En nu is ie trainer van Ajax toch?quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:53 schreef Karina het volgende:
In the Loop
Politieke comedy/satire (hoe noem je zoiets)?
Amerika wil oorlog verklaren aan "een" land en wil Engeland meekrijgen. Er is een geheim rapport, dat natuurlijk wordt uitgelekt, er is gekonkel en gedoe, manipulatie, etc.
Leuke film met hele grappige dialogen. Nooit geweten dat James Gandolfini zo grappig kon zijn (alhoewel hij eigenlijk precies hetzelfde speelt als in de Soprano's). Ook om "Malcolm" heb ik me rot gelachen. En dat gedoe om de muur van een of ander oud vrouwtje was hilarisch.
Het deed mij een beetje denken aan die tv-serie van een tijdje geleden "Yes Minister".![]()
quote:
Helemaal mee eens. Chaplins films scoren bij mij vijven en magere zesjes met een positieve uitzondering (Modern Times). Die andere twee helden uit het Silent Era-tijdperk (Keaton & Lloyd) wisten me telkens te verbazen met steengoede filmsquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Buster Keaton is dan ook leuker dan Chaplin (net zoals Harold Lloyd trouwens).
Hehe Stan Laurel & Oliver Hardy zijn ook niet te vergeten gasten in de silent-era. ZIjn zijn die wel succes boekten na introductie geluid...quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Chaplins films scoren bij mij vijven en magere zesjes met een positieve uitzondering (Modern Times). Die andere twee helden uit het Silent Era-tijdperk (Keaton & Lloyd) wisten me telkens te verbazen met steengoede films
Die hebben ook nog camo's in Asterix & Obelix gehadquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hehe Stan Laurel & Oliver Hardy zijn ook niet te vergeten gasten in de silent-era. ZIjn zijn die wel succes boekten na introductie geluid...
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:23 schreef Karina het volgende:
Lesbian Vampire Killers
Komedie (nou ja, komedie).
Dorpje is vervloekt door een vrouwelijke vampier: alle meisjes in het dorp veranderen op hun 18e in een lesbische vampier (hoe kom je er op). Ze kunnen nog gered worden natuurlijk!
Wat een onzinfilm en helemaal niet grappig ook.
hou je eigenlijk wel van comedy films? The Hangover is 1 van de betere die ik in jaaaren heb gezien.... LVK is gewoon over de top fout dat ik en vele andere in de bios zich prima vermaaktequote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:22 schreef Karina het volgende:
The Hangover
Comedy
Vier vrienden gaan voor een vrijgezellenfeest naar Las Vegas. Terwijl ze daar zijn raken ze de bruidegom en hun geheugen kwijt. De rest van de film zijn ze op zoek naar de bruidegom.
Echt grappig vond ik het niet, ik heb niet een keer echt hardop gelachen. Het leukste van de film was nog de aftiteling met de foto's. Het stukje met Mike Tyson was echt stom, die kan echt niet acteren, vreselijk.
[ afbeelding ]
Af en toequote:Op zondag 19 juli 2009 00:42 schreef GuitarJJ het volgende:
Mirrors
Film met Kiefer Sutherland (uit de serie 24). De film gaat over een man die als werk om de paar uur een rondje moet maken als beveiliger in een oud half-afgebrand gebouw. Er zijn veel spiegels en er gebeuren rare dingen met hem en zijn familie (als ze in de spiegels kijken).
Niet een topfilm maar wel oke om te kijken. Zitten af en toe wel wat schrikmomenten in.
IMDB: 6,2
ik: 7,0
Voorspelbaar kutfilm. Maar dat is mijn meningquote:Op zondag 19 juli 2009 01:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Af en toe?
Schrok me elke keer kapot
Die deel ik met je.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voorspelbaar kutfilm. Maar dat is mijn mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |