Wat vin jij nou van ''de bunkert'' ?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:23 schreef Talitha het volgende:
Gaan we hier nu ook al de Bunkert evalueren?![]()
Dan wil ik wel een leuke rel erbij.
Dit dus, kan het niet beter verwoorden dan Fann al doet.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Als we toch serieus gaan doen, doe ik ook effe mee.... jaha kan ik ook...serieus enzo..
Dat heb ik dus ook, dat soldaatje spelen, oorlogje spelen, Bart in dat pakkie
en dan ook nog die waterdruppels, een soort van guantanamo bay naspelen...![]()
Nee ik vind het géén leuk thema, dat om te beginnen,
ten tweede dat Fok er zo nauw bij betrokken is, vind ik ook niks, bij DGK en CBML scholden
de mods bijvoorbeeld nét zo hard mee over ''de Febo'' da's nu gewoon bijna niet mogelijk
geworden, de ''Fokkers'' die erg nauw zijn betrokken met ''de bunker'' zijn in een soort
spagaat beland......
en sorry..... da's gewoon te merken...
ik heb cbml niet eens zo gevolgd...de bunker welquote:Op zondag 21 juni 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vind je dat fijn dan, 'collectief schelden'? Ik praat 't niet tegen wat je zegt, wat ik wel weet is dat ik 't collectief zeiken tijdens CBL bloedirritant vond
. Vooral Copycat die toen iedere uitzending weer haar sarcastische toontje kwam tentoonspreiden
![]()
.
Hear hear want ik snap er geen ruk vanquote:Op zondag 21 juni 2009 21:23 schreef Talitha het volgende:
Gaan we hier nu ook al de Bunkert evalueren?![]()
Dan wil ik wel een leuke rel erbij.
Nee, tis niet dat ik dat leuk vind ofzo, maar iedereen had, naar ik mag aannemen zijn eigen mening,quote:Op zondag 21 juni 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vind je dat fijn dan, 'collectief schelden'? Ik praat 't niet tegen wat je zegt, wat ik wel weet is dat ik 't collectief zeiken tijdens CBL bloedirritant vond
. Vooral Copycat die toen iedere uitzending weer haar sarcastische toontje kwam tentoonspreiden
![]()
.
Ik ga naar de meet en sla Pietje voluit op zijn bekquote:Op zondag 21 juni 2009 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, tis niet dat ik dat leuk vind ofzo, maar iedereen had, naar ik mag aannemen zijn eigen mening,
onafhankelijk van wat dan ook, gewoon over het programma, de spelers, de Febo etc.
Nu was dat gewoon niet zo...
Fann for modquote:Op zondag 21 juni 2009 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, tis niet dat ik dat leuk vind ofzo, maar iedereen had, naar ik mag aannemen zijn eigen mening,
onafhankelijk van wat dan ook, gewoon over het programma, de spelers, de Febo etc.
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat ie niet diep genoeg onder de grond zit!
whahaquote:Op zondag 21 juni 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga naar de meet en sla Pietje voluit op zijn bek
nah nee... ik zal Pietje nooit slaan, niemand niet,quote:Op zondag 21 juni 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
remlooooooooofquote:Op zondag 21 juni 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
Gewoon omdat het kanquote:Op zondag 21 juni 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijna goed!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb cbml niet eens zo gevolgd...de bunker wel...omdat het kort was....maar vond het idd ook wat '' knullig''. ik denk dat als je sowiezo ( zie ik kan het wel
) niet genoeg geld hebt dat je er niet aan moet beginnen...maar ik heb me toch wel vermaakt....maar dat lag dan weer aan de Fokkers....niet aan de bunker ansich
Dan gaat fann 1x naar Eindhoven voor een bespreking en is ze ook 'besmet' en niet meer integer / onafhankelijkquote:
Ik en Remlof.... volgende week zaterdag...... uurtje of tienquote:Op zondag 21 juni 2009 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer en voor wie was die meet ook alweer?
Ja daar is geen eer meer aan te behalen. Moet me afreageren. Sorryquote:
quote:
Hahaha nou oa dit dusquote:Op zondag 21 juni 2009 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Als we toch serieus gaan doen, doe ik ook effe mee.... jaha kan ik ook...serieus enzo..
Dat heb ik dus ook, dat soldaatje spelen, oorlogje spelen, Bart in dat pakkie
en dan ook nog die waterdruppels, een soort van guantanamo bay naspelen...![]()
Nee ik vind het géén leuk thema, dat om te beginnen,
ten tweede dat Fok er zo nauw bij betrokken is, vind ik ook niks, bij DGK en CBML scholden
de mods bijvoorbeeld nét zo hard mee over ''de Febo'' da's nu gewoon bijna niet mogelijk
geworden, de ''Fokkers'' die erg nauw zijn betrokken met ''de bunker'' zijn in een soort
spagaat beland......
en sorry..... da's gewoon te merken...
mooi........... vooruit met de geit....... we gooien het er nou gewoon allemaal in één keer uitquote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef CarOnline het volgende:
Zo, ik ben er weer, en sla maar eens aan het typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |