ik zou je doenquote:Op zondag 21 juni 2009 00:02 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Wel van mij hè?( even krentie claimen)
wanneer wil je afspreken?quote:
Grapjas, je bent 15, je hoort nog met barbies te spelen ipv DE's piemelquote:
Dat zeggende, je hoort allang te slapenquote:Op zondag 21 juni 2009 00:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Grapjas, je bent 15, je hoort nog met barbies te spelen ipv DE's piemel
Bohh nice, nog geyle meisjes?quote:Op zondag 21 juni 2009 02:03 schreef IQM het volgende:
Boh, gek, ik heb Spinvis gezien.Best wel tof.
teveel bier?quote:Op zondag 21 juni 2009 03:21 schreef 3lmo het volgende:
Inb4 hoofdpijn.
Haha, lekker voor je.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet ik zometeen naar een fucking museum met schilderijen enzo...
Nee, lekker aan het fris. Of krijg je daar geen hoofdpijn van?quote:
Nice, waar?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet ik zometeen naar een fucking museum met schilderijen enzo...
Boh, fris drinken. De hele avond lang fris drinken.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:39 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee, lekker aan het fris. Of krijg je daar geen hoofdpijn van?![]()
Ik was wel realistisch, ik heb nu hoofdpijn.
[..]
Nice, waar?
Ja ik ga waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, lekker voor je.![]()
Welk museum?
En hoi.
Mauritshuis oid.quote:
Je gaat toch niet in PUB postenquote:Op zondag 21 juni 2009 13:06 schreef bloodysunday het volgende:
PUB SC [3996] - Klb aan de macht, buig voor koning dagdag
Dan raid ik nog liever SESquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Boh, fris drinken. De hele avond lang fris drinken.
Doe je goed, wat ga je dan doen vandaag?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ga waarschijnlijk niet.![]()
Hoi
Betalen voor FOK!quote:
Tokkie.quote:
Ik zit.quote:
Jaquote:
Ik ga komende week m`n rijbewijs aanvragen, heb het nog niet kunnen doen omdat geldquote:Op zondag 21 juni 2009 13:46 schreef McFearless het volgende:
[..]
[..]
Ik ook.Ik ga zaterdag kankerveel kleren kopen.
quote:
Whooo, 2 KLBersquote:Op zondag 21 juni 2009 13:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb Biogarde en swarma anders al gezien hoor
Nee, bedankt.quote:
Hoi Ananas ik heb je gemist.quote:
welkom terugquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik hoop dat je onder een trein komt.
Oh, doodsverwensingquote:Op zondag 21 juni 2009 14:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat altijd dodelijk?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, doodsverwensingRegel 1 in wetboek...
Nu is ie pas terugquote:Op zondag 21 juni 2009 14:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen. Een totale black out van zo'n 5 uur waarin ik mij redelijk misdragen heb.quote:
?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat altijd dodelijk?
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
?
Ken jij mensen die levend onder een trein vandaan kwamen..?
quote:Brussel - Een conducteur en een passagier zijn zaterdagavond zwaargewond geraakt nadat ze in het Belgische Dinant onder een langzaam rijdende trein waren beland. Bij de conducteur moesten beide benen worden geamputeerd.
quote:
1000 dagdagpuntenquote:Op zondag 21 juni 2009 15:00 schreef kurk_droog het volgende:
fuuut fuuuuut fuuuuuuuuut fuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
100 NOTES !!!!
fuuut fuuuuut fuuuuuuuuut fuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
Bans worden niet besproken op het forum. Als je over het beleid wil klagen dan kun je daar een topic in FB over openen.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:58 schreef dagdag het volgende:
jordeeeh steun topic
Een aantal dingen aan de kaak stellen
Nog nooit ban gehad?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
100 notes en GEEN ban!!! ik ben blij![]()
![]()
+quote:
4 of 5 gehad of zo..quote:Op zondag 21 juni 2009 15:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
+
En sowieso, het zijn toch 100 positieve notes vanwege goed gedrag en kwaliteitsverhogende posts in de KLB
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
jordeeeh zit in prullebak zonder internet
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, het heeft zichzelf al opgelost dus.
Soms zijn ze nogal traag met de bans jaquote:Op zondag 21 juni 2009 15:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dacht ik ook bij een tubgirl.. na paar uur kon ik ineens niet meer posten
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dacht ik ook bij een tubgirl.. na paar uur kon ik ineens niet meer posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:23 schreef dagdag het volgende:
iemand vroeg of ik vandaag mee wilde naar een training in rotterdam, maar moest vandaag toevallig schaken![]()
geen geld1 bom en je bent van dat tuig af.. dan nog 3 bommen op rotterdam om het werk eindelijk af te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
1 bom en je bent van dat tuig af.. dan nog 3 bommen op rotterdam om het werk eindelijk af te maken
jaquote:Op zondag 21 juni 2009 15:25 schreef dagdag het volgende:
[..]
ben er geweest in 2002 toen ze tegen inter speelde
nogal veel campervolk
zwartquote:Op zondag 21 juni 2009 15:41 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand welke kleur ik mijn balken op mijn kamer moet verven?Zijn nu zilvergrijs maar moet mannelijker
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:41 schreef dagdag het volgende:
en weer open
Een aantal dingen aan de kaak stellen
Pics? Doe 't anders gewoon wit.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:41 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand welke kleur ik mijn balken op mijn kamer moet verven?Zijn nu zilvergrijs maar moet mannelijker
Ja inderdaadquote:Op zondag 21 juni 2009 15:38 schreef 3lmo het volgende:
Dit exemplaar van de SC is wel weer kut, zeg.
sorry, ik heb nogal moeite met het onthouden van mijn boodschappenquote:Op zondag 21 juni 2009 15:17 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb er een note bijgekregen
Verdoemme, waarom nou weer
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sorry, ik heb nogal moeite met het onthouden van mijn boodschappen
same here, Ik ben echt helemaal naar de kloote.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:53 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee, bedankt.
Ik moet maar eens ontbijten mocht ik nog willen leren vandaag. Ik had er gisteravond totaal niet aan gedacht dat ik dat ook nog moest doen vandaag.
quote:Luíz Felipe Scolari is de nieuwe trainer van FC Bunyodkor, de kampioen van Oezbekistan
"Oezbeeks voetbal creëert zijn eigen succesverhaal, vooral Bunyodkor met zijn opmerkelijke dynamiek en vooruitzichten, de afgelopen vier jaar", aldus de 60-jarige Scolari. "Ik weet dat ik op het juiste moment op de juiste plaats zit"
Dikke care, faler.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:43 schreef Skaff-a het volgende:
En dan kom ik godver weer een keer kijken is er nog niks aan...
Zijn jullie het verleerd of missen jullie mijn aanwezigheid gewoon?nee
Nou met mij is het iig wel goed, erg druk met school de laatste tijd.. ik heb goddomme 18 tentamenkkziek ik weet het maar ik hoef ze niet alle 18 te halen, ik zou dan in theorie m`n P halen maar over = over dus ik ga gewoon voor de 45 punten
![]()
Verder maak ik naast de dagelijkse dingen weinig mee, ben erg druk met school dus tjah....vandaar de afwezigheid10 juli is m`n laatste tentamendag!!! dus dan ben ik rond 13-14 juli weer bijgekomen van alle alcohol en drugs die tot op de dag van vandaag nog steeds mijn heilige tempel bevuilen en volgt mijn rentré hier
![]()
Geniet van deze post, het zal waarschijnlijk weer de eerste en laatste zijn voor de maand Juni![]()
Misschien een keer een PM of een fobo post?keep me up te date en dood aan alle die een kutquote maken
Tot snel lieverd: *
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:43 schreef Skaff-a het volgende:
Nou met mij is het iig wel goed, erg druk met school de laatste tijd.. ik heb goddomme 18 tentamenkkziek ik weet het maar ik hoef ze niet alle 18 te halen, ik zou dan in theorie m`n P halen maar over = over dus ik ga gewoon voor de 45 punten
![]()
Verder maak ik naast de dagelijkse dingen weinig mee, ben erg druk met school dus tjah....vandaar de afwezigheid10 juli is m`n laatste tentamendag!!! dus dan ben ik rond 13-14 juli weer bijgekomen van alle alcohol en drugs die tot op de dag van vandaag nog steeds mijn heilige tempel bevuilen en volgt mijn rentré hier
![]()
Geniet van deze post, het zal waarschijnlijk weer de eerste en laatste zijn voor de maand Juni![]()
Misschien een keer een PM of een fobo post?keep me up te date en dood aan alle die een kutquote maken
Tot snel lieverds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot snel lieverds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot snel lieverds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot snel lieverds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot snel lieverds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot snel lieverds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot snel lieverds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot snel lieverds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot snel lieverds![]()
![]()
![]()
Luc wat was het kankergeniaal gister bij jou. Ik heb zelfs safari gedronken met die ene vent die ik niet kende. Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:16 schreef bloodysunday het volgende:
wtf doet die Yvonne? Moet de Fok! rar anders ff gepost worden ofzo
+1 indirecte doodverwensingquote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:43 schreef Skaff-a het volgende:
![]()
![]()
Tot snel lieverds![]()
![]()
![]()
Dat maakt samen 3 sterfpunten?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:47 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
+1 indirecte doodverwensing
+1 extra post nu
+1x kankermongool voor ludo`s verzameling
Valt me tegen van jequote:Op zondag 21 juni 2009 14:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen. Een totale black out van zo'n 5 uur waarin ik mij redelijk misdragen heb.
Heb ik ook, en ik gedraag me voorbeeldig.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:10 schreef phpmystyle het volgende:
Dus die 32 notes vallen eigenlijk nog wel mee ja.
Zelfs ik ben wel eens menselijk.quote:
Ja dat was mn buurjongenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Luc wat was het kankergeniaal gister bij jou. Ik heb zelfs safari gedronken met die ene vent die ik niet kende. Het moet niet gekker worden.
DOOOORS, heerlijk was dat gister. Dingetje helemaal lam en uit zn plaat te gaanquote:Op zondag 21 juni 2009 16:51 schreef Silentalarm het volgende:
SHOW ME THE WAAYYYY TO THE NEXT WHISKEY BAR!
Wie is dingetjesquote:Op zondag 21 juni 2009 16:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
DOOOORS, heerlijk was dat gister. Dingetje helemaal lam en uit zn plaat te gaan
Het is dan ook een verhaal uit den ouden doosch.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja als we allemaal menselijk gaan doen kan ik toch tegen niemand meer opkijken joh.
Dus je hebt je leven gebeterd?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is dan ook een verhaal uit den ouden doosch.
Natuurlijk.quote:
Waar is je kleurtje dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Ik ben sinds vandaag weer mod.
Van het spelpunt forum?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Dat vind ik ook wel echt iets voor jou ja.quote:
Eindelijk iemand die mijn ware ik herkent.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel echt iets voor jou ja.
Jammer dat er alleen iets fout is gegaan toen men mij de rechten wilde geven.quote:
quote:ER IS EEN FOUT OPGETREDEN.
We kunnen u deze pagina niet tonen - This account has not been activated yet
Indien u denkt dat er een probleem is met Libelle, neemt u dan contact met ons op.
Gebruik toch een woorden man! Markvanrinsum wannabe.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gebruik toch een woorden man! Markvanrinsum wannabe.
Collega!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:23 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, waar is het te doen op FOK!? Hier duidelijk niet.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lege quotes, ook één van zijn handelsmerken.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk.
quote:
quote:
Op yvonne haar forum, ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat zei Yvonne toch ook in dat FB topic? Je was weer aangenomen ofzoiets.
Ik moet het cadeau nog geven. Hij denkt nu vast dat we het vergeten zijn.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik was vergeten dat het vandaag vaderdag was.
Wat ben je toch harteloos.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik was vergeten dat het vandaag vaderdag was.
Ik ga al koken vandaag, voor vaderdag.quote:
Water zeker.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ga al koken vandaag, voor vaderdag.
Ja dat zeg je er niet bij.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ga al koken vandaag, voor vaderdag.
Jouw vader post op FOK!quote:
Geen idee onder welke account hij schuilgaat, maar ik heb zo mijn vermoedens.quote:
eigenbelangquote:Op zondag 21 juni 2009 18:14 schreef 3lmo het volgende:
Ik heb een beertender cadeau gedaan, maar dat heb ik gister ook al verteld.
Bij mij wel.quote:
http://www.last.fm/user/xBreathtaking/tracksquote:Op zondag 21 juni 2009 19:03 schreef Fascination het volgende:
http://www.last.fm/user/nic1986/tracks
Kate Bush dag.
Scatman John.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/xBreathtaking/tracks
Scatman & Sara dag.
MGMT – Kids compenseert.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/xBreathtaking/tracks
Scatman & Sara dag.
Zwaar gehad?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:05 schreef Allure_ het volgende:
Godschristus wat een weekend weer.
Tevens tvp.
Geniet nog even van het Family Guy weekend zou ik zeggen!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:20 schreef Lakitu het volgende:
Waarom is de zondag-avond altijd zo fucking dood, he.Ik kan dan gewoon niks bedenken om te doen op m'n comp.
Dat was gisteren en vrijdag.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geniet nog even van het Family Guy weekend zou ik zeggen!
ER IS TOCH NOG NICKELODEON NUquote:Op zondag 21 juni 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geniet nog even van het Family Guy weekend zou ik zeggen!
WHAT THE FUCKquote:Op zondag 21 juni 2009 19:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat was gisteren en vrijdag.
Vandaag die film Piet Kluit.
Ik probeerde er in ieder geval nog iets van te maken.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond je verhaal over KB's vader gewoon saai. Sorry.
M'n kat is nu op m'n tv.quote:
Ja ik niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik probeerde er in ieder geval nog iets van te maken.
Je hebt me vandaag nog geen moment weten te boeien, Bt.quote:
DRIE VIER VIEL PLEZIERquote:Op zondag 21 juni 2009 19:39 schreef kurk_droog het volgende:
EIN ZWEI DREI KLB
EIN ZWEI DREI KLB
EIN ZWEI DREI KLB
Ik ben gewoon niet zo boeiend vandaag, sorry.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt me vandaag nog geen moment weten te boeien, Bt.
Ik merk het.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo boeiend vandaag, sorry.
Oké dus Ludo, iets afschuwelijks is gebeurd.quote:
Verveling is luxe, remember that, ik zit in een impasse met mijn huiswerk.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:20 schreef Lakitu het volgende:
Waarom is de zondag-avond altijd zo fucking dood, he.Ik kan dan gewoon niks bedenken om te doen op m'n comp.
Nee, geen Blond Amsterdam servies. Die kan ik niet meer zien!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké dus Ludo, iets afschuwelijks is gebeurd.
2 jaar terug ongeveer kreeg ik van mijn ouders een theepot en 2 kop+schotels van Oilily:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Erg leuk serviesjeen je kunt daar ook ontbijtbordjes bij kopen etc.
Maar nu kreeg ik gisteren van de buurvrouw voor m'n slagen en verjaardag:
Deze theepot van Blond:
[ afbeelding ]
En een kopje van Blond (niet deze, maar ik kan geen foto van de mijne vinden):
[ afbeelding ]
Ook van Blond is een heel servies te verkrijgen.
Maar nu zit ik dus met twee theepotten, ik vind ze allebei leuk, maarja om nu allebei die serviezen te kopen is wel heel prijzig..
Wat moet ik doen?
Duur servies is het studentenleven niet waardig.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké dus Ludo, iets afschuwelijks is gebeurd.
2 jaar terug ongeveer kreeg ik van mijn ouders een theepot en 2 kop+schotels van Oilily:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Erg leuk serviesjeen je kunt daar ook ontbijtbordjes bij kopen etc.
Maar nu kreeg ik gisteren van de buurvrouw voor m'n slagen en verjaardag:
Deze theepot van Blond:
[ afbeelding ]
En een kopje van Blond (niet deze, maar ik kan geen foto van de mijne vinden):
[ afbeelding ]
Ook van Blond is een heel servies te verkrijgen.
Maar nu zit ik dus met twee theepotten, ik vind ze allebei leuk, maarja om nu allebei die serviezen te kopen is wel heel prijzig..
Wat moet ik doen?
Taco's.quote:
En is het gelukt of moest de frituurpan uiteindelijk weer aan?quote:
Ik heb mijn moeder het gehakt en de kip laten doen en ik heb de groente gesneden. En ja, dat lukte me.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En is het gelukt of moest de frituurpan uiteindelijk weer aan?
En dat noem jij koken! Groentes snijden?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder het gehakt en de kip laten doen en ik heb de groente gesneden. En ja, dat lukte me.
Er zijn mensen die dingen in de magnetron smijten koken noemen.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dat noem jij koken! Groentes snijden?
Niet zo denigrerend over de frituurpan aubquote:Op zondag 21 juni 2009 20:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En is het gelukt of moest de frituurpan uiteindelijk weer aan?
Wat is die bal met kots, bovenin?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend over de frituurpan aub [ afbeelding ]
Kwaliteitsinjectie:
[ afbeelding ]
MY PRECIOUS, YOU'RE BACK.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend over de frituurpan aub [ afbeelding ]
Kwaliteitsinjectie:
[ afbeelding ]
Maar het is zo liehieeeeeeeeefquote:Op zondag 21 juni 2009 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, geen Blond Amsterdam servies. Die kan ik niet meer zien!
Hmhm, ik vind 'm ook erg mooiquote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Duur servies is het studentenleven niet waardig.![]()
Ik vind die van Oilily er leuker uitzien, kleuren zijn sprekend.
Ziet eruit als huzarensalade oidquote:Op zondag 21 juni 2009 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is die bal met kots, bovenin?
"Bla bla bla bla bla".quote:
Ja, dat vind ik net zo lekker als kots.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
Hmhm, ik vind 'm ook erg mooimaar dat van Oilily is helemaal onbetaalbaar..
[..]
Ziet eruit als huzarensalade oid!
Weet ik niet, heb het niet gegeten alleen maar friet en spareribs.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is die bal met kots, bovenin?
Oh ja, kots over me heen 4EBE.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik net zo lekker als kots.![]()
En ik vind het Oilily servies ook mooier.
Ja nu, de eerste aflevering van seizoen 13 op BBC Two en hij is net ontmaskerd. Het is Michael Schumacherquote:Op zondag 21 juni 2009 21:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Helegaar niet, was hij laatst niet ontmaskerd?
EN TERECHT.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb het niet gegeten alleen maar friet en spareribs.
Ik hou er ook niet van neequote:Op zondag 21 juni 2009 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik net zo lekker als kots.![]()
En ik vind het Oilily servies ook mooier.
Hoi, huzarensalade.quote:
Pils-sequote:Op zondag 21 juni 2009 21:53 schreef McFearless het volgende:
Ik ga nog even chillen bij een maat van me. Kusje.
Ik ken het, mijn vriendin heeft er ook alles van.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo wordt dat servies ook wel genoemd ja!
[ afbeelding ]
Nou ben ik niet de enigequote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ken het, mijn vriendin heeft er ook alles van.
Kusje voor je vriendin!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ken het, mijn vriendin heeft er ook alles van.
Ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dat noem jij koken! Groentes snijden?
Nais, nu het wegzuipen?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:27 schreef BigKahuna het volgende:
BOHOHOHOHOHO 25 EURO GEWONNEN.
ik zei dat de VS door zouden gaan![]()
Ik ben visueel ingesteld. Hou je een beetje in.quote:
ANANASquote:Op zondag 21 juni 2009 21:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb het niet gegeten alleen maar patat en spareribs.
Waar het hoofd van vol is.....quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zodra de Fok-knokploeg zich ermee gaat bemoeien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |