oneens, het ziet er niet uit maar dat maakt het dan weer leuk om te zien.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:56 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Aan Murray heb je weinig als je mooi tennis wilt zien.
Seppi-Blake vind ik best een aardige partij hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer wordt er getennist vandaag?
Al die heikneuters op de baan momenteel
met sport1 heb je alles al, dan zijn die andere overbodigquote:Op maandag 22 juni 2009 13:44 schreef Jiveje het volgende:
Sport 1 met 8 kanalen ofzo, Betfair, Unibet en Net 5 zorgt voor genoeg beeldmateriaal.
Thanksquote:Op maandag 22 juni 2009 14:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die staat al op de baan. Moet nog beginnen.
Ja dus. Ik dacht al, in een lange losse broek de baan opquote:Op maandag 22 juni 2009 14:08 schreef Susi het volgende:
Is dat het hele pak van Federer of gaat hij nog wat uittrekken ?
Zal dit precies het omgekeerde van de eerste set wordenquote:Op maandag 22 juni 2009 14:14 schreef Szura het volgende:
Serra nu 5-0 achter in de tweede![]()
Maria is ook begonnen
Koolschrijvert choket niet en gaat naar 6-1quote:Op maandag 22 juni 2009 14:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zal dit precies het omgekeerde van de eerste set worden
Allez Viktoria
Wie, wat, waar?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:24 schreef dndiek het volgende:
Hee, verrassend.... Er is weer een of andere proefperiode voor Sport1
Volgens mij moet je gewoon even wachten en dan komt het vanzelf.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:23 schreef Michellus het volgende:
Zit op mijn werk. Krijg de Net 5 stream ook met geen mogelijkheid werkend. De schermpjes met de verschillende banen rechts doen het wel. Maar als ik er vervolgens op klik gebeurt er weinig.
Blijft een groot grijs vlak. En laat ik hier nou toevallig geen tv hebben
Je moet wel een redelijke computer hebben, anders trekt die site 80% CPU of meer.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij moet je gewoon even wachten en dan komt het vanzelf.
Bij UPC iig, want wij hebben een abonnement zonder Sport 1, maar ik heb nu 6 zenders tennisquote:
Vanavond even proberen.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:28 schreef dndiek het volgende:
Bij UPC iig, want wij hebben een abonnement zonder Sport 1, maar ik heb nu 6 zenders tennis
Ik heb omdat ik normaal Eredivisie Live heb nu de hele zomer gratis Sport 1 totdat het voetbal weer begint, wellicht jij ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bij UPC iig, want wij hebben een abonnement zonder Sport 1, maar ik heb nu 6 zenders tennis
Maar Maria schreeuwt zeker wel 20x harderquote:Op maandag 22 juni 2009 14:28 schreef TheArt het volgende:
Viktoriya 4-1 voor tegen Maria
Ze staat haar ook finaal weg te slaan. Kutuzova slaat ook 20x harder dan Sharapova.
Dat kan het zijn, goeie actie danquote:Op maandag 22 juni 2009 14:30 schreef Jiveje het volgende:
[..]
Ik heb omdat ik normaal Eredivisie Live heb nu de hele zomer gratis Sport 1 totdat het voetbal weer begint, wellicht jij ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |