Publikumsbeschimpfung.quote:
Dat heet nou, under construction. Tenzij ze in Chemnitz niet van het fenomeen ramen hebben gehoord, of verf.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:01 schreef Reya het volgende:
Het etagegebouw doet me denken aan Chemnitz.
Ik wou dat ik het zo goed verdroeg, in het openbaar de bons te krijgen.quote:
Fi donc, de Van Gaal van het L-gebouw.quote:
Wie is wij?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wij zijn ook geen fan van politiek.
hihiquote:Op zondag 21 juni 2009 13:03 schreef Martijn_77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een van de voorbeelden zoals Wilders in de Media wordt neer gezet
quote:
Wij zijn ook geen fan van het volk.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:43 schreef Polspatz het volgende:
[..]
Wie is wij?
Het liefst had ik een democratie bestuurd door het volk zelf dat via een zich aan de regels houdende machine haar wensen aangeeft.
u bent van de elite?quote:
Nee, in mijn ogen is 'het volk' een denkbeeldige entiteit.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:41 schreef Polspatz het volgende:
[..]
u bent van de elite?
klopt het dat het volk per definitie altijd in de meerderheid is? Om die reden snap ik dat er een elite moet zijn.
Niet elke grap is een voltreffer.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:59 schreef Reya het volgende:
Ik ben het volk, en ik eis dat Geert Wilders tot ambassadeur op Nauru wordt benoemd.
De van Dale is er content mee.quote:
Völlertreffer is dan weer een Nederlandse vinding.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:45 schreef TitusPullo het volgende:
Voltreffer is een germanisme.
Zelfgermanisering.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De van Dale is er content mee.
Van Dale is content met germanismen.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De van Dale is er content mee.
Lebensraum.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Van Dale is content met germanismen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |