abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70235320
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het zaad?
Deissssssssssssssssssssss
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 21 juni 2009 @ 22:05:32 #227
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70235334
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:04 schreef Talitha het volgende:

[..]

Gaat heen spamduivel.
ha kop maar een betere exorcist!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 22:06:41 #228
184769 crew  Deisyy
pi_70235388
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:04 schreef versabommie het volgende:

[..]

Hey mijn queue!

Hoi allemaal
Excusez-moi

Zit ik zomaar je tekst te jatten
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 21 juni 2009 @ 22:06:52 #229
16245 CarOnline
met lange O
pi_70235395
Nou voor mij begon het dat ik het raar vond, dat ineens iedereen vroeg: Maar wanneer gaat het subforum open dan? En ik geen idee had waar ze het over hadden. Ik vind Bart geen leuk figuur, dus alles wat hij post, las ik eigenlijk niet of met een half oog. Dus het hele bunkergebeuren heb ik maar met een half oog gevolgd en wat ik las, vond ik de moeite niet en vergat ik meteen. Maar tòt de boel hier begon te hyperen, had ik dus dat hele bunkergedoe totáál niet serieus genomen maar ineens out of the blue (voor mij dan) kwam daar een subforum voor

Ik heb nog in die SC gevraagd wáár dan, want ik had echt geen idee. Maar dat hele onzinnige geneuzel zou een programma worden
Nee maar, een programma terwijl het voor míj eigenlijk zo klaar als een klontje was: Dit is niks!
Een paar prutsers, het is niet eens op TV! Een programma is voor mij 'iets op TV'.
Maar goed, een subforum en het eerste wat ik lees zijn ALLE mods en wie er hier ook maar een kleurtje heeft, tiept bijna zn vingers eraf om maar posts te genereren in dat forum. Dat kwam voor mij zo sneu over, belachelijk. Jarenlange RLS, je ziet er geen hond, geen mod komt hier posten (behalve die er al posten vóór ze mod zijn) en ineens is iedereen opgetrommelt.

TOB is een maand voordat het begon open gegaan en wat ik meekrijg is dat de bunker zelf nog niet klaar is, er worden fokkers gevraagd om te komen helpen en wat iedereen als 'charmant' bestempelt vind ik gewoon een treurige boel. Het is niet klaar, en als je dan toch een écht programma wil maken, zorg dan dat het écht is. En dan ook écht echt. Maar oké, voor mij hoeft het niet dus ik neem er gewoon afstand van.
Ik lees dan in CUL een bizar topic over madenkoekjes en wie daar een recept voor heeft. Want dat mag in de bunker. Je mag mensen pesten, en maar zien hoelang ze dat volhouden. Ik vond het al niets, maar nu wilde ik het niet eens meer proberen leuk te gaan vinden. Zelf ben ik jarenlang gepest en dus nogal allergisch voor dit soort praktijken. En ookal is het vrijwillig, ik kots op dit soort dingen. Maar het idee dat users de macht over de deelnemers kan krijgen, stijgt sommigen naar het hoofd schijnbaar.

Voor mij is het duidelijk: ze rommelen maar wat aan en het concept is: Speel de baas over de deelnemers, er zijn geen grenzen. Nou, fijn maar ik wil er niets mee te maken hebben.
Wat lastig is, want het gros van deze SC gaat naar TOB. Ik heb er geen problemen mee, ik blijf lekker hier. Maar soms kan ik wel uit mn vel springen, als er hier weer over TOB gesproken wordt. Ophoeren met je TOB, dáár heb je een heel subforum voor, ga daar afspraken maken en laat mij verschoond van die bunker.

Nou heb ik later wat terug gelezen en blijkt het helemaal legerachtig te zijn, geweldig. Bart die autoritair moet doen, ik vind het tenenkrommend om te lezen zelfs, doe normahaal
Dat is voor de rest dus wat Fann zegt. Fok is er bij betrokken, zonder Fok geen bunker.

Oh en dan: als je niet naar de bunker kijkt ben je niet flexibel, alsof iedereen MOET kijken. Kom eerst eens met een leuk concept, misschien wil ik dan wel kijken.
Nu blijken er dus dingen scheef gelopen te zijn, Danny was er zelfs mee gestopt ofzo, nou wat een succes.
Voor mij is het nog steeds niet echt, en kan ik het ook niet serieus nemen. Ik vind het stom. Dat is eigenlijk mijn enige stelling, ik vind het stom. Dus ik kijk niet. En ga ook niet posten in TOB.

En straks TOB 2. Hoera.
Screw them.
We're going home.
pi_70235416
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ben ik toch ook? Alleen erg nieuwsgierig, dus graag wat tekst
Ja zeg, ik wil wel maar de rest plant YT's daar kan ik niet tegenop
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 22:08:17 #231
184769 crew  Deisyy
pi_70235458
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:05 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat bedoelde je dus niet met gratis en thuis bezorgd

Ik vond het al zo raar, ik betaal er nooit voor
pi_70235480
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:05 schreef Soury het volgende:

[..]

Eerst BONG, nu Deissy... Who's next?
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_70235491
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat bedoelde je dus niet met gratis en thuis bezorgd

Ik vond het al zo raar, ik betaal er nooit voor
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
  zondag 21 juni 2009 @ 22:09:15 #234
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70235498
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:08 schreef Talitha het volgende:

[..]

Eerst BONG, nu Deissy... Who's next?
FOK! gaat down the drain.. echt!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 22:12:17 #235
184769 crew  Deisyy
pi_70235646
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik ben keurig netjes getrouwd en vervul gewoon mijn echtelijke plicht
pi_70235762
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:05 schreef Deisyy het volgende:

[..]

hilarisch vond ik het, net een jochie die de jas van zijn foute opa aan had getrokken
dat vond ik nou juist weer té genant voor woorden
pi_70235833
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik ben keurig netjes getrouwd en vervul gewoon mijn echtelijke plicht
Doe ik ook Oh oeps
pi_70235834
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:06 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind het stom. Dat is eigenlijk mijn enige stelling, ik vind het stom. Dus ik kijk niet. En ga ook niet posten in TOB.

En straks TOB 2. Hoera.
Meer uitleg is wat mij betreft niet nodig.

(Behalve dan wat TOB is? )
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 22:16:38 #239
184769 crew  Deisyy
pi_70235865
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:14 schreef FANN het volgende:

[..]

dat vond ik nou juist weer té genant voor woorden
Dat was het ook en daarom moest ik er zo om lachen
  zondag 21 juni 2009 @ 22:16:38 #240
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70235866
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:16 schreef Talitha het volgende:

[..]

The Oinker Bomline!
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 22:17:25 #241
184769 crew  Deisyy
pi_70235900
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Doe ik ook Oh oeps
Hoerrrrrrrrrrrrrr
pi_70235917
quote:
Nou voor mij begon het dat ik het raar vond, dat ineens iedereen vroeg: Maar wanneer gaat het subforum open dan? En ik geen idee had waar ze het over hadden. Ik vind Bart geen leuk figuur, dus alles wat hij post, las ik eigenlijk niet of met een half oog. Dus het hele bunkergebeuren heb ik maar met een half oog gevolgd en wat ik las, vond ik de moeite niet en vergat ik meteen. Maar tòt de boel hier begon te hyperen, had ik dus dat hele bunkergedoe totáál niet serieus genomen maar ineens out of the blue (voor mij dan) kwam daar een subforum voor

Ik heb nog in die SC gevraagd wáár dan, want ik had echt geen idee. Maar dat hele onzinnige geneuzel zou een programma worden
Nee maar, een programma terwijl het voor míj eigenlijk zo klaar als een klontje was: Dit is niks!
Een paar prutsers, het is niet eens op TV! Een programma is voor mij 'iets op TV'.
Maar goed, een subforum en het eerste wat ik lees zijn ALLE mods en wie er hier ook maar een kleurtje heeft, tiept bijna zn vingers eraf om maar posts te genereren in dat forum. Dat kwam voor mij zo sneu over, belachelijk. Jarenlange RLS, je ziet er geen hond, geen mod komt hier posten (behalve die er al posten vóór ze mod zijn) en ineens is iedereen opgetrommelt.

TOB is een maand voordat het begon open gegaan en wat ik meekrijg is dat de bunker zelf nog niet klaar is, er worden fokkers gevraagd om te komen helpen en wat iedereen als 'charmant' bestempelt vind ik gewoon een treurige boel. Het is niet klaar, en als je dan toch een écht programma wil maken, zorg dan dat het écht is. En dan ook écht echt. Maar oké, voor mij hoeft het niet dus ik neem er gewoon afstand van.
Ik lees dan in CUL een bizar topic over madenkoekjes en wie daar een recept voor heeft. Want dat mag in de bunker. Je mag mensen pesten, en maar zien hoelang ze dat volhouden. Ik vond het al niets, maar nu wilde ik het niet eens meer proberen leuk te gaan vinden. Zelf ben ik jarenlang gepest en dus nogal allergisch voor dit soort praktijken. En ookal is het vrijwillig, ik kots op dit soort dingen. Maar het idee dat users de macht over de deelnemers kan krijgen, stijgt sommigen naar het hoofd schijnbaar.

Voor mij is het duidelijk: ze rommelen maar wat aan en het concept is: Speel de baas over de deelnemers, er zijn geen grenzen. Nou, fijn maar ik wil er niets mee te maken hebben.
Wat lastig is, want het gros van deze SC gaat naar TOB. Ik heb er geen problemen mee, ik blijf lekker hier. Maar soms kan ik wel uit mn vel springen, als er hier weer over TOB gesproken wordt. Ophoeren met je TOB, dáár heb je een heel subforum voor, ga daar afspraken maken en laat mij verschoond van die bunker.

Nou heb ik later wat terug gelezen en blijkt het helemaal legerachtig te zijn, geweldig. Bart die autoritair moet doen, ik vind het tenenkrommend om te lezen zelfs, doe normahaal
Dat is voor de rest dus wat Fann zegt. Fok is er bij betrokken, zonder Fok geen bunker.

Oh en dan: als je niet naar de bunker kijkt ben je niet flexibel, alsof iedereen MOET kijken. Kom eerst eens met een leuk concept, misschien wil ik dan wel kijken.
Nu blijken er dus dingen scheef gelopen te zijn, Danny was er zelfs mee gestopt ofzo, nou wat een succes.
Voor mij is het nog steeds niet echt, en kan ik het ook niet serieus nemen. Ik vind het stom. Dat is eigenlijk mijn enige stelling, ik vind het stom. Dus ik kijk niet. En ga ook niet posten in TOB.

En straks TOB 2. Hoera.
Caro
  zondag 21 juni 2009 @ 22:18:01 #243
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70235924
OMG ik ben FOK! aan het herontdekken en man man wat een juweeltjes van postings : Limburgse vrouwen
pi_70235969
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:

[..]

FOK! gaat down the drain.. echt!
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Misschien moet ik ook maar eens alles eruit gooien.
  zondag 21 juni 2009 @ 22:19:23 #245
16245 CarOnline
met lange O
pi_70235971
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:16 schreef Talitha het volgende:

[..]

O fuk, het is TBO
Screw them.
We're going home.
pi_70235973

zo dat scheelde héél wat typwerk...
  zondag 21 juni 2009 @ 22:19:33 #247
104871 remlof
Europees federalist
pi_70235981
quote:
-knip-
Ik begrijp je kritiek, maar TBO (en niet TOB ) is een nieuwe vorm van RLS, en een vorm die eraan zat te komen in een tijd dat veel mensen veel meer tijd aan internet besteden dan aan TV.

En het is niet waar dat er vooral crew postte in TBO, misschien leek dat zo toen het net open was maar dat komt doordat forumcrew eerder postrechten heeft in een nieuw forum dan gewone users.
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 22:19:35 #248
184769 crew  Deisyy
pi_70235982
Ik vind dat CarO mooi gesproken heeft

Niet iedereen is gecharmeerd van oorlogsgeluiden en gedruppel in de donkere kelder van El Loco Johan Vlemminx.

Dus laten we de Bunker-shit lekker houden waar het hoort, hier dus The Bunker Online
pi_70236016
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef CarOnline het volgende:

[..]

O fuk, het is TBO
TBO is één en al geTOB dus dat komt dan ook wel weer goed uit...
  zondag 21 juni 2009 @ 22:21:49 #250
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70236079
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef Talitha het volgende:

[..]

Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Misschien moet ik ook maar eens alles eruit gooien.
doe 'ns?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')