abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71030743
Deception

Wel een aardige film, wel erg voorspelbaar op sommige momenten. Jammer want met Hugh Jackman, Ewan McGregor en Michelle Williams heb je niet de minste acteurs

IMDb: 5,8
Mijn cijfer: 6,5
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:38:17 #262
256220 85
Together we're invincible
pi_71032082
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 07:53 schreef Karina het volgende:
In the Loop
Politieke comedy/satire (hoe noem je zoiets)?

Amerika wil oorlog verklaren aan "een" land en wil Engeland meekrijgen. Er is een geheim rapport, dat natuurlijk wordt uitgelekt, er is gekonkel en gedoe, manipulatie, etc.

Leuke film met hele grappige dialogen. Nooit geweten dat James Gandolfini zo grappig kon zijn (alhoewel hij eigenlijk precies hetzelfde speelt als in de Soprano's). Ook om "Malcolm" heb ik me rot gelachen. En dat gedoe om de muur van een of ander oud vrouwtje was hilarisch.

Het deed mij een beetje denken aan die tv-serie van een tijdje geleden "Yes Minister".
En nu is ie trainer van Ajax toch?
Face the facts of being what you are, for that is what changes what you are.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:19:23 #263
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_71035466
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:38 schreef 85 het volgende:

[..]

En nu is ie trainer van Ajax toch?
!!
  donderdag 16 juli 2009 @ 18:01:00 #264
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_71040982
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 00:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Buster Keaton is dan ook leuker dan Chaplin (net zoals Harold Lloyd trouwens).
Helemaal mee eens. Chaplins films scoren bij mij vijven en magere zesjes met een positieve uitzondering (Modern Times). Die andere twee helden uit het Silent Era-tijdperk (Keaton & Lloyd) wisten me telkens te verbazen met steengoede films
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:45:58 #265
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71043627
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 18:01 schreef Falco het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Chaplins films scoren bij mij vijven en magere zesjes met een positieve uitzondering (Modern Times). Die andere twee helden uit het Silent Era-tijdperk (Keaton & Lloyd) wisten me telkens te verbazen met steengoede films
Hehe Stan Laurel & Oliver Hardy zijn ook niet te vergeten gasten in de silent-era. ZIjn zijn die wel succes boekten na introductie geluid...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71043901
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hehe Stan Laurel & Oliver Hardy zijn ook niet te vergeten gasten in de silent-era. ZIjn zijn die wel succes boekten na introductie geluid...
Die hebben ook nog camo's in Asterix & Obelix gehad
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 22:23:54 #267
9859 crew  Karina
Woman
pi_71048022
Lesbian Vampire Killers
Komedie (nou ja, komedie).
Dorpje is vervloekt door een vrouwelijke vampier: alle meisjes in het dorp veranderen op hun 18e in een lesbische vampier (hoe kom je er op). Ze kunnen nog gered worden natuurlijk!

Wat een onzinfilm en helemaal niet grappig ook.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_71048582
The Truman Show
Truman Burbank speelt zijn hele leven in een reallife soap waar hij zelf de ster van is, maar weet het zelf niet. Alles wat hij ziet is nep en iedereen waar hij mee omgaat zijn acteurs.
Goed uitgewerkt concept, gewoon een erg goede film.
8/10
  vrijdag 17 juli 2009 @ 00:14:40 #269
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_71051517
Vanavond gezien in de bios:

Drag Me To Hell
Na de Spider-Man trilogie keert Sam Raimi terug naar z`n horror roots. En hoe.
Het verhaal van de vervloekte hoofdrolspeelster is misschien dan niet super origineel maar de uitwerking laat helemaal niets te wensen over. Een briljante mix van genoeg oprecht spannende momenten en de typische Raimi over-the-top horror humor die we kennen uit de Evil Dead reeks werkt geweldig, zorgt voor de nodige afwisseling en het houdt het tempo hoog.

Hoofdrolspeelster Alison Lohman overtuigd en draagt de film zonder problemen. De effecten zijn fenomenaal en er zitten een aantal redelijk gore momenten in.
Een speciale vermelding verdiend het sound design, dat geweldig te noemen en de sfeer absoluut verhoogd.
Ook de muziek is prachtig.

Sam Raimi: vergeet de big budget blockbuster en maak in het vervolg alsjeblieft meer van dit soort films!!
Drag Me To Hell is één van de beste en meest vermakelijke horror films van de afgelopen jaren, een waar meesterstuk.

IMDB Cijfer: 7,8/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
pi_71086104
Sneakers (1992)

Leuke cast, heel aardige film, bij vlagen zelfs echt spannend maar het duurde allemaal veel te lang. Te vroeg raad je het verloop van de verdere film en het einde was zo humorisch als dat van een boevenfilm voor kinderen van acht jaar. Zonde vind ik dat maar heb me evengoed echt wel vermaakt.

Down with Love.

Ik vind het in ieder geval een draak van een film meer kan ik er niet van zeggen want hij staat zelfs nog op maar het kan me echt totaal niet boeien. Moet wrs. je genre zijn om dit te waarderen want anders ga je nog liever de keukenkastjes schrobben en dat wil in mijn geval heel wat zeggen. .
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 09:22:47 #271
9859 crew  Karina
Woman
pi_71088410
The Hangover
Comedy
Vier vrienden gaan voor een vrijgezellenfeest naar Las Vegas. Terwijl ze daar zijn raken ze de bruidegom en hun geheugen kwijt. De rest van de film zijn ze op zoek naar de bruidegom.

Echt grappig vond ik het niet, ik heb niet een keer echt hardop gelachen. Het leukste van de film was nog de aftiteling met de foto's. Het stukje met Mike Tyson was echt stom, die kan echt niet acteren, vreselijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_71091137
17 Again

Gaat over een middle aged man (gespeeld door Matthew Perry) die het gevoel heeft dat hij op 17 jarige leeftijd zijn carrière heeft verpest door op de moment suprême van een sportcarrière als basketballer te kiezen voor zijn vriendin.

Uiteindelijk baalt in van zijn beslissing en krijgt hij de kans om opnieuw zijn schooltijd te beleven....

Normaal gesproken heb ik een hekel aan dit soort films, en vermijdt ik ze. Tegen beter in toch gekeken, en heeft deze film mij positief verbaasd. Mooiboy Zac Efron blijkt verbazingwekkend goed te acteren. De 21 jarige New Kid in Town, is niet alleen een knappe verschijning, maar ook in staat de film volwassen en geloofwaardig te kunnen dragen. Ook het verhaaltje werd goed verteld en verveelde me eigenlijk geen moment.

Brad Pitt move over, deze jongen heeft de toekomst!

Mijn cijfer: 7.3/10 (IMDB 6,5/10)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:36:41 #273
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_71095053
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:23 schreef Karina het volgende:
Lesbian Vampire Killers
Komedie (nou ja, komedie).
Dorpje is vervloekt door een vrouwelijke vampier: alle meisjes in het dorp veranderen op hun 18e in een lesbische vampier (hoe kom je er op). Ze kunnen nog gered worden natuurlijk!

Wat een onzinfilm en helemaal niet grappig ook.
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 09:22 schreef Karina het volgende:
The Hangover
Comedy
Vier vrienden gaan voor een vrijgezellenfeest naar Las Vegas. Terwijl ze daar zijn raken ze de bruidegom en hun geheugen kwijt. De rest van de film zijn ze op zoek naar de bruidegom.

Echt grappig vond ik het niet, ik heb niet een keer echt hardop gelachen. Het leukste van de film was nog de aftiteling met de foto's. Het stukje met Mike Tyson was echt stom, die kan echt niet acteren, vreselijk.
[ afbeelding ]
hou je eigenlijk wel van comedy films? The Hangover is 1 van de betere die ik in jaaaren heb gezien.... LVK is gewoon over de top fout dat ik en vele andere in de bios zich prima vermaakte
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:38:46 #274
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_71095100
De brief voor de koning

Matige film, lypsync irritant, stemmen irritant vind het eigenlijk maar een beetje afgeraffeld en hij is nog niet eens afgelopen.

IMDB 6,2
Ik 4
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_71107631

Mooie pianomuziek, en Parijs. .

Apart gefilmd, kreeg steeds het idee als een voyeur naar een homevideo te kijken en die me door de kleuren terug nam naar dat vroeger, net dat gevoel uit je kindtijd waar je zo graag weer deel van zou willen uitmaken maar dat kan niet en in de film lukt dat ook niet, je bekijkt het hierin ook ergens anders vandaan. Apart vond ik dat. Grappig, totaal anders dan mijn favoriete klassieker Le Ballon Rouge uit 1956, maar deze film ontroerde me ook.

De film is trouwens alles behalve een aanrader voor mensen die van actie houden, begin er dan ook absoluut niet aan en hij duurt ook nog eens heel lang. .
pi_71107745
Mirrors

Film met Kiefer Sutherland (uit de serie 24). De film gaat over een man die als werk om de paar uur een rondje moet maken als beveiliger in een oud half-afgebrand gebouw. Er zijn veel spiegels en er gebeuren rare dingen met hem en zijn familie (als ze in de spiegels kijken).

Niet een topfilm maar wel oke om te kijken. Zitten af en toe wel wat schrikmomenten in.

IMDB: 6,2
ik: 7,0
pi_71108246
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:42 schreef GuitarJJ het volgende:
Mirrors

Film met Kiefer Sutherland (uit de serie 24). De film gaat over een man die als werk om de paar uur een rondje moet maken als beveiliger in een oud half-afgebrand gebouw. Er zijn veel spiegels en er gebeuren rare dingen met hem en zijn familie (als ze in de spiegels kijken).

Niet een topfilm maar wel oke om te kijken. Zitten af en toe wel wat schrikmomenten in.

IMDB: 6,2
ik: 7,0
Af en toe ?

Schrok me elke keer kapot
pi_71109941
quote:
Op zondag 19 juli 2009 01:02 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Af en toe ?

Schrok me elke keer kapot
Voorspelbaar kutfilm. Maar dat is mijn mening
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71109960
quote:
Op zondag 19 juli 2009 02:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Voorspelbaar kutfilm. Maar dat is mijn mening
Die deel ik met je.
  zondag 19 juli 2009 @ 04:26:53 #280
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71110881
Watchmen

Ik vind het een ontiegelijk saaie film. Dat melodramatische gebrabbel op de ahctergrond van de autistische 'Mr. Blue Dong' (Mr. Manhatten) waren slaapverwekkend en uiterst irritant. Uit ervaring weet ik dat dit veel van mijn vrienden zal aanspreken. iets met wat ik cool vindt vinden zij te eng. En waar ik van in slaap val (Sin City, Man who wasn't there) vinden zij prachtig. Op het oog is het wel leuk gedaan. Veel dames in Varga-stijl, korte latex jurkjes, high heels en jarretels die ze openlijk laten zien. Echter geen echte diepgang wat de film klaarblijkelijk wel probeerde te behalen.

Vijf kots-smilies voor deze film (schaal 1-5)

[ Bericht 11% gewijzigd door Schenkstroop op 19-07-2009 17:20:04 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')