abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70236099
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:06 schreef CarOnline het volgende:
Nou voor mij begon het dat ik het raar vond, dat ineens iedereen vroeg: Maar wanneer gaat het subforum open dan? En ik geen idee had waar ze het over hadden. Ik vind Bart geen leuk figuur, dus alles wat hij post, las ik eigenlijk niet of met een half oog. Dus het hele bunkergebeuren heb ik maar met een half oog gevolgd en wat ik las, vond ik de moeite niet en vergat ik meteen. Maar tòt de boel hier begon te hyperen, had ik dus dat hele bunkergedoe totáál niet serieus genomen maar ineens out of the blue (voor mij dan) kwam daar een subforum voor

Ik heb nog in die SC gevraagd wáár dan, want ik had echt geen idee. Maar dat hele onzinnige geneuzel zou een programma worden
Nee maar, een programma terwijl het voor míj eigenlijk zo klaar als een klontje was: Dit is niks!
Een paar prutsers, het is niet eens op TV! Een programma is voor mij 'iets op TV'.
Maar goed, een subforum en het eerste wat ik lees zijn ALLE mods en wie er hier ook maar een kleurtje heeft, tiept bijna zn vingers eraf om maar posts te genereren in dat forum. Dat kwam voor mij zo sneu over, belachelijk. Jarenlange RLS, je ziet er geen hond, geen mod komt hier posten (behalve die er al posten vóór ze mod zijn) en ineens is iedereen opgetrommelt.

TOB is een maand voordat het begon open gegaan en wat ik meekrijg is dat de bunker zelf nog niet klaar is, er worden fokkers gevraagd om te komen helpen en wat iedereen als 'charmant' bestempelt vind ik gewoon een treurige boel. Het is niet klaar, en als je dan toch een écht programma wil maken, zorg dan dat het écht is. En dan ook écht echt. Maar oké, voor mij hoeft het niet dus ik neem er gewoon afstand van.
Ik lees dan in CUL een bizar topic over madenkoekjes en wie daar een recept voor heeft. Want dat mag in de bunker. Je mag mensen pesten, en maar zien hoelang ze dat volhouden. Ik vond het al niets, maar nu wilde ik het niet eens meer proberen leuk te gaan vinden. Zelf ben ik jarenlang gepest en dus nogal allergisch voor dit soort praktijken. En ookal is het vrijwillig, ik kots op dit soort dingen. Maar het idee dat users de macht over de deelnemers kan krijgen, stijgt sommigen naar het hoofd schijnbaar.

Voor mij is het duidelijk: ze rommelen maar wat aan en het concept is: Speel de baas over de deelnemers, er zijn geen grenzen. Nou, fijn maar ik wil er niets mee te maken hebben.
Wat lastig is, want het gros van deze SC gaat naar TOB. Ik heb er geen problemen mee, ik blijf lekker hier. Maar soms kan ik wel uit mn vel springen, als er hier weer over TOB gesproken wordt. Ophoeren met je TOB, dáár heb je een heel subforum voor, ga daar afspraken maken en laat mij verschoond van die bunker.

Nou heb ik later wat terug gelezen en blijkt het helemaal legerachtig te zijn, geweldig. Bart die autoritair moet doen, ik vind het tenenkrommend om te lezen zelfs, doe normahaal
Dat is voor de rest dus wat Fann zegt. Fok is er bij betrokken, zonder Fok geen bunker.

Oh en dan: als je niet naar de bunker kijkt ben je niet flexibel, alsof iedereen MOET kijken. Kom eerst eens met een leuk concept, misschien wil ik dan wel kijken.
Nu blijken er dus dingen scheef gelopen te zijn, Danny was er zelfs mee gestopt ofzo, nou wat een succes.
Voor mij is het nog steeds niet echt, en kan ik het ook niet serieus nemen. Ik vind het stom. Dat is eigenlijk mijn enige stelling, ik vind het stom. Dus ik kijk niet. En ga ook niet posten in TOB.

En straks TOB 2. Hoera.
kij das heel helder en duidelijk wat mij betrefd.....ik vond het ook geen geweldig programma....en zoals ik al schreef was het erg '' knullig''.....ik heb wel een hoop lol gehad...maar dat kwam gewoon omdat er in de Cos leuke users zaten en nog zitten...heb ook erg moeten lachen om bart....en dan niet op een complimenteuze (of se ) manier....Caro...alles wat je schrijft begrijp ik.....dat gebeuren over subfora's heb ik niet mee gekregen...ik ben ook nog niet zolang als jullie hier...en dat pesten.....ik heb dr ook niet zo veel mee....en wederom...het was gewoon zeer knullig allemaal....en ik denk dat TBO dankzij fok nog bestaansrecht heeft.....en niet omdat ze zo'n geweldige prestatie hebben neergezet...en tuurlijk hebben al die mensen kei hard gewerkt achter de schermen...maar dat doen de meeste mensen wel....al dan niet betaald en of vrijwillig....dus imo is dat niet zo van ooooooooooooooooooooooh wat speciaal...en dat al die mesne daar dan een leuke tijd aan over hebben gehouden....good for you.....maar meer dan ook niet....
pi_70236136
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef Talitha het volgende:

[..]

Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Misschien moet ik ook maar eens alles eruit gooien.
meteen doen NU !
pi_70236189
Caro .

Even een paar dingen . FOK! is groot geworden dankzij RLS's, dat er dus bij 't minste of geringste van een RLS een nieuwe subforum geopend wordt is logisch. Het verhaal dat de crew z'n vingers eraf tikte slaat echt nergens op, er is echt niks of niemand 'opgetrommeld' om 't maar een succes te laten lijken of iets in die orde. Verder hoef je niet te kijken natuurlijk, maar uit je vel springen als er hier iets over gesproken wordt is lichtelijk overdreven .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 22:25:21 #254
184769 crew  Deisyy
pi_70236230
quote:

[..]

Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Misschien moet ik ook maar eens alles eruit gooien.
Ik zeg: DOEN!

Maurice de Hond
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_70236237
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat CarO mooi gesproken heeft

Niet iedereen is gecharmeerd van oorlogsgeluiden en gedruppel in de donkere kelder van El Loco Johan Vlemminx.

Dus laten we de Bunker-shit lekker houden waar het hoort, hier dus The Bunker Online
Ik stem voor.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_70236243
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:16 schreef versabommie het volgende:

[..]

The Oinker Bomline!

Stemmen !!!!!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 21 juni 2009 @ 22:27:02 #257
16245 CarOnline
met lange O
pi_70236308
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik begrijp je kritiek, maar TBO (en niet TOB ) is een nieuwe vorm van RLS, en een vorm die eraan zat te komen in een tijd dat veel mensen veel meer tijd aan internet besteden dan aan TV.

En het is niet waar dat er vooral crew postte in TBO, misschien leek dat zo toen het net open was maar dat komt doordat forumcrew eerder postrechten heeft in een nieuw forum dan gewone users.
Kijk, dat het een internet-dingetje was, oké. Daar zou ik nog aan kunnen wennen zeg maar. Maar het autoritaire gedrag van users en Bart, daar kan en wíl ik niet aan wennen. Ik vind het thema belachelijk. En eerst was er niet eens een thema volgens mij. Modder maar wat aan en zien hoe het gaat.
Sorry maar ik kan het niet serieus nemen.

Toen TBO net open was, was het een en al blauw. Serieus
Screw them.
We're going home.
pi_70236417
quote:

[..]

dat wil ik wel eens zien
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_70236496
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:29 schreef Inodder het volgende:
dat wil ik wel eens zien
Welcome back . Postgeschiedenis vol met BB6, tijdje geleden .
pi_70236511
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:27 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Kijk, dat het een internet-dingetje was, oké. Daar zou ik nog aan kunnen wennen zeg maar. Maar het autoritaire gedrag van users en Bart, daar kan en wíl ik niet aan wennen. Ik vind het thema belachelijk. En eerst was er niet eens een thema volgens mij. Modder maar wat aan en zien hoe het gaat.

Ben het in grote lijnen wel met je eens. Maar TBO gaf ook herrie en jedoe. En JEDOE is tof en leuk!

Danny was geweldig in dat subforum met z'n kort lontje en verontwaardiging
  zondag 21 juni 2009 @ 22:32:23 #261
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70236537
quote:

[..]

dat wil ik wel eens zien
hey pik, fijn dat je weer back bent!
Ik weet hoe jij de weg vinden doet op FOK! dus ik zal je alvast een paar topics aangeven:

Twitterende sterren en de Bommie-Eva-Gate #5
Plakpoep
Limburgse vrouwen
FOK! 10 jaarsmeet SC
Hash Coke en compliete straathonden, de micky-gates #6
eventjes Windows instaleren
[TBO] Evaluatie vrijdag 12 juni #4
Palinggate #16 Yolanthe en Wesley on Top(pers)!
FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic

Allemaal materiaal om wat mee te kunnen
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_70236557
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Welcome back . Postgeschiedenis vol met BB6, tijdje geleden .
als je zo gaat beginnen;
Ik ben al weer weg hoor
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_70236558
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:21 schreef versabommie het volgende:

[..]

doe 'ns?
Neuh, ik kan mijn irritatie nooit erg komisch brengen. En boos en sneu posten staat zo zielig.

Maar het watterige gaat er wel steeds meer af met de jaren. Dus geef me nog ff...
  zondag 21 juni 2009 @ 22:33:27 #264
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70236575
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:32 schreef Talitha het volgende:

[..]

Neuh, ik kan mijn irritatie nooit erg komisch brengen. En boos en sneu posten staat zo zielig.

Maar het watterige gaat er wel steeds meer af met de jaren. Dus geef me nog ff...
Stommie
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_70236579
quote:

[..]

Waar maak je je nu zo druk over eigenlijk. Tis lol voor de gasten die het wel leuk vinden. Ik moet zeggen dat de randverschijnselen zeker soms leuker waren. Tja tis een forum en kan je je hart luchten enz...
Dat je er niks mee heb prima !!! Of is het dat het hier en nu op de SC weer te spraken komt.
Tis geven en nemen
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_70236596
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ben het in grote lijnen wel met je eens. Maar TBO gaf ook herrie en jedoe. En JEDOE is tof en leuk!

Danny was geweldig in dat subforum met z'n kort lontje en verontwaardiging
ze hadden hem een oscar moeten geven....nah...een gouden kalf dan
pi_70236610
quote:

[..]

ik heb ooit in het eerste evaluatie topic ofzoiets wel eens dit plaatje gepost,
het lijkt misschien op het eerste gezicht een grapje, maar eigenlijk is het dat niet.
users werden soms écht afgebekt, want ik heb wél af en toe meegelezen...

zó kwam het hele gebeuren af en toe op mij over........

beter kan ik het eigenlijk niet verwoorden...
  zondag 21 juni 2009 @ 22:34:28 #268
16245 CarOnline
met lange O
pi_70236616
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Caro .

Even een paar dingen . FOK! is groot geworden dankzij RLS's, dat er dus bij 't minste of geringste van een RLS een nieuwe subforum geopend wordt is logisch. Het verhaal dat de crew z'n vingers eraf tikte slaat echt nergens op, er is echt niks of niemand 'opgetrommeld' om 't maar een succes te laten lijken of iets in die orde. Verder hoef je niet te kijken natuurlijk, maar uit je vel springen als er hier iets over gesproken wordt is lichtelijk overdreven .
Ja Pietje, dat begrijp ik, maar voor MIJ was het nogal uhm.. verrassend.
Ik schrijf ook vanuit MIJN optiek natuurlijk. Ik had er geen rekening mee gehouden, dat het uberhaupt van de grond kwam

Nou, kan je zien wie er de eerste topics geopend hebben? Of in de eerste topics gepost hebben?
Dan zie je het wel. Zelfs Mirjam bijvoorbeeld zat ineens volop te posten.

Oke, dat kan jij vinden. Maar IK neem er afstand van. Zeg er verder niets over, hou me helemaal afzijdig.
Je hebt daar gewoon een loei van een subforum! Waarom moet er dan elke keer geroepen worden: Kom je ook nog vrijdag? Zetten we de Stoli koud? Kom jij, kom ik, komt zij, wie gaat er naar Eindhoven?
Het stoorde me echt ja. En nee, ik heb er niets van gezegd maar als vooral Cc er weer eens over begon, dan kon ik wel eens uit mn vel springen ja. Met dat zogenaamde interessante geblaat.
Screw them.
We're going home.
pi_70236702
quote:

[..]

dat wil ik wel eens zien
Uhuh, dat zal best ja.

Hoest om terug te zijn in forumland Noddie?
pi_70236703
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:34 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja Pietje, dat begrijp ik, maar voor MIJ was het nogal uhm.. verrassend.
Ik schrijf ook vanuit MIJN optiek natuurlijk. Ik had er geen rekening mee gehouden, dat het uberhaupt van de grond kwam

Nou, kan je zien wie er de eerste topics geopend hebben? Of in de eerste topics gepost hebben?
Dan zie je het wel. Zelfs Mirjam bijvoorbeeld zat ineens volop te posten.

Oke, dat kan jij vinden. Maar IK neem er afstand van. Zeg er verder niets over, hou me helemaal afzijdig.
Je hebt daar gewoon een loei van een subforum! Waarom moet er dan elke keer geroepen worden: Kom je ook nog vrijdag? Zetten we de Stoli koud? Kom jij, kom ik, komt zij, wie gaat er naar Eindhoven?
Het stoorde me echt ja. En nee, ik heb er niets van gezegd maar als vooral Cc er weer eens over begon, dan kon ik wel eens uit mn vel springen ja. Met dat zogenaamde interessante geblaat.
Lieverd ik heb niks met dat sing a long gedoe .. Ja ik heb me er ook wel es over uitgelaten maar ik vind het wel best.
pi_70236724
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:34 schreef FANN het volgende:
ik heb ooit in het eerste evaluatie topic ofzoiets wel eens dit plaatje gepost,
het lijkt misschien op het eerste gezicht een grapje, maar eigenlijk is het dat niet.
users werden soms écht afgebekt, want ik heb wél af en toe meegelezen...

zó kwam het hele gebeuren af en toe op mij over........

[ afbeelding ]

beter kan ik het eigenlijk niet verwoorden...
mjah gevalletje van beide kanten hoor .
  zondag 21 juni 2009 @ 22:37:37 #272
16245 CarOnline
met lange O
pi_70236734
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Waar maak je je nu zo druk over eigenlijk. Tis lol voor de gasten die het wel leuk vinden. Ik moet zeggen dat de randverschijnselen zeker soms leuker waren. Tja tis een forum en kan je je hart luchten enz...
Dat je er niks mee heb prima !!! Of is het dat het hier en nu op de SC weer te spraken komt.
Tis geven en nemen
Ja maar er werd gevraagd wat ik er tegen had. En ik maak me er verder niet druk over.
Maar er werd gevraagd door Laysa wat ik er tegen had. Nou, als iemand dat écht wil weten, wil ik dat wel vertellen.
Screw them.
We're going home.
pi_70236742
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Tis geven en nemen
ja Muis maar er werd gevraagd naar de meningen van de mensen die het NIET leuk vonden
en waarom ze het NIET leuk vonden, de mensen die het wél leuk vonden moeten natuurlijk
vooral blijven kijken als er een Bunker 2 komt, als je het leuk vindt heb je ook nergens last van,
pas als je écht kritiek had jah.... dan kreeg je iedereen op je nek, lees maar een een paar topics na...
pi_70236777
sjesus caro op hetzelfde tijdstip bijna zelfde post engerd.........
pi_70236778
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:37 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja maar er werd gevraagd wat ik er tegen had. En ik maak me er verder niet druk over.
Maar er werd gevraagd door Laysa wat ik er tegen had. Nou, als iemand dat écht wil weten, wil ik dat wel vertellen.
klopt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')