abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70371773
Omdat je inderdaad de klok er gelijk op kunt zetten de laatste maanden... Hij vond het daarom niet meer nodig. Tsja, is wat voor te zeggen omdat het redelijk veel moeite kost. Maar ook wel griezelig om het niet meer bij te houden...
pi_70371917
Ik kan me voorstellen dat je het end vindt pze, maar toch lekker dat het niet nodig is
pi_70372323
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:14 schreef -Nienna- het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je het end vindt pze, maar toch lekker dat het niet nodig is
Hoe is het bij jou Nienna?
pi_70372355
Hetzelfde als bij jou minnie, nog geen klachten
pi_70372447
@ leonieke, goede evolutie is het zeker, ik ben in deze relatie natuurlijk maar 7 maanden aan de pil geweest en daarvoor helemaal netjes om de 28 dagen ongesteld dus ik heb wel wat zwtestjes gedaan de eerste paar maanden.

@ pze, tuurlijk is het eng, want ja, ze zeggen dat tempen het beste is toch?

qua eisprong etc weet ik het eigenlijk ook wel wanneer de periode is, sexen doen we ook gewoon, zo om de dag of dagelijks. Bij vrienden gaan de verhalen dat meerdere malen sex per dag DE methode is want die waren very schnell zwanger, vriend zit dat wel zitten natuurlijk maar ik zie mezelf niet in de pauze terugkomen om een nummertje te maken.
Hoe zit dat bij jullie eigenlijk?
pi_70372479
Ah, enkel om positieve redenen dus pze Daarvoor mag er natuurlijk eens gejompeld worden

En de volgende keer jompelen we bij die twee streepjes
pi_70372602
Pfff ik kan me voorstellen dat je heel wat testen hebt gekocht. Die ene keer dat ik getest heb (waarvan ik wist dat hij negatief ging zijn) vond ik al vreselijk

En wat betreft het aantal keren seks? De gyn vertelde mij tijdens de stimulatiekuren met clomid en menopur (en pregnyl om de eisprong op te wekken) dat we best om de 2 dagen seks konden hebben. Dat zou beter zijn voor het sperma.
Ook nu in Jette mogen we de dag voor de inseminatie geen seks hebben.
pi_70373125
Tsja sterrenmunt, wij werken allebei een eindje uit huis en nog beide fulltime ook. Dus het is al een wonder als het 's avonds om de dag lukt. Meerdere malen per dag is volgens mij niet zo zinvol omdat de zaadjes dan niet kunnen bijvullen.
pi_70373584
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tsja sterrenmunt, wij werken allebei een eindje uit huis en nog beide fulltime ook. Dus het is al een wonder als het 's avonds om de dag lukt. Meerdere malen per dag is volgens mij niet zo zinvol omdat de zaadjes dan niet kunnen bijvullen.
Zie je wel zie je wel zie je wel!

*gaat dit bewijs onder de neus van vriend drukken als hij thuis komt*
pi_70373640
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:02 schreef marike77 het volgende:
dank je.... Mijn lichaam voelt alsof het wel zou kunnen. Raar gevoel!! (voor hetzelfde geld heb ik gewoon blaasontsteking of zo, zul je altijd zien... grin!)

welterusten!
Ik dacht ook dat ik misschien wel zwanger kon zijn, beetje misselijk, pijn, moe etc.. maar dat zijn helaas ook de symptomen van blaasont. en dat had ik dus..
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_70373738
PZE, ik werk op loopafstand van huis en vriend werkt in de ochtend en vanaf 4 uur smiddags dus in de pauze naar huis zou technisch kunnen
  vrijdag 26 juni 2009 @ 00:32:07 #238
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70380139
Kan me heel goed voorstellen dat je dat eng vind PZE,het is toch een soort van hou vast voor je gevoel,maar als de gyn dat zegt is het wel positief natuurlijk

Mijn man zei ook we moeten gewoon elke dag sex hebben maar afgelopen keer nog nagevraagd aan de gyb en die zei ook om de dag,het moet tenslotte ook nog leuk blijven zei ze
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_70384505
helaas.... niks. (negatieve test...). Als ik maandag nog geen heb dan nog een test. Maar zal wel nks zijn...

jammer
pi_70384520
jammer Marike. als je dan een negatieve test hebt, is het toch weer altijd een teleurstelling... balen.

Sterrenmunt, wij doen vooral ook wanneer we zin hebben, en als ik in de eisprong-dagen zit, probeer ik wel om de dag te doen. als we dan nog zin hebben, wordt het elke dag, maar meestal blijft het bij om de dag.

op zich fijn dat je niet meer hoeft te tempen, PZE, al kan ik me ook wel voorstellen dat dat eng is. Je gaat toch de controle uit handen geven... Probeer ook te genieten van het latere moment dat de wekker gaat, en zeker in het weekend... (en anders kun je ook voor jezelf blijven tempen, maar dat moet toch ook met ovu-testen te doen zijn?) lastig, maar ook fijn.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 07:24:14 #241
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70384629
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Omdat je inderdaad de klok er gelijk op kunt zetten de laatste maanden... Hij vond het daarom niet meer nodig. Tsja, is wat voor te zeggen omdat het redelijk veel moeite kost. Maar ook wel griezelig om het niet meer bij te houden...
Ik vond het ook griezelig inderdaad, soort van de controle uit handen geven, maar ik was wel meteen de eerste maand dat ik niet meer temperatuurde of ovu testjes gebruiken zwanger en toen wist ik dus niet precies hoelang omdat ik niet precies wist wanneer de eisprong was

Je moet gewoon doen waar je jezelf het prettigst bijvoelt. Het kan geen kwaad als je het wel blijft doen verder, maar een gyn zegt het meestal om je een soort van rust te geven en er minder mee bezig te zijn, maar als je je er juist niet prettig bij voelt, moet je gewoon doorgaan met tempen of testen.

Ik duim me weer een ongeluk hier meiden ik wil van dat onderste plekje af in Z&G en dan wel graag door nieuwe aanwas uit dit of dat andere topic

Marike hopenlijk heb je te vroeg getest, had ik ook afgelopen maand en 2 dagen later was hij positief
pi_70384690
zou nog kunnen, weet mijn NOD niet precies. Maar zal wel niet....
  vrijdag 26 juni 2009 @ 08:41:41 #243
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70385314
Och marike, wat jammer
pi_70385637
Jammer Marike! Maar nog geen bloed!
pi_70388315
Marike, wat jammer, ik hoop ook dat je te vroeg getest hebt.

Wij hebben afgelopen maand tijdens de vruchtbare periode ongeveer om de dag geklust en voor de rest naar behoefte.
pi_70394891
Naar behoefte, dat is een mooie Nienna!

Marike, balen joh! Hopelijk was het inderdaad te vroeg.

Ik mocht ook wel doortempen van de gyn inderdaad, maar die zei er wel achteraan "sommige mensen willen alles onder controle houden... " Tsja, ik weet nog niet wat ik doe. Hopelijk hoeft het helemaal niet meer.
pi_70404547
He, Marike, jammer hoor! Maar het is inderdaad nog wel een beetje vroeg toch? Ik duim nog even voor je door hoor!
pi_70408771
weet het ook niet. Kan nog misschien. Ga iig nog ff niet aan de booze...

ga maandag nog maar eens testen als er geen zijn. Wie weet... Waar blijft de streepjesregen van een tijdje terug??
pi_70411471
PZE, ik hoop ook dat het niet meer hoeft! Maar als je toch ongesteld wordt, dan moet je natuurlijk wel kijken naar wat je zelf het fijnste vind. Het gaat om jou wat dat betreft

Cisco, wat balen he, dat blaasontsteking daar zo op lijkt... stel je je helemaal in op een + bij de test omdat je van alles voelt, blijkt het een stomme ontsteking te zijn... ik baalde echt voor je!
pi_70414819
Dames, sorry dat ik zo laat reageer op jullie berichtjes, was een paar dagen weg voor werk.

Leonieke, Brighteyes, Miss Sly (en nog wat dames)
Bedankt voor de reakties op "het slecht zaad"verhaal,
het volgende zaad-onderzoekje is over een paar weken omdat dit een moment opname was. Ik had inderdaad meteen vruchtbaarheidsvitaminen voor de man gekocht, waar die ingredienten in zitten. Nu maar hopen dat hij ze trouw in neemt.. Zelf zat ik al aan de Etos-zwanger worden-pillen.

Me NIcole, zo'n verhaal doet me goed. Hoop inderdaad dat er een eigenwijs spermacelletje mn baarmoeder in schiet!

Tierr, ik begrijp je helemaal. Je bent toch even verdrietig na dit nieuws. Heb net een heel artikel zitten lezen waar in staat dat heel veel mannen verminderd vruchtbaar zijn maar er nooit achter zullen komen omdat ze toch op de een of andere manier hun vrouw bezwangerd hebben en daarvoor nooit een testje hebben laten doen... dus er is nog hoop voor ons!

De huisarts zei dat stress er niets mee te maken heeft, maar dat geloof ik niet zo. Als stress wel invloed heeft op het zwanger worden bij de vrouw, waarom dan niet bij de man? Goed nieuws: Mijn viend heeft een nieuwe baan! Hopelijk gaat het dus binnenkort beter met hem, met alles.

Ik was vanochtend bij een vriendin van mijn moeder (oudere dame) die paranormaal begaafd is. Of je erin gelooft of niet, ze heeft mij al heel veel (medische) dingen verteld die later bleken te kloppen. (en mij ook geholpen) Toen ik haar vroeg of ik ooit zwanger zou raken, zei ze: van deze man waarschijnlijk niet... Vroeg ze ook nog of ik bij hem zou blijven als het met hem niet lukte, noujaa.. Normaal neem ik nog wel wat van haar aan...maar nu weiger ik haar te geloven. Werd er eerst verdrietig van, maar daarna opstandig. Ik ga WEL kinderen krijgen, en JA, met DEZE man!
Daarna een middagje met mijn zwangere vriendin op stap, die maar doorging over wanneer ik nou aan de kinderen ga, waar ik op wacht, dat het zo gezellig zou zijn als ik ook aan de kids zou gaan..etc etc.. Ben dol op haar, maar had er even genoeg van allemaal. Misschien moet ik het ook maar gewoon zeggen, ik weet het ook niet.
Sorry dat ik zo loop te ratelen, maar kan alleen bij jullie mijn verhaal kwijt. Kan het bij mijn vent niet kwijt, die zit er toch wel mee dat het zaad zo slecht was en ookal ben ik daar verdrietig over, ik ga hem er niet mee lastig vallen, dat zou alleen maar averechts werken..

Marike en Nienna, wat spannend. Ik volg jullie op de voet!
Hier wat bruinige afscheiding, zere borsten en buikpijn, zelfde als vorige maand, dus denk dat de eraan zit te komen..(al hoop ik tegen beter weten in op een wonder

Borra gefeliciteerd met je baan!

En nog even een dikke voor Mijsje die iedereen toch altijd weer weet aan te moedigen of troosten..
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_70414976
Minnimin, vergeet ik jou toch bijna. Voor jou wordt het ook spannend!
Je verhaal over de pil rings a bell: Ben ook ongeveer 7 jaar aan de pil geweest, en voelde me altijd een beetje somber, dacht dat het bij me hoorde. Bleek dus niet zo te zijn...ben eigenlijk een heel vrolijk meisje! (behalve deze week)

En PZE, jij hoeft ook niet lang meer te wachten! Het wordt weer eens tijd voor streepjes!
pi_70418200
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:02 schreef IslaBonita het volgende:
Minnimin, vergeet ik jou toch bijna. Voor jou wordt het ook spannend!
Je verhaal over de pil rings a bell: Ben ook ongeveer 7 jaar aan de pil geweest, en voelde me altijd een beetje somber, dacht dat het bij me hoorde. Bleek dus niet zo te zijn...ben eigenlijk een heel vrolijk meisje! (behalve deze week)

En PZE, jij hoeft ook niet lang meer te wachten! Het wordt weer eens tijd voor streepjes!
Sjee, wat een ontdekking Isla! Ik ben zelf niet meer van plan ooit nog aan de pil te gaan, hoe denk jij daar nu over?

Lekkere paranormaalbegaafde dan. Lekker je eigen ding doen hoor! Wat een raar mens... Ik kan er maar niet over uit dat iemand zoiets zegt...
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:56:14 #253
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70418862
Nou jaaa Isla, niks van geloven hoor! Dat is slecht voor de positieve vibes.
pi_70419898
Nee jullie hebben ook allemaal gelijk hoor... ik weiger haar te geloven. Ze is echt wel een lief mens en bedoelt het allemaal niet slecht maar dit was een beetje cru van haar om te zeggen...

Minniemin ik ga noooooooooooit meer aan de hormonen. Heb toendertijd veel opgezocht op internet over de pil en het is me allemaal heel duidelijk geworden: het is troep (voor mij dan dames, wil niet weer een discussie op starten!)
Als een zo'n klein rotpilletje je hele hormoonhuishouding plat kan leggen, en je hormonen in direct contact staan met je gevoelens, kun je er inderdaad somber of mat door voelen. (en geen zin in sex hebben) Er zijn twee keer zo veel vrouwen als mannen depressief, en er wordt gedacht dat het combineren van een druk gezinsleven met een baan de oorzaak is. Nou zitten wij hier allemaal op dit forum omdat we dat (nog) niet hebben en toch hoor ik hier al dezelfde verhalen. Deze depressieve/matte/sombere vrouwen krijgen vervolgens anti depressiva voor geschreven (ja, vaak door een mannelijke arts, en vergeet ook niet dat de hele medicijnen industrie goed verdient aan al die mensen die de pil en antidepressiva gebruiken) zonder naar de oorzaak te kijken. Wat weer zorgt voor nog minder zin in sex. Als je van jongs af aan al aan de pil bent (zeg zo'n jaar of 15, 16) dan weet je nog niet wat voor persoontje jij bent, hoe jou karakter is. Daarom zullen heel veel vrouwen denken dat het bij hen hoort. Het kan, (dat je depresief, of somber bent) maar het hoeft dus niet.
Toen ik gestopt was met de pil werd ik een halfjaar niet ongesteld. Toen om de drie maanden, en heel pijnlijk. De huisarts gooide het op mijn onregelmatige werk. Toen een collega mij vertelde dat er hormonen zitten in medicijnen en vlees ben ik radicaal gestopt met vlees eten en melkprodukten gebruiken. Na een maand werd ik regelmatig ongesteld. (Heb ik een jaar volgehouden, daarna at ik weer alles)
In ZuidAmerika bijvoorbeeld worden er extra hormonen in kippen en ander vee gespoten om zo extra grote stukken vlees te verkopen (en dus meer te verdienen). Daar zie je ook dat meisjes op veel te jonge leeftijd (9 jaar) al ongesteld worden en jongens borstvorming krijgen. In Nederland worden er ook extra hormonen in dieren gespoten maar de legale grens ligt veel lager. En ja, ook in biologisch vlees.
Heb zelf nog een paar weken de nuvaring gebruikt (een ring met hormonen die je inbrengt) maar ook dat was geen succes (voelde me zo somber, liep alleen maar te janken)
Heb daarna bijna vier jaar een koperspiraal gedragen, en voelde me daar veel beter bij.
Nogmaals dames, iedereen moet doen waar zij zich prettig bij voelt, dit is alleen mijn verhaal. En ik wil ook zeker niet impliceren dat je alleen depressief bent door hormonen, dat is vaak genetisch bepaald.
Voor mij geen hormonen meer in ieder geval!
pi_70419928
Isla, wat een hork van een vrouw zeg, niet geloven hoor!

Ik ben ook niet meer van plan nog ooit aan de pil te gaan, ik werd dan wel niet zwanger toen ik hem slikte, maar dus biljkbaar ook niet als ik hem niet slik... nee, geen pil meer voor mij

zit ik al een week te denken: nog tot 5 juli, dan heb ik m'n NOD... kijk ik in m'n ticker, zegt ie 4 dagen korter... dus ik kijken waar dat mis is gegaan, blijkt dat ik zelf gewoon verkeerd zat te denken... NOD is echt 1 juli...
pi_70420149
Haha mijsje, ik dacht al; ik hoor je er helemaal niet over. Dacht dat je er misschien niet zo mee bezig was, terwijl ik er wel aan dacht: jij bent de eerstvolgende -al hebben we nog helemaal geen nieuws over de andere drie dames...het wordt dus weer spannend!
Maar je hebt nog geen niews...dus da's goed nieuws toch?
Heb zelf gister een flinke bloedvlek gehad, en vandaag extreem veel bruinverlies (sorry voor het smerige verhaal) dus dit is een beetje vaag.... ook buikpijn en moe, dus het zullen de wel zijn...of niet?
Nog even over de hormonen: dames geen melatonine gebruiken he? Zitten ook hormonen in die als anticonceptie werken!
(worden jullie al gek van mijn feitjes/verhalen? dan moeten jullie het zeggen hoor...ik bedoel het goed!)
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:02:14 #258
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70421304
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:55 schreef mijsje het volgende:
Isla, wat een hork van een vrouw zeg, niet geloven hoor!

Ik ben ook niet meer van plan nog ooit aan de pil te gaan, ik werd dan wel niet zwanger toen ik hem slikte, maar dus biljkbaar ook niet als ik hem niet slik... nee, geen pil meer voor mij

zit ik al een week te denken: nog tot 5 juli, dan heb ik m'n NOD... kijk ik in m'n ticker, zegt ie 4 dagen korter... dus ik kijken waar dat mis is gegaan, blijkt dat ik zelf gewoon verkeerd zat te denken... NOD is echt 1 juli...
Ik duim nog steeds heel hard voor je!
zou wel leuk zijn voor 10 juli
pi_70428016
Met zoveel NOD's voor de deur is het hier wel errug stil... Hoe is het dames?
pi_70429273
Ik leef ook nog, maar heb het echt rete druk de laatste dagen en daar komt nog geen verandering in

Heb niet alles bijgelezen, sorry!

Wilde alleen even spieken of er nog streepjes te bekennen waren, maar helaas, nog niets.

Mijn nod is eigenlijk verschoven naar 1 juli ivm vroege eisprong en lf van 10 dagen, maar laat 3 juli maar staan, zul je zien dat ik deze maand net wel een lf heb van 15 dagen...Verder alles rustig, lichamelijk gezien dan wel pijnlijke boobs, maar verder nergens last van. Én geen tussentijds bloedverlies gehad deze maand, vind ik ergens toch ook wel heel erg prettig
pi_70429554
Hallo

Ik was vandaag de hele dag op het circuit, dus vandaar wat rustig van mijn kant.
Op het circuit is het wat moeilijker naar de wc gaan dus voor de zekerheid een tampon gebruikt, straks eens even kijken of er wat aan zit te komen. Niet echt een ongi-gevoel nog.

Verder heb ik niet bijgelezen...moe van de hele dag buiten zijn.

Minnie en Cisco, hoe is het bij jullie?
pi_70429827
Isla, ik wou dat ik dat kon zeggen, dat ik er niet mee bezig was... maar goed, we gaan zien hoe goed het gaat de komende tijd...

Asy, dat zou zeker mooi zijn voor 10 juli... (babyshoppen is )

maar ik voel nog niks... buiten onwijs zere tetten... so what else is new...
  zaterdag 27 juni 2009 @ 18:34:36 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70430267
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef mijsje het volgende:
maar ik voel nog niks... buiten onwijs zere tetten... so what else is new...
Die heb ik ook! of heb jij ze altijd onstreeks deze tijd van de maand?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:02:27 #264
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70432691
Isla wat een stom mens om dat zo te zeggen,je vroeg het mischien wel zelf maar sommige dingen moeten ze maar voor zich houden.Tegen mij heeft een paranormale man jaren geleden al gezegt dat ik kinderen zou krijgen maar helaas nog niks...
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_70432970
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:34 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Die heb ik ook! of heb jij ze altijd onstreeks deze tijd van de maand?
nou... ik heb wel altijd zere tetten, maar ze doen wel heel erg zeer... normaal als ik m'n bh uitdoe, dan doen ze even heel zeer (na eisprong en voor volgende menstruatie), maar na een paar minuten gaat het wel weer. nu doen ze echt zeer tot ik de volgende ochtend m'n bh weer heb aangedaan... en dan zijn ze ook nog gevoelig... ms ligt het aan het weer... ik weet het ook niet
pi_70433196
Ik heb ook van die tieten die het pijnst doen in bed zonder bh aan En ze zijn al vanaf de eisprong gevoelig en pijnlijk, maar het zegt bij mij helaas helemaal niets, heb het maandelijks maar prettig is anders...
pi_70433463
Ik hoop dat al die zere tetten leiden tot twee streepjes, ik gooi er voor jullie eventjes een jompel tegenaan:

Tampon vandaag was dus niet nodig geweest, kwam er compleet schoon weer uit en heb ook geen ongiklachten nog.
Daarentegen ook niets wat op een zwangerschap zou kunnen wijzen, dus het is echt afwachten.

(ik zelf heb het idee dat mijn ongi wat later komt omdat ik nog maar net met de pil gestopt ben.)
pi_70434442
ik ben bang dat het bij mij ook niks zegt... ik ga er in ieder geval niet van uit... (lekker veilig denken he? )

Nienna, het hoeft niet zo te zijn dat het later is als je net gestopt bent met de pil... ik heb hem dan maar kort geslikt (5 jaar) maar bij mij was ik precies op tijd met de nieuwe cyclus... ik hoop alleen dat je gewoon een hele tijd geen cyclus zult hebben... ehm, 9 mnd ongeveer?
pi_70434723
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:23 schreef mijsje het volgende:
ik ben bang dat het bij mij ook niks zegt... ik ga er in ieder geval niet van uit... (lekker veilig denken he? )

Nienna, het hoeft niet zo te zijn dat het later is als je net gestopt bent met de pil... ik heb hem dan maar kort geslikt (5 jaar) maar bij mij was ik precies op tijd met de nieuwe cyclus... ik hoop alleen dat je gewoon een hele tijd geen cyclus zult hebben... ehm, 9 mnd ongeveer?
Veilig denken is niks mis mee

Ik weet dat het ook direct wel regelmatig kan zijn, maar voel gewoon echt helemaal niks.
Op zich ook wel fijn...geen lichamelijke klachten, maar wel irritant dat ik nu niet meer zonder tampons de deur uitkan....dat zal even wennen zijn!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:19:02 #270
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70435679
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 20:15 schreef mijsje het volgende:

[..]

nou... ik heb wel altijd zere tetten, maar ze doen wel heel erg zeer... normaal als ik m'n bh uitdoe, dan doen ze even heel zeer (na eisprong en voor volgende menstruatie), maar na een paar minuten gaat het wel weer. nu doen ze echt zeer tot ik de volgende ochtend m'n bh weer heb aangedaan... en dan zijn ze ook nog gevoelig... ms ligt het aan het weer... ik weet het ook niet
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb dus hetzelfde als jij, dus altijd al gevoelige tieten rond die tijd, maar nu doen ze dus echt heel erg zeer, vooral mijn tepels en vooral bij het uitdoen van mijn bh
pi_70436145
had je dan ook steken door je tepels heen? hier vooral rechts... maar het zegt allemaal nog helemaal niks...
pi_70436882
(o) (o) een jompel voor alle zere borsten!
pi_70441556
Mijsje, ik hoop het zo voor je!
  zondag 28 juni 2009 @ 09:02:56 #274
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70441569
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:42 schreef mijsje het volgende:
had je dan ook steken door je tepels heen? hier vooral rechts... maar het zegt allemaal nog helemaal niks...
nou ze doen gewoon zeer. Gewone stof 'schuurt'. Ik heb ook de halve dag stijve tepels daardoor (en vooral voor mijn rechterborst is dat ongewoon want daar heb ik een ingetrokken tepel). Typische zwangerschapskwaal zei de VK
pi_70442024
En dames met NOD, is er al getest?
pi_70443323
Spannend, twee nod'ers vandaag en een bijna nod'er

Hoe is het dames?

Hier vanmorgen toch weer bloedverlies Verder nog geen klachten, ben benieuwd wanneer de buikpijn begint, denk niet dat het raak is deze maand...
  zondag 28 juni 2009 @ 11:56:55 #277
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70443510
cisco is tot nu toe volgens mij nog iedere keer eerder dan verwacht ongesteld geworden. Het zal dus wel raak zijn denk ik zo
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_70443582
Poezebeest, ik hoopte dat je deze maand zou overslaan...

Ik heb sinds vanmorgen weer een klein beetje zeurpijn in mijn onderbuik. Een week voor NOD voorspelt dat meestal weinig goeds...
pi_70443639
quote:
Op zondag 28 juni 2009 10:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
En dames met NOD, is er al getest?
Hier niet, heb ook geen test in huis haha.

Nog geen klachten trouwens en ik wacht het eerst nog even rustig af, mochten de duivels wegblijven dan zal ik waarschijnlijk in de loop van de week een testje ertegenaan gooien.
Maar ik heb zelf heel sterk het idee dat mijn ongi wat later komt.

Poezebeest en pze, ik duim voor jullie hoor, hopen dat die klachtjes voortekenen zijn van iets anders dan die duivels
pi_70443793
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:52 schreef MinnieMin het volgende:
Nope. Ik vrees het ergste. Ik heb geen enkele zwangerschapsklacht, en ook geen enkele menstruatieklacht. Ben alleen ontzettend moe, maar dat komt van de hitte. We kijken volgende week wel weer.
Cisco en Nienna? Jullie iets te melden?
MinnieMin, morgen jouw NOD...
en nu? heb je nu wel al klachten? Menstruatie of zwangerschaps?

poezebeest... toch weer bloedverlies... bah meid, dat is niet fijn.

ik vind het wel een beetje spannend... maar woensdag zal ik het weten... maar ik weet niet of ik meteen woensdag durf te testen...

Oeh, Cisco, waar ben je? Weet je al iets? Want inderdaad, je bent normaal wat vroeger dan verwacht... duimerdeduimerdeduim...

Nienna, jij voelt ook nog niks? ook geen zere tetten? niks dus... toch ook nog duimerdeduimerdeduim voor jou!

[ Bericht 0% gewijzigd door mijsje op 28-06-2009 12:14:00 (nienna had al geantwoord... :P) ]
pi_70443939
Geen bloed is goed! Wordt een spannende week!

Mijsje, hoe is het met jouw moeder? Nog steeds hetzelfde?
pi_70446677
Nienna, Cisco, Minniemin....spannund! Ik duim heel hard mee hoor...!!!!

Poezebeest, buikpijn kan ook betekenen dat het raak is hoor.....dus gewoon maar afwachten!

Mijsje, je kwaaltjes klinken goed! uhm....je snapt wel wat ik bedoel!

Had vorige week buikpijn, is nu over. Vrijdag een bloedvlek, verder niet meer. Vrijdag en zaterdag bruine afscheiding, is nu ook over. Borsten deden zeer, is nu ook (bijna) over. Snap er helemaal niets meer van...Denk dat mijn NOD 30 juni is ipv 2 juli, mijn eisprong was wat vroeg, maar zeker weten doe ik het niet, dus laat het maar staan.
Als de dan toch moeten komen, doe nu dan maar, dan ben ik volgende maand in ieder geval thuis rond mn eisprong!

Duimerdeduimerdeduim voor alle NODers deze dagen!!!!!!!
pi_70446775
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:19 schreef Poezebeest het volgende:
Mijsje, hoe is het met jouw moeder? Nog steeds hetzelfde?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70446992
Mijsje wat vreselijk! Ik denk aan je. Heel veel sterkte met je mamsie!!
pi_70448231
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:34 schreef IslaBonita het volgende:
Mijsje wat vreselijk! Ik denk aan je. Heel veel sterkte met je mamsie!!
dank je IslaBonita
pi_70453595
hmmm, ik heb nog een keertje getest, maar helaas, het streepje van de LH is alleen maar minder geworden. zwanger zit er dan dus niet in volgens mij... naja, volgende keer beter...
  zondag 28 juni 2009 @ 19:12:17 #287
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70453683
Jammer wolletjebol
Al moet ik je hier waarschijnlijk nog welkom heten, want jouw nick zegt me niets voor het moment Ben je al lang bezig?
pi_70453791
Wolletjebol, het is ook echt geen goed plan om te testen met een ovulatietest hoor. LH en HCG zijn gewoon verschillende dingen, bovendien is LH er vaak altijd in mindere mate. Dan zou je jezelf alleen maar valse hoop kunnen geven. Jammer is het wel natuurlijk... maar je NOD is volgens mij pas over een paar dagen. Wie weet kun je dan alsnog met de juiste test testen.
  zondag 28 juni 2009 @ 19:18:16 #289
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70453826
Ah ow... ik had het zelfs niet door dat het om een ovulatietest ging damn, ik weet hier echt niet genoeg van

En idd, voor de NOD testen zou ik eigenlijk niet doen
pi_70453836
Dank je Leonieke,
Het kan kloppen dat je me niet kent, ik ben over het algemeen lurkend in deze nick... ik lees wel veel mee en af en toe post ik eens wat... Ik had vorige week een dubbele streep (de ene lichter dan de ander) op een ovu-testje, maar dat bleek dus niks te zijn...
pi_70453901
ik weet het dat ik eigenlijik niet moet testen voor NOD ik moet ook gewoon geduld bewaren... maar ik had de ijdele hoop dat het met de ovu-test stiekum al gezien kon worden... (had ik al vaker gehoord, dus ik dacht, ik probeer het maar) ijdele hoop dus...
  zondag 28 juni 2009 @ 19:21:47 #292
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70453914
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:18 schreef wolletjebol het volgende:
Dank je Leonieke,
Het kan kloppen dat je me niet kent, ik ben over het algemeen lurkend in deze nick... ik lees wel veel mee en af en toe post ik eens wat... Ik had vorige week een dubbele streep (de ene lichter dan de ander) op een ovu-testje, maar dat bleek dus niks te zijn...
Ik zou niet durven zeggen dat het niets betekent, hoor
Het is gewoon jammergenoeg niet zo als je een ovulatie hebt en maar vaak genoeg seks hebt je automatisch zwanger bent.
Ik heb al 7 ( ) keer een pregnyl-inspuiting gekregen waarmee ze de eisprong opwekken en dan hebben ze zelfs al 2 keer op 'het ideale moment' zaadcellen ingespoten en nog heb ik geen positieve test in mijn handen.
Ik vind het alleszins al positief klinken dat je een positieve ovulatietest in je handen had. Zonder dat resultaat, raak je namelijk nergens.

Nu is het gewoon hopen dat je én een eisprong hebt én de zaadcellen op tijd bij je eicel komen én de bevruchte eicel zich dan ook nog goed gaan innestelen. Ik duim alvast voor je mee
  zondag 28 juni 2009 @ 19:23:59 #293
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70453968
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:21 schreef wolletjebol het volgende:
ik weet het dat ik eigenlijik niet moet testen voor NOD ik moet ook gewoon geduld bewaren... maar ik had de ijdele hoop dat het met de ovu-test stiekum al gezien kon worden... (had ik al vaker gehoord, dus ik dacht, ik probeer het maar) ijdele hoop dus...
Ah, het is gewoon niet eenvoudig om voldoende geduld op te brengen. Het is een slopende periode, dus ik kan het wel begrijpen dat je het doet.
Het is in mijn ogen gewoon niet zo verstandig om het te doen omdat je een negatieve test kunt hebben die binnen een paar dagen positief is en dat je jezelf dat ook kunt blijven wijsmaken (ja, hij was wel negatief, maar misschien heb ik gewoon te vroeg getest...).

Maar, dat geduld? Daar zouden ze me ook nog een extra portie mogen van geven
pi_70454009
dank je!
het is inderdaad (zoals ik al las een aantal posts geleden) heeeeeeel erg toevallig om zwanger te worden, dat het altijd spannend is of het lukt om de eicel en de zaadcel op het juiste moment op de juiste plek elkaar te laten tegenkomen... naja, laten we blijven hopen... (zo hoop ik ook met jou mee, dat het de komende poging eindelijk gaat lukken...)
  zondag 28 juni 2009 @ 19:27:28 #295
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70454056
Als we zien wat voor streepjesregen er in juni was, dan vind ik dat we die in juli gewoon moeten overtreffen. We zullen ze daar eens tonen wat we waard zijn
pi_70454061
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:23 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ah, het is gewoon niet eenvoudig om voldoende geduld op te brengen. Het is een slopende periode, dus ik kan het wel begrijpen dat je het doet.
Het is in mijn ogen gewoon niet zo verstandig om het te doen omdat je een negatieve test kunt hebben die binnen een paar dagen positief is en dat je jezelf dat ook kunt blijven wijsmaken (ja, hij was wel negatief, maar misschien heb ik gewoon te vroeg getest...).

Maar, dat geduld? Daar zouden ze me ook nog een extra portie mogen van geven
ja, dat negatief positief kan worden, weet ik. maar ik ga er deze ronde niet meer vanuit... ik voel verder eigenlijk bijna niks, dus het zal wel niet...
maar goed, zoals ik ook al bij iemand zag; nieuwe ronde, nieuwe kansen...
*weer verder gaat met haar cursus geduld*
pi_70454215
IslaBonita: jouw verhaal klinkt ook als mogelijk zwanger Spannend hoor!

Mijsje: Wat verschrikkelijk! Lijkt me wel heel erg naar om maar op dat telefoontje te zitten wachten en dat het niet komt. Kan me voorstellen dat je bij ieder telefoontje denkt, 'zou het?'. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

Wolletjebol: even afwachten zou ik zeggen

Hier blijft het 'bloedverlies' beperkt tot wat rozige afscheiding vanmorgen en een beetje vanavond. Niet te vergelijken met de vorige twee rondes. Vind het stiekem wel spannend...
pi_70454907
Isla, ik blijf voor je duimen hoor, geen bloed is goed!

Poezebeest, inderdaad heel spannend! (of maak ik het nu groter dan dat het is?) Ik duim heel erg hard voor je... ik kan bijna niet meer typen van de blaren op m'n duimen!
Maar inderdaad, ik heb dat wel heel erg bij telefoontjes... ik heb hem in de klas nu ook continu aan en op tafel, zodat ik geen telefoontjes mis. je wordt er wel hyper nerveus van...

ik heb trouwens donderdag en zaterdag geshopt... alvast kleren voor de begrafenis. heel luguber, maar ik vond het fijner om de kleren op m'n gemak te kopen, dan gehaast en vol verdriet. ik heb een mooi zand/bruinkleurig jurkje met een zwart vestje.
pi_70455381
Oh mijsje... Ik heb zo met je te doen! En logisch dat je al een outfit hebt gekocht. Het lijkt me echt een verschrikkelijke tijd. Hoop heel hard dat je deze week een tweede streepje hebt en je dat nog aan je moeder kunt vertellen! Ik duim heel, heel, heel erg hard voor jou!

Ik maak mezelf ook wel een beetje gek hoor, ik heb de laatste twee rondes een boekje bijgehouden met alle klachten en ik heb nog steeds nergens last van... Ik heb nog helemaal geen ongesteldheidsbuikpijn of andere pijntje. Alleen pijnlijke boobs, met name aan de buitenkant. Was het maar al woensdag, dan weet ik in ieder geval of ik ongesteld wordt.
pi_70455603
ja, dat wil ik ook... dat het al woensdag is...

nog even, en ik kan ook voor mezelf rust nemen wat m'n thuissituatie betreft... volgende week begint de vakantie hier, dus dan heb ik 6 weken vrij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')