Hoe is het bij jou Nienna?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:14 schreef -Nienna- het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je het end vindt pze, maar toch lekker dat het niet nodig is
Zie je wel zie je wel zie je wel!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tsja sterrenmunt, wij werken allebei een eindje uit huis en nog beide fulltime ook. Dus het is al een wonder als het 's avonds om de dag lukt.Meerdere malen per dag is volgens mij niet zo zinvol omdat de zaadjes dan niet kunnen bijvullen.
Ik dacht ook dat ik misschien wel zwanger kon zijn, beetje misselijk, pijn, moe etc.. maar dat zijn helaas ook de symptomen van blaasont. en dat had ik dus..quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:02 schreef marike77 het volgende:
dank je.... Mijn lichaam voelt alsof het wel zou kunnen. Raar gevoel!! (voor hetzelfde geld heb ik gewoon blaasontsteking of zo, zul je altijd zien... grin!)
welterusten!
Ik vond het ook griezelig inderdaad, soort van de controle uit handen geven, maar ik was wel meteen de eerste maand dat ik niet meer temperatuurde of ovu testjes gebruiken zwangerquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Omdat je inderdaad de klok er gelijk op kunt zetten de laatste maanden... Hij vond het daarom niet meer nodig. Tsja, is wat voor te zeggen omdat het redelijk veel moeite kost. Maar ook wel griezelig om het niet meer bij te houden...
Sjee, wat een ontdekking Isla! Ik ben zelf niet meer van plan ooit nog aan de pil te gaan, hoe denk jij daar nu over?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:02 schreef IslaBonita het volgende:
Minnimin, vergeet ik jou toch bijna. Voor jou wordt het ook spannend!
Je verhaal over de pil rings a bell: Ben ook ongeveer 7 jaar aan de pil geweest, en voelde me altijd een beetje somber, dacht dat het bij me hoorde. Bleek dus niet zo te zijn...ben eigenlijk een heel vrolijk meisje! (behalve deze week)
En PZE, jij hoeft ook niet lang meer te wachten! Het wordt weer eens tijd voor streepjes!
Ik duim nog steeds heel hard voor je!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:55 schreef mijsje het volgende:Isla, wat een hork van een vrouw zeg, niet geloven hoor!
![]()
Ik ben ook niet meer van plan nog ooit aan de pil te gaan, ik werd dan wel niet zwanger toen ik hem slikte, maar dus biljkbaar ook niet als ik hem niet slik...nee, geen pil meer voor mij
zit ik al een week te denken: nog tot 5 juli, dan heb ik m'n NOD... kijk ik in m'n ticker, zegt ie 4 dagen korter... dus ik kijken waar dat mis is gegaan, blijkt dat ik zelf gewoon verkeerd zat te denken...NOD is echt 1 juli...
Die heb ik ook!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef mijsje het volgende:
maar ik voel nog niks... buiten onwijs zere tetten... so what else is new...
nou... ik heb wel altijd zere tetten, maar ze doen wel heel erg zeer... normaal als ik m'n bh uitdoe, dan doen ze even heel zeer (na eisprong en voor volgende menstruatie), maar na een paar minuten gaat het wel weer. nu doen ze echt zeer tot ik de volgende ochtend m'n bh weer heb aangedaan... en dan zijn ze ook nog gevoelig... ms ligt het aan het weer... ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die heb ik ook!of heb jij ze altijd onstreeks deze tijd van de maand?
Veilig denken is niks mis meequote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:23 schreef mijsje het volgende:
ik ben bang dat het bij mij ook niks zegt... ik ga er in ieder geval niet van uit... (lekker veilig denken he?)
Nienna, het hoeft niet zo te zijn dat het later is als je net gestopt bent met de pil... ik heb hem dan maar kort geslikt (5 jaar) maar bij mij was ik precies op tijd met de nieuwe cyclus... ik hoop alleen dat je gewoon een hele tijd geen cyclus zult hebben... ehm, 9 mnd ongeveer?
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb dus hetzelfde als jij, dus altijd al gevoelige tieten rond die tijd, maar nu doen ze dus echt heel erg zeer, vooral mijn tepels en vooral bij het uitdoen van mijn bhquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:15 schreef mijsje het volgende:
[..]
nou... ik heb wel altijd zere tetten, maar ze doen wel heel erg zeer... normaal als ik m'n bh uitdoe, dan doen ze even heel zeer (na eisprong en voor volgende menstruatie), maar na een paar minuten gaat het wel weer. nu doen ze echt zeer tot ik de volgende ochtend m'n bh weer heb aangedaan... en dan zijn ze ook nog gevoelig... ms ligt het aan het weer... ik weet het ook niet
nou ze doen gewoon zeer. Gewone stof 'schuurt'. Ik heb ook de halve dag stijve tepels daardoor (en vooral voor mijn rechterborst is dat ongewoon want daar heb ik een ingetrokken tepel). Typische zwangerschapskwaal zei de VKquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:42 schreef mijsje het volgende:
had je dan ook steken door je tepels heen? hier vooral rechts... maar het zegt allemaal nog helemaal niks...
Hier niet, heb ook geen test in huis haha.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
En dames met NOD, is er al getest?
MinnieMin, morgen jouw NOD...quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:52 schreef MinnieMin het volgende:
Nope. Ik vrees het ergste. Ik heb geen enkele zwangerschapsklacht, en ook geen enkele menstruatieklacht. Ben alleen ontzettend moe, maar dat komt van de hitte. We kijken volgende week wel weer.
Cisco en Nienna? Jullie iets te melden?
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:19 schreef Poezebeest het volgende:
Mijsje, hoe is het met jouw moeder? Nog steeds hetzelfde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:34 schreef IslaBonita het volgende:
Mijsje wat vreselijk! Ik denk aan je. Heel veel sterkte met je mamsie!!![]()
![]()
Ik zou niet durven zeggen dat het niets betekent, hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 19:18 schreef wolletjebol het volgende:
Dank je Leonieke,
Het kan kloppen dat je me niet kent, ik ben over het algemeen lurkend in deze nick... ik lees wel veel mee en af en toe post ik eens wat... Ik had vorige week een dubbele streep (de ene lichter dan de ander) op een ovu-testje, maar dat bleek dus niks te zijn...
Ah, het is gewoon niet eenvoudig om voldoende geduld op te brengen. Het is een slopende periode, dus ik kan het wel begrijpen dat je het doet.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:21 schreef wolletjebol het volgende:
ik weet het dat ik eigenlijik niet moet testen voor NODik moet ook gewoon geduld bewaren...
maar ik had de ijdele hoop dat het met de ovu-test stiekum al gezien kon worden... (had ik al vaker gehoord, dus ik dacht, ik probeer het maar) ijdele hoop dus...
ja, dat negatief positief kan worden, weet ik. maar ik ga er deze ronde niet meer vanuit... ik voel verder eigenlijk bijna niks, dus het zal wel niet...quote:Op zondag 28 juni 2009 19:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, het is gewoon niet eenvoudig om voldoende geduld op te brengen. Het is een slopende periode, dus ik kan het wel begrijpen dat je het doet.
Het is in mijn ogen gewoon niet zo verstandig om het te doen omdat je een negatieve test kunt hebben die binnen een paar dagen positief is en dat je jezelf dat ook kunt blijven wijsmaken (ja, hij was wel negatief, maar misschien heb ik gewoon te vroeg getest...).
Maar, dat geduld? Daar zouden ze me ook nog een extra portie mogen van geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |