abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70220874
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:59 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

vind je echt dat ik hard oordeel?
ik zeg verder niets, alleen dat IK dat soms niet begrijp, en IK soms vind dat mensen wel erg snel allerlei actie ondernemen...ik heb er verder niets negatiefs over gezegd? alleen dat IK dat bewust niet heb gedaan...
maar ik heb nergens gezegd dat een ander het niet gewoon op zijn eigen manier moet doen...
(en eerlijk gezegd vind ik het soms ook gewoon verdrietig, hoe sommige mensen het er emotioneel zwaar door krijgen en dat vind IK zo zonde...)...

that's all...
Je hebt wel aangegeven dat het je stoorde. En daardoor komt het denk ik een stuk zwaarder over, dan je het eigenlijk hebt bedoeld...
pi_70220890
Ik wilde hier alleen even komen jompelen voor mijn positieve ovutest, maar dat lijkt me nu niet zo op zijn plaats...
Weet je wat, ik doe het lekker toch. Op dag 14, heul netjes dus.
Mag mijn NOD (6 juli) in de OP?
Ik ga me hier ook echt niet verdedigen over dat ik die testen doe omdat ik bij de gyn loop, maar ik vind dit topic net wat meer casual en daardoor post ik sneller hier.
  zondag 21 juni 2009 @ 14:30:07 #103
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70220945
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik wilde hier alleen even komen jompelen voor mijn positieve ovutest, maar dat lijkt me nu niet zo op zijn plaats...
Weet je wat, ik doe het lekker toch. Op dag 14, heul netjes dus.
Ik ga me hier ook echt niet verdedigen over dat ik die testen doe omdat ik bij de gyn loop, maar ik vind dit topic net wat meer casual en daardoor post ik sneller hier.
En dan jompel ik gewóón lekker met je mee En dan doe ik alvast een klein beetje in-duimen voor je komende wachtdagen
3!
pi_70221006
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
Weet je wat, ik doe het lekker toch. Op dag 14, heul netjes dus. Mag mijn NOD (6 juli) in de OP?
Jeuj! Wat een fijn nieuws PZE. En fijn nieuws is hier bijna altijd op zijn plaats hoor!

pi_70221026
voor de positieve ovutest van PZE!
dat is zeker heel erg op zijn plaats hier!
en dat is inderdaad heel erg netjes, op dag 14!
  zondag 21 juni 2009 @ 14:33:49 #106
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70221065
en ik bedoelde het idd niet verkeerd of vervelend..
en weet je wat ik het allerbelangrijkste vind??
dat mensen uiteindelijk mogen gaan jompelen

en ik gun iedereen 2 streepjes, en iedereen moet dat inderdaad op zijn eigen manier bereiken...

dus strooit nog maar eens wat HCG hier rond....

en PZE
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 21 juni 2009 @ 14:34:12 #107
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70221076
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:59 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

vind je echt dat ik hard oordeel?
ik zeg verder niets, alleen dat IK dat soms niet begrijp, en IK soms vind dat mensen wel erg snel allerlei actie ondernemen...ik heb er verder niets negatiefs over gezegd? alleen dat IK dat bewust niet heb gedaan...
maar ik heb nergens gezegd dat een ander het niet gewoon op zijn eigen manier moet doen...
(en eerlijk gezegd vind ik het soms ook gewoon verdrietig, hoe sommige mensen het er emotioneel zwaar door krijgen en dat vind IK zo zonde...)...

that's all...
Ik bedoelde niet je als in jij maar meer als in men daarom heb ik ook niemand gequote

En de mensen die het er emotioneel zwaar door krijgen, die zouden het (waarschijnlijk) nog veel zwaarder hebben zonder die extra info
  zondag 21 juni 2009 @ 14:35:26 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70221101
Lees ik daar iets over een positieve ovulatietest?
Hoppa, seksen dan!
pi_70221163
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik bedoelde het idd niet verkeerd of vervelend..
en weet je wat ik het allerbelangrijkste vind??
dat mensen uiteindelijk mogen gaan jompelen

en ik gun iedereen 2 streepjes, en iedereen moet dat inderdaad op zijn eigen manier bereiken...

dus strooit nog maar eens wat HCG hier rond....

en PZE
Dan strooi ik wel met wat relaxedheid en anti-stress. Dan mag BE nog een handvol spontane seks rondslingeren
  zondag 21 juni 2009 @ 15:05:37 #110
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70222136
Mooi zo PZE
En ik weet uit ervaring dat niet spontane sex (dmv ovu-testen dus)ook hele leuke lekkere sex kan zijn (En dan heb ik echt niet heel de tijd een baby in m'n achterhoofd!)

Ik vind het eigenlijk allemaal nog overdreven,ik heb helemaal niet het idee dat er hier niet spontaan gesext word.Er word hier door bepaalde mensen getemt en ovu testen gebruikt maar er zijn er ondertussen ook een stel die al wel wat langer rondhangen dus wat ook vrij normaal is.Als je eenmaal zwanger bent is het natuurlijk makkelijker praten achteraf,dan vergeet je mischien soms wel hoe heftig de spanning kan zijn voor sommige vrouwen of het ooit wel gaat lukken.Ik word zelf over een paar maanden 33 en we gaan voor de 1e,het liefst zou ik 2-3 kids willen maar dan zit ik natuurlijk wel kwa leeftijd ,mijn cyclus is onregelmatig+korte LF,na ruim 6mnd ging ik tempen,nou achteraf was ik er liever gelijk mee begonnen,het geeft me veel meer inzicht en rust.Dus als iemand onregelmatig is en zwanger wil worden,zeg ik tempen en ovutesten ook al ben je pas een paar maanden bezig.
Vind dus dat iedereen het op zijn eigen manier moet doen,waar jij je het beste bij voelt en dan kan iemand anders een andere mening hebben maar die doet er niet toe,het gaat om jou lijf en gevoel ,en daar mogen we het hier best over hebben zonder dat mensen vinden dat we gelijk naar te veel "hulpmiddelen" pakken
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_70222282
Ik ben inderdaad iemand die nog niets te maken wil hebben met ovutestjes en we klussen ook niet als gekken.
We sexen wanneer we daar zin in hebben en verder zien we wel.

Ik snap de opmerking van BE wel, omdat ik op dit moment één van de weinige in dit topic ben die het op deze manier doet.
Maar op wat voor manier iemand ook bezig is, we hebben allemaal hetzelfde doel en daar gaan we voor.

(en nog een verzoekje aan één van de Mods...
Als startdatum staat bij mij 05-2009, willen jullie dit veranderen naar 06-2009? Dit is mijn eerste ronde en mijn cyclus is begonnen op 31 mei dus de eerste kans valt in juni)
pi_70222369
Fijn PZE! Gezellige invulling voor deze druilerige zondagmiddag voor de boeg dus
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70222438
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:10 schreef -Nienna- het volgende:
Ik ben inderdaad iemand die nog niets te maken wil hebben met ovutestjes en we klussen ook niet als gekken.
We sexen wanneer we daar zin in hebben en verder zien we wel.

Ik snap de opmerking van BE wel, omdat ik op dit moment één van de weinige in dit topic ben die het op deze manier doet.
Maar op wat voor manier iemand ook bezig is, we hebben allemaal hetzelfde doel en daar gaan we voor.

(en nog een verzoekje aan één van de Mods...
Als startdatum staat bij mij 05-2009, willen jullie dit veranderen naar 06-2009? Dit is mijn eerste ronde en mijn cyclus is begonnen op 31 mei dus de eerste kans valt in juni)
Aan dat seksen als een idioot kan ik niks doen hoor. Sinds ik van de pil af ben, heb ik gevoelens hervonden waarvan ik het bestaan niet eens meer af wist!

Gewoon lekker doen, zoals jij het graag wil Nienna!
En als je het lekker relaxt kan, deste beter!
pi_70222462
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:16 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Aan dat seksen als een idioot kan ik niks doen hoor. Sinds ik van de pil af ben, heb ik gevoelens hervonden waarvan ik het bestaan niet eens meer af wist!

Gewoon lekker doen, zoals jij het graag wil Nienna!
Herkenbaar, dat begint bij mij ook steeds meer te komen nu ik geen pil meer slik, haha.
  zondag 21 juni 2009 @ 15:22:42 #115
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70222649
Ik ben een controlfreak en het veelvuldig testen zorgt er bij mij voor dat ik m'n cyclus in het snotje hou. Ben er na de eerste miskraam mee begonnen en het geeft me onnoemelijk veel rust. Vind het jammer dat er over geoordeeld wordt als zou men "te snel naar hulpmiddelen" grijpen. Ik ben er blij mee dat we in een tijd leven dat dit kan, dat het mij de kans geeft mijn lichaam beter te leren kennen. Dit doet overigens niets af aan de spontaniteit... In mijn geval dan. Mijn sexleven heeft er geen spatje onder geleden

Laat gewoon iedereen het op de eigen manier doen zonder er een oordeel aan te hangen. Zolang de persoon zelf er geen last van heeft hoeft het toch geen probleem te zijn?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_70223707
Ik heb nog niet gereageerd omdat ik mij aangesproken voelde en geen zin had om er op in te gaan omdat ik niet goed kon verwoorden wat ik wilde zeggen. Flugeltje zegt precies datgene wat ik bedoel en ik wil me dus graag bij haar aansluiten...
pi_70226148
ook daar is de ruimte voor, vind ik, om ergens wel of niet op in te gaan. en je moeten verantwoorden naar een ander, dat is al helemaal niet de bedoeling. meiden, iedereen z'n eigen ding, en iedereen mag daarover vertellen wat je kwijt wil.

maar goed, mijn vruchtbare dagen zitten er alweer even op... afwachten dus maar weer... Ik heb wel het idee dat ik me in september gewoon bij de gyn moet gaan melden omdat het niet gelukt zou zijn dan. ik moet zeggen dat idee wel rust in m'n hoofd brengt, en misschien ook een tijdje dat relaxte gevoel. daarnaast ben ik op het moment ook met iets anders bezig dan puur kindjes maken...
  zondag 21 juni 2009 @ 19:45:33 #118
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70229621
Even een kleine verduidelijking, ik had het niet zo zeer over temperaturen of ovulatietesten maar meer over onveilig voelende eieren en zulks.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_70229664
Als ik zo de discussie lees dan zie je maar weer hoe gevoelig alles ligt. Ieder zijn ding zou ik zeggen.

Ik zit te denken aan ovulatietesten. Ik ben helemaal nog niet lang bezig, maar ik denk dat ik mijn ovulatie voel en ben wel benieuwd of ik dat goed heb. Daarnaast ben ik bijna 32, dus wie weet hoe lang het nog allemaal goed gaat hier bij mij. (en ik wil er 2 als het mij gegund wordt). Ben er gewoon een beetje nieuwsgierig naar.

Daarnaast heb ik twee ouder wordende oma's die ik zo graag een achterkleinkind zou geven: ze zouden het geweldig vinden. (eentje is precies 60 jaar ouder dan ik...)

en wil mijn moeder graag haar 1ste kleinkind geven.
pi_70230000
Marike, dat zijn inderdaad mooie redenen die bij mij ook wel spelen hoor. Ik gun mijn oma en mama een (achter)kleinkind, lijkt me heel mooi om mee te maken dat mijn oma (en opa) mijn kindje nog kunnen zien en leren kennen. En nu zit ik weer bijna te janken, kl*teclomid.
  zondag 21 juni 2009 @ 20:01:39 #121
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70230193
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Marike, dat zijn inderdaad mooie redenen die bij mij ook wel spelen hoor. Ik gun mijn oma en mama een (achter)kleinkind, lijkt me heel mooi om mee te maken dat mijn oma (en opa) mijn kindje nog kunnen zien en leren kennen. En nu zit ik weer bijna te janken, kl*teclomid.
Ah meid... die clomid is gewoon zo k*t (ik ben oprecht blij dat ik die niet meer moet nemen )
pi_70230197
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:45 schreef Vivi het volgende:
Even een kleine verduidelijking, ik had het niet zo zeer over temperaturen of ovulatietesten maar meer over onveilig voelende eieren en zulks.
Zulks zijnde een wetenschappelijk artikel over roken tijdens de zwangerschap. Daardoor zou het immers te wetenschappelijk worden ofzo...

(Bijwerking van het stoppen met de pil: Mijn irritatiegrens is redelijk snel bereikt, en ik ben altijd al een felle geweest, dat komt er nu vaak nog wat erger uit, dan voorheen. Daarvoor mijn excuses.)
pi_70230251
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
dikke knuffel lieve PZE. Meer kan ik helaas niet voor je doen, maar het komt uit een goed hart!

En ik hoop gewoon keihard met je mee, dat het snel raak is!
pi_70231801
Jullie zijn lief!
  zondag 21 juni 2009 @ 20:46:02 #125
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70231938
quote:
Op zondag 21 juni 2009 20:01 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Zulks zijnde een wetenschappelijk artikel over roken tijdens de zwangerschap. Daardoor zou het immers te wetenschappelijk worden ofzo...

(Bijwerking van het stoppen met de pil: Mijn irritatiegrens is redelijk snel bereikt, en ik ben altijd al een felle geweest, dat komt er nu vaak nog wat erger uit, dan voorheen. Daarvoor mijn excuses.)
Geweldig En herkenbaar ,ik wijt het ook maar aan de hormonen maar het kan soms zo lastig zijn(vooral op t werk).
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:46 schreef marike77 het volgende:
Als ik zo de discussie lees dan zie je maar weer hoe gevoelig alles ligt. Ieder zijn ding zou ik zeggen.

Ik zit te denken aan ovulatietesten. Ik ben helemaal nog niet lang bezig, maar ik denk dat ik mijn ovulatie voel en ben wel benieuwd of ik dat goed heb. Daarnaast ben ik bijna 32, dus wie weet hoe lang het nog allemaal goed gaat hier bij mij. (en ik wil er 2 als het mij gegund wordt). Ben er gewoon een beetje nieuwsgierig naar.

Daarnaast heb ik twee ouder wordende oma's die ik zo graag een achterkleinkind zou geven: ze zouden het geweldig vinden. (eentje is precies 60 jaar ouder dan ik...)

en wil mijn moeder graag haar 1ste kleinkind geven.
Ik zou zeggen probeer het eens,ik vind het ideaal,zo ben ik er achter gekomen dat mijn LF 10 dgn is en dat dat pijnlijke gevoel in m'n buik,rug en benen wat dus 1,5 week voordat ik ongi word begint helemaal nog niet betekend dat ik ongesteld gaat worden maar dat hoort bij mijn ovulatie.
Ik kan ook niet wachten mijn moeder en schoonouders te vertellen dat ze opa en oma gaan worden van hun 1e kleinkind,ik droom er nu al over hoe ik het ga vertellen enzo!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')