ik heb cbml niet eens zo gevolgd...de bunker welquote:Op zondag 21 juni 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vind je dat fijn dan, 'collectief schelden'? Ik praat 't niet tegen wat je zegt, wat ik wel weet is dat ik 't collectief zeiken tijdens CBL bloedirritant vond
. Vooral Copycat die toen iedere uitzending weer haar sarcastische toontje kwam tentoonspreiden
![]()
.
Hear hear want ik snap er geen ruk vanquote:Op zondag 21 juni 2009 21:23 schreef Talitha het volgende:
Gaan we hier nu ook al de Bunkert evalueren?![]()
Dan wil ik wel een leuke rel erbij.
Nee, tis niet dat ik dat leuk vind ofzo, maar iedereen had, naar ik mag aannemen zijn eigen mening,quote:Op zondag 21 juni 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vind je dat fijn dan, 'collectief schelden'? Ik praat 't niet tegen wat je zegt, wat ik wel weet is dat ik 't collectief zeiken tijdens CBL bloedirritant vond
. Vooral Copycat die toen iedere uitzending weer haar sarcastische toontje kwam tentoonspreiden
![]()
.
Ik ga naar de meet en sla Pietje voluit op zijn bekquote:Op zondag 21 juni 2009 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, tis niet dat ik dat leuk vind ofzo, maar iedereen had, naar ik mag aannemen zijn eigen mening,
onafhankelijk van wat dan ook, gewoon over het programma, de spelers, de Febo etc.
Nu was dat gewoon niet zo...
Fann for modquote:Op zondag 21 juni 2009 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, tis niet dat ik dat leuk vind ofzo, maar iedereen had, naar ik mag aannemen zijn eigen mening,
onafhankelijk van wat dan ook, gewoon over het programma, de spelers, de Febo etc.
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat ie niet diep genoeg onder de grond zit!
whahaquote:Op zondag 21 juni 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga naar de meet en sla Pietje voluit op zijn bek
nah nee... ik zal Pietje nooit slaan, niemand niet,quote:Op zondag 21 juni 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
remlooooooooofquote:Op zondag 21 juni 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
Gewoon omdat het kanquote:Op zondag 21 juni 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijna goed!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb cbml niet eens zo gevolgd...de bunker wel...omdat het kort was....maar vond het idd ook wat '' knullig''. ik denk dat als je sowiezo ( zie ik kan het wel
) niet genoeg geld hebt dat je er niet aan moet beginnen...maar ik heb me toch wel vermaakt....maar dat lag dan weer aan de Fokkers....niet aan de bunker ansich
Dan gaat fann 1x naar Eindhoven voor een bespreking en is ze ook 'besmet' en niet meer integer / onafhankelijkquote:
Ik en Remlof.... volgende week zaterdag...... uurtje of tienquote:Op zondag 21 juni 2009 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer en voor wie was die meet ook alweer?
Ja daar is geen eer meer aan te behalen. Moet me afreageren. Sorryquote:
quote:
Hahaha nou oa dit dusquote:Op zondag 21 juni 2009 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Als we toch serieus gaan doen, doe ik ook effe mee.... jaha kan ik ook...serieus enzo..
Dat heb ik dus ook, dat soldaatje spelen, oorlogje spelen, Bart in dat pakkie
en dan ook nog die waterdruppels, een soort van guantanamo bay naspelen...![]()
Nee ik vind het géén leuk thema, dat om te beginnen,
ten tweede dat Fok er zo nauw bij betrokken is, vind ik ook niks, bij DGK en CBML scholden
de mods bijvoorbeeld nét zo hard mee over ''de Febo'' da's nu gewoon bijna niet mogelijk
geworden, de ''Fokkers'' die erg nauw zijn betrokken met ''de bunker'' zijn in een soort
spagaat beland......
en sorry..... da's gewoon te merken...
mooi........... vooruit met de geit....... we gooien het er nou gewoon allemaal in één keer uitquote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef CarOnline het volgende:
Zo, ik ben er weer, en sla maar eens aan het typen
Ja die Deisyy heeft haar onschuldige haren ook in de vijver gegooidquote:
Euuww word spannend hierquote:Op zondag 21 juni 2009 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi........... vooruit met de geit....... we gooien het er nou gewoon allemaal in één keer uit
Sorry, dan heb ik al een datequote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik en Remlof.... volgende week zaterdag...... uurtje of tien
Grote smoel heeft ze iidquote:Op zondag 21 juni 2009 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja die Deisyy heeft haar onschuldige haren ook in de vijver gegooid
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan gaat fann 1x naar Eindhoven voor een bespreking en is ze ook 'besmet' en niet meer integer / onafhankelijk.
Bij de kikkervisjesquote:Op zondag 21 juni 2009 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja die Deisyy heeft haar onschuldige haren ook in de vijver gegooid
ik begrijp dat wel hoorquote:
Valt toch wel mee?quote:
Je bent coolquote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
Ik heb niet eens veel gedronken
Gras is altijd groener bij een anderquote:
en Deisyy wat vind of vond jij van de buniker?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
Ik heb niet eens veel gedronken
Uhhhquote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb jij Liesjes gras nog niet gezien
Gezicht Waar ?????quote:Op zondag 21 juni 2009 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
als jij persé voor tuinman wilt spelen jah dan houdt het op
![]()
[ afbeelding ]
ik vin het geen gezicht
Wiewatwaar??! is eend weer on the loose?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Euuww word spannend hier
EEEND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is veuls te langquote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb jij Liesjes gras nog niet gezien
Heeft zijn rel allert uit staanquote:Op zondag 21 juni 2009 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wiewatwaar??! is eend weer on the loose?![]()
![]()
[groupiemodus]
En goeienavond!
Volgens mij zaten de zaadjes er net twee weken in. Maar ja dat kan raak zijnquote:
Toch niet de smeuïge detailsquote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik ben nog aan het tiepen, en weghalen
Hoor ik nu dat je het eens bent met Fann, over spagaat en zulksquote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan gaat fann 1x naar Eindhoven voor een bespreking en is ze ook 'besmet' en niet meer integer / onafhankelijk.
Potverdorie!quote:
Denk aan je hartquote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoor ik nu dat je het eens bent met Fann, over spagaat en zulksTegen mij zat je altijd te ageren als ik het riep
Besmet in de ogen van de users die er nooit komenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoor ik nu dat je het eens bent met Fann, over spagaat en zulksTegen mij zat je altijd te ageren als ik het riep
ik dacht dat je het gewoon met mij eens was? of heb je nog een paar interessante toevoegingen ?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik ben nog aan het tiepen, en weghalen
Vond je wat milder de laatste tijd, vergissing dusquote:Op zondag 21 juni 2009 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, en Caroo, dat verhaal mag ook best in tien afleveringen![]()
Voor een eerste RLS-poging vond ik De Bunkert best wel aardigquote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
en Deisyy wat vind of vond jij van de buniker?
je hebt nou toch je haar los gegooid.......
nee Pietje, ik heb nooit het woord besmet gebruikt......quote:Op zondag 21 juni 2009 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Besmet in de ogen van de users die er nooit komen.
Ik bedoelde 't niet verkeerd, was ook m'n eigen formulering als in niet integer / onafhankelijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:55 schreef FANN het volgende:
nee Pietje, ik heb nooit het woord besmet gebruikt......vin ik een beetje rare uidrukking
Het kan zomaar ineens gepiept zijn met die zaadjesquote:Op zondag 21 juni 2009 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zaten de zaadjes er net twee weken in. Maar ja dat kan raak zijn
Ja gratis en bezorgd het liefstquote:Op zondag 21 juni 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan zomaar ineens gepiept zijn met die zaadjes![]()
Liesje lag hier van de week om een grasmaaier te roepen, dus ik dacht het wel al heel hard nodig zou zijn
Vond ik een beetje zielig.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor een eerste RLS-poging vond ik De Bunkert best wel aardig![]()
Veel aspecten waren natuurlijk best nog amateuristisch en had ik het idee dat B&B maar iets aan rommelden omdat ze niet wisten wat ze met de situatie aan moesten. Jammer is dat er toch teveel met het verloop werd bemoeit en leuk vond ik wel weer dat er in de COS regelmatig gevraagd werd en gewaarschuwd werd naar en voor bepaalde dingen en dat Fokkers bepaalde ideeën konden aandrgen (jammer dat de skippyballen van Kaar niet doorgingen).
Ze moeten nog heel veel leren, maar het was een leuke poging en van mij mag er een TBO II komen, maar dan vooral ook om de gezeligheid in de COS.
O ja, ik heb me slap gelachen om Bart in die te grote Gestapo-regenjas![]()
Heb net weer zitten stemmen dus hou je inquote:
Hey mijn queue!quote:
Ben ik toch ook? Alleen erg nieuwsgierig, dus graag wat tekstquote:Op zondag 21 juni 2009 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Vond je wat milder de laatste tijd, vergissing dus
is goed, ik be wewwy wewwy stil enzoquote:Op zondag 21 juni 2009 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb net weer zitten stemmen dus hou je in
hilarisch vond ik het, net een jochie die de jas van zijn foute opa aan had getrokkenquote:
quote:
ha kop maar een betere exorcist!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |