abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70331032
Ik ben ook zo'n 12 jaar aan de pil geweest maar moet zeggen dat ik me nog niet heel anders voel, alleen tijdens de ovulatie merk ik verschil (meer zin in sex).
Nog 3 weken werken en dan heb ik ook vakantie en sinds vandaag weet ik dat ik per 1 september een nieuwe vaste baan heb!
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:38:53 #202
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70331226
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
Misschien bedoelde sterrenmunt er wel een achter Vivi. Zou kunnen, natuurlijk.
Ben ik wel van overtuigd in ieder geval, Sterremunt is niet zo weekhartig volgens mij...

Van harte met je nieuwe baan Borra!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_70331349
dubbel is ook niet nodig
pi_70331379
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
Misschien bedoelde sterrenmunt er wel een achter Vivi. Zou kunnen, natuurlijk.
dat dus.........
snel op het werk een berichtje getypt en ipv een preview meteen geplaatsts.
pi_70333170
Hoi,
Heb nu al anderhalve week "last" van mijn buik. Beetje opgezwollen gevoel en net alsof ik spierpijn daar heb. Ook beetje blaasontsteking gevoel, maar verder geen klachten. Zou het?

Is dit herkenbaar? (ben ook wel bang dat het iets engs is of zo).

Ps: ik ben nu een paar maanden van de pil af en ik voel me een ander mens. Alsof er een sluier is opgetrokken. Voel me echt veel beter.
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:49:11 #206
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70337167
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:58 schreef mijsje het volgende:
ik heb de pil niet heel erg lang geslikt. (ongeveer 5 jaar in totaal.) en ik slikte al antidepresiva toen ik begon met de pil. (nu niet meer trouwens) ik weet dat ik zonder medicijnen in het algemeen hoge pieken en diepe dalen heb, maar met de medicijnen en met de pil later ook, dat het wat beter te handelen was, m'n emoties.
Die gebruik ik wel (AD)verschillende pogingen gedaan maar kan helaas echt niet helemaal zonder (ik heb een angst en paniek stoornis),gelukkig heb ik met deze medicijnen geen afgevlakt gevoel ofzo (met andere medicijnen wel gehad).Voor mijn gevoel ben ik echt een ruim half jaar aan het ontpillen geweest,ik heb de pil al jaren vervloekt maar eigenlijk in tegenstelling tot de meeste hier zou ik em best wel weer willen slikken,buikpijn,rugpijn,krampen,chagarijnig,emotioneel vaak beroerd van eisprong t/m menstruatie,bah

Vandaag kwam een goede collega van me op t werk,misselijk en beroerd,ze vertelde 4dgn over tijd te zijn terwijl ze altijd precies op tijd is.Dus ik gelijk heb je al een test gedaan(weet dat ze zwanger wil worden)?Nee dat durfde ze nog niet,bang voor teleurstelling.In de pauze heb ik test voor d'r gehaald.Ik denk dat doet ze straks thuis wel maar nee hup met dat ding naar de wc! Het duurde en duurde maar,was al gaan vragen of het wel goed ging....hoor ik op eens zachtjes mijn naam....Kom eens....ik denk dat ik 2 streepjes zie (mijn man was ondertussen al 2x komen vragen wat wij daar boven nu allemaan aan het doen waren)...ik zeg,laat es kijken dan.Nou ik zag het gelijk al ze knalde er af dus ik stond gelijk te springen,zei huilen en lachen te gelijk En dan moet je daarna weer de winkel in alsof er niks aan de hand is (dat ging dus niet).
Ik ben echt ontzettend blij dat ze (na een half jaar) zwanger is,had verwacht van slag te zijn maar dat is gelukkig niet zo al spookt het nu wel dubbel zo erg als normaal dat wij nu toch ook wel es een keer aan de beurt mogen zijn!!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_70337556
PZE, spannend, morgen naar de gyn! ik duim voor je!

Flugel, ik ben nu al benieuwd of er erg gebloosd werd!!!

Vivi, ik heb dat ook gelezen, en erger nog, m'n man ook... die wees me erop!

Guess, wat vervelend dat je nooit helemaal zonder kan, maar het is maar goed dat die medicijnen er zijn! Wel fijn dat je je niet zo afgevlakt voelt met deze medicijnen!
en wat fijn dat je collega zwanger is! Wat lief van je om samen met haar te kijken!

Bora, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Spannend Marike, wanneer is je NOD?

[ Bericht 13% gewijzigd door mijsje op 24-06-2009 21:04:10 ]
pi_70341330
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:18 schreef -Nienna- het volgende:
Ik merk eigenlijk nog niks van het stoppen met de pil.
Hoe lang duurde dat bij jullie?

(ik besef ook wel dat niet iedereen veranderingen merkt hoor, gewoon even nieuwsgierig;) )

Cisco en minnie, hoe is het bij jullie?
Hee Nienna, ik merkte het al na een weekje of vijf.

Het is goed met mij hoor
Heb eigenlijk niets te vertellen. We zien het volgende week wel.
pi_70341896
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:59 schreef mijsje het volgende:
PZE, spannend, morgen naar de gyn! ik duim voor je!

Flugel, ik ben nu al benieuwd of er erg gebloosd werd!!!

Vivi, ik heb dat ook gelezen, en erger nog, m'n man ook... die wees me erop!

Guess, wat vervelend dat je nooit helemaal zonder kan, maar het is maar goed dat die medicijnen er zijn! Wel fijn dat je je niet zo afgevlakt voelt met deze medicijnen!
en wat fijn dat je collega zwanger is! Wat lief van je om samen met haar te kijken!

Bora, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Spannend Marike, wanneer is je NOD?
Mijn NOD is niet helemaal duidelijk, ik denk tussen as vrijdag en as maandag. Ik wil denk ik overmorgen een test doen.
pi_70342350
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:41 schreef marike77 het volgende:

[..]

Mijn NOD is niet helemaal duidelijk, ik denk tussen as vrijdag en as maandag. Ik wil denk ik overmorgen een test doen.
Spannend! Ik ga voor je duimelen hoor!
pi_70342720
dank je.... Mijn lichaam voelt alsof het wel zou kunnen. Raar gevoel!! (voor hetzelfde geld heb ik gewoon blaasontsteking of zo, zul je altijd zien... grin!)

welterusten!
pi_70347644
ik duim ook voor je mee Marike, ik hoop op geen blaasontsteking...
pi_70348598
@ marike, ik duim ook hoor!

@ iedereen, ik heb in deze relatie maar zeven maanden aan de pil gezeten, ben er al weer langer vanaf dan ik er aan heb gezeten. Het enige verschil is dat mijn huid beter is en ik meer zin heb ik sex. Nadeel is trouwens wel dat ik veeeel meer last heb van PMS, een week voordat ik ongesteld moet worden jank ik om alles.
pi_70349972
Spannend marike, morgen testen!

Ik ben weer terug van de gyn, geen bijzonderheden dus we gaan zo door.
pi_70367742
helleuw, zat te bedenken:
Hoe gaat het met deze dames op het moment (om het topic maar weer effe wat sjoege in te blazen)
28 juni Ciscostar (12-2008) NOD
28 juni Nienna (05-2009) NOD
29 juni MinnieMin (02-2009) NOD

Ennie njews??
pi_70369262
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:02 schreef sterrenmunt het volgende:
helleuw, zat te bedenken:
Hoe gaat het met deze dames op het moment (om het topic maar weer effe wat sjoege in te blazen)
28 juni Ciscostar (12-2008) NOD
28 juni Nienna (05-2009) NOD
29 juni MinnieMin (02-2009) NOD

Ennie njews??
Nope. Ik vrees het ergste. Ik heb geen enkele zwangerschapsklacht, en ook geen enkele menstruatieklacht. Ben alleen ontzettend moe, maar dat komt van de hitte. We kijken volgende week wel weer.
Cisco en Nienna? Jullie iets te melden?
pi_70369849
Kan nog alle kanten op Minnie, ik duim hoor.

Kan een lief modje mijn NOD op 6 juli zetten?
  donderdag 25 juni 2009 @ 20:24:56 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70370339
Ik duim nog steeds voor jullie!
pi_70370533
PZE, das al snel
pi_70370840
Marike...spannend hoor!

Hier ook geen nieuws...net als minnie.
pi_70371475
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:30 schreef sterrenmunt het volgende:
PZE, das al snel
Jep, ik had een mooie eisprong en weer lekker vroeg. Dus weer een cyclusje van 28 dagen ongeveer. De gyn was helemaal in zijn sas.
pi_70371566
wow, dan worden het drukke nachten bij jullie pze
pi_70371599
en jij ook! mooi man 28 dagen, kun je je klok op gelijk zetten en dat scheelt een hoop stress.

Bij mij is het aflopende zaak. 37, 36, 34, 32, 32, 31 dagen dus ik hoop op weer een kortere cyclus.
pi_70371620
Het is alleszins een positieve evolutie sterrenmunt En ook wel fijner vind ik om een korte cyclus te hebben, moet je minder lang wachten om te weten of het gelukt is of niet
pi_70371689
Ik ben ook heel blij hoor meiden, de drukke nachten zijn al geweest. Ben alleen bang dat de timing niet optimaal is geweest deze keer. De gyn stelde ook voor om te stoppen met temperaturen, dat vind ik eigenlijk best een eng idee.
pi_70371773
Omdat je inderdaad de klok er gelijk op kunt zetten de laatste maanden... Hij vond het daarom niet meer nodig. Tsja, is wat voor te zeggen omdat het redelijk veel moeite kost. Maar ook wel griezelig om het niet meer bij te houden...
pi_70371917
Ik kan me voorstellen dat je het end vindt pze, maar toch lekker dat het niet nodig is
pi_70372323
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:14 schreef -Nienna- het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je het end vindt pze, maar toch lekker dat het niet nodig is
Hoe is het bij jou Nienna?
pi_70372355
Hetzelfde als bij jou minnie, nog geen klachten
pi_70372447
@ leonieke, goede evolutie is het zeker, ik ben in deze relatie natuurlijk maar 7 maanden aan de pil geweest en daarvoor helemaal netjes om de 28 dagen ongesteld dus ik heb wel wat zwtestjes gedaan de eerste paar maanden.

@ pze, tuurlijk is het eng, want ja, ze zeggen dat tempen het beste is toch?

qua eisprong etc weet ik het eigenlijk ook wel wanneer de periode is, sexen doen we ook gewoon, zo om de dag of dagelijks. Bij vrienden gaan de verhalen dat meerdere malen sex per dag DE methode is want die waren very schnell zwanger, vriend zit dat wel zitten natuurlijk maar ik zie mezelf niet in de pauze terugkomen om een nummertje te maken.
Hoe zit dat bij jullie eigenlijk?
pi_70372479
Ah, enkel om positieve redenen dus pze Daarvoor mag er natuurlijk eens gejompeld worden

En de volgende keer jompelen we bij die twee streepjes
pi_70372602
Pfff ik kan me voorstellen dat je heel wat testen hebt gekocht. Die ene keer dat ik getest heb (waarvan ik wist dat hij negatief ging zijn) vond ik al vreselijk

En wat betreft het aantal keren seks? De gyn vertelde mij tijdens de stimulatiekuren met clomid en menopur (en pregnyl om de eisprong op te wekken) dat we best om de 2 dagen seks konden hebben. Dat zou beter zijn voor het sperma.
Ook nu in Jette mogen we de dag voor de inseminatie geen seks hebben.
pi_70373125
Tsja sterrenmunt, wij werken allebei een eindje uit huis en nog beide fulltime ook. Dus het is al een wonder als het 's avonds om de dag lukt. Meerdere malen per dag is volgens mij niet zo zinvol omdat de zaadjes dan niet kunnen bijvullen.
pi_70373584
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tsja sterrenmunt, wij werken allebei een eindje uit huis en nog beide fulltime ook. Dus het is al een wonder als het 's avonds om de dag lukt. Meerdere malen per dag is volgens mij niet zo zinvol omdat de zaadjes dan niet kunnen bijvullen.
Zie je wel zie je wel zie je wel!

*gaat dit bewijs onder de neus van vriend drukken als hij thuis komt*
pi_70373640
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:02 schreef marike77 het volgende:
dank je.... Mijn lichaam voelt alsof het wel zou kunnen. Raar gevoel!! (voor hetzelfde geld heb ik gewoon blaasontsteking of zo, zul je altijd zien... grin!)

welterusten!
Ik dacht ook dat ik misschien wel zwanger kon zijn, beetje misselijk, pijn, moe etc.. maar dat zijn helaas ook de symptomen van blaasont. en dat had ik dus..
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_70373738
PZE, ik werk op loopafstand van huis en vriend werkt in de ochtend en vanaf 4 uur smiddags dus in de pauze naar huis zou technisch kunnen
  vrijdag 26 juni 2009 @ 00:32:07 #238
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70380139
Kan me heel goed voorstellen dat je dat eng vind PZE,het is toch een soort van hou vast voor je gevoel,maar als de gyn dat zegt is het wel positief natuurlijk

Mijn man zei ook we moeten gewoon elke dag sex hebben maar afgelopen keer nog nagevraagd aan de gyb en die zei ook om de dag,het moet tenslotte ook nog leuk blijven zei ze
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_70384505
helaas.... niks. (negatieve test...). Als ik maandag nog geen heb dan nog een test. Maar zal wel nks zijn...

jammer
pi_70384520
jammer Marike. als je dan een negatieve test hebt, is het toch weer altijd een teleurstelling... balen.

Sterrenmunt, wij doen vooral ook wanneer we zin hebben, en als ik in de eisprong-dagen zit, probeer ik wel om de dag te doen. als we dan nog zin hebben, wordt het elke dag, maar meestal blijft het bij om de dag.

op zich fijn dat je niet meer hoeft te tempen, PZE, al kan ik me ook wel voorstellen dat dat eng is. Je gaat toch de controle uit handen geven... Probeer ook te genieten van het latere moment dat de wekker gaat, en zeker in het weekend... (en anders kun je ook voor jezelf blijven tempen, maar dat moet toch ook met ovu-testen te doen zijn?) lastig, maar ook fijn.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 07:24:14 #241
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70384629
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Omdat je inderdaad de klok er gelijk op kunt zetten de laatste maanden... Hij vond het daarom niet meer nodig. Tsja, is wat voor te zeggen omdat het redelijk veel moeite kost. Maar ook wel griezelig om het niet meer bij te houden...
Ik vond het ook griezelig inderdaad, soort van de controle uit handen geven, maar ik was wel meteen de eerste maand dat ik niet meer temperatuurde of ovu testjes gebruiken zwanger en toen wist ik dus niet precies hoelang omdat ik niet precies wist wanneer de eisprong was

Je moet gewoon doen waar je jezelf het prettigst bijvoelt. Het kan geen kwaad als je het wel blijft doen verder, maar een gyn zegt het meestal om je een soort van rust te geven en er minder mee bezig te zijn, maar als je je er juist niet prettig bij voelt, moet je gewoon doorgaan met tempen of testen.

Ik duim me weer een ongeluk hier meiden ik wil van dat onderste plekje af in Z&G en dan wel graag door nieuwe aanwas uit dit of dat andere topic

Marike hopenlijk heb je te vroeg getest, had ik ook afgelopen maand en 2 dagen later was hij positief
pi_70384690
zou nog kunnen, weet mijn NOD niet precies. Maar zal wel niet....
  vrijdag 26 juni 2009 @ 08:41:41 #243
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70385314
Och marike, wat jammer
pi_70385637
Jammer Marike! Maar nog geen bloed!
pi_70388315
Marike, wat jammer, ik hoop ook dat je te vroeg getest hebt.

Wij hebben afgelopen maand tijdens de vruchtbare periode ongeveer om de dag geklust en voor de rest naar behoefte.
pi_70394891
Naar behoefte, dat is een mooie Nienna!

Marike, balen joh! Hopelijk was het inderdaad te vroeg.

Ik mocht ook wel doortempen van de gyn inderdaad, maar die zei er wel achteraan "sommige mensen willen alles onder controle houden... " Tsja, ik weet nog niet wat ik doe. Hopelijk hoeft het helemaal niet meer.
pi_70404547
He, Marike, jammer hoor! Maar het is inderdaad nog wel een beetje vroeg toch? Ik duim nog even voor je door hoor!
pi_70408771
weet het ook niet. Kan nog misschien. Ga iig nog ff niet aan de booze...

ga maandag nog maar eens testen als er geen zijn. Wie weet... Waar blijft de streepjesregen van een tijdje terug??
pi_70411471
PZE, ik hoop ook dat het niet meer hoeft! Maar als je toch ongesteld wordt, dan moet je natuurlijk wel kijken naar wat je zelf het fijnste vind. Het gaat om jou wat dat betreft

Cisco, wat balen he, dat blaasontsteking daar zo op lijkt... stel je je helemaal in op een + bij de test omdat je van alles voelt, blijkt het een stomme ontsteking te zijn... ik baalde echt voor je!
pi_70414819
Dames, sorry dat ik zo laat reageer op jullie berichtjes, was een paar dagen weg voor werk.

Leonieke, Brighteyes, Miss Sly (en nog wat dames)
Bedankt voor de reakties op "het slecht zaad"verhaal,
het volgende zaad-onderzoekje is over een paar weken omdat dit een moment opname was. Ik had inderdaad meteen vruchtbaarheidsvitaminen voor de man gekocht, waar die ingredienten in zitten. Nu maar hopen dat hij ze trouw in neemt.. Zelf zat ik al aan de Etos-zwanger worden-pillen.

Me NIcole, zo'n verhaal doet me goed. Hoop inderdaad dat er een eigenwijs spermacelletje mn baarmoeder in schiet!

Tierr, ik begrijp je helemaal. Je bent toch even verdrietig na dit nieuws. Heb net een heel artikel zitten lezen waar in staat dat heel veel mannen verminderd vruchtbaar zijn maar er nooit achter zullen komen omdat ze toch op de een of andere manier hun vrouw bezwangerd hebben en daarvoor nooit een testje hebben laten doen... dus er is nog hoop voor ons!

De huisarts zei dat stress er niets mee te maken heeft, maar dat geloof ik niet zo. Als stress wel invloed heeft op het zwanger worden bij de vrouw, waarom dan niet bij de man? Goed nieuws: Mijn viend heeft een nieuwe baan! Hopelijk gaat het dus binnenkort beter met hem, met alles.

Ik was vanochtend bij een vriendin van mijn moeder (oudere dame) die paranormaal begaafd is. Of je erin gelooft of niet, ze heeft mij al heel veel (medische) dingen verteld die later bleken te kloppen. (en mij ook geholpen) Toen ik haar vroeg of ik ooit zwanger zou raken, zei ze: van deze man waarschijnlijk niet... Vroeg ze ook nog of ik bij hem zou blijven als het met hem niet lukte, noujaa.. Normaal neem ik nog wel wat van haar aan...maar nu weiger ik haar te geloven. Werd er eerst verdrietig van, maar daarna opstandig. Ik ga WEL kinderen krijgen, en JA, met DEZE man!
Daarna een middagje met mijn zwangere vriendin op stap, die maar doorging over wanneer ik nou aan de kinderen ga, waar ik op wacht, dat het zo gezellig zou zijn als ik ook aan de kids zou gaan..etc etc.. Ben dol op haar, maar had er even genoeg van allemaal. Misschien moet ik het ook maar gewoon zeggen, ik weet het ook niet.
Sorry dat ik zo loop te ratelen, maar kan alleen bij jullie mijn verhaal kwijt. Kan het bij mijn vent niet kwijt, die zit er toch wel mee dat het zaad zo slecht was en ookal ben ik daar verdrietig over, ik ga hem er niet mee lastig vallen, dat zou alleen maar averechts werken..

Marike en Nienna, wat spannend. Ik volg jullie op de voet!
Hier wat bruinige afscheiding, zere borsten en buikpijn, zelfde als vorige maand, dus denk dat de eraan zit te komen..(al hoop ik tegen beter weten in op een wonder

Borra gefeliciteerd met je baan!

En nog even een dikke voor Mijsje die iedereen toch altijd weer weet aan te moedigen of troosten..
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')