Sport 1, doe maar duurquote:Op maandag 22 juni 2009 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Theo Bakker en Jan Siemerink.Die zitten bij sport1.
Ja, die reactie van mij *was* juist een slechte grap.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd van de flauwe grappen was
Die zitten helemaal niet bij Sport1. Al die tenniscommentatoren zijn freelancers. Die worden gewoon in dienst genomen door zenders als ze eens een toernooi uitzenden. Vandaar dat je Theo Bakker ook net zo regelmatig op Eurosport hoort.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Theo Bakker en Jan Siemerink.Die zitten bij sport1.
Ja, maar het is wel ideaal hoor. Al die 1000-toernooien ook. Het zijn serieus de enige vaste lasten die ik met veel plezier betaal.quote:
Theo Bakker vind ik een Baas.quote:Maar schakel dan lekker naar Jacco Elttingh en Albert Mantingh op Net5. Jacco heeft natuurlijk veel verstand van tennis en is een goede tenniscommentator en Albert is ook aardig goed te pruimen, beter dan Theo "Zucht" Bakker
Toppertje.quote:
Je loopt wat achter.quote:
Eng is dat. Kan in 1 seconden gebeurd zijn.quote:
quote:
Jammer joh.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:06 schreef Szura het volgende:
Ik voorspel dat het binnen 3 kwartier afgelopen is bij Federer
Hij zag het zwart inquote:
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
Ik voorspel dat Federer deze partij in drie sets wint.
Dadelijk krijgen ze een echte Wimbledon-babyquote:
Ja, en volgens mij waren dat ook nog beelden van een jaar geleden.quote:
Sharapova viel net ook. Zag er wel charmant uit.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:03 schreef WanEnOonlie het volgende:
Jezus wat een schreeuwpartij over en weer daar bij Sharapova - Kutuzova
Vind het maar een nare man, verliezen op Roland Garros en hier wel winnen.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
Serena Williams ziet er niet uit zeg met die regenjas. Ik had op Betfair gewed dat ze er niet uit zou zien en ik heb mooi even 200 euro gewonnen.
Hahaquote:Op maandag 22 juni 2009 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
Serena Williams ziet er niet uit zeg met die regenjas. Ik had op Betfair gewed dat ze er niet uit zou zien en ik heb mooi even 200 euro gewonnen.
quote:
quote:
Hij loopt er altijd zo heerlijk gemotiveerd bij he. Heb 'm echt nog nooit zien lachen op de baan.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe kun je, als je servevolley zo goed beheerst, zo'n moeite hebben met een gast als Karol Beck
Zo jammer dit ... Hup LaLo
Omdat hij geen backhand kan slaan?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe kun je, als je servevolley zo goed beheerst, zo'n moeite hebben met een gast als Karol Beck
Zo jammer dit ... Hup LaLo
HoopJE? Kijken wij wel naar dezefde Bokito?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:14 schreef TheArt het volgende:
Neuza is een gravelspeelster. Hoe wilt zij in godsnaam ook maar een kans maken tegen dat hoopje bij elkaar geraapt vlees
Ik weet niet hoe dat in Amerika zit, maar ik heb het even nagekeken en in Nederland zou ze wegenbelasting moeten betalen.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:20 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
HoopJE? Kijken wij wel naar dezefde Bokito?
Sorry, maar een finale Federer-Koellerer lijkt me echt top.quote:
Kan niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, maar een finale Federer-Koellerer lijkt me echt top.
Die streams heb ik al lang opgegeven, daarvoor is mijn verbinding veel te slechtquote:Op maandag 22 juni 2009 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op al die streams is hetzelfde bij net5,
Klopt. In het begin was het alleen de zender waarop Tsonga te zien was, maar nu dus allemaalquote:Op maandag 22 juni 2009 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op al die streams is hetzelfde bij net5,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |