Als dit limburgs mooiste zijn.... dan hoef ik de rest niet te zien....quote:Op zondag 21 juni 2009 03:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die meid links van die blonde met dat misvormde gezicht
quote:
Dit dus. Ik zie iedere dag zat mooie Limburgse meisjes, en ik ben niet eens gauw onder de indruk!quote:Op zondag 21 juni 2009 03:38 schreef The.Apple het volgende:
of limburgse vrouwen laten zich niet vernederen voor een miss verkiezing...da kan ook
Anneliesquote:Op zondag 21 juni 2009 03:39 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die linkse heeft zo te zien gewonnen?
die txt eronder bloomingdale beach......WTF.... een amerikaan denk wtf een strand in Bloomingdales NYC??quote:
Allemaal behalve die 2de van rechts.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:26 schreef LaStrange het volgende:
4 finalisten van de afgelopen Missverkiezing
[ afbeelding ]
Die 2e van rechts zou ik nog wel doen, maar de rest?![]()
![]()
![]()
Klacht:
Limburg
Nee logisch, die weten vaak al van zichzelf dat ze mooi zijn, dus hebben zoiets niet nodigquote:Op zondag 21 juni 2009 04:00 schreef dr.dunno het volgende:
het is de laatste tijd een landelijke trend om bij missverkiezingen jonge draken in te zetten, niet alleen in limboland.
die knappere meiden zijn er echt wel, maar worden niet aangetrokken tot zo'n verkiezing; jammer.
Somsquote:Op zondag 21 juni 2009 04:08 schreef Jimbo het volgende:
ik wil nogsteeds antwoord
Zou jij je beste paarden naar de vleeskeuring sturen als je er nog op wilt rijden?quote:Op zondag 21 juni 2009 03:38 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Als dit limburgs mooiste zijn.... dan hoef ik de rest niet te zien....
of limburgse vrouwen laten zich niet vernederen voor een miss verkiezing...da kan ook
ze wor nog vaak gespot, met Ankie van Grunsven op d'r rug!quote:Op zondag 21 juni 2009 10:12 schreef Samcali het volgende:
Dit was Miss Nederland 2008![]()
[ afbeelding ]
I like uquote:Op zondag 21 juni 2009 07:11 schreef DrDarwin het volgende:
Ten eerste is al het volk dat van boven de grote rivieren komt barbaars volk zonder enige vorm van cultuur behalve wat gestapelde stenen.
Ten tweede is al het volk dat westelijk van Utrecht leeft moerasvolk en import gebroed en zou het geen ramp voor de Nederlanden zijn als dat gedeelte van dit land onder water zou komen te staan.
Ten derde .... een provincie beoordelen op de inzending voor een Miss verkiezing ... stelletje SBS tokkies.
Eenschquote:Op zondag 21 juni 2009 07:11 schreef DrDarwin het volgende:
Ten eerste is al het volk dat van boven de grote rivieren komt barbaars volk zonder enige vorm van cultuur behalve wat gestapelde stenen.
Ten tweede is al het volk dat westelijk van Utrecht leeft moerasvolk en import gebroed en zou het geen ramp voor de Nederlanden zijn als dat gedeelte van dit land onder water zou komen te staan.
Ten derde .... een provincie beoordelen op de inzending voor een Miss verkiezing ... stelletje SBS tokkies.
Het gaat alleen niet om Nederland, maar om BELGISCH!!!!!!!!!!!!! Limburg!. Stelletje proleten.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Er zijn in Nederland zoveel mooiere vrouwen
Hoi! Ik ben was een moerasonderdaan zonder haat tegen Limburgers!quote:Op zondag 21 juni 2009 07:11 schreef DrDarwin het volgende:
wijs gesprokenquote:Op zondag 21 juni 2009 07:11 schreef DrDarwin het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 06:21 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Als het om limboland gaat altijd terechte klacht!
quote:Op zondag 21 juni 2009 03:31 schreef Pacmaniac het volgende:
Geil man , vooral die zachte G . Je zal naast een Amsterdamse schreeuwtante a la tante Leen wakker worden. Bah
Op het lintje wat ze om hebben staat Miss Limburg Int(ernational), dus lijkt het me over beide Limburgen te gaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:26 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Het gaat alleen niet om Nederland, maar om BELGISCH!!!!!!!!!!!!! Limburg!. Stelletje proleten.
Het punt is dat iedere teef daarbeneden met zo'n syndroom-van-down-accentje praat, en dat ze hier gewoon ABN praten. Ik weet niet of je ooit in de grote stad bent geweest, maar het Amsterdamse accent zie je alleen nog op de tv.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:31 schreef Pacmaniac het volgende:
Geil man , vooral die zachte G . Je zal naast een Amsterdamse schreeuwtante a la tante Leen wakker worden. Bah
Rot op man, laat me niet kotsen.quote:Op zondag 21 juni 2009 07:11 schreef DrDarwin het volgende:
Iemand de huid volschelden als diegene je er net van heeft beschuldigt dat je barbaars bentquote:Op zondag 21 juni 2009 11:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Rot op man, laat me niet kotsen.Dat je internet hebt in dat kutgehucht van je verbaast me nog, kotsmongool.
![]()
In Amsterdam ABN?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het punt is dat iedere teef daarbeneden met zo'n syndroom-van-down-accentje praat, en dat ze hier gewoon ABN praten. Ik weet niet of je ooit in de grote stad bent geweest, maar het Amsterdamse accent zie je alleen nog op de tv.
[..]
mwah, tegenwoordig valt dat erg tegen vind ikquote:Op zondag 21 juni 2009 20:38 schreef DrDarwin het volgende:
En de beste band van Nederland is nog altijd Rowwen Heze.
Ik, en ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:54 schreef versabommie het volgende:
Nu even serieus mensen!!!
Even voor de duidelijkheid, wie heeft er wel eens sex met een limburgse gehad, en als vervolgvraag: Zit je pik er nog aan?
quote:Op zondag 21 juni 2009 03:26 schreef LaStrange het volgende:
4 finalisten van de afgelopen Missverkiezing
[ afbeelding ]
Die 2e van rechts zou ik nog wel doen, maar de rest?![]()
![]()
![]()
Klacht:
Limburg
Sorry hoor maar die linkse is het type waar je overheen stapt in een donker steegjequote:Op zondag 21 juni 2009 21:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik zou ze allemaal doen behalve de laatste
WTF was dat inderdaadquote:Op zondag 21 juni 2009 10:12 schreef Samcali het volgende:
Dit was Miss Nederland 2008![]()
[ afbeelding ]
Je hebt een pot bier als UI en je haat Limburg? Zeker te zwaar bier voor jouquote:Op zondag 21 juni 2009 06:21 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Als het om limboland gaat altijd terechte klacht!
Je weet zeker dat je niet in Rotterdam of Utrecht liep?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Heerlen. Het enige wat ik daar zag waren moslima's met hoofddoek. ben er maar weggevlucht Duitsland in
Naja ik was in een winkelcentrum iig in Heerlen of Kerkrade en zag alleen maar moslima's..quote:Op zondag 21 juni 2009 22:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet in Rotterdam of Utrecht liep?
Hier heb je hier en daar wel eens een theedoekje rondlopen, maar beslist niet veel. Overige meiden zijn goed om aan te zien
Ik kom niet uit Limburg maar wil het wel bevestigen.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!!!!!!!
Limburger speaking: De in de OP afgebeelde pikzuigertjes zijn inderdaad graflelijk en zijn AB-SO-LUUT niet representatief voor Limburg!
Vooral Heerlen (lelijke stad ja) en Maastricht staan bekend om het mooie vrouwelijke volk wat er rond huppelt
Ga niet vooroordelen maar kom langs.
Kusjes, Lord Pater
Denk dat het Kerkrade was. Is een net wat cheapere stad om te wonen en dat zie je gelijkquote:Op zondag 21 juni 2009 22:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Naja ik was in een winkelcentrum iig in Heerlen of Kerkrade en zag alleen maar moslima's..
Wat is mis met Renskequote:Op zondag 21 juni 2009 22:44 schreef BigKahuna het volgende:
Gokje op de namen:
Ankie, Minke, Renske, Guusje.
Typische homonamen zijn Frank en Peterquote:Op zondag 21 juni 2009 22:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ik waag even een gokje: het is een homonaam?
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Typische homonamen zijn Frank Rens en Peter Renske
Renske wel ja, maar Rens nietquote:
En schijnbaar over limburgse homo's!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Renske wel ja, maar Rens niet
edit: godverdomme het gaat hier niet over Rens of Renskes, maar over het vrouwelijk schoon in het mooie zuiden des Lands
Homo!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:22 schreef BigKahuna het volgende:
Ik moet echter wel opmerken dat ik ooit eens een Limburgse vakantiescharrel had die Renske heette.
Sterf jij eens even heeeel gauwquote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Typische homonamen zijn Frank en Peter
Homofobie komt geregeld voor onder latente homosexuelen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
En schijnbaar over limburgse homo's!
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Heerlen. Het enige wat ik daar zag waren moslima's met hoofddoek. ben er maar weggevlucht Duitsland in
maar renske is een homo naam ?quote:
Juist!quote:Op zondag 21 juni 2009 07:11 schreef DrDarwin het volgende:
Nee joh, Frens en Pierre.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:16 schreef Houdnini het volgende:
In Limburg zouden ze Franke en Peterke heten
Natuur.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Natuur.![]()
NOU JOEPIE JE HEBT BOMEN OM JE HEEN GEWELDIG GAST
Beter dan al die boerse accentenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:31 schreef Pacmaniac het volgende:
Meiden die gewoon ABN praten met een ietwat zachte G, prima. Meiden die alleen plat Maastrichts kunnen; da's gewoon zaaddodend.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:31 schreef Pacmaniac het volgende:
Ja dat zijn allemaal studentes uit de rest van Nederland. Limburg moet hun lekkere chicks ergens anders vandaan halen.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!!!!!!!
Limburger speaking: De in de OP afgebeelde pikzuigertjes zijn inderdaad graflelijk en zijn AB-SO-LUUT niet representatief voor Limburg!
Vooral Heerlen (lelijke stad ja) en Maastricht staan bekend om het mooie vrouwelijke volk wat er rond huppelt
Ga niet vooroordelen maar kom langs.
Kusjes, Lord Pater
maar ze komt wel uit Limburgquote:Op maandag 22 juni 2009 12:10 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Die woont denk ik niet meer in Limburg...
Het gaat om de dame in kwestie, droeftoeterquote:Op maandag 22 juni 2009 12:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gephotoshopte foto's als bewijs gebruiken!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |