quote:Op maandag 22 juni 2009 11:14 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een fipo op de FP
Oh, nu opeens niet meer. FAIL
nietquote:Op maandag 22 juni 2009 11:14 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een fipo op de FP
Dat zeg ik tochquote:
Het niveau is er inderdaad wel dieptriest laag. Ik zie de fipo op dat hybrid bericht en moet alquote:Op maandag 22 juni 2009 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
FP is alleen maar voor dom kutvolk.
dank jequote:
joepiequote:Op maandag 22 juni 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
He, Sophie Ellis Bextor heeft weer een liedje.
Dan is het wel een ruimtebesparend apparaat!quote:Op maandag 22 juni 2009 11:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet mijn pc eens gaan nakijken hij maakt zo'n kabaal lijkt wel of ie wil opstijgen
Of je maakt er vleugels aan en kijkt of het lukt om op te stijgenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet mijn pc eens gaan nakijken hij maakt zo'n kabaal lijkt wel of ie wil opstijgen
quote:
Had ik ook last van. Bleek een kapotte kastventilator te zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:
quote:
Is het grootste deel van fok dat niet ook?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
FP is alleen maar voor dom kutvolk.
ik doe altijdquote:Op maandag 22 juni 2009 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het niveau is er inderdaad wel dieptriest laag. Ik zie de fipo op dat hybrid bericht en moet alkijken.
Daar hebben de meesten vrijwel niets voor nodig...quote:Op maandag 22 juni 2009 11:22 schreef Fha het volgende:
[..]
ik doe altijdbij de reacties van mensen die op de een of andere manier weer een opening zien om te beginnen over Marokkanen
Ja. Maar FP-hoeren zijn gewoon de elitetroepen van het domme kutvolk. Zeg maar.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het grootste deel van fok dat niet ook?
Dan moet je Kwart van Zuid-Afrikaanse mannen is verkrachter lezen. Echt sad, POL, NWS en dat soort subfora is echt vergeven met dat soort dropjostisquote:Op maandag 22 juni 2009 11:22 schreef Fha het volgende:
[..]
ik doe altijdbij de reacties van mensen die op de een of andere manier weer een opening zien om te beginnen over Marokkanen
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is het wel een ruimtebesparend apparaat!
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of je maakt er vleugels aan en kijkt of het lukt om op te stijgen
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had ik ook last van. Bleek een kapotte kastventilator te zijn.
En mag je de komende 72 uur nog wel op de FP komen dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:14 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een fipo op de FP
Ik wil het niet eens lezenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je Kwart van Zuid-Afrikaanse mannen is verkrachter lezen. Echt sad, POL, NWS en dat soort subfora is echt vergeven met dat soort dropjostis
Ik zou er een druppeltje kruipolie in doen. Of je had een kogellagerfan. Nu niet meerquote:Op maandag 22 juni 2009 11:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
denk het trouwens ook heb hem laatst schoongemaakt en sinsdien maakt de ventilator een tering herrie
Ik had een sepo, dus ik denk het wel. Niet dat ik 3 dagen niet zonder FP kanquote:Op maandag 22 juni 2009 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En mag je de komende 72 uur nog wel op de FP komen dan?
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens lezenVolgens mij ga ik dan huilen
Het is niet verboden om een fipo te hebben hoor...quote:Op maandag 22 juni 2009 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En mag je de komende 72 uur nog wel op de FP komen dan?
is de koelfan van mijn cpu zie ik netquote:Op maandag 22 juni 2009 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou er een druppeltje kruipolie in doen. Of je had een kogellagerfan. Nu niet meer
anders post er niemand meer...quote:Op maandag 22 juni 2009 11:27 schreef OA het volgende:
[..]
Het is niet verboden om een fipo te hebben hoor...
Jammer, dat zou wel goed zijn voor het niveau namelijkquote:Op maandag 22 juni 2009 11:27 schreef OA het volgende:
[..]
Die kan ook een kogellagertje hebben gehad. Wat ik vroeger deed was een flinke klap tegen de kast, dan hield het even op. Om daarna er weer uit te schieten en nog meer herrie te gaan makenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is de koelfan van mijn cpu zie ik net
whehehe is hier dus ook gebeurdquote:Op maandag 22 juni 2009 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kan ook een kogellagertje hebben gehad. Wat ik vroeger deed was een flinke klap tegen de kast, dan hield het even op. Om daarna er weer uit te schieten en nog meer herrie te gaan maken
Goede instellingquote:Op maandag 22 juni 2009 11:35 schreef Fha het volgende:
Bleh, vanmiddag nog een tentamenik heb er echt geen zin in. Het gaat toch niks worden
Fhaquote:Op maandag 22 juni 2009 11:35 schreef Fha het volgende:
Bleh, vanmiddag nog een tentamenik heb er echt geen zin in. Het gaat toch niks worden
positief denken Fha je kunt het welquote:Op maandag 22 juni 2009 11:35 schreef Fha het volgende:
Mjah nou kijkquote:
Die van vorig jaar is ontslagen omdat niemand haar vak haaldequote:
Kort rokje en diep uitgesneden truitje aantrekken, misschien helpt hetquote:Op maandag 22 juni 2009 11:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah nou kijkDit vak bestaat uit drie tentamens. De eerste is vorig jaar geweest en is het enige vak wat ik nog niet gehaald heb voor mijn P. Het tweede deel haalde ik de eerste keer ook niet en dus heb ik daar de weken daarna keihard voor geleerd. Gister kwam ik er achter dat ik een 5 heb gehaald
Omdat ik voor dat tentamen zo idioot hard heb geleerd had ik geen tijd meer om het tentamen van vandaag (deel drie dus) goed te leren en dus weet ik zeker dat ik die vandaag sowieso niet haal
de herkansing is over twee weken maar de motivatie om door te leren is echt compleet weg. Ik kan dat vak gewoon niet halen ofzo, ik blijf altijd op een 5 hangen
Daarstraks zei je nog wat andersquote:Op maandag 22 juni 2009 11:27 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:07 schreef OA het volgende:
[..]
Fipo = 72 uur weg. Zouden ze hier ook moeten doen!
"Hoi. Ik heb dit niet voor niks aan. Doe wat je moet doen."quote:Op maandag 22 juni 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kort rokje en diep uitgesneden truitje aantrekken, misschien helpt het
Verder: veel succes dan
Hij is harstikke homoquote:Op maandag 22 juni 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kort rokje en diep uitgesneden truitje aantrekken, misschien helpt het
Verder: veel succes dan
Juistquote:Op maandag 22 juni 2009 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hoi. Ik heb dit niet voor niks aan. Doe wat je moet doen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |