Met open ogen.quote:
Nou 't geeft niet popje.quote:
Vriezer !! Chinees staat klaarquote:Op zondag 21 juni 2009 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
zit je nou nog met die rotzooi in je maag?![]()
![]()
Ik wist dat ik iets vergat.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:36 schreef Soury het volgende:
Ik zit de vergeten afleveringen te kijken van Weeds. Plus te stemmen op die twiiter losers. Plus hier nog ,jeetje ik kan alles tegelijk. Baantje anyone (nee geen bunker)
Niet liegen FANNquote:Op zondag 21 juni 2009 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
AHA !
dan ga ik 's effe lekker bij Remmy slijmen![]()
Remlof skattieje hebt PM !
Oh dear !!!!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed FANN, stel je wordt morgen voor 1 week mod. Wat zou je veranderen?
Klinkt als een slechte film.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat kan je nou als mod veranderen dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Had ik jou wat gevraagd?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:04 schreef CarOnline het volgende:
Wat kan je nou als mod veranderen dan?
Als ik FA ofzo zou zijn zou ik het TOB forum dichtflikkeren
Ben bang dat ik de enige user nog zou zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 21:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
waarom eigenlijk....ik las wel dat je er wat tegen hebt....maar wat eigenlijk?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou, dat viel wel mee hoor, duurde maar tien minuten. Normaal ben je een dag of wat weg na zoietsquote:Op zondag 21 juni 2009 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
weet je dat ik héél lang moest doen over deze post want ik schud altijd zo als ik lach
Damn, dat jij nog eens een politiek correct antwoord zou geven in je levenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:06 schreef FANN het volgende:
ik zou d'r eerst eens een paar lekker afflikkeren
![]()
tja...... en daarna zien we het wel weer
![]()
weet je dat ik héél lang moest doen over deze post want ik schud altijd zo als ik lach
Nee omdat je precies wist wat ik zou zeggen!quote:
Wat nietquote:Op zondag 21 juni 2009 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom eigenlijk....ik las wel dat je er wat tegen hebt....maar wat eigenlijk?
Nou, ik zou je echt wel een beurt geven hoor.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:08 schreef CarOnline het volgende:
Nee omdat je precies wist wat ik zou zeggen!
Daarom was ik maar zo vrij om voor mn beurt te praten.
Hoewel voor mn beurt... als het aan jou lag kwam ik niet eens aan de beurt!
Ohh hihi Pietjequote:Op zondag 21 juni 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou, ik zou je echt wel een beurt geven hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |