daar had ik niet eens aan gedachtquote:Op maandag 22 juni 2009 14:32 schreef WanEnOonlie het volgende:
Die Lu doet me denken aan de tegenstander van Peter Colt (Wimbledon film) in de eerste ronde :-)

Ik zat bij Roland Garros een aantal weken terug op de tribune bij haar partij tegen die Française (die ze verloor). Kon het niet laten om een paar keer "Allez Daniela!" te roepen. Jammer dan dat die Fransen er dan gelijk doorheen gingen brullen. Was namelijk echt een onwijs monster.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:32 schreef Szura het volgende:
1-1 in sets bij Robson-Hantuchova
Lekker wijf blijft het

quote:Op maandag 22 juni 2009 14:37 schreef WanEnOonlie het volgende:
Wedden dat die Lu een Nintendo DS in zijn tennistas heeft?

quote:

Daar hoort 'ie toch helemaal niet? Zou hij verkeerd gelopen zijn?quote:

Omdat in de regels staat dat het niet mag. En ook coachen vanaf de tribunes is verboden. Bij de dames mag het op bepaalde toernooien. Op zichzelf wel aardig, maar ik ben er niet voor. Alhoewel, bij boksen staat er ook een coach aan de kant tijdens de wissels en daar vind ik het niet gek.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:37 schreef jmac het volgende:
Waarom mogen coaches niet naast de baan zitten om tijdens rustperiodes te overleggen? Bij Davis Cup is dat toch ook? Of gaan die coaches hier telkens vanaf de tribunes van alles toeschreeuwen?

Heeft als oud-winnaar een uitnodiging gehad om vandaag daar te vertoeven.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar hoort 'ie toch helemaal niet? Zou hij verkeerd gelopen zijn?

Nee hoor, niet op bepaalde toernooi. Op ALLE WTA-toernooien.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat in de regels staat dat het niet mag. En ook coachen vanaf de tribunes is verboden. Bij de dames mag het op bepaalde toernooien. Op zichzelf wel aardig, maar ik ben er niet voor. Alhoewel, bij boksen staat er ook een coach aan de kant tijdens de wissels en daar vind ik het niet gek.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |