Dames, sorry dat ik zo laat reageer op jullie berichtjes, was een paar dagen weg voor werk.
Leonieke, Brighteyes, Miss Sly (en nog wat dames)
Bedankt voor de reakties op "het slecht zaad"verhaal,
het volgende zaad-onderzoekje is over een paar weken omdat dit een moment opname was. Ik had inderdaad meteen vruchtbaarheidsvitaminen voor de man gekocht, waar die ingredienten in zitten. Nu maar hopen dat hij ze trouw in neemt.. Zelf zat ik al aan de Etos-zwanger worden-pillen.
Me NIcole, zo'n verhaal doet me goed. Hoop inderdaad dat er een eigenwijs spermacelletje mn baarmoeder in schiet!
Tierr, ik begrijp je helemaal. Je bent toch even verdrietig na dit nieuws. Heb net een heel artikel zitten lezen waar in staat dat heel veel mannen verminderd vruchtbaar zijn maar er nooit achter zullen komen omdat ze toch op de een of andere manier hun vrouw bezwangerd hebben en daarvoor nooit een testje hebben laten doen... dus er is nog hoop voor ons!
De huisarts zei dat stress er niets mee te maken heeft, maar dat geloof ik niet zo. Als stress wel invloed heeft op het zwanger worden bij de vrouw, waarom dan niet bij de man? Goed nieuws: Mijn viend heeft een nieuwe baan! Hopelijk gaat het dus binnenkort beter met hem, met alles.
Ik was vanochtend bij een vriendin van mijn moeder (oudere dame) die paranormaal begaafd is. Of je erin gelooft of niet, ze heeft mij al heel veel (medische) dingen verteld die later bleken te kloppen. (en mij ook geholpen) Toen ik haar vroeg of ik ooit zwanger zou raken, zei ze: van deze man waarschijnlijk niet...

Vroeg ze ook nog of ik bij hem zou blijven als het met hem niet lukte, noujaa..

Normaal neem ik nog wel wat van haar aan...maar nu weiger ik haar te geloven. Werd er eerst verdrietig van, maar daarna opstandig. Ik ga WEL kinderen krijgen, en JA, met DEZE man!
Daarna een middagje met mijn zwangere vriendin op stap, die maar doorging over wanneer ik nou aan de kinderen ga, waar ik op wacht, dat het zo gezellig zou zijn als ik ook aan de kids zou gaan..etc etc..

Ben dol op haar, maar had er even genoeg van allemaal. Misschien moet ik het ook maar gewoon zeggen, ik weet het ook niet.
Sorry dat ik zo loop te ratelen, maar kan alleen bij jullie mijn verhaal kwijt. Kan het bij mijn vent niet kwijt, die zit er toch wel mee dat het zaad zo slecht was en ookal ben ik daar verdrietig over, ik ga hem er niet mee lastig vallen, dat zou alleen maar averechts werken..
Marike en Nienna, wat spannend. Ik volg jullie op de voet!
Hier wat bruinige afscheiding, zere borsten en buikpijn, zelfde als vorige maand, dus denk dat de

eraan zit te komen..(al hoop ik tegen beter weten in op een wonder
Borra gefeliciteerd met je baan!
En nog even een dikke

voor Mijsje die iedereen toch altijd weer weet aan te moedigen of troosten..