quote:
Ah een beetje een sluimerend Fokbestaan leid je dus.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
![]()
Hoewel ik nooit echt weg ben geweest, ik doe het alleen rustiger aan.
Tevens doe ik ook niet meer aan FMT omdat dat te veel tijd kost.
Red Eye? Niet die met Cilian Murphy maar die Koreaanse?quote:Op zondag 12 juli 2009 01:21 schreef Neelzfinch het volgende:
Ik ben op zoek naar een (horror?)film waarvan ik een paar jaar geleden in de bioscoop een trailer had gezien. Het begint met een paar jonge dames die in het vliegtuig naast een man komen te zitten en alles lijkt koek en ei. Maar ineens slaat de film over in een horrorfilm. Zo werd dat in de trailer naar voren gebracht. Ik ben helaas de titel van de film vergeten, maar zou hem nog graag willen zien. Wie o wie helpt mij?
Snakes on a Plane kan ook natuurlijk nog...quote:Op zondag 12 juli 2009 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Klikt als Red Eye of Flightplan, maar dat ging slechts om 1 dame.
Helaas. Ik kan mij deze serie wel vaag herinneren...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:18 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Deze misschien?
[ afbeelding ]
http://de.wikipedia.org/wiki/Luzie,_der_Schrecken_der_Stra%C3%9Fe
Of deze
[ afbeelding ]
http://de.wikipedia.org/w(...)us_dem_zweiten_Stock
ja is Snatch, geweldige film!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:20 schreef Fingon het volgende:
Ik zoek een film, het gaat over crimineel circuit, illegaal boksen, met in het plot Ierse kampers, waarvan de leider geddwongen wordt te vechten, ze verbranden zijn moeder levend in een caravan, en uiteindelijk vecht hij en maakt hij massa's winst door op zichzelf te gokken, een erg leuke film die ik nog wel eens wil zien, een beetje a la layer cake
Roman Holiday lijkt me dat.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:33 schreef SuperPoekie het volgende:
Ik zoek een oude zwart-wit film.
De enige scene die ik me herinner is dat er een (gemaskerd) bal aan de gang is. De vrouwelijke hoofdrolspeelster heeft een witte jurk met grote zwarte stippen (echt grote polka-dots) aan. Zij en de mannelijke hoofdrolspeler zijn bezig met een juwelenroof of iets dergelijks en vluchten naar een vliegtuig op een scootertje.
Is misschien paris when it sizzles, want ik dacht dat de vrouw audrey hepburn was, maar zeker weet ik t niet (kan ook niet echt controleren adhv foto's van zulke films..) dus ik vraag het hier maar even
Maar het geen dat ik me het best kan herinneren (de huge polkadots op de jurk) mist wel op die boot-scene en ze zijn ook daar niet bezig met een roof.. Ik weet t ook niet meer, ik heb m ooit op tv gezien toen ik klein was. Misschien is hij niet zwart wit maar herinner ik me hem zo door die jurk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Roman Holiday lijkt me dat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Holiday
Ik kwam op het idee door Hepburn op een scooter vandaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:55 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Maar het geen dat ik me het best kan herinneren (de huge polkadots op de jurk) mist wel op die boot-scene en ze zijn ook daar niet bezig met een roof.. Ik weet t ook niet meer, ik heb m ooit op tv gezien toen ik klein was. Misschien is hij niet zwart wit maar herinner ik me hem zo door die jurk.
haha, ja, dat was ongeveer de eerste film die ik zelf had bedacht. Maar Hepburn weet ik dus niet zeker..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kwam op het idee door Hepburn op een scooter vandaar.
Le temps du loupquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:10 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik las ooit een samenvatting van een film die mij wel interessant leek maar ik weet de titel niet meer. En ik kan hem dus nergens meer vinden.
Gaat over een vrouw die naar een haar buitenhuis op het platteland rijdt. Als ze aankomt zit er een kerel in het huisje. Wat blijkt: er is tijdens de autorit die die vrouw maakte, een kernoorlog geweest en nu is het natuurlijk every man for himself.
De rest weet ik niet meer maar het leek me een interessant concept.
Is hier een movie-buff die weet welke film dit is?
Ik kon helaas ook bij Tsjechische series niks meer vinden.Maar misschien zijn het Die Ompis uit de Rappelkiste?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:46 schreef Basson het volgende:
[..]
Helaas. Ik kan mij deze serie wel vaag herinneren...![]()
Via youtube, adh van deze titels nog meer nostalgische series tegengekomen die ik toen keek, Pan Tau, Die Märchenbraut....
Volgens mij is het wel van dezelfde studio
Ik zat vorige week Miss March te kijken (http://www.imdb.com/title/tt1151922/) en die klinkt min of meer hetzelfde. Enige verschil was dat de dude in kwestie gepijpt werd door de dame, die op dat moment een epileptische aanval kreeg. Van schrik stak hij haar meerdere keren met een vork in haar gezicht, waarna hij op de vlucht ging en het verhaal vertelde aan zijn vriend, in een auto...quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zag laatst een film en een grap daarin was dat een gast, volgens mij, schrok van een vrouw en iets te sterk reageert en haar dan in haar oog steekt en doodmaakthij vertelt dit aan een vriend wanneer ze in de auto zitten.
weet iemand welke film dit is? is van dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |