Dit jaar kan ik dus 8 weken opnemen. Misschien dat _A_ nog weet hoeveel ze er heeft (fusie, gekloot met admininstraties, dus per 1 juli weer toegang tot dat soort meukquote:Op maandag 22 juni 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar 6 dagen over. En dit jaar kan ik nog ruim 6 weken vrijnemen, geloof ik.
O, goldfinger is de kroegbaas...quote:
bedankt, door de steden te noemen bevestig je me nuquote:Op maandag 22 juni 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
andere baas
[..]
Vast wel
[..]
Heeeey![]()
Niet alle limburgers praten zoals de mensen uit heerlen en kerkrade hoor
Er zijn ook limbo´s die ABN opgevoed worden
Sterker nog, mn zus is geboren en getogen in limburg maar spreekt geen dialect
En dat heb ik dus vanaf het begin gezegdquote:
Ja maar die mensen vind IK nog dom klinken (als ze nederlands proberen te spreken) dus daar geef ik je wel gelijk inquote:Op maandag 22 juni 2009 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
bedankt, door de steden te noemen bevestig je me nuIk heb er echt zin in
Nou ja, ik zal een Van Dale Limbabnees<->NL moeten kopen
Ik vraag me af hoeveel gevolgen deze leugen nog voor haar gaat krijgen..quote:Op maandag 22 juni 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dat heb ik dus vanaf het begin gezegd
Het gezeur en gezeik begon ook pas toen pa en broer haar gezicht zagen
Haar argumenten en verklaringen waren ronduit BS.. iedereen met een tattoo wist dat direct..
Ook de verklaring dat de inkt 2 cm diep zou zitten is echt complete onzin
Mensen die het meisje geloofden zijn echt wereldvreemd
Niets.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel gevolgen deze leugen nog voor haar gaat krijgen..
Volgend jaar wordt ze uitgenodigd voor sterren zakken door het ijs!quote:Op maandag 22 juni 2009 10:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik had ook een sms gestuurd en had de oplossing. KutQ. Altijd weer het plebs laten winnenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:33 schreef OA het volgende:
Is Fruts hier al?
Het Q-music geluid is weer geraden... door iemand in Terneuzen en daar woont hij niet
Ik vraag me af waar zij nog aan het werk mag met al die sterren op dr kop.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarheidquote:Op maandag 22 juni 2009 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
'Sterrenmeisje' geeft leugen toe
tada de waarheid
Naja zij is nu overal bekend, stel dat ze gaat solliciteren ofzo, lekker; zo'n leugenaarquote:Op maandag 22 juni 2009 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt ze uitgenodigd voor sterren zakken door het ijs!
Nja, dit was eigenlijk meer een voor-aankondiging. Was eigenlijk weinig nieuws te melden wat ik nog niet wist..quote:
Als ik de tatto-artist was lag er nu aanklacht voor laster tegen haar bij de Rechtbankquote:Op maandag 22 juni 2009 10:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
In een tattoo-shop vast welquote:Op maandag 22 juni 2009 10:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar zij nog aan het werk mag met al die sterren op dr kop.
Haha, dat sowiesoquote:Op maandag 22 juni 2009 10:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar zij nog aan het werk mag met al die sterren op dr kop.
Als je zulke lulverhalen kan verzinnen had je toch al geen toekomstquote:Op maandag 22 juni 2009 10:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha, dat sowiesoecht; ik kan er gewoon niet bij dat mensen zulke dingen doen, zonder na te denken over de toekomst.
Ik denk het nietquote:
Maar goed, dan kan ze ook wel nu meteen van onze kostbare zuurstof afblijvenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
Als je zulke lulverhalen kan verzinnen had je toch al geen toekomst
Als er voor de rest niets zit (in haar geval niet eens twijfel) misschienquote:Op maandag 22 juni 2009 10:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk het nietZij denkt namelijk dat je 2cm diep kunt tatooeren op een schedel
Goed plan, zullen wij gaan tatoeren? Ik ben dermate slecht dat ze het niet zal overleven.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed, dan kan ze ook wel nu meteen van onze kostbare zuurstof afblijven
Ha, werkschuw tuigquote:
kloptquote:Op maandag 22 juni 2009 10:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha, dat sowiesoecht; ik kan er gewoon niet bij dat mensen zulke dingen doen, zonder na te denken over de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |