Volgens mij zaten de zaadjes er net twee weken in. Maar ja dat kan raak zijnquote:
Toch niet de smeuïge detailsquote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik ben nog aan het tiepen, en weghalen
Hoor ik nu dat je het eens bent met Fann, over spagaat en zulksquote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan gaat fann 1x naar Eindhoven voor een bespreking en is ze ook 'besmet' en niet meer integer / onafhankelijk.
Potverdorie!quote:
Denk aan je hartquote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoor ik nu dat je het eens bent met Fann, over spagaat en zulksTegen mij zat je altijd te ageren als ik het riep
Besmet in de ogen van de users die er nooit komenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoor ik nu dat je het eens bent met Fann, over spagaat en zulksTegen mij zat je altijd te ageren als ik het riep
ik dacht dat je het gewoon met mij eens was? of heb je nog een paar interessante toevoegingen ?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik ben nog aan het tiepen, en weghalen
Vond je wat milder de laatste tijd, vergissing dusquote:Op zondag 21 juni 2009 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, en Caroo, dat verhaal mag ook best in tien afleveringen![]()
Voor een eerste RLS-poging vond ik De Bunkert best wel aardigquote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
en Deisyy wat vind of vond jij van de buniker?
je hebt nou toch je haar los gegooid.......
nee Pietje, ik heb nooit het woord besmet gebruikt......quote:Op zondag 21 juni 2009 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Besmet in de ogen van de users die er nooit komen.
Ik bedoelde 't niet verkeerd, was ook m'n eigen formulering als in niet integer / onafhankelijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:55 schreef FANN het volgende:
nee Pietje, ik heb nooit het woord besmet gebruikt......vin ik een beetje rare uidrukking
Het kan zomaar ineens gepiept zijn met die zaadjesquote:Op zondag 21 juni 2009 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zaten de zaadjes er net twee weken in. Maar ja dat kan raak zijn
Ja gratis en bezorgd het liefstquote:Op zondag 21 juni 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan zomaar ineens gepiept zijn met die zaadjes![]()
Liesje lag hier van de week om een grasmaaier te roepen, dus ik dacht het wel al heel hard nodig zou zijn
Vond ik een beetje zielig.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor een eerste RLS-poging vond ik De Bunkert best wel aardig![]()
Veel aspecten waren natuurlijk best nog amateuristisch en had ik het idee dat B&B maar iets aan rommelden omdat ze niet wisten wat ze met de situatie aan moesten. Jammer is dat er toch teveel met het verloop werd bemoeit en leuk vond ik wel weer dat er in de COS regelmatig gevraagd werd en gewaarschuwd werd naar en voor bepaalde dingen en dat Fokkers bepaalde ideeën konden aandrgen (jammer dat de skippyballen van Kaar niet doorgingen).
Ze moeten nog heel veel leren, maar het was een leuke poging en van mij mag er een TBO II komen, maar dan vooral ook om de gezeligheid in de COS.
O ja, ik heb me slap gelachen om Bart in die te grote Gestapo-regenjas![]()
Heb net weer zitten stemmen dus hou je inquote:
Hey mijn queue!quote:
Ben ik toch ook? Alleen erg nieuwsgierig, dus graag wat tekstquote:Op zondag 21 juni 2009 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Vond je wat milder de laatste tijd, vergissing dus
is goed, ik be wewwy wewwy stil enzoquote:Op zondag 21 juni 2009 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb net weer zitten stemmen dus hou je in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |