quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:58 schreef mijsje het volgende:ik heb de pil niet heel erg lang geslikt. (ongeveer 5 jaar in totaal.) en ik slikte al antidepresiva toen ik begon met de pil. (nu niet meer trouwens) ik weet dat ik zonder medicijnen in het algemeen hoge pieken en diepe dalen heb, maar met de medicijnen en met de pil later ook, dat het wat beter te handelen was, m'n emoties.
Die gebruik ik wel (AD)verschillende pogingen gedaan maar kan helaas echt niet helemaal zonder (ik heb een angst en paniek stoornis),gelukkig heb ik met deze medicijnen geen afgevlakt gevoel ofzo (met andere medicijnen wel gehad).Voor mijn gevoel ben ik echt een ruim half jaar aan het ontpillen geweest,ik heb de pil al jaren vervloekt maar eigenlijk in tegenstelling tot de meeste hier zou ik em best wel weer willen slikken,buikpijn,rugpijn,krampen,chagarijnig,emotioneel vaak beroerd van eisprong t/m menstruatie,bah
Vandaag kwam een goede collega van me op t werk,misselijk en beroerd,ze vertelde 4dgn over tijd te zijn terwijl ze altijd precies op tijd is.Dus ik gelijk heb je al een test gedaan(weet dat ze zwanger wil worden)?Nee dat durfde ze nog niet,bang voor teleurstelling.In de pauze heb ik test voor d'r gehaald.Ik denk dat doet ze straks thuis wel maar nee hup met dat ding naar de wc! Het duurde en duurde maar,was al gaan vragen of het wel goed ging....hoor ik op eens zachtjes mijn naam....Kom eens....ik denk dat ik 2 streepjes zie (mijn man was ondertussen al 2x komen vragen wat wij daar boven nu allemaan aan het doen waren)...ik zeg,laat es kijken dan.Nou ik zag het gelijk al ze knalde er af dus ik stond gelijk te springen,zei huilen en lachen te gelijk

En dan moet je daarna weer de winkel in alsof er niks aan de hand is (dat ging dus niet).
Ik ben echt ontzettend blij dat ze (na een half jaar) zwanger is,had verwacht van slag te zijn maar dat is gelukkig niet zo al spookt het nu wel dubbel zo erg als normaal dat wij nu toch ook wel es een keer aan de beurt mogen zijn!!