder" wanhoop.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Helder denken is er niet bij, anders doe je zoiets niet
Mja, dat was hier een tijdje ook geleden ook. Die vrouw sprong/ging liggen voor station Roosendaal, maar op die overweg remmen de treinen al flink afquote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef dikkemongul het volgende:
Laatst op in de trein naar Brussel gezeten, hadden we ook een springer maar de trein reed maar 30 daar en daar had meneer de egoïst nou even geen rekening mee gehouden.
Na drie uur wachten riep de conductrice om dat er een springer was en dat hij het overleefd heeft. Heel de coupe in een scheur. Best erg eigenlijk maar de grappen vlogen er keihard uit. "Hij is zeker tegen de zijkant van de trein gesprongen" etc.
Die onder mijn trein destijds deed dat ook op een paar honderd meter bij een station (Hilversum) vandaan, trein reed daar ook best wel zachtjes.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind sowieso een perron niet slim, omdat een trein dan niet op volle vaart is & de kans dat je het overleefd vrij groot is...![]()
Daar denken ze niet bij na.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:57 schreef KudFokker het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je zo diep kan zinken om andere mensen zo met jouw ellende op te zadelen.
Echt heel laf is dat
Het leven is hard, maar de voorkant van een trein nog harderquote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef dikkemongul het volgende:
Laatst op in de trein naar Brussel gezeten, hadden we ook een springer maar de trein reed maar 30 daar en daar had meneer de egoïst nou even geen rekening mee gehouden.
Na drie uur wachten riep de conductrice om dat er een springer was en dat hij het overleefd heeft. Heel de coupe in een scheur. Best erg eigenlijk maar de grappen vlogen er keihard uit. "Hij is zeker tegen de zijkant van de trein gesprongen" etc.
Slaap lekker.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen die het op zulke plekken doen, doen het puur uit wanhoop (de knop slaat door en je doet het meteen). De meeste mensen die op open plekken springen/liggen/whatever doen het met voorbedachte raden en dan is het "minder" wanhoop.
Juist, die denken er niet zo goed over na dan.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Die onder mijn trein destijds deed dat ook op een paar honderd meter bij een station (Hilversum) vandaan, trein reed daar ook best wel zachtjes..
Hmm die mensen willen het waarschijnlijk zo snel mogelijk voorbij hebben ofzo ?quote:
Je zult maar net hebben dat hij doorrijdt tot net een arm en een been er afgescheurd worden en de trein dan stopt. Auw.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat was hier een tijdje ook geleden ook. Die vrouw sprong/ging liggen voor station Roosendaal, maar op die overweg remmen de treinen al flink af
Nee, dat denk ik ook niet.quote:
Naja, zij hebben het idee dat ze het ook goed doen, maar zien dan zo'n "groot" detail over het hoofd. En tja, goed nadenken kunnen ze natuurlijk ook niet echt.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm die mensen willen het waarschijnlijk zo snel mogelijk voorbij hebben ofzo ?
Nja, lijkt me toch wel dat je voor zoiets toch moet nadenken?
Ook die kwam voorbij.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het leven is hard, maar de voorkant van een trein nog harder?
Mja, dat lijkt mij ook niet zo prettigquote:Op zondag 21 juni 2009 23:00 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Je zult maar net hebben dat hij doorrijdt tot net een arm en een been er afgescheurd worden en de trein dan stopt. Auw.
het is geel en als het in je oog komt ben je dood ?quote:
het proces voor de daad, denken ze wel over na maar op point of no return gaat de knop omquote:Op zondag 21 juni 2009 23:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als mensen compleet van de wereld zijn door een depressie komt het wel eens voor dat ze gewoon op dat moment besluiten er voor te springen. Zonder voorbedachte rade.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mja, puur wanhoop.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als mensen compleet van de wereld zijn door een depressie komt het wel eens voor dat ze gewoon op dat moment besluiten er voor te springen. Zonder voorbedachte rade.
een jochie van 10 aan de balustrade van het trapgat zien hangen, wanhoop?quote:
Mja, ik hoorde laatst dat een machinist het gemiddeld 10x in zijn carrière mee maakt ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:02 schreef Ludootje het volgende:
Wel goed trouwens dat ze na 15 minuten al opvang voor passagiers hadden geregeld.
Was bijna surrealistisch om te zien hoe geroutineerd en casual die machinisten en conducteurs er over praatten. Maar een machinist zei ook dat het om zo'n 300 pogingen per jaar gaat, dus zij komen het wel heel vaak tegen.
Nee, dat noem ik geen wanhoop.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
een jochie van 10 aan de balustrade van het trapgat zien hangen, wanhoop?
ja idd hoe triest dan ook, het is voor hun gwn werkquote:Op zondag 21 juni 2009 23:02 schreef Ludootje het volgende:
Wel goed trouwens dat ze na 15 minuten al opvang voor passagiers hadden geregeld.
Was bijna surrealistisch om te zien hoe geroutineerd en casual die machinisten en conducteurs er over praatten. Maar een machinist zei ook dat het om zo'n 300 pogingen per jaar gaat, dus zij komen het wel heel vaak tegen.
Ja en dat vind ik altijd zo vreselijk voor die mensen. Dat ze zich zo ongelofelijk kut voelen dat zoiets nog de enige optie lijkt.quote:
Waar?quote:
Uhuh. Hier is pas geleden iemand op het spoor gaan liggen, omdat hij ruzie kreeg met zijn vriendin in de auto. Hij was ook al jaren depressief en zijn familie hield er ook wel rekening mee dat dit wel een "keer" moest gebeuren, maar dan nog... Ze zaten in de auto en waren aan het wachten op de trein. Hij stapt uit, loopt 100m verder, gaat liggen & "klaar".quote:Op zondag 21 juni 2009 23:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik altijd zo vreselijk voor die mensen. Dat ze zich zo ongelofelijk kut voelen dat zoiets nog de enige optie lijkt.
quote:
quote:
Ik lig inmiddels op mijn bedquote:
Het is maar goed dat ik je een beetje ken!quote:
Is hij ook echt blijven liggen tot die trein kwam?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh. Hier is pas geleden iemand op het spoor gaan liggen, omdat hij ruzie kreeg met zijn vriendin in de auto. Hij was ook al jaren depressief en zijn familie hield er ook wel rekening mee dat dit wel een "keer" moest gebeuren, maar dan nog... Ze zaten in de auto en waren aan het wachten op de trein. Hij stapt uit, loopt 100m verder, gaat liggen & "klaar".
Dat is dan hooguit omdat die trein vol in de ankers gaat. Zo'n botsing voel je echt niet...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ben echt heel blij dat ik dat nog niet heb hoeven meemaken...
Wel een keer in een trein gezeten met een springer, maar zat achterin dus heb niks gemerkt behalve een klein schokje...
Ja. Er is bij hem echt een knop om gegaanquote:Op zondag 21 juni 2009 23:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Is hij ook echt blijven liggen tot die trein kwam?
Mja, dat is even iets andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Das wel erg heftig. Ook dat zijn vriendin dat gezien heeft.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja. Er is bij hem echt een knop om gegaan![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:09 schreef automatic_ het volgende:
Mja, dat is even iets andersJa..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dat soort mensen zijn al ver heen als je dat soort dingen doet....quote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh. Hier is pas geleden iemand op het spoor gaan liggen, omdat hij ruzie kreeg met zijn vriendin in de auto. Hij was ook al jaren depressief en zijn familie hield er ook wel rekening mee dat dit wel een "keer" moest gebeuren, maar dan nog... Ze zaten in de auto en waren aan het wachten op de trein. Hij stapt uit, loopt 100m verder, gaat liggen & "klaar".
Ja, en nog andere mensen die aan het wachten waren. Echt ziek...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Das wel erg heftig. Ook dat zijn vriendin dat gezien heeft.
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja..Ahh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi. Lief
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Klopt. Bij hem is iets geknapt en heeft het "meteen opgelost".quote:Op zondag 21 juni 2009 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn al ver heen als je dat soort dingen doet....
Echt niet dat een normaal persoon dat soort dingen doet.
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Maar je bent er nogquote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef KudFokker het volgende:
Hmm toen het uit was tussen mij en mijn ex (waar ik 4 jaar mee had) had ik ook echt het gevoel dat ik me voor een trein kon gooien omdat het leven niet leuk meer was
![]()
quote:
Hou dat gevoel lang genoeg aan en je ziet op een gegeven moment echt geen uitweg meer.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef KudFokker het volgende:
Hmm toen het uit was tussen mij en mijn ex (waar ik 4 jaar mee had) had ik ook echt het gevoel dat ik me voor een trein kon gooien omdat het leven niet leuk meer was
![]()
quote:
Ja en schaam me nu echt DOOD voor de gedachte die ik toen hadquote:
quote:
Wat heeft je eigenlijk weerhouden? Angst voor de dood? Of ingezien dat het jet zo erg was? Etc.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef KudFokker het volgende:
![]()
Nja, dat probleem stelde eigenlijk niks voor...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:16 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Hou dat gevoel lang genoeg aan en je ziet op een gegeven moment echt geen uitweg meer.
Bull, dan ben je mentaal al instabiel of een steekje los.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, dat probleem stelde eigenlijk niks voor...
Ik kan me dus wel goed voorstellen dat wanneer dit soort problemen samen komen dat je geen andere uitweg meer ziet...
Zoals: gedumpt door je partner, failliet of ziek, dat soort dingen...
Ja, maar ik wilde de pret niet drukken, hahaquote:Op zondag 21 juni 2009 23:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Je had het natuurlijk wel mogen zeggen hè
Als je deze uitspraak vaker bezigt, zou ik die trein toch eens heroverwegen.quote:
Mijn vrienden die me diezelfde dag gebeld hebben om wat leuks te doen...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat heeft je eigenlijk weerhouden? Angst voor de dood? Of ingezien dat het jet zo erg was? Etc.
Als je zo'n uitspraak vaak genoeg bezigt dan word je vanzelf door een ander voor de trein geduwd.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:20 schreef Litpho het volgende:
Als je deze uitspraak vaker bezigt, zou ik die trein toch eens heroverwegen.
De reden maakt niet uit, het is het gevoel dat je erbij krijgt dat het doet.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, dat probleem stelde eigenlijk niks voor...
Ik kan me dus wel goed voorstellen dat wanneer dit soort problemen samen komen dat je geen andere uitweg meer ziet...
Zoals: gedumpt door je partner, failliet of ziek, dat soort dingen...
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:21 schreef Nouk84 het volgende:
Kippenvel. Dit is echt niks voor mij, maar hier krijg ik wel kippenvel van..
Zegt een zoon tegen zijn vader : Pap, wil je een marathon met me lopen? De
vader, die ondanks dat hij een hartaandoening heeft zegt JA.
Ze lopen een marathon samen.
Zoon vraagt : Pap wil je nog een marathon met me lopen?
Vader zegt weer ja.
Heb een keer het hele verhaal gelezen. Dan moet je toch wel gek zijn op iemand
Op een dag vraagt de zoon aan zijn vader "Pap wil je de Ironman met mij
doen?". De "Ironman" is de zwaarste triatlon die er bestaat (4 km zwemmen,
180 KM fietsen en vervolgens 42 km hardlopen). Vader zegt weer ja.
Het verhaal klinkt nog niet erg spannend, totdat je dit filmpje ziet :
Snap ik..quote:Op zondag 21 juni 2009 23:20 schreef automatic_ het volgende:
Ja, maar ik wilde de pret niet drukken, haha![]()
Het was in ieder geval waar wij twee keer overheen zijn gegaan![]()
Vooral als je zo met mensen omgaat jaquote:Op zondag 21 juni 2009 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zo'n uitspraak vaak genoeg bezigt dan word je vanzelf door een ander voor de trein geduwd.
Praat jij altijd zo over je zusje?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:21 schreef KudFokker het volgende:
Ik geloof dat mijn zussie het vandaag heeft uitgemaakt met haar vriend op zijn verjaardag...
Fokking kutwijf
Ja, diequote:Op zondag 21 juni 2009 23:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik..
Die dicht bij je huis, die kleine overgang?
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 juni 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die![]()
Ik ga naar mijn bedje! Nog één aflevering GA en dan ga ik slaapje slaap doen. Kusjeeee![]()
Trustequote:Op zondag 21 juni 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die![]()
Ik ga naar mijn bedje! Nog één aflevering GA en dan ga ik slaapje slaap doen. Kusjeeee![]()
Jeetje..quote:Op zondag 21 juni 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
Ja, die![]()
brrr, idd kippenvelquote:Op zondag 21 juni 2009 23:21 schreef Nouk84 het volgende:
Kippenvel. Dit is echt niks voor mij, maar hier krijg ik wel kippenvel van..
Zegt een zoon tegen zijn vader : Pap, wil je een marathon met me lopen? De
vader, die ondanks dat hij een hartaandoening heeft zegt JA.
Ze lopen een marathon samen.
Zoon vraagt : Pap wil je nog een marathon met me lopen?
Vader zegt weer ja.
Op een dag vraagt de zoon aan zijn vader "Pap wil je de Ironman met mij
doen?". De "Ironman" is de zwaarste triatlon die er bestaat (4 km zwemmen,
180 KM fietsen en vervolgens 42 km hardlopen). Vader zegt weer ja.
Het verhaal klinkt nog niet erg spannend, totdat je dit filmpje ziet :
Slaap lekker,quote:Op zondag 21 juni 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die![]()
De laatste tijd wel, maar ze is zichzelf niet meer de laatste tijd...quote:
Hoe oud is ze?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De laatste tijd wel, maar ze is zichzelf niet meer de laatste tijd...
Vind gewoon niet dat het kan hoe zij met mensen om gaat...
20quote:
Trustenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:27 schreef mafkees01 het volgende:
Ik ga ook lekker naar bedje.
Trusten popjes
Slaap lekkerquote:
Neeee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga ook maar naar me bedje toe, hij mist me al, welterusten mensen slaaplekker![]()
Ok, nah ja, ik vind dat je zo niet over je zusje hoeft te praten.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De laatste tijd wel, maar ze is zichzelf niet meer de laatste tijd...
Vind gewoon niet dat het kan hoe zij met mensen om gaat...
Kijk naar KF, vraag jezelf die vraag nog eens danquote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh. Dan heeft ze denk ik wel een idee van wat ze aan het doen is
Ja dat wel...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh. Dan heeft ze denk ik wel een idee van wat ze aan het doen is
Ik zeg niksquote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, nah ja, ik vind dat je zo niet over je zusje hoeft te praten.
Maar goed, negeren is beste optie. Wordt er iig altijd beetje kriebelig van.
* vencodark is ff de moraalridder.![]()
Nja ze naait mij ook vaak genoeg....quote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, nah ja, ik vind dat je zo niet over je zusje hoeft te praten.
Maar goed, negeren is beste optie. Wordt er iig altijd beetje kriebelig van.
* vencodark is ff de moraalridder.![]()
KF?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kijk naar KF, vraag jezelf die vraag nog eens dan
Prima joh, als dat de verhoudingen tussen jullie zijn, lekker doorgaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ze naait mij ook vaak genoeg....
Nja ze heeft ook Duits bloed
euhm.. slaap lekker dan maarquote:Op zondag 21 juni 2009 23:34 schreef mrbox het volgende:
Nou hoewel ik zo geen zin heb om te gaan slapen, ga ik dan toch maar naar bed denk ik![]()
ooh, nja een Duitse actie is iemand naaienquote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Prima joh, als dat de verhoudingen tussen jullie zijn, lekker doorgaan.![]()
Wat heeft Duits bloed ermee te maken?
Iets met humor en NSB geloof ikquote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan ook niet slapenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:34 schreef mrbox het volgende:
Nou hoewel ik zo geen zin heb om te gaan slapen, ga ik dan toch maar naar bed denk ik![]()
Niet iedereen heeft een goede band met zussen/broers Vencoquote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat hèb je tegen New Yorkers?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef vencodark het volgende:
Zit naar sbs te kijken met prostituees in New York.
Pff wat ben je dan een end afgezakt zeg.
Jaa dankjequote:
Nog specifieke redenen meis ?quote:
Nee, maar het getuigt gewoon van weinig respect. That's all.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een goede band met zussen/broers Venco
neeeuuhh niet echt, ik kan gewoon niet slapenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa dankje
[..]
Nog specifieke redenen meis ?
nou echt he ik zit ook te kijken.. echt triestquote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef vencodark het volgende:
Zit naar sbs te kijken met prostituees in New York.
Pff wat ben je dan een end afgezakt zeg.
Ja, onvoorstelbaar. Once your in...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou echt he ik zit ook te kijken.. echt triest
ja idd.. ik snap het niet hoor, ja ene kant wel maar ik zou dat niet kunnen al zou ik er nog zoveel geld mee kunnen verdienenquote:
Tja....quote:Op zondag 21 juni 2009 23:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou echt he ik zit ook te kijken.. echt triest
Zo niet dan doe je niet goed genoeg je bestquote:
Denk dat het ergens een verslaving is ofzo. Zo'n vrouwtje vertelde net ook dat ze het maar tijdelijk zou doen om haar kinders eten te kunnen geven etc. Maar ze is nu al 18 jaar verder ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd.. ik snap het niet hoor, ja ene kant wel maar ik zou dat niet kunnen al zou ik er nog zoveel geld mee kunnen verdienen
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:43 schreef S95Sedan het volgende:
Tja....
Blijkbaar is er vraag naar en ze doen het toch zelf.
Samen dan?quote:
Dat soort mensen zijn gewoon dom...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat het ergens een verslaving is ofzo. Zo'n vrouwtje vertelde net ook dat ze het maar tijdelijk zou doen om haar kinders eten te kunnen geven etc. Maar ze is nu al 18 jaar verder ofzo.It's sad.
ja idd, volgens mij komen ze daar nooit meer uitquote:Op zondag 21 juni 2009 23:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat het ergens een verslaving is ofzo. Zo'n vrouwtje vertelde net ook dat ze het maar tijdelijk zou doen om haar kinders eten te kunnen geven etc. Maar ze is nu al 18 jaar verder ofzo.It's sad.
slaap lekkerquote:
Jaaa, het is denk ik ook iets wat je opslokt zeg maar. Als je er in zit, met pooier enzo. Dan is het niet zomaar je contract opzeggen denk ik. Harde wereld.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd, volgens mij komen ze daar nooit meer uit
en die meid zonder tanden dan....
Mijn god, je bent weer de kortzichtigheid zelve hè?quote:
Ja idd dat denk ik ook, die gaan door tot ze erbij neervallen of een of andere ziekte oplopenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa, het is denk ik ook iets wat je opslokt zeg maar. Als je er in zit, met pooier enzo. Dan is het niet zomaar je contract opzeggen denk ik. Harde wereld.![]()
(btw, ook letterlijk, maar toch).
Natuurlijk...quote:
Niet dan? Ze weten dondersgoed dat ze er niet aan moeten beginnen en toch doen ze het, ja dan ben je dom.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn god, je bent weer de kortzichtigheid zelve hè?
Jaa, het is bizar.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja idd dat denk ik ook, die gaan door tot ze erbij neervallen of een of andere ziekte oplopen
slaap lekkerquote:
nou als je dat hoortquote:Op zondag 21 juni 2009 23:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, het is bizar.
Wel reuze interessant want je weet dat het er is.![]()
Die klanten ook he.
Ja, nu ook. Heel die discussie met dat grietje en die klant.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou als je dat hoorten wat ze allemaal zeggen
nou echt he hahaquote:Op zondag 21 juni 2009 23:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, nu ook. Heel die discussie met dat grietje en die klant.
Ik ga deze discussie niet eens met je aan.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
Niet dan? Ze weten dondersgoed dat ze er niet aan moeten beginnen en toch doen ze het, ja dan ben je dom.
Heel verstandig. Heeft geen zin.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet eens met je aan.
komt wel gewoon niet zo hard willen gaan slapen maar gewoon denken "van hier liggen rust ik ook wel uit" en gewoon niet op de wekker gaan kijken hoelang je alquote:
Ja stel je voor als iemand er anders over denktquote:Op zondag 21 juni 2009 23:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet eens met je aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |