quote:Op zondag 21 juni 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, dat jij nog eens een politiek correct antwoord zou geven in je leven
Dat rijmt.
NEEM MIJ PIETJE !! NEEM MIJ !!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou, ik zou je echt wel een beurt geven hoor.
Stoor je er niet aan, minsquote:
Ow ja, ik zie 'm nu pas tussen alle andere PM's met tietenfoto'squote:Op zondag 21 juni 2009 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je hem écht niet?
die foto op dat berevelletje dat ben ik
*proest*quote:
Shhhtttquote:Op zondag 21 juni 2009 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, ik zie 'm nu pas tussen alle andere PM's met tietenfoto's
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, ik zie 'm nu pas tussen alle andere PM's met tietenfoto's
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat ik de enige user nog zou zijn
Eigenlijk wil ik hier best een uitgebreid antwoord op geven, maar ik denk dat je me niet snapt.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom eigenlijk....ik las wel dat je er wat tegen hebt....maar wat eigenlijk?
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
heb jij die mierentietjes van je ook ingestuurd?
viezerik
ik wil het best weten....quote:Op zondag 21 juni 2009 21:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik hier best een uitgebreid antwoord op geven, maar ik denk dat je me niet snapt.
Voor mij is het een gevoel, en dat vind ik altijd lastig om helder uit te leggen
Gert is een van mn allerbeste vrienden en ik kon het zelfs hem niet duidelijk genoeg maken. Wat natuurlijk lastig is, omdat hij daar mod is en hij vind het hartstikke leuk. Het is een gevoel en die hele bunker roept bij mij een gevoel van weerstand op. Wil je het echt allemaal weten, wil ik dat gerust proberen uit te leggen.
Fann heeft al een grote Griek hoorquote:
is goed....ik hang hier nog wel ff rondquote:Op zondag 21 juni 2009 21:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oke, ga ik eerst mn wasje ophangen want de machine is klaar
Goed planquote:
Als we toch serieus gaan doen, doe ik ook effe mee.... jaha kan ik ook...serieus enzo..quote:Op zondag 21 juni 2009 21:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik hier best een uitgebreid antwoord op geven, maar ik denk dat je me niet snapt.
Voor mij is het een gevoel, en dat vind ik altijd lastig om helder uit te leggen
Gert is een van mn allerbeste vrienden en ik kon het zelfs hem niet duidelijk genoeg maken. Wat natuurlijk lastig is, omdat hij daar mod is en hij vind het hartstikke leuk. Het is een gevoel en die hele bunker roept bij mij een gevoel van weerstand op. Wil je het echt allemaal weten, wil ik dat gerust proberen uit te leggen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af of je dat ding er ooit weer hebt uitgekregen
Vind je dat fijn dan, 'collectief schelden'quote:Op zondag 21 juni 2009 21:20 schreef FANN het volgende:
ten tweede dat Fok er zo nauw bij betrokken is, vind ik ook niks, bij DGK en CBML scholden
de mods bijvoorbeeld nét zo hard mee over ''de Febo'' da's nu gewoon bijna niet mogelijk
geworden, de ''Fokkers'' die erg nauw zijn betrokken met ''de bunker'' zijn in een soort
spagaat beland......
en sorry..... da's gewoon te merken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |