Kutuzova weet het te presteren om 2 dubbele fouten te slaan op het moment dat ze de set uit kan serverenquote:
quote:
Mount Murray to be exactquote:Op maandag 22 juni 2009 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
Theo Bakker en Jan Siemerink, speculerend hoe die heuvel op Wimbledon nu zou moeten heten: "Murray...Mount Murray....Murray Mountain. Ja, Murray Mountain! Ja, die sturen we in!"
Die naam bestond ook niet al een jaar ofzo.
Zij noemden hem Murray Mountain. Misschien vonden ze dat dan een verbetering.quote:
Bedoel je trouwens de commentatoren op net 5?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
Theo Bakker en Jan Siemerink, speculerend hoe die heuvel op Wimbledon nu zou moeten heten: "Murray...Mount Murray....Murray Mountain. Ja, Murray Mountain! Ja, die sturen we in!"
Die naam bestond ook niet al een jaar ofzo.
gewaagde voorspellingquote:Op maandag 22 juni 2009 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
Ik voorspel dat Federer deze partij in drie sets wint.
Nee, ik bedoel Theo Bakker en Jan Siemerink.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bedoel je trouwens de commentatoren op net 5?
Vind je? Het is juist zo goed als zeker.quote:
Ik dacht dat jij altijd van de flauwe grappen wasquote:Op maandag 22 juni 2009 15:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je? Het is juist zo goed als zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |