Je hebt wel aangegeven dat het je stoorde. En daardoor komt het denk ik een stuk zwaarder over, dan je het eigenlijk hebt bedoeld...quote:Op zondag 21 juni 2009 13:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
vind je echt dat ik hard oordeel?
ik zeg verder niets, alleen dat IK dat soms niet begrijp, en IK soms vind dat mensen wel erg snel allerlei actie ondernemen...ik heb er verder niets negatiefs over gezegd? alleen dat IK dat bewust niet heb gedaan...
maar ik heb nergens gezegd dat een ander het niet gewoon op zijn eigen manier moet doen...
(en eerlijk gezegd vind ik het soms ook gewoon verdrietig, hoe sommige mensen het er emotioneel zwaar door krijgen en dat vind IK zo zonde...)...
that's all...
En dan jompel ik gewóón lekker met je meequote:Op zondag 21 juni 2009 14:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik wilde hier alleen even komen jompelen voor mijn positieve ovutest, maar dat lijkt me nu niet zo op zijn plaats...
Weet je wat, ik doe het lekker toch.Op dag 14, heul netjes dus.
Ik ga me hier ook echt niet verdedigen over dat ik die testen doe omdat ik bij de gyn loop, maar ik vind dit topic net wat meer casual en daardoor post ik sneller hier.
Jeuj! Wat een fijn nieuws PZE. En fijn nieuws is hier bijna altijd op zijn plaats hoor!quote:Op zondag 21 juni 2009 14:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik wilde hier alleen even komen jompelen voor mijn positieve ovutest, maar dat lijkt me nu niet zo op zijn plaats...
Weet je wat, ik doe het lekker toch.Op dag 14, heul netjes dus. Mag mijn NOD (6 juli) in de OP?
Ik ga me hier ook echt niet verdedigen over dat ik die testen doe omdat ik bij de gyn loop, maar ik vind dit topic net wat meer casual en daardoor post ik sneller hier.
Ik bedoelde niet je als in jij maar meer als in menquote:Op zondag 21 juni 2009 13:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
vind je echt dat ik hard oordeel?
ik zeg verder niets, alleen dat IK dat soms niet begrijp, en IK soms vind dat mensen wel erg snel allerlei actie ondernemen...ik heb er verder niets negatiefs over gezegd? alleen dat IK dat bewust niet heb gedaan...
maar ik heb nergens gezegd dat een ander het niet gewoon op zijn eigen manier moet doen...
(en eerlijk gezegd vind ik het soms ook gewoon verdrietig, hoe sommige mensen het er emotioneel zwaar door krijgen en dat vind IK zo zonde...)...
that's all...
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik bedoelde het idd niet verkeerd of vervelend..
en weet je wat ik het allerbelangrijkste vind??
dat mensen uiteindelijk mogen gaan jompelen![]()
![]()
en ik gun iedereen 2 streepjes, en iedereen moet dat inderdaad op zijn eigen manier bereiken...
dus strooit nog maar eens wat HCG hier rond....![]()
en PZE
Aan dat seksen als een idioot kan ik niks doen hoor. Sinds ik van de pil af ben, heb ik gevoelens hervonden waarvan ik het bestaan niet eens meer af wist!quote:Op zondag 21 juni 2009 15:10 schreef -Nienna- het volgende:
Ik ben inderdaad iemand die nog niets te maken wil hebben met ovutestjes en we klussen ook niet als gekken.
We sexen wanneer we daar zin in hebben en verder zien we wel.
Ik snap de opmerking van BE wel, omdat ik op dit moment één van de weinige in dit topic ben die het op deze manier doet.
Maar op wat voor manier iemand ook bezig is, we hebben allemaal hetzelfde doel en daar gaan we voor.
(en nog een verzoekje aan één van de Mods...
Als startdatum staat bij mij 05-2009, willen jullie dit veranderen naar 06-2009? Dit is mijn eerste ronde en mijn cyclus is begonnen op 31 mei dus de eerste kans valt in juni)
Herkenbaar, dat begint bij mij ook steeds meer te komen nu ik geen pil meer slik, haha.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:16 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Aan dat seksen als een idioot kan ik niks doen hoor. Sinds ik van de pil af ben, heb ik gevoelens hervonden waarvan ik het bestaan niet eens meer af wist!![]()
![]()
Gewoon lekker doen, zoals jij het graag wil Nienna!
Ah meid... die clomid is gewoon zo k*t (ik ben oprecht blij dat ik die niet meer moet nemenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Marike, dat zijn inderdaad mooie redenen die bij mij ook wel spelen hoor. Ik gun mijn oma en mama een (achter)kleinkind, lijkt me heel mooi om mee te maken dat mijn oma (en opa) mijn kindje nog kunnen zien en leren kennen. En nu zit ik weer bijna te janken, kl*teclomid.
Zulks zijnde een wetenschappelijk artikel over roken tijdens de zwangerschap. Daardoor zou het immers te wetenschappelijk worden ofzo...quote:Op zondag 21 juni 2009 19:45 schreef Vivi het volgende:
Even een kleine verduidelijking, ik had het niet zo zeer over temperaturen of ovulatietesten maar meer over onveilig voelende eieren en zulks.
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Marike, dat zijn inderdaad mooie redenen die bij mij ook wel spelen hoor. Ik gun mijn oma en mama een (achter)kleinkind, lijkt me heel mooi om mee te maken dat mijn oma (en opa) mijn kindje nog kunnen zien en leren kennen. En nu zit ik weer bijna te janken, kl*teclomid.
Geweldigquote:Op zondag 21 juni 2009 20:01 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Zulks zijnde een wetenschappelijk artikel over roken tijdens de zwangerschap. Daardoor zou het immers te wetenschappelijk worden ofzo...![]()
(Bijwerking van het stoppen met de pil: Mijn irritatiegrens is redelijk snel bereikt, en ik ben altijd al een felle geweest, dat komt er nu vaak nog wat erger uit, dan voorheen. Daarvoor mijn excuses.)
Ik zou zeggen probeer het eens,ik vind het ideaal,zo ben ik er achter gekomen dat mijn LF 10 dgn is en dat dat pijnlijke gevoel in m'n buik,rug en benen wat dus 1,5 week voordat ik ongi word begint helemaal nog niet betekend dat ik ongesteld gaat worden maar dat hoort bij mijn ovulatie.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:46 schreef marike77 het volgende:
Als ik zo de discussie lees dan zie je maar weer hoe gevoelig alles ligt. Ieder zijn ding zou ik zeggen.
Ik zit te denken aan ovulatietesten. Ik ben helemaal nog niet lang bezig, maar ik denk dat ik mijn ovulatie voel en ben wel benieuwd of ik dat goed heb. Daarnaast ben ik bijna 32, dus wie weet hoe lang het nog allemaal goed gaat hier bij mij. (en ik wil er 2 als het mij gegund wordt). Ben er gewoon een beetje nieuwsgierig naar.
Daarnaast heb ik twee ouder wordende oma's die ik zo graag een achterkleinkind zou geven: ze zouden het geweldig vinden. (eentje is precies 60 jaar ouder dan ik...)
en wil mijn moeder graag haar 1ste kleinkind geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |