abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70832845
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:22 schreef w00h00 het volgende:
Klaas moet echt niet naar Duitsland gaan.

Ik zie 'm wel bij AC Milan lopen op een of andere reden.
Ik vind Juventus wel een goeie club voor hem. Weet alleen niet waarom.
pi_70834000
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:22 schreef w00h00 het volgende:
Klaas moet echt niet naar Duitsland gaan.

Ik zie 'm wel bij AC Milan lopen op een of andere reden.
Daar zie ik hem echt verzuipen, Stuttgart is een mooie club voor hem. Na Ajax had hij eigenlijk ook wel een tussenstap naar de top nodig. Die kan hij alsnog krijgen zo.
That's all folks!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:07:30 #203
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_70834261
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:24 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Ik vind Juventus wel een goeie club voor hem. Weet alleen niet waarom.
Ik denk dat Italië sowieso de beste competitie voor hem is. Dat gedraaf in Engeland is echt niks voor hem. Met zijn geslepenheid kan hij in Italië een grote held worden.
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
pi_70847467
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je mening wordt niet gesteund door feiten
Een feit is dat de media alleen nog maar gespeculeerd heeft over een vertrek van Huntelaar.
Real en Klaasjan hebben nog nergens officieel bevestigd dat er een vertrek aan zit te komen.
Misschien wil Real hem dit jaar wel eerste spits maken. Niet realistisch, maar toch.

Jij roept dat je feiten wil horen, terwijl je zelf je eigen mening als zijnde feit ventileert.

Feit: Klaasjan heeft in een half jaar bij Madrid, ondanks te weinig vertrouwen van de leiding, toch 8 keer in 6 wedstrijden weten te scoren.
Feit: Klaas is geen mooie voetballer, maar een doelpunten machine.
Feit: Hij is heel goed in wat hij doet.
Feit: Hij heeft nog niet de kans gehad om zich tegen voetbal grootmachten te bewijzen.
Jouw mening: Hij maakt het niet waar op lange termijn en tegen grote clubs.
Mijn mening: Zet hem een seizoen lang in de basis en hij is topscorer van Spanje, met goede kans op de zelfde titel tijdens het WK2010.

Zo, nu we het verschil tussen feit en mening duidelijk hebben gemaakt kunnen we verder praten.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:04:32 #205
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_70847929
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:52 schreef opinionr het volgende:

[..]

Een feit is dat de media alleen nog maar gespeculeerd heeft over een vertrek van Huntelaar.
Real en Klaasjan hebben nog nergens officieel bevestigd dat er een vertrek aan zit te komen.
Misschien wil Real hem dit jaar wel eerste spits maken. Niet realistisch, maar toch.

Jij roept dat je feiten wil horen, terwijl je zelf je eigen mening als zijnde feit ventileert.

Feit: Klaasjan heeft in een half jaar bij Madrid, ondanks te weinig vertrouwen van de leiding, toch 8 keer in 6 wedstrijden weten te scoren.

Volgens mij waren het 8 doelpunten in 20 wedstrijden.........
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
pi_70848310
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:52 schreef opinionr het volgende:

[..]

Feit: Klaas is geen mooie voetballer, maar een doelpunten machine.
Feit: Hij is heel goed in wat hij doet.
Feit: Hij heeft nog niet de kans gehad om zich tegen voetbal grootmachten te bewijzen.
Jouw mening: Hij maakt het niet waar op lange termijn en tegen grote clubs.
Mijn mening: Zet hem een seizoen lang in de basis en hij is topscorer van Spanje, met goede kans op de zelfde titel tijdens het WK2010.

Zo, nu we het verschil tussen feit en mening duidelijk hebben gemaakt kunnen we verder praten.
Je beweert dat het regelmatig voorkomt dat Real dure spelers koopt en dan weggooit. Dat gebeurt alleen met Huntelaar en in wat mindere mate eventueel met Van der Vaart(Eind van het seizoen - Eind van het seizoen transfer) Schijnbaar ligt het toch aan Huntelaar en niet aan Real
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70850855
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je beweert dat het regelmatig voorkomt dat Real dure spelers koopt en dan weggooit. Dat gebeurt alleen met Huntelaar en in wat mindere mate eventueel met Van der Vaart(Eind van het seizoen - Eind van het seizoen transfer) Schijnbaar ligt het toch aan Huntelaar en niet aan Real
Waar beweer ik dat?
Je reactie slaat totaal niet op wat ik zeg, maar je bevestigd het wel..
Wat ligt aan Huntelaar.. Dat de media speculeert over een vertrek?
De real supporters snappen er overigens geen bal van dat Huntelaar nu alweer weg moet.
pi_70851098
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:33 schreef opinionr het volgende:

[..]

Waar beweer ik dat?
Je reactie slaat totaal niet op wat ik zeg, maar je bevestigd het wel..
Wat ligt aan Huntelaar.. Dat de media speculeert over een vertrek?
De real supporters snappen er overigens geen bal van dat Huntelaar nu alweer weg moet.
Je voelt je geroepen te reageren op een reactie op de post van Citroentje, dus dan lijkt me het logisch dat je het daarover hebt. Als je het ergens anders over hebt moet je daar niet op reageren.

Of eerst effe de topic lezen, dat zou waarschijnlijk ook helpen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70851196
Raul is onaantastbaar, Ruud is onverkoopbaar en mits hij op zijn oude niveau komt ook onaantastbaar, Pepito is beter en jonger dan Huntelaar en Benzema is voor veel geld gekomen.

Als je dan nog niet de conclusie trekt dat je overbodig bent dan begrijp je het echt niet
pi_70852630
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je voelt je geroepen te reageren op een reactie op de post van Citroentje, dus dan lijkt me het logisch dat je het daarover hebt. Als je het ergens anders over hebt moet je daar niet op reageren.

Of eerst effe de topic lezen, dat zou waarschijnlijk ook helpen
Mag ik niet reageren op reacties nee?
Volgens mij ben jij de persoon die beter moet lezen, dan had je wel gezien dat ik Citroentje niet ben.

OT: Klaas for Worldcup 2010 topscoorder
pi_70852708
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Raul is onaantastbaar, Ruud is onverkoopbaar en mits hij op zijn oude niveau komt ook onaantastbaar, Pepito is beter en jonger dan Huntelaar en Benzema is voor veel geld gekomen.

Als je dan nog niet de conclusie trekt dat je overbodig bent dan begrijp je het echt niet
Die conclusie had Real al moeten trekken voordat ze Klaas kochten.
Dan was hij nog gewoon lekker het hele jaar bij Ajax gebleven, was Ajax mogelijk nog kampioen of tweede geworden, en kon Klaas nu een waardigere club dan Real Madrid uitzoeken.
pi_70852930
Zoals ik al eerder riep heeft Klaasvaak zelf nog niks rond met Stuttgart.
Hij wacht rustig af of er nog betere aanbiedingen komen.
quote:
Klaas Jan Huntelaar heeft donderdag gesprekken gevoerd met het bestuur van Olympique Marseille. Dat meldt France Football. De oud-Ajacied heeft besloten naar alle clubs te luisteren die interesse tonen in zijn kwaliteiten.

Huntelaar mag vertrekken bij zijn huidige werkgever Real Madrid. De Spaanse topclub bereikte al een akkoord met VfB Stuttgart over de transfersom van de oud-Ajacied, maar Huntelaar neemt nog even de tijd om te onderhandelen met andere clubs.
pi_70855735
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:26 schreef opinionr het volgende:

[..]

Die conclusie had Real al moeten trekken voordat ze Klaas kochten.
Dan was hij nog gewoon lekker het hele jaar bij Ajax gebleven, was Ajax mogelijk nog kampioen of tweede geworden, en kon Klaas nu een waardigere club dan Real Madrid uitzoeken.
Wet van de top: Als je niet presteert komt er een nieuwe die beter is en mag de zwakste oprotten. In dit geval dus Huntelaar
pi_70855772
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:23 schreef opinionr het volgende:

[..]

Mag ik niet reageren op reacties nee?
Volgens mij ben jij de persoon die beter moet lezen, dan had je wel gezien dat ik Citroentje niet ben.

OT: Klaas for Worldcup 2010 topscoorder
Reageer dan gewoon op dat punt en kom niet in een keer met een heel ander punt aanzetten
pi_70857482
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wet van de top: Als je niet presteert komt er een nieuwe die beter is en mag de zwakste oprotten. In dit geval dus Huntelaar
Het probleem met jouw argument is dus dat huntelaar wel heeft gepresteerd.
Dat hij in de laatste duels niet scoorde kwam omdat Real niet aan aanvallen toe kwam.
Daar mag je de verdediging en het middenveld op aanspreken.
pi_70857504
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:59 schreef opinionr het volgende:

[..]

Het probleem met jouw argument is dus dat huntelaar wel heeft gepresteerd.
Dat hij in de laatste duels niet scoorde kwam omdat Real niet aan aanvallen toe kwam.
Daar mag je de verdediging en het middenveld op aanspreken.
Niet voldoende om te mogen blijven dus schijnbaar
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:01:03 #217
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70857517
Met een paar goaltjes maken tegen Almeria en Sporting Gijon red je het niet bij Real.
pi_70857661
probleem voor Klaas is dat er niemand wil betalen wat Real wil.
Marseille is door één krant in het spel gebracht. En volgens die krant willen ze niet een 15 miljoen betalen.
Dus al zou het waar zijn dat hij in Marseille was dan krijgen ze hem nog niet. Al wil KJH niets liever.
Klaas bepaald naar welke club hij gaat ja....maar Real bepaald welke van de geinteresseerden hem mogen kopen en welke club dus ter keuze staat.
VfB is tot nu de enige club die officieel met Real in onderhandeling is geweest en een bod gedaan heeft dat accoord is voor Real.
Voor de Milan voters hier. Hun president heeft zelf gezegd dat ze geen intereesse hebben in KJH en dat hij toch naar Stuttgart gaat

Voor de ManU voters....geen basisplaats en laten we eerlijk zijn. Als je Ibrahimovic kunt kopen wat moet je dan met KJH

Zo veel keuze is er niet. Momenteel eigenlijk alleen de bank in Madrid of een volgens velen slechte ploeg uit de ow zo zwakke Bundesliga
pi_70857734
Huntelaar haalt de bank niet, hij zal zelfs nog niet eens geregistreerd worden waarschijnlijk
pi_70857995
quote:
Real raadt Huntelaar vertrek aan

Klaas-Jan Huntelaar doet er goed aan om Real Madrid in de zomer te verlaten. Dat hebben algemeen directeur Jorge Valdano en technisch directeur Miguel Pardeza vrijdag laten weten in een onderhoud met de aanvaller en diens zaakwaarnemer Arnold Oosterveer. Tevens werd bevestigd dat er een akkoord is met VfB Stuttgart, dat twintig miljoen euro heeft geboden voor de ex-speler van Ajax en SC Heerenveen. Valdano liet Huntelaar nogmaals weten dat hij niet in de plannen van de nieuwe trainer Manuel Pellegrini past en dat een vertrek beter voor hem is. Pardeza bevestigde op zijn beurt dat er met de Duitse club overeenstemming is. Het woord is nu aan Huntelaar, die de oproep kreeg de onderhandelingen met Stuttgart te openen en snel te beslissen. Oosterveer had eerder al een informatief gesprek met de Duitse club.

"Het is belangrijk dat de speler nu de knoop doorhakt", vertelt Pardeza vrijdagavond aan Marca . "De onderhandelingen met VfB tuttgart bevinden zich in een vergevorderd stadium, en daarom moet de speler zo snel mogelijk beslissen. Het laatste woord is aan hem." Huntelaar staat pas een half jaar onder contract in de Spaanse hoofdstad maar is het slachtoffer geworden van de recente koopwoede.

Pardeza liet tevens weten dat er ook serieuze interesse is voor alle andere Nederlandse spelers, en dat de club de aanbiedingen op dit moment in beraad heeft. Behalve Huntelaar mogen ook Arjen Robben, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart, Ruud van Nistelrooij en Royston Drenthe weg. De Spaanse topclub trok tot dusver Kaká, Cristiano Ronaldo, Raúl Albiol en Karim Benzema voor 220 miljoen euro aan.
pi_70858098
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:16 schreef Skwish het volgende:

[..]

bron?
pi_70858117
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:20 schreef fokuserdetiende het volgende:

[..]

bron?
sorry...
voetbalzone.nl
pi_70858185
Dat zat er natuurlijk allang aan te komen.

Denk dat Stuttgart niet wil maar als ze lef hebben kunnen ze hem over een maand voor de helft halen
pi_70858429
Ik snap het niet. Het enige wat je hoeft te doen is hem een basisplaats garanderen, de tactiek helemaal op hem afstemmen, zorgen voor allemaal voorzetten en 'sitters' en dan maak je een kans de meest felbegeerde titel van allemaal te winnen: de topscorerstitel. Daar trek je toch meteen 40 miljoen voor uit als topclub?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:31:22 #225
144262 thewishmaster
pi_70858476
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik snap het niet. Het enige wat je hoeft te doen is hem een basisplaats garanderen, de tactiek helemaal op hem afstemmen, zorgen voor allemaal voorzetten en 'sitters' en dan maak je een kans de meest felbegeerde titel van allemaal te winnen: de topscorerstitel. Daar trek je toch meteen 40 miljoen voor uit als topclub?
Er zijn ook nog wel andere spelers in de Europese (sub) top waar je rekening mee moet houden in een elftal. Ik zie bijvoorbeeld Bayern al de hele tactiek op Huntelaar afstemmen en vervolgens Ribery en Klose in dienst van hem laten spelen.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:03:49 #226
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_70859537
Ik bespeur hier een vleugje sarcasme bij Weltschmerz, Wishmaster.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_70860076
Ik hoop dat het wat meer dan een vleugje was
pi_70860151
quote:
Real Madrid raadt Huntelaar aan te vertrekken
Jorge Valdano heeft Klaas-Jan Huntelaar nogmaals aangeraden uit te zien naar een nieuwe werkgever. De technisch directeur van Real Madrid heeft de Nederlander laten weten dat trainer Manuel Pellegrini waarschijnlijk geen beroep op hem zal doen.

Real Madrid heeft inmiddels een akkoord bereikt met VfB Stuttgart over een transfersom van twintig miljoen euro voor de spits. Dat bevestigt sportief directeur Miguel Pardeza vrijdagmiddag. De oud-Ajacied denkt momenteel na over het voorstel.

Naast Huntelaar mogen ook Royston Drenthe, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart, Arjen Robben en Ruud van Nistelrooy vertrekken uit Madrid. Pardeza liet weten dat er voor alle Nederlanders concrete interesse is en dat de club de aanbiedingen in beraad heeft.
Kan de trainer dat Huntelaar zelf niet zeggen?
pi_70860371
Is zijn werk niet
pi_70867412
Ik hoop trouwens wel dat Real komend seizoen 6e wordt en vroeg sneuvelt in de CL.
pi_70867419
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is zijn werk niet
Als ie ballen heeft wel.
pi_70867450
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Als ie ballen heeft wel.
De directie bepalen welke 25 spelers geregistreerd worden. Hij moet er mee werken
  zaterdag 11 juli 2009 @ 01:13:37 #233
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70867873
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:30 schreef Weltschmerz het volgende:
.
pi_70868741
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zat er natuurlijk allang aan te komen.

Denk dat Stuttgart niet wil maar als ze lef hebben kunnen ze hem over een maand voor de helft halen
Ehh, lees jij wel?
Er is bevestigd dat ze al rond zijn over het bedrag dus ja, stuttgart wil hem wel.
Waarom ben jij zo overdreven anti-klaasjan?
Heb je ruzie in privé sfeer met hem ofzo? Je zou het haast gaan denken.
Gezonde kritiek is okay, maar je overdrijft het ontzettend.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 02:00:13 #235
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70868795
Klaassie Jan naar Kutgart Moet niet gekker worden..
pi_70869453
Tja het is wel wat meer een club die op dit moment bij zijn nivo past ik denk dat Real gewoon nog een stap te hoog is voor deze man. Gewoon een paar jaartjes knallen daar en dan komt er vanzelf wel een topclub langs met een ander beleid dan Real 1 die wat minder gebasseerd is op de commerciele waarden van voetballers.
pi_70869843
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 01:57 schreef opinionr het volgende:

[..]

Ehh, lees jij wel?
Er is bevestigd dat ze al rond zijn over het bedrag dus ja, stuttgart wil hem wel.
Als je het voetbal zou volgen zou je weten dat overbodige spelers vaak snel minder waard worden, zeker als de transferdeadline dichterbij komt
pi_70870346
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 01:57 schreef opinionr het volgende:

[..]

Ehh, lees jij wel?
Ga maar niet meer in op zo'n puber. Hij is nog steeds een beetje (erg) gefrustreerd maar gaat wel over als ie groter wordt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_70870808
Huntelaar wordt vertrek aangeraden

vertrek lijkt bijna 100%. hij moet er alleen nog zelf uitkomen met de club
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  zaterdag 11 juli 2009 @ 13:01:58 #240
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70873915
ik zag al meteen dat hij niet goed genoeg was voor real madrid
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 13:06:04 #241
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_70874016
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 13:01 schreef Fortitudo het volgende:
kenner
#FreeHat
pi_70874344
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 13:01 schreef Fortitudo het volgende:
Niemand is 'goed genoeg' voor Real Madrid.
-
  zaterdag 11 juli 2009 @ 18:39:29 #243
144262 thewishmaster
pi_70882070
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:03 schreef Kriegel het volgende:
Ik bespeur hier een vleugje sarcasme bij Weltschmerz, Wishmaster.
Je weet het nooit hier, je hebt ook een paar users hier die zo Klaas Jan geil zijn dat ze denken dat hij een wereldtopper is die in elke competitie ter wereld topscorer kan worden.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 19:14:19 #244
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_70882943
quote:
en dan maak je een kans de meest felbegeerde titel van allemaal te winnen: de topscorerstitel. Daar trek je toch meteen 40 miljoen voor uit als topclub?
'Nuff said.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_70892873
Klaasjan heeft stuttgart voorlopig afgewezen.
Reden: Bij real krijgt hij 4 mil per jaar en bij stuttgart maar 2.
Tja, wie zou vrijwillig de helft van zijn salaris inleveren als hij nog een contract van drie jaar heeft
Waarschijnlijk komt Stuttgart nu met 3 mil per jaar over de brug en gaat Klaas alsnog akkoord.
pi_70892893
quote:
Op zondag 12 juli 2009 02:11 schreef opinionr het volgende:
Tja, wie zou vrijwillig de helft van zijn salaris inleveren als hij nog een contract van drie jaar heeft
Waarschijnlijk komt Stuttgart nu met 3 mil per jaar over de brug en gaat Klaas alsnog akkoord.
Of met een 5 jarig contract
pi_70902193
quote:
Op zondag 12 juli 2009 02:11 schreef opinionr het volgende:
probleem in duitsland is dat je de speler brutto het zelfde kunt betalen maar netto echt mega veel minder over houd als in spanje.
Maar geef hem idd geen ongelijk om ineens veel minder te gaan verdienen.
pi_70902647
Ook bekend in Nederland als een Bogearde doen
pi_70902783
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook bekend in Nederland als een Bogearde doen
Bogarde zat er ook pas net een half jaar
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_70902852
En wat voor een verschil maakt dat?
  zondag 12 juli 2009 @ 15:43:12 #251
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_70902916
Groot gelijk. Laat die clubs maar eens nadenken. Voor 4 miljoen p/j een beetje trainen in Madrid, ik zou zo willen ruilen.
pi_70902942
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat voor een verschil maakt dat?
Niet meteen opgeven en voor je kans gaan, als het dit seizoen echt minder gaat kan je altijd nog je koffers pakken.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_70903099
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:43 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Niet meteen opgeven en voor je kans gaan, als het dit seizoen echt minder gaat kan je altijd nog je koffers pakken.
Met een WK na dit seizoen is dat niet altijd de meest verstandige keuze.
pi_70904327
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:47 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Met een WK na dit seizoen is dat niet altijd de meest verstandige keuze.
Voor je carriere ook niet

Als hij er in september nog zit is het gewoon een gevalletje Bogarde

Die stelde geldelijk gewin ook boven zijn carriere
  zondag 12 juli 2009 @ 16:46:38 #255
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70905272
quote:

[..]

Niet meteen opgeven en voor je kans gaan
welke kans?
  zondag 12 juli 2009 @ 17:00:51 #256
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70905770
Laat 'ie zich maar lekker verhuren aan een club. Sorry hoor, maar een half jaar nadat je naar Real Madrid bent gegaan, je tijd hebt genomen om je te settlen, dan kan ik me voorstellen dat je niet op Stuttgart zit te wachten. Niet op de naam van de club, niet op de competitie, niet op het klimaat.

Er zullen zat subtoppers zijn in grotere competities (ja, Duitsland is groot, maar niet de top) waar Klaas Jan prima de topspits kan zijn. Spurs, Valencia, Fiorentina of misschien zelfs wel AC MIlan of Manchester United als die niet de ideale vervangers kunnen halen voor hun verkochte spelers.

Huntelaar kan dat niveau best aan. Zal nooit een absolute wereldtopper worden, maar zeker een aanwinst voor een club op ellk niveau. Zoals hij ook een aanwinst was voor Real Madrid, voordat de nieuwe trainer een handvol onnodige aanvallende aankopen door z'n strot kreeg geduwd.
pi_70906176
quote:

[..]

Die kans krijgt hij niet. Zelfs toen hij vorig seizoen die paar wedstrijden goed speelde hielp dat niet. Blijkbaar verwachten ze bij real meer dan alleen doelpunten...
pi_70906391
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:43 schreef pfaf het volgende:
Groot gelijk. Laat die clubs maar eens nadenken. Voor 4 miljoen p/j een beetje trainen in Madrid, ik zou zo willen ruilen.
Inderdaad

Dikke vinger naar Madrid, tijd genoeg om een jaar even geld te trekken, lekker te leven en beter worden - want slechter wordt hij echt niet van trainen met Ronaldo, Benzema en Kaka. Ze wilden hem zo graag in Madrid, dan mag ie blijven ook.

Voor het WK maakt het ook niet bijster veel uit; mee gaat ie toch (welke andere spits op een fitte Van Nistelrooy na zou een kans maken) en Van Marwijk zal de voorkeur voor de basis geven aan Sneijder / VDV, Robben, Kuijt en Van Persie.
pi_70906426
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:13 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Die kans krijgt hij niet. Zelfs toen hij vorig seizoen die paar wedstrijden goed speelde hielp dat niet. Blijkbaar verwachten ze bij real meer dan alleen doelpunten...
Dan is het nog dommer van Real dat ze bij KJH uitkwamen
  zondag 12 juli 2009 @ 17:22:52 #260
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70906501
Huntelaar lijkt me helemaal geen type om een Bogarde te doen. Die gaat echt wel naar een andere club.
pi_70906601
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:13 schreef Silentalarm het volgende:
Hij is waarschijnlijk niet gehaald vanwege zijn slaloms door de verdediging. Hij staat er om doelpunten te maken, dan moet je er ook flink wat maken natuurlijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 12 juli 2009 @ 17:59:16 #262
166976 DuvelDuvel
pi_70907681
Huntelaar is slim genoeg om te zien dat hij niet veel aan spelen toe zal komen. Als er een mooie club komt is hij gewoon weg.
#FreeHat
pi_70908153
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Huntelaar is slim genoeg om te zien dat hij niet veel aan spelen toe zal komen. Als er een mooie club komt is hij gewoon weg.
Denk het ook. Maar Stuttgart is dat niet voor hem denk ik.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_70908233
Hij mag blij zijn als een club hem wil natuurlijk.
pi_70908239
Naar Barca gaan en er 30 intrappen Nee ik vind KJH meer een type voor de serie A. Het lijkt me sowieso niet al te aantrekkelijk om in de Bundesliga te spelen als je eenmaal van de Primera Division heb geproefd.
  zondag 12 juli 2009 @ 18:18:08 #266
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_70908273
Dat zal wel meevallen hoor. Grotere en vollere stadions, uitzinnig publiek en financieel is het ook prima voor elkaar in Duitsland...
pi_70908292
Ja ik heb 't ook niet zozeer over de entourage etc, maar de duitse competitie spreekt mij iig niet zo aan
  zondag 12 juli 2009 @ 18:37:55 #268
166976 DuvelDuvel
pi_70908809
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:16 schreef SCH het volgende:
Hij mag blij zijn als een club hem wil natuurlijk.
Wat is dit nou weer voor kansloze troll opmerking.
#FreeHat
  zondag 12 juli 2009 @ 19:43:10 #269
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70910716
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:18 schreef pfaf het volgende:
Dat zal wel meevallen hoor. Grotere en vollere stadions, uitzinnig publiek en financieel is het ook prima voor elkaar in Duitsland...
Natuurlijk, vanuit het perspectief van 95% van de voetballers is Stuttgart gewoon een prachtige club om naartoe te gaan. Maar voor Huntelaar is het gewoon een hele grote stap terug.
pi_70916175
Ach, hij zou ook niet wijs zijn om nu al te happen.
Alvoor dat hij zelf wist dat hij weg mocht klopten grote clubs als Ac Milan voor hem bij Real aan de deur.
Het transferseizoen is nog lang en hij wil wel even weten wie er nog meer serieus voor hem in de markt is. Veel clubs (zoals Milan) hebben hem als tweede op een lijstje staan. Bij één van die clubs gaat de nummer 1 vast niet door, waardoor ze weer bij hem terecht komen.
Wanneer sluit de inschrijf datum voor de CL? Als hij voor die tijd maar bij een club is
pi_70917011
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:37 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor kansloze troll opmerking.
Eeeeh pardon? Niks troll of kansloos. Een speler mag toch altijd blij zijn als een club hem wil hebben en de speler een salaris wil betalen. Het liefst dan natuurlijk zoveel mogelijk en zo hoog mogelijk misschien, maar misschien vooral zo prettig mogelijk.
  zondag 12 juli 2009 @ 22:56:43 #272
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70917276
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:28 schreef opinionr het volgende:
Ach, hij zou ook niet wijs zijn om nu al te happen.
Alvoor dat hij zelf wist dat hij weg mocht klopten grote clubs als Ac Milan voor hem bij Real aan de deur.
Het transferseizoen is nog lang en hij wil wel even weten wie er nog meer serieus voor hem in de markt is. Veel clubs (zoals Milan) hebben hem als tweede op een lijstje staan. Bij één van die clubs gaat de nummer 1 vast niet door, waardoor ze weer bij hem terecht komen.
Wanneer sluit de inschrijf datum voor de CL? Als hij voor die tijd maar bij een club is
zo lang hij niet bij real madrid wordt geregistreerd is er zelfs dan nog niks aan de hand. en de kans dat dat gebeurt is redelijk groot.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 12 juli 2009 @ 23:23:13 #273
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_70918366
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Eeeeh pardon? Niks troll of kansloos. Een speler mag toch altijd blij zijn als een club hem wil hebben en de speler een salaris wil betalen. Het liefst dan natuurlijk zoveel mogelijk en zo hoog mogelijk misschien, maar misschien vooral zo prettig mogelijk.
Lekker duidelijk ben je dan, het stond er toch echt alsof je bedoelde dat ie blij mag zijn als iemand 'm uberhaupt wil hebben.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  maandag 13 juli 2009 @ 02:02:31 #274
176521 Grulez
rasgroninger
pi_70922846
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Verwacht je dat je de hoofdprijs kan krijgen voor een speler die weg moet
En hij zal ook wel behoorlijk verdienen.
pi_70922878
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:00 schreef twi het volgende:
Laat 'ie zich maar lekker verhuren aan een club. Sorry hoor, maar een half jaar nadat je naar Real Madrid bent gegaan, je tijd hebt genomen om je te settlen, dan kan ik me voorstellen dat je niet op Stuttgart zit te wachten. Niet op de naam van de club, niet op de competitie, niet op het klimaat.

Er zullen zat subtoppers zijn in grotere competities (ja, Duitsland is groot, maar niet de top) waar Klaas Jan prima de topspits kan zijn. Spurs, Valencia, Fiorentina of misschien zelfs wel AC MIlan of Manchester United als die niet de ideale vervangers kunnen halen voor hun verkochte spelers.

Huntelaar kan dat niveau best aan. Zal nooit een absolute wereldtopper worden, maar zeker een aanwinst voor een club op ellk niveau. Zoals hij ook een aanwinst was voor Real Madrid, voordat de nieuwe trainer een handvol onnodige aanvallende aankopen door z'n strot kreeg geduwd.
Ja inderdaad wat moet je met Kaka, Ronaldo en Benzema als je Klaas Jan hebt
pi_70922918
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:19 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Inderdaad

Dikke vinger naar Madrid, tijd genoeg om een jaar even geld te trekken, lekker te leven en beter worden - want slechter wordt hij echt niet van trainen met Ronaldo, Benzema en Kaka. Ze wilden hem zo graag in Madrid, dan mag ie blijven ook.

Voor het WK maakt het ook niet bijster veel uit; mee gaat ie toch (welke andere spits op een fitte Van Nistelrooy na zou een kans maken) en Van Marwijk zal de voorkeur voor de basis geven aan Sneijder / VDV, Robben, Kuijt en Van Persie.
Hij mag natuurlijk gewoon rondjes lopen of met B mee trainen als hij niet bij de beste 25 spelers zit
  maandag 13 juli 2009 @ 04:22:31 #277
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70923727
quote:
Op maandag 13 juli 2009 02:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja inderdaad wat moet je met Kaka, Ronaldo en Benzema als je Klaas Jan, Sneijder, Van der Vaart, Van Nistelrooij, Higuain, Raul en Robben hebt
pi_70923740
quote:
Op maandag 13 juli 2009 04:22 schreef twi het volgende:
Verkopen zodat je betere spelers kan kopen
  maandag 13 juli 2009 @ 04:54:39 #279
176521 Grulez
rasgroninger
pi_70923820
quote:
Op maandag 13 juli 2009 04:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Verkopen zodat je betere spelers kan kopen
Kaka alweer verkopen?
pi_70923822
Nee, die is beter dan wat er vorig seizoen rond liep bij Real
pi_70925559
quote:
Op maandag 13 juli 2009 04:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, die is beter dan wat er vorig seizoen rond liep bij Real
Grote kans dat Real aan het eind van het seizoen weer met lege handen staat.
Waarom? Omdat ze iets dat al klopt verbeteren.
Ben het met je eens dat spelers als Kaka beter zijn dan de Nederlandse groep hoor, maar wat heb je er aan als je verdediging en middenveld niet lekker lopen. Daar moet het toch echt vandaan komen.
Je kunt wel de 10 beste speler ter wereld opstellen, maar zonder een evenwichtig team kom je nog nergens.
Ze hadden de Nederlandse garde nog lekker een jaartje moeten laten lopen. Een investering van pakweg 100 miljoen aan verdedigers zou meer dan genoeg zijn geweest om de verdediging in balans te brengen.
Nu maken ze de zelfde fout die ze elke keer weer maken. Ik zal er in elk geval niet rouwig om zijn.
pi_70926501
quote:
AS Roma meldt zich maandag in Madrid voor Klaas-Jan Huntelaar. De Italiaanse club is op aandringen van trainer Luciano Spalletti op zoek naar een centrumaanvaller van hoog niveau en ziet in de Oranje-international een welkome versterking. Francesco Totti, aanvoerder en kind aan huis bij de Giallorossi, heeft zijn fiat gegeven aan de komst van de niet langer in Madrid gewilde Huntelaar. (Corriere dello Sport)
pi_70926706
De naam Huntelaar is al meerdere keren gevallen in Rome. Denk dat hij het daar best eens goed kan gaan doen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_70930185
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:39 schreef opinionr het volgende:

[..]

Grote kans dat Real aan het eind van het seizoen weer met lege handen staat.
Waarom? Omdat ze iets dat al klopt verbeteren.
Ben het met je eens dat spelers als Kaka beter zijn dan de Nederlandse groep hoor, maar wat heb je er aan als je verdediging en middenveld niet lekker lopen. Daar moet het toch echt vandaan komen.
Je kunt wel de 10 beste speler ter wereld opstellen, maar zonder een evenwichtig team kom je nog nergens.
Ze hadden de Nederlandse garde nog lekker een jaartje moeten laten lopen. Een investering van pakweg 100 miljoen aan verdedigers zou meer dan genoeg zijn geweest om de verdediging in balans te brengen.
Nu maken ze de zelfde fout die ze elke keer weer maken. Ik zal er in elk geval niet rouwig om zijn.
Hoe ging dat ook alweer tijdens de vorige periode van Perez?
pi_70931831
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoe ging dat ook alweer tijdens de vorige periode van Perez?
Toen wonnen ze incidenteel de CL.
Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_70933347
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:25 schreef opinionr het volgende:

[..]

Toen wonnen ze incidenteel de CL.
3 keer in 6 jaar, je wordt steeds grappiger

Ga vooral door
pi_70933366
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:25 schreef opinionr het volgende:

Zie vorig seizoen
  maandag 13 juli 2009 @ 14:25:14 #288
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_70933504
-niet doen-

[ Bericht 78% gewijzigd door sjimz op 13-07-2009 14:26:21 ]
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_70934319
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ga vooral door
Als we Real mogen geloven is er geen twijfel over mogelijk dat ze dit jaar de CL winnen.
Mark my words, ze worden 3e of 4e.
pi_70934430
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:54 schreef opinionr het volgende:

[..]

Als we Real mogen geloven is er geen twijfel over mogelijk dat ze dit jaar de CL winnen.
Mark my words, ze worden 3e of 4e.
Waar staat dat?
pi_70935422
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar staat dat?
Nergens, ze doen het zo overkomen.
Als ik me niet vergis heeft Kaka onder anderen al geroepen dat ze de CL gaan winnen.

p.s.
Waarom bemoei jij je eigenlijk zo nadrukkelijk met een topic over een speler waar je niks om geeft?
Dat je je mening geeft kan ik respecteren, maar jij lijkt heel hard je best te doen om zoveel mogelijk commentaar te geven op pro-Huntelaar meningen.
Zit je iets dwars? Wil je graag dat hij niet groot wordt, omdat PSV dan een goede speler heeft laten lopen?
Gun je het hem niet? Heb je iets tegen achterhoekers?
pi_70935499
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:30 schreef opinionr het volgende:

[..]

Nergens, ze doen het zo overkomen.
Als ik me niet vergis heeft Kaka onder anderen al geroepen dat ze de CL gaan winnen.

p.s.
Waarom bemoei jij je eigenlijk zo nadrukkelijk met een topic over een speler waar je niks om geeft?
Dat je je mening geeft kan ik respecteren, maar jij lijkt heel hard je best te doen om zoveel mogelijk commentaar te geven op pro-Huntelaar meningen.
Zit je iets dwars? Wil je graag dat hij niet groot wordt, omdat PSV dan een goede speler heeft laten lopen?
Gun je het hem niet? Heb je iets tegen achterhoekers?
Dus je ziet dingen die er niet zijn

Verder ben jij diegene die op mij reageert
pi_70935675
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dus je ziet dingen die er niet zijn

Verder ben jij diegene die op mij reageert
Ok, ik zal mijn mond tegen je houden.
Kijken hoe lang je web blijft.
pi_70936211
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ga vooral door
Uh, de 2 van die 3 CL's waren nog onder Sanz. Alleen die van 2002 was met Perez aan het roer. Ook is opvallend dat in de eerste 2 jaar (jaar 1 met Figo als grote aankoop, jaar 2 Zidane erbij) alleen titels werden gewonnen, toen Ronaldo (in 2002) en Beckham (2003) kwamen hield het wel op met de prijzen.

Dus de eerste periode toont aan: meer galactico's = minder prijzen. Uiteraard wordt er wel meer geld verdiend, puur aan merchandise.

http://en.wikipedia.org/wiki/Galáctico
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_70936757
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:53 schreef duguid het volgende:

[..]

Uh, de 2 van die 3 CL's waren nog onder Sanz. Alleen die van 2002 was met Perez aan het roer. Ook is opvallend dat in de eerste 2 jaar (jaar 1 met Figo als grote aankoop, jaar 2 Zidane erbij) alleen titels werden gewonnen, toen Ronaldo (in 2002) en Beckham (2003) kwamen hield het wel op met de prijzen.

Dus de eerste periode toont aan: meer galactico's = minder prijzen. Uiteraard wordt er wel meer geld verdiend, puur aan merchandise.

3 van de 4 Galaticos hebben toch maar mooi de CL gewonnen met Real. Nu hebben Kaka en Ronaldo ook al een CL gewonnen, maar zullen ze er vast nog wel een willen winnen
  maandag 13 juli 2009 @ 16:33:46 #296
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70937545
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:53 schreef duguid het volgende:

quote:
This ultimately led to what Steve McManaman later described in his autobiography as the "Disneyfication of Real Madrid".
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70937585
Dat lijkt me inderdaad de juiste speler om die conclusie te trekken
pi_70939520
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

3 van de 4 Galaticos hebben toch maar mooi de CL gewonnen met Real. Nu hebben Kaka en Ronaldo ook al een CL gewonnen, maar zullen ze er vast nog wel een willen winnen

2 van de 4 ja, Ronaldo en Beckham kwamen later.
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_70939622
Ik dacht dat het hier over Huntelaar ging...
pi_70939650
Huntelaar heeft de uitstraling van een galatico
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')