die willen d'r ook nietquote:
dat is echt triestquote:Op maandag 22 juni 2009 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)terft-in-wagen.dhtml
Nee precies. Dom kalfquote:
zie mijn reactie op de FPquote:Op maandag 22 juni 2009 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)terft-in-wagen.dhtml
Mja, las het vanmorgen al. Echt, waar ben je met je hoofd.....quote:
Moet ik nog naar de FP ookquote:
anneer rij jij dan? Je bent bijna altijd onlinequote:Op maandag 22 juni 2009 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef je auto maar een half jaartje dan heb je er 26k bij.
Fipo = 72 uur weg. Zouden ze hier ook moeten doen!quote:Op maandag 22 juni 2009 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik nog naar de FP ook
Met die fipoposters
Heb mn post gelinkt voor jequote:Op maandag 22 juni 2009 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik nog naar de FP ook
Met die fipoposters
Ze zouden voor straf sterren op hun hoofd moeten zettenquote:
alleen voor de echte jagers ja...quote:Op maandag 22 juni 2009 11:07 schreef OA het volgende:
[..]
Fipo = 72 uur weg. Zouden ze hier ook moeten doen!
met het woord BELG erinquote:Op maandag 22 juni 2009 11:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze zouden voor straf sterren op hun hoofd moeten zetten
Dan doet ie het niet meer denk ikquote:Op maandag 22 juni 2009 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef je auto maar een half jaartje dan heb je er 26k bij.
Daar kom ik echt nooitquote:Op maandag 22 juni 2009 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zie mijn reactie op de FP
Vergeten baby sterft in auto
En wat is jouw reden?quote:
Mario Kart etcquote:Op maandag 22 juni 2009 11:05 schreef OA het volgende:
W
[..]
anneer rij jij dan? Je bent bijna altijd online
Ik dus somsquote:
my point exactly!quote:Op maandag 22 juni 2009 11:11 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, moeder helemaal over de zeik, vader geheel over de zeik met een schuldgevoel van hier tot Mars. Daar zal het niet meer misgaan, maar helaas gebeurt het vaker. Carriere gaat voor !
En nog mag ik geen mod wordenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:05 schreef OA het volgende:
W
[..]
anneer rij jij dan? Je bent bijna altijd online
Bagger deel van de site, vervelende gebruikers en spelfouten kan ik hier ook wel lezen, daar hoef ik niet voor naar de fpquote:
Nee, de overheid, die hebben er een leasekorting op gegevenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:11 schreef OA het volgende:
Hybride bak steeds populairder
Pheno is hier ook schuldig aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |