't Forum is er ook al een stuk mooier uitgaan zien sinds jij achter de schermen bezig bentquote:Op zondag 21 juni 2009 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
pfff, wat een strikvraag op de zondagavond. Het is leuk om mee te denken hoe het forum er zo'n beetje uit moet zien
.
quote:
maar we gaan nog wel meeten toch volgende week ?quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
pfff, wat een strikvraag op de zondagavond. Het is leuk om mee te denken hoe het forum er zo'n beetje uit moet zien
. Het is leuk om behulpzaam te kunnen zijn mocht 't nodig zijn
. Het is leuk om samen te werken met andere crew
. En je hoeft niet meer te zeuren op anderen dat 't ruk gaat, je bent er zelf bij
.
Ahaha Watje Patatjequote:Op zondag 21 juni 2009 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
. Het is leuk om behulpzaam te kunnen zijn mocht 't nodig zijn
. Het is leuk om samen te werken met andere crew
. En je hoeft niet meer te zeuren op anderen dat 't ruk gaat, je bent er zelf bij
.
Als ik zeg 'remlof mieter fann er eens af', dan heeft hij de knopjes om 't ook echt te doen.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:46 schreef FANN het volgende:
wat is een FA ?!
en belangrijker dan dat wat hebben wij aan een FA?
Forum Adminquote:Op zondag 21 juni 2009 20:46 schreef FANN het volgende:
wat is een FA ?!
Geen toegevoegde waarde, integendeel, hij kan namelijk bannenquote:en belangrijker dan dat wat hebben wij aan een FA?
Dat is een Feurum Admin mijn beste.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:46 schreef FANN het volgende:
wat is een FA ?!
en belangrijker dan dat wat hebben wij aan een FA?
ik denk dat ik effe koffie ga maken want ik zit alweer zachies te huilen hier....quote:
Tostiequote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik zeg 'remlof mieter fann er eens af', dan heeft hij de knopjes om 't ook echt te doen.
ik had ook niet verwacht dat het geen echte mensen waren....alhoewelquote:Op zondag 21 juni 2009 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
. Meets zijn leuk
. En in 't echt he, zijn FOK!'ers net echte mensen, zelfs mods, en FA's.
En ja, zelfs remlof!
Naast 't bannen beheren ze ook forum@fok.nl voor alle vragenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:48 schreef CarOnline het volgende:
En ik weet ook niet wat je er aan hebt.
Dat even terzijde
't Is een soort van Uberfuhrer hèquote:Op zondag 21 juni 2009 20:48 schreef CarOnline het volgende:
En ik weet ook niet wat je er aan hebt.
Dat even terzijde
Nee, dat is yvonne.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Is een soort van Uberfuhrer hè
Ja dàt begrijp ik dan weer welquote:Op zondag 21 juni 2009 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is een soort van Uberfuhrer hè
Ik was niet echt geïnteresseerdquote:Op zondag 21 juni 2009 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Naast 't bannen beheren ze ook forum@fok.nl voor alle vragen. Naar 't schijnt loopt die mailbox altijd over
.
Ik wil de bannergelden wel beherenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Naast 't bannen beheren ze ook forum@fok.nl voor alle vragen. Naar 't schijnt loopt die mailbox altijd over
.
Met open ogen.quote:
Nou 't geeft niet popje.quote:
Vriezer !! Chinees staat klaarquote:Op zondag 21 juni 2009 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
zit je nou nog met die rotzooi in je maag?![]()
![]()
Ik wist dat ik iets vergat.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:36 schreef Soury het volgende:
Ik zit de vergeten afleveringen te kijken van Weeds. Plus te stemmen op die twiiter losers. Plus hier nog ,jeetje ik kan alles tegelijk. Baantje anyone (nee geen bunker)
Niet liegen FANNquote:Op zondag 21 juni 2009 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
AHA !
dan ga ik 's effe lekker bij Remmy slijmen![]()
Remlof skattieje hebt PM !
Oh dear !!!!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed FANN, stel je wordt morgen voor 1 week mod. Wat zou je veranderen?
Klinkt als een slechte film.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat kan je nou als mod veranderen dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Had ik jou wat gevraagd?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:04 schreef CarOnline het volgende:
Wat kan je nou als mod veranderen dan?
Als ik FA ofzo zou zijn zou ik het TOB forum dichtflikkeren
Ben bang dat ik de enige user nog zou zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 21:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
waarom eigenlijk....ik las wel dat je er wat tegen hebt....maar wat eigenlijk?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou, dat viel wel mee hoor, duurde maar tien minuten. Normaal ben je een dag of wat weg na zoietsquote:Op zondag 21 juni 2009 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
weet je dat ik héél lang moest doen over deze post want ik schud altijd zo als ik lach
Damn, dat jij nog eens een politiek correct antwoord zou geven in je levenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:06 schreef FANN het volgende:
ik zou d'r eerst eens een paar lekker afflikkeren
![]()
tja...... en daarna zien we het wel weer
![]()
weet je dat ik héél lang moest doen over deze post want ik schud altijd zo als ik lach
Nee omdat je precies wist wat ik zou zeggen!quote:
Wat nietquote:Op zondag 21 juni 2009 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom eigenlijk....ik las wel dat je er wat tegen hebt....maar wat eigenlijk?
Nou, ik zou je echt wel een beurt geven hoor.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:08 schreef CarOnline het volgende:
Nee omdat je precies wist wat ik zou zeggen!
Daarom was ik maar zo vrij om voor mn beurt te praten.
Hoewel voor mn beurt... als het aan jou lag kwam ik niet eens aan de beurt!
Ohh hihi Pietjequote:Op zondag 21 juni 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou, ik zou je echt wel een beurt geven hoor.
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, dat jij nog eens een politiek correct antwoord zou geven in je leven
Dat rijmt.
NEEM MIJ PIETJE !! NEEM MIJ !!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou, ik zou je echt wel een beurt geven hoor.
Stoor je er niet aan, minsquote:
Ow ja, ik zie 'm nu pas tussen alle andere PM's met tietenfoto'squote:Op zondag 21 juni 2009 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je hem écht niet?
die foto op dat berevelletje dat ben ik
*proest*quote:
Shhhtttquote:Op zondag 21 juni 2009 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, ik zie 'm nu pas tussen alle andere PM's met tietenfoto's
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, ik zie 'm nu pas tussen alle andere PM's met tietenfoto's
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat ik de enige user nog zou zijn
Eigenlijk wil ik hier best een uitgebreid antwoord op geven, maar ik denk dat je me niet snapt.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom eigenlijk....ik las wel dat je er wat tegen hebt....maar wat eigenlijk?
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
heb jij die mierentietjes van je ook ingestuurd?
viezerik
ik wil het best weten....quote:Op zondag 21 juni 2009 21:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik hier best een uitgebreid antwoord op geven, maar ik denk dat je me niet snapt.
Voor mij is het een gevoel, en dat vind ik altijd lastig om helder uit te leggen
Gert is een van mn allerbeste vrienden en ik kon het zelfs hem niet duidelijk genoeg maken. Wat natuurlijk lastig is, omdat hij daar mod is en hij vind het hartstikke leuk. Het is een gevoel en die hele bunker roept bij mij een gevoel van weerstand op. Wil je het echt allemaal weten, wil ik dat gerust proberen uit te leggen.
Fann heeft al een grote Griek hoorquote:
is goed....ik hang hier nog wel ff rondquote:Op zondag 21 juni 2009 21:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oke, ga ik eerst mn wasje ophangen want de machine is klaar
Goed planquote:
Als we toch serieus gaan doen, doe ik ook effe mee.... jaha kan ik ook...serieus enzo..quote:Op zondag 21 juni 2009 21:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik hier best een uitgebreid antwoord op geven, maar ik denk dat je me niet snapt.
Voor mij is het een gevoel, en dat vind ik altijd lastig om helder uit te leggen
Gert is een van mn allerbeste vrienden en ik kon het zelfs hem niet duidelijk genoeg maken. Wat natuurlijk lastig is, omdat hij daar mod is en hij vind het hartstikke leuk. Het is een gevoel en die hele bunker roept bij mij een gevoel van weerstand op. Wil je het echt allemaal weten, wil ik dat gerust proberen uit te leggen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af of je dat ding er ooit weer hebt uitgekregen
Vind je dat fijn dan, 'collectief schelden'quote:Op zondag 21 juni 2009 21:20 schreef FANN het volgende:
ten tweede dat Fok er zo nauw bij betrokken is, vind ik ook niks, bij DGK en CBML scholden
de mods bijvoorbeeld nét zo hard mee over ''de Febo'' da's nu gewoon bijna niet mogelijk
geworden, de ''Fokkers'' die erg nauw zijn betrokken met ''de bunker'' zijn in een soort
spagaat beland......
en sorry..... da's gewoon te merken...
Wat vin jij nou van ''de bunkert'' ?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:23 schreef Talitha het volgende:
Gaan we hier nu ook al de Bunkert evalueren?![]()
Dan wil ik wel een leuke rel erbij.
Dit dus, kan het niet beter verwoorden dan Fann al doet.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Als we toch serieus gaan doen, doe ik ook effe mee.... jaha kan ik ook...serieus enzo..
Dat heb ik dus ook, dat soldaatje spelen, oorlogje spelen, Bart in dat pakkie
en dan ook nog die waterdruppels, een soort van guantanamo bay naspelen...![]()
Nee ik vind het géén leuk thema, dat om te beginnen,
ten tweede dat Fok er zo nauw bij betrokken is, vind ik ook niks, bij DGK en CBML scholden
de mods bijvoorbeeld nét zo hard mee over ''de Febo'' da's nu gewoon bijna niet mogelijk
geworden, de ''Fokkers'' die erg nauw zijn betrokken met ''de bunker'' zijn in een soort
spagaat beland......
en sorry..... da's gewoon te merken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |