quote:Op maandag 22 juni 2009 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed, dan kan ze ook wel nu meteen van onze kostbare zuurstof afblijven
W0000t??quote:Op maandag 22 juni 2009 10:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk het nietZij denkt namelijk dat je 2cm diep kunt tatooeren op een schedel
quote:
ze wordt verbrand geen schedel meer te vindenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:45 schreef Nijns het volgende:
[..]vindt iemand haar lijk over 500 jaar, 'oh, kiek nou; allemaal sterretjes op de schedel'
Dat kind wordt straks overal en door iedereen uitgelachen. Ze durft zich vervolgens een jaar niet meer op straat te vertonen, laat haar sterretjes weglaseren en begeleid door een psycholoog probeert ze weer terug te keren in de samenleving. En op dat moment schrijft ze er een boek over, getiteld 'Ik was 18 en voor even een ster', dat wel weer een bestseller zal worden. Dan wordt ze uitgenodigd voor televisieshows, en verdient daarmee genoeg geld om de eerste jaren niet te hoeven werken.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar zij nog aan het werk mag met al die sterren op dr kop.
26.000 km op de teller? Lekker, had ik dat maarquote:Op maandag 22 juni 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, om 1 uur mijn auto even naar de garage brengen voor de 15k beurt. Zouden ze er wat van zeggen dat er al 26k op zit?
Ja echt.. en een dermatoloog had dat blijkbaar ook verklaardquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kind wordt straks overal en door iedereen uitgelachen. Ze durft zich vervolgens een jaar niet meer op straat te vertonen, laat haar sterretjes weglaseren en begeleid door een psycholoog probeert ze weer terug te keren in de samenleving. En op dat moment schrijft ze er een boek over, getiteld 'Ik was 18 en voor even een ster', dat wel weer een bestseller zal worden. Dan wordt ze uitgenodigd voor televisieshows, en verdient daarmee genoeg geld om de eerste jaren niet te hoeven werken.
Dat weggelaserde blijft natuurlijk lelijk en ze raakt in een diepe depressie en moet levenslang psychische bijstand krijgen. Gelukkig allemaal op kosten van de belastingbetaler.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:48 schreef DaMart het volgende:
Dat kind wordt straks overal en door iedereen uitgelachen. Ze durft zich vervolgens een jaar niet meer op straat te vertonen, laat haar sterretjes weglaseren en begeleid door een psycholoog probeert ze weer terug te keren in de samenleving.
Ja, daar zit echt iemand op te wachtenquote:En op dat moment schrijft ze er een boek over, getiteld 'Ik was 18 en voor even een ster', dat wel weer een bestseller zal worden. Dan wordt ze uitgenodigd voor televisieshows, en verdient daarmee genoeg geld om de eerste jaren niet te hoeven werken.
Dan heeft ze witte sterren, in plaats van zwarte toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zelfs als je dat laat weglaseren, heb je kans dat je het nog blijft zien..
Geef je auto maar een half jaartje dan heb je er 26k bij.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
26.000 km op de teller? Lekker, had ik dat maar
Misschien heeft ze nog toekomst in de freakpr0nwereld?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heeft ze witte sterren, in plaats van zwarte toch?.
Ik vind die van jou wel mooi trouwensquote:Op maandag 22 juni 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
Ik had als tatooeerder haar helemaal kapot gemaakt..
door zo´n negatieve publiciteit kan je zaak naar de knoppen gaan
Mensen die een tattoo willen, willen de artiest 100.. nee 200% vertrouwen...
Ja, alsof dat nou beter isquote:Op maandag 22 juni 2009 10:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heeft ze witte sterren, in plaats van zwarte toch?.
Kan ze ze zelf nog een keer inkleuren als ze toch weer kleur wilquote:
Misschien wilt ze dat ook niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Stom kutwijf. Zo kom je nooit aan een vent natuurlijk
De openingszin 'jij bent zeker uit de hemel komen vallen?' is anders wel heel toepasselijk in dit geval.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
"Heb ik jou niet zien optreden bij sterren.nl?".quote:Op maandag 22 juni 2009 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
De openingszin 'jij bent zeker uit de hemel komen vallen?' is anders wel heel toepasselijk in dit geval.
en die is niet zichbaar voor iedereen...quote:Op maandag 22 juni 2009 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind die van jou wel mooi trouwens
is wel handig als ze lesbo isquote:Op maandag 22 juni 2009 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft hij zijn handtekening erbij gezetquote:Op maandag 22 juni 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en die is niet zichbaar voor iedereen...
Maar ook de eerste keer door een flut artist gezet.. ben met botte naalden getattoeerd
gelukkig had ik een lieve tweede artist die het voor weinig geld opnieuw heeft gedaan
En nu is het een bijzondere tattoo omdat de artiest overleden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |