Kreeg hem net even aan de praat, maar bij wedstrijd switchen is het weer grijs geworden.quote:
Was blijkbaar een foutje op de scorepagina, is nu hersteldquote:Op maandag 22 juni 2009 13:27 schreef Clesar03 het volgende:
Zitten er trouwens veranderingen in de OOP?
Volgens OOP Lopez op court 18, site van Wimbledon zet hem nu op court 19
Hetzelfde met Garcia-Lopez die op court 6 zou spelen, en volgens de scorepagina nu op court 7 staat
Kan natuurlijk ook een foutje in de scorepagina zijn
Deze misschien? werkt met flash volgens mij.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:29 schreef McFlipp het volgende:
Zit hier op mijn werk, zonder silverlight. Is er ook een windows media player stream ergens?
ja ik weet wel dat hij vrij verdedigend spel laat zien wat niet altijd even mooi is...vooral op gravel natuurlijk (daar is het inderdaad niet om aan te zien) maar zijn service en zijn passeerslagen vind ik wel mooi..naja ieder zn eigen smaakquote:Op maandag 22 juni 2009 12:56 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Aan Murray heb je weinig als je mooi tennis wilt zien.
Flikkerstraal is op met die kut site van jequote:Op maandag 22 juni 2009 13:36 schreef jmac het volgende:
[..]
Deze misschien? werkt met flash volgens mij.
Hij mag serveren voor 5-5 nuquote:Op maandag 22 juni 2009 13:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kohlschreiber gaat een bagel krijgen.
Hier ook nietquote:Op maandag 22 juni 2009 13:35 schreef Susi het volgende:
Toch maar de televisie aangezet, omdat die stream niet werkt
Serra stond 5*-1 voor, nu 5-4*quote:Op maandag 22 juni 2009 13:42 schreef TheArt het volgende:
Beck brak Lopez in de eerste game, maar kreeg vervolgens 6 games achter elkaar om zijn oren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |