ik wilde wat zeggenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:39 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik wil wel een man met geld,blijf ik lekker thuis en kan ik heel de dag stemmen op Huubjehhh en Claire opde twitter kompetissjen:P
Ik houd wijselijk mijn mond, had al een heel lap tekst geschreven maar schiet toch niet op het hier te gaan delenquote:
Als je het niet met iemand eens bent kun je dat toch gewoon zeggen!!! Dit is Fok!quote:Op zondag 21 juni 2009 03:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik houd wijselijk mijn mond, had al een heel lap tekst geschreven maar schiet toch niet op het hier te gaan delen
quote:Op zondag 21 juni 2009 03:38 schreef APK het volgende:
[..]
Hoezo afzeiken?
Er is een SC in GC en in TBO, waarom hier dan ook nodeloos doorpruttelen?
I know, maar toch denk ik als ik dit verhaal had neergezet dan waren er nog meer vragen gekomen.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je het niet met iemand eens bent kun je dat toch gewoon zeggen!!! Dit is Fok!
Het is haast 4 uur.Veel mensen slapenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:49 schreef evaxsis het volgende:
Nog 23 plusjes en Freena staat weer op 1, kom op mensen help haar weer naar 1
Ja, en daar is niet iedereen blij mee, om verschilllende redenen.quote:
Volgens mij heeft hij eerst een onderhoudsbeurt nodig voordat hij weer mag keurenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, en daar is niet iedereen blij mee, om verschilllende redenen.
Vanmiddag slaan we toequote:Op zondag 21 juni 2009 03:54 schreef evaxsis het volgende:
Dat plussen gaat nu een stuk langzamer nu het zo rustig is
Ik rook m;n peukkie op en ga dan maar slaappies doen..kussiequote:Op zondag 21 juni 2009 04:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij eerst een onderhoudsbeurt nodig voordat hij weer mag keuren
Trustequote:Op zondag 21 juni 2009 04:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik rook m;n peukkie op en ga dan maar slaappies doen..kussieen terustehh ruudje ,eva en alle fokkers
![]()
Tot welke soap, showbizz behoren die Huub en Claire waar je het steeds over hebt?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:04 schreef sunny16947 het volgende:
Hoort dit topic hier wel thuis? Tot welke soap, showbizz behoren Bommie, Eva en Friedel? En ster? Misschien Fok-sterren? Dat gespam is dus OT.
Graag een nieuw topic. "Worden Huub en Claire Mr en Ms Twitter met onze hulp?".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |