quote:Op maandag 22 juni 2009 11:14 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een fipo op de FP
Oh, nu opeens niet meer. FAIL
nietquote:Op maandag 22 juni 2009 11:14 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een fipo op de FP
Dat zeg ik tochquote:
Het niveau is er inderdaad wel dieptriest laag. Ik zie de fipo op dat hybrid bericht en moet alquote:Op maandag 22 juni 2009 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
FP is alleen maar voor dom kutvolk.
dank jequote:
joepiequote:Op maandag 22 juni 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
He, Sophie Ellis Bextor heeft weer een liedje.
Dan is het wel een ruimtebesparend apparaat!quote:Op maandag 22 juni 2009 11:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet mijn pc eens gaan nakijken hij maakt zo'n kabaal lijkt wel of ie wil opstijgen
Of je maakt er vleugels aan en kijkt of het lukt om op te stijgenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet mijn pc eens gaan nakijken hij maakt zo'n kabaal lijkt wel of ie wil opstijgen
quote:
Had ik ook last van. Bleek een kapotte kastventilator te zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:
quote:
Is het grootste deel van fok dat niet ook?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
FP is alleen maar voor dom kutvolk.
ik doe altijdquote:Op maandag 22 juni 2009 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het niveau is er inderdaad wel dieptriest laag. Ik zie de fipo op dat hybrid bericht en moet alkijken.
Daar hebben de meesten vrijwel niets voor nodig...quote:Op maandag 22 juni 2009 11:22 schreef Fha het volgende:
[..]
ik doe altijdbij de reacties van mensen die op de een of andere manier weer een opening zien om te beginnen over Marokkanen
Ja. Maar FP-hoeren zijn gewoon de elitetroepen van het domme kutvolk. Zeg maar.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het grootste deel van fok dat niet ook?
Dan moet je Kwart van Zuid-Afrikaanse mannen is verkrachter lezen. Echt sad, POL, NWS en dat soort subfora is echt vergeven met dat soort dropjostisquote:Op maandag 22 juni 2009 11:22 schreef Fha het volgende:
[..]
ik doe altijdbij de reacties van mensen die op de een of andere manier weer een opening zien om te beginnen over Marokkanen
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is het wel een ruimtebesparend apparaat!
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of je maakt er vleugels aan en kijkt of het lukt om op te stijgen
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had ik ook last van. Bleek een kapotte kastventilator te zijn.
En mag je de komende 72 uur nog wel op de FP komen dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:14 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een fipo op de FP
Ik wil het niet eens lezenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je Kwart van Zuid-Afrikaanse mannen is verkrachter lezen. Echt sad, POL, NWS en dat soort subfora is echt vergeven met dat soort dropjostis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |