Volgens mij zaten de zaadjes er net twee weken in. Maar ja dat kan raak zijnquote:
Toch niet de smeuïge detailsquote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik ben nog aan het tiepen, en weghalen
Hoor ik nu dat je het eens bent met Fann, over spagaat en zulksquote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan gaat fann 1x naar Eindhoven voor een bespreking en is ze ook 'besmet' en niet meer integer / onafhankelijk.
Potverdorie!quote:
Denk aan je hartquote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoor ik nu dat je het eens bent met Fann, over spagaat en zulksTegen mij zat je altijd te ageren als ik het riep
Besmet in de ogen van de users die er nooit komenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoor ik nu dat je het eens bent met Fann, over spagaat en zulksTegen mij zat je altijd te ageren als ik het riep
ik dacht dat je het gewoon met mij eens was? of heb je nog een paar interessante toevoegingen ?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik ben nog aan het tiepen, en weghalen
Vond je wat milder de laatste tijd, vergissing dusquote:Op zondag 21 juni 2009 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, en Caroo, dat verhaal mag ook best in tien afleveringen![]()
Voor een eerste RLS-poging vond ik De Bunkert best wel aardigquote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
en Deisyy wat vind of vond jij van de buniker?
je hebt nou toch je haar los gegooid.......
nee Pietje, ik heb nooit het woord besmet gebruikt......quote:Op zondag 21 juni 2009 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Besmet in de ogen van de users die er nooit komen.
Ik bedoelde 't niet verkeerd, was ook m'n eigen formulering als in niet integer / onafhankelijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:55 schreef FANN het volgende:
nee Pietje, ik heb nooit het woord besmet gebruikt......vin ik een beetje rare uidrukking
Het kan zomaar ineens gepiept zijn met die zaadjesquote:Op zondag 21 juni 2009 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zaten de zaadjes er net twee weken in. Maar ja dat kan raak zijn
Ja gratis en bezorgd het liefstquote:Op zondag 21 juni 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan zomaar ineens gepiept zijn met die zaadjes![]()
Liesje lag hier van de week om een grasmaaier te roepen, dus ik dacht het wel al heel hard nodig zou zijn
Vond ik een beetje zielig.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor een eerste RLS-poging vond ik De Bunkert best wel aardig![]()
Veel aspecten waren natuurlijk best nog amateuristisch en had ik het idee dat B&B maar iets aan rommelden omdat ze niet wisten wat ze met de situatie aan moesten. Jammer is dat er toch teveel met het verloop werd bemoeit en leuk vond ik wel weer dat er in de COS regelmatig gevraagd werd en gewaarschuwd werd naar en voor bepaalde dingen en dat Fokkers bepaalde ideeën konden aandrgen (jammer dat de skippyballen van Kaar niet doorgingen).
Ze moeten nog heel veel leren, maar het was een leuke poging en van mij mag er een TBO II komen, maar dan vooral ook om de gezeligheid in de COS.
O ja, ik heb me slap gelachen om Bart in die te grote Gestapo-regenjas![]()
Heb net weer zitten stemmen dus hou je inquote:
Hey mijn queue!quote:
Ben ik toch ook? Alleen erg nieuwsgierig, dus graag wat tekstquote:Op zondag 21 juni 2009 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Vond je wat milder de laatste tijd, vergissing dus
is goed, ik be wewwy wewwy stil enzoquote:Op zondag 21 juni 2009 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb net weer zitten stemmen dus hou je in
hilarisch vond ik het, net een jochie die de jas van zijn foute opa aan had getrokkenquote:
quote:
ha kop maar een betere exorcist!quote:
Excusez-moiquote:
Ja zeg, ik wil wel maar de rest plant YT's daar kan ik niet tegenopquote:Op zondag 21 juni 2009 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben ik toch ook? Alleen erg nieuwsgierig, dus graag wat tekst
Dat bedoelde je dus niet met gratis en thuis bezorgdquote:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 21 juni 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat bedoelde je dus niet met gratis en thuis bezorgd![]()
Ik vond het al zo raar, ik betaal er nooit voor
FOK! gaat down the drain.. echt!quote:
Ik ben keurig netjes getrouwd en vervul gewoon mijn echtelijke plichtquote:
dat vond ik nou juist weer té genant voor woordenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hilarisch vond ik het, net een jochie die de jas van zijn foute opa aan had getrokken
Doe ik ookquote:Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben keurig netjes getrouwd en vervul gewoon mijn echtelijke plicht
Meer uitleg is wat mij betreft niet nodig.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:06 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind het stom. Dat is eigenlijk mijn enige stelling, ik vind het stom. Dus ik kijk niet. En ga ook niet posten in TOB.
En straks TOB 2. Hoera.
Dat was het ook en daarom moest ik er zo om lachenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
dat vond ik nou juist weer té genant voor woorden
The Oinker Bomline!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Meer uitleg is wat mij betreft niet nodig.
(Behalve dan wat TOB is?)
Caroquote:Op zondag 21 juni 2009 22:06 schreef CarOnline het volgende:
Nou voor mij begon het dat ik het raar vond, dat ineens iedereen vroeg: Maar wanneer gaat het subforum open dan? En ik geen idee had waar ze het over hadden. Ik vind Bart geen leuk figuur, dus alles wat hij post, las ik eigenlijk niet of met een half oog. Dus het hele bunkergebeuren heb ik maar met een half oog gevolgd en wat ik las, vond ik de moeite niet en vergat ik meteen. Maar tòt de boel hier begon te hyperen, had ik dus dat hele bunkergedoe totáál niet serieus genomen maar ineens out of the blue (voor mij dan) kwam daar een subforum voor![]()
Ik heb nog in die SC gevraagd wáár dan, want ik had echt geen idee. Maar dat hele onzinnige geneuzel zou een programma worden![]()
Nee maar, een programma terwijl het voor míj eigenlijk zo klaar als een klontje was: Dit is niks!
Een paar prutsers, het is niet eens op TV! Een programma is voor mij 'iets op TV'.
Maar goed, een subforum en het eerste wat ik lees zijn ALLE mods en wie er hier ook maar een kleurtje heeft, tiept bijna zn vingers eraf om maar posts te genereren in dat forum. Dat kwam voor mij zo sneu over, belachelijk. Jarenlange RLS, je ziet er geen hond, geen mod komt hier posten (behalve die er al posten vóór ze mod zijn) en ineens is iedereen opgetrommelt.
TOB is een maand voordat het begon open gegaan en wat ik meekrijg is dat de bunker zelf nog niet klaar is, er worden fokkers gevraagd om te komen helpen en wat iedereen als 'charmant' bestempelt vind ik gewoon een treurige boel. Het is niet klaar, en als je dan toch een écht programma wil maken, zorg dan dat het écht is. En dan ook écht echt. Maar oké, voor mij hoeft het niet dus ik neem er gewoon afstand van.
Ik lees dan in CUL een bizar topic over madenkoekjes en wie daar een recept voor heeft. Want dat mag in de bunker. Je mag mensen pesten, en maar zien hoelang ze dat volhouden. Ik vond het al niets, maar nu wilde ik het niet eens meer proberen leuk te gaan vinden. Zelf ben ik jarenlang gepest en dus nogal allergisch voor dit soort praktijken. En ookal is het vrijwillig, ik kots op dit soort dingen. Maar het idee dat users de macht over de deelnemers kan krijgen, stijgt sommigen naar het hoofd schijnbaar.
Voor mij is het duidelijk: ze rommelen maar wat aan en het concept is: Speel de baas over de deelnemers, er zijn geen grenzen. Nou, fijn maar ik wil er niets mee te maken hebben.
Wat lastig is, want het gros van deze SC gaat naar TOB. Ik heb er geen problemen mee, ik blijf lekker hier. Maar soms kan ik wel uit mn vel springen, als er hier weer over TOB gesproken wordt. Ophoeren met je TOB, dáár heb je een heel subforum voor, ga daar afspraken maken en laat mij verschoond van die bunker.
Nou heb ik later wat terug gelezen en blijkt het helemaal legerachtig te zijn, geweldig. Bart die autoritair moet doen, ik vind het tenenkrommend om te lezen zelfs, doe normahaal![]()
Dat is voor de rest dus wat Fann zegt. Fok is er bij betrokken, zonder Fok geen bunker.
Oh en dan: als je niet naar de bunker kijkt ben je niet flexibel, alsof iedereen MOET kijken. Kom eerst eens met een leuk concept, misschien wil ik dan wel kijken.
Nu blijken er dus dingen scheef gelopen te zijn, Danny was er zelfs mee gestopt ofzo, nou wat een succes.
Voor mij is het nog steeds niet echt, en kan ik het ook niet serieus nemen. Ik vind het stom. Dat is eigenlijk mijn enige stelling, ik vind het stom. Dus ik kijk niet. En ga ook niet posten in TOB.
En straks TOB 2. Hoera.
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Misschien moet ik ook maar eens alles eruit gooien.quote:
O fuk, het is TBOquote:Op zondag 21 juni 2009 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Meer uitleg is wat mij betreft niet nodig.
(Behalve dan wat TOB is?)
Ik begrijp je kritiek, maar TBO (en niet TOBquote:
doe 'ns?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Misschien moet ik ook maar eens alles eruit gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |