Publikumsbeschimpfung.quote:
Dat heet nou, under construction. Tenzij ze in Chemnitz niet van het fenomeen ramen hebben gehoord, of verf.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:01 schreef Reya het volgende:
Het etagegebouw doet me denken aan Chemnitz.
Ik wou dat ik het zo goed verdroeg, in het openbaar de bons te krijgen.quote:
Fi donc, de Van Gaal van het L-gebouw.quote:
Wie is wij?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wij zijn ook geen fan van politiek.
hihiquote:Op zondag 21 juni 2009 13:03 schreef Martijn_77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een van de voorbeelden zoals Wilders in de Media wordt neer gezet
quote:
Wij zijn ook geen fan van het volk.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:43 schreef Polspatz het volgende:
[..]
Wie is wij?
Het liefst had ik een democratie bestuurd door het volk zelf dat via een zich aan de regels houdende machine haar wensen aangeeft.
u bent van de elite?quote:
Nee, in mijn ogen is 'het volk' een denkbeeldige entiteit.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:41 schreef Polspatz het volgende:
[..]
u bent van de elite?
klopt het dat het volk per definitie altijd in de meerderheid is? Om die reden snap ik dat er een elite moet zijn.
Niet elke grap is een voltreffer.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:59 schreef Reya het volgende:
Ik ben het volk, en ik eis dat Geert Wilders tot ambassadeur op Nauru wordt benoemd.
De van Dale is er content mee.quote:
Völlertreffer is dan weer een Nederlandse vinding.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:45 schreef TitusPullo het volgende:
Voltreffer is een germanisme.
Zelfgermanisering.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De van Dale is er content mee.
Van Dale is content met germanismen.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De van Dale is er content mee.
Lebensraum.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Van Dale is content met germanismen.
Landverrader.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:26 schreef du_ke het volgende:
Hoi, ik zag vandaag in Duitsland een Marokkaan in een Nederlandse Bora rijden. Was jij dat mutant?
Het zal je wellicht niet verbazen, maar nee.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:26 schreef du_ke het volgende:
Hoi, ik zag vandaag in Duitsland een Marokkaan in een Nederlandse Bora rijden. Was jij dat mutant?
?quote:
Ik heb maar eens even beide seizoenen Californication binnengehaald.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
?
Tijd om weer puberale tv te kijken. Top Gear begint vanavond weer met een nieuwe serie.
Goed dat je het zei!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
?
Tijd om weer puberale tv te kijken. Top Gear begint vanavond weer met een nieuwe serie.
Welk net?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
?
Kloptquote:
Neem een vriendin.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:15 schreef Wheelgunner het volgende:
Geen reclame dus, maar wanneer moet ik dan bier uit de koelkast halen?
Het had gekundquote:Op zondag 21 juni 2009 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zal je wellicht niet verbazen, maar nee.
Nieuwe verkiezingen lijken me de enige geloofwaardige optie, maar gezien de algehele teneur van het Iraanse regime koester ik weinig hoop.quote:Raad van Hoeders: fouten bij stembusgang
TEHERAN (ANP) - De Raad van Hoeders, het hoogste juridische orgaan in Iran, heeft zondag laten weten dat tijdens de presidentsverkiezingen in vijftig steden meer mensen hebben gestemd dan er stemgerechtigd waren. Dat meldde de Iraanse nieuwspagina Presstv.
De Raad bekeek de uitslagen in de steden op verzoek van de verliezende kandidaat Mohsen Rezaei. ,,De bewering van Rezaei dat in 170 steden meer dan 100 procent van de stemgerechtigden heeft gestemd is niet correct. Dat is maar in vijftig steden gebeurd'', aldus een woordvoerder van de raad.
Het is onduidelijk of de drie miljoen extra stemmen de resultaten van de verkiezingen vertekenen. Dat wordt nog onderzocht. De zittende president Mahmoud Ahmadinejad won. Zijn drie opponenten stellen dat er sprake is van fraude.
3 miljoen extra? Dat lijkt me wel een beetje naïef. Met een gemiddelde opkomst van ik meen zo'n 70% zijn er wel wat meer extra stemmetjes bijgekomen.quote:Het is onduidelijk of de drie miljoen extra stemmen de resultaten van de verkiezingen vertekenen. Dat wordt nog onderzocht. De zittende president Mahmoud Ahmadinejad won. Zijn drie opponenten stellen dat er sprake is van fraude.
Doe niet zo negatief.quote:
Aan het plaatje te zien staat die shuttle vaak stilquote:
het was toch al gelekt het was een andere f1 coureurquote:Op maandag 22 juni 2009 10:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
De knipoog was inderdaad wel duidelijk. Maar wel leuk gedaan.
quote:Cancer In Humans: Cost Of Being Smarter Than Chimps?
ScienceDaily (June 22, 2009) — Are the cognitively superior brains of humans, in part, responsible for our higher rates of cancer? That's a question that has nagged at John McDonald, chair of Georgia Tech's School of Biology and chief research scientist at the Ovarian Cancer Institute, for a while. Now, after an initial study, it seems that McDonald is on to something. The new study is available online in the journal Medical Hypothesis and will appear in the forthcoming issue of the journal.
"I was always intrigued by the fact that chimpanzees appear to have lower rates of cancer than humans," said McDonald. "So we went back and reanalyzed some previously reported gene expression studies including data that were not used in the original analyses."
McDonald and his graduate students, Gaurav Arora and Nalini Polivarapu, compared chimp-human gene expression patterns in five tissues: brain, testes, liver, kidneys and heart. They found distinct differences in the way apoptosis — or programmed cell death — operates, suggesting that humans do not "self-destroy" cells as effectively as chimpanzees do. Apoptosis is one of the primary mechanisms by which our bodies destroy cancer cells.
"The results from our analysis suggest that humans aren't as efficient as chimpanzees in carrying out programmed cell death. We believe this difference may have evolved as a way to increase brain size and associated cognitive ability in humans, but the cost could be an increased propensity for cancer," said McDonald.
Like all evolutionary hypotheses, this can't be proven absolutely, according to McDonald. However, his lab has recently obtained additional direct experimental evidence consistent with the hypothesis that apoptotic function is more efficient in chimps than in humans.
FALCON PUNCH!quote:
Een gewonnen zaak.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:16 schreef Nautilus_ het volgende:
Hoe noem je een door Mutant01 aanhangig gemaakte zaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |