Ooo oke, ik lees nooit terug in Singlesquote:Op zondag 21 juni 2009 21:24 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Parttime taxi rijden. Het verhaal staat in het vorige topic. Bahhet scheelde 1/10de van een milimeter of ik was nu lekker student zonder bijbaan
Ik ben iets van 1.85 geloof![]()
Goed bezig! Studeren... Moet ik ook nog doen deze weekquote:Op zondag 21 juni 2009 21:24 schreef dikkemongul het volgende:
Zooo wasje draait, dekbed verschoond nu nog even de rest en dan kan er morgen gestudeerd worden.
Wat een baggerwerk is een dekbed verschonen; het overtrek past nooit en dat dekbed is al helemaal ellende.
Zijn er al spannende verhalen trouwens?
zo lang mogelijkquote:
Snap ik. Ik ook niet... maar t*ring, ik was boos héquote:Op zondag 21 juni 2009 21:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke, ik lees nooit terug in Singles
[..]
Ja, deze houd ikquote:Op zondag 21 juni 2009 21:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep maar kijk hoeveel fun je nu hebt met iemand die daar niet aan voldoet
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:25 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Hey! me party-relatie popje![]()
Kaartje al binnen?![]()
Heb je een linkje naar het verhaal?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:26 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ook niet... maar t*ring, ik was boos hé
Geen minimum lengte?quote:
slaap lekkerquote:Op zondag 21 juni 2009 21:26 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk gaat bedje opzoeken![]()
Slaap lekker voor later
Slaapzacht Jannukquote:Op zondag 21 juni 2009 21:26 schreef Jannuk het volgende:
Slaap lekker voor later
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]hij noemt me popje
![]()
nope vandaag geen tijd gehad![]()
zal morgen wel ffies kijken
quote:
Weltrustenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:26 schreef Jannuk het volgende:
Slaap lekker voor later
Klein maar fijnquote:
weltrustenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:26 schreef Jannuk het volgende:
Slaap lekker voor later
Vanaf hier ([Singles] Long, long sunday.) en verder. En ik was daar aardig mild!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar het verhaal?
10 jaar terug was het 1m84..sindsdien niet meer opgemetenquote:
quote:
Opschepperquote:
*noteert voor jannuk 1m84*quote:Op zondag 21 juni 2009 21:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
10 jaar terug was het 1m84..sindsdien niet meer opgemeten
quote:
Surequote:Op zondag 21 juni 2009 21:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
niets dan de waarheid Tijn
Even kijken!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:29 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Vanaf hier ([Singles] Long, long sunday.) en verder. En ik was daar aardig mild!
Als er iemand voor me stond dan had ie de volle laag ontvangen denk![]()
Wat een spontaniteit zegquote:
Te ___________ is ook niet altijd even makkelijkquote:
Ik nietquote:
Okequote:Op zondag 21 juni 2009 21:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Te ___________ is ook niet altijd even makkelijk
nee, dat doet pijn bij haar en dan moet je je inhouden enzo en kun je niet doorstotenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Te ___________ is ook niet altijd even makkelijk
Er iets overheen plakken zodat je niet meer kan krabbenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef automatic_ het volgende:
Argh! Wat kan je tegen jeukerige hechtingen doen?
Er uit halenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef automatic_ het volgende:
Argh! Wat kan je tegen jeukerige hechtingen doen?
Er zit al een pleister overquote:Op zondag 21 juni 2009 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er iets overheen plakken zodat je niet meer kan krabben
Dat lijkt mij geen goed ideequote:
Sorry verder geen ideeen meer.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zit al een pleister over
[..]
Dat lijkt mij geen goed idee
Heb je nou een meisje laten gaan omdat ze een vriend heeft terwijl ze geen vriend heeft?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:34 schreef KudFokker het volgende:
Heb dat meisje met die vriend waar ik mee gezoend heb gezegd dat ik niet een of ander speeltje wilde zijn...
Toen smste ze dit terug:
"Hee. Nou dat is ook helemaal niet de bedoeling... Maar ik snap ergens wel dat het zo voelt voor jou. Maar ik ga niet met jou om hem te fucken hoor. en het is ook mijn vriend niet ! Maar als je me dan niet meer op die manier wilt zien snap ik dat. Kus ! "
Afleidingquote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zit al een pleister over
[..]
Dat lijkt mij geen goed idee
Scherpquote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Heb je nou een meisje laten gaan omdat ze een vriend heeft terwijl ze geen vriend heeft?
Ze zegt dus dat het haar vriend niet is, maar heb haar ook nog niet laten gaan hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Heb je nou een meisje laten gaan omdat ze een vriend heeft terwijl ze geen vriend heeft?
Zo daar is ze weer, hoorde dat het wel gezellig was je uitjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |