abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juli 2009 @ 18:53:00 #101
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_70882398
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:37 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Vic Is back!

Hoewel ik nooit echt weg ben geweest, ik doe het alleen rustiger aan.
Tevens doe ik ook niet meer aan FMT omdat dat te veel tijd kost.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zaterdag 11 juli 2009 @ 19:00:43 #102
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_70882562
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:53 schreef victorinox het volgende:

[..]

Hoewel ik nooit echt weg ben geweest, ik doe het alleen rustiger aan.
Tevens doe ik ook niet meer aan FMT omdat dat te veel tijd kost.
Ah een beetje een sluimerend Fokbestaan leid je dus. Ik ben zelf een flinke tijd weggeweest.
FMT is best een tijdrovende bezigheid idd. Nu kost het veel meer tijd voor dat je vraag beantwoord is.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_70892208
Ik ben op zoek naar een (horror?)film waarvan ik een paar jaar geleden in de bioscoop een trailer had gezien. Het begint met een paar jonge dames die in het vliegtuig naast een man komen te zitten en alles lijkt koek en ei. Maar ineens slaat de film over in een horrorfilm. Zo werd dat in de trailer naar voren gebracht. Ik ben helaas de titel van de film vergeten, maar zou hem nog graag willen zien. Wie o wie helpt mij?
  zondag 12 juli 2009 @ 01:25:56 #104
92644 mr_anonimous
pi_70892259
quote:
Op zondag 12 juli 2009 01:21 schreef Neelzfinch het volgende:
Ik ben op zoek naar een (horror?)film waarvan ik een paar jaar geleden in de bioscoop een trailer had gezien. Het begint met een paar jonge dames die in het vliegtuig naast een man komen te zitten en alles lijkt koek en ei. Maar ineens slaat de film over in een horrorfilm. Zo werd dat in de trailer naar voren gebracht. Ik ben helaas de titel van de film vergeten, maar zou hem nog graag willen zien. Wie o wie helpt mij?
Red Eye? Niet die met Cilian Murphy maar die Koreaanse?

http://en.wikipedia.org/wiki/Redeye_(film)
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_70892262
Klikt als Red Eye of Flightplan, maar dat ging slechts om 1 dame.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 12 juli 2009 @ 01:27:21 #106
92644 mr_anonimous
pi_70892278
quote:
Op zondag 12 juli 2009 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Klikt als Red Eye of Flightplan, maar dat ging slechts om 1 dame.
Snakes on a Plane kan ook natuurlijk nog...
pi_70892436
dan had hij de slangen wel genoemd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_70892493
Dank jullie wel! Het is Red Eye
  maandag 13 juli 2009 @ 00:46:10 #109
32029 Basson
Dodge This!
pi_70921236
quote:
Helaas. Ik kan mij deze serie wel vaag herinneren...

Via youtube, adh van deze titels nog meer nostalgische series tegengekomen die ik toen keek, Pan Tau, Die Märchenbraut....

Volgens mij is het wel van dezelfde studio
pi_70933430
Ik ben op zoek naar een serie die rond 2000 werd uitgezonden.
Het gaat over een meisje dat met haar ouders en broer(s) is verhuisd en de kinderen komen op een andere school terecht. Het meisje is niet echt populair, maar haar broer wel hij zit in het sportteam van de school. Het meisje komt op een school een jongen tegen, hier krijgt ze verkering mee.

Later, aan het einde van het seizoen, komt de moeder van het meisje erachter dat de ex van haar dochters vriendje besmet is met HIV, ze werkt in een kliniek. Dus die moeder moet professioneel blijven en wil toch weten of haar dochter besmet is.

Ik meen dat deze serie voor Joan of Arcadia was en het heeft 't dus niet gehaald, want het was maar een seizoen te zien.

Weet iemand wat ik bedoel?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:10:58 #111
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70968266
Ik las ooit een samenvatting van een film die mij wel interessant leek maar ik weet de titel niet meer. En ik kan hem dus nergens meer vinden.

Gaat over een vrouw die naar een haar buitenhuis op het platteland rijdt. Als ze aankomt zit er een kerel in het huisje. Wat blijkt: er is tijdens de autorit die die vrouw maakte, een kernoorlog geweest en nu is het natuurlijk every man for himself.

De rest weet ik niet meer maar het leek me een interessant concept.

Is hier een movie-buff die weet welke film dit is?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:33:06 #112
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_70969168
Ik zoek een oude zwart-wit film.

De enige scene die ik me herinner is dat er een (gemaskerd) bal aan de gang is. De vrouwelijke hoofdrolspeelster heeft een witte jurk met grote zwarte stippen (echt grote polka-dots) aan. Zij en de mannelijke hoofdrolspeler zijn bezig met een juwelenroof of iets dergelijks en vluchten naar een vliegtuig op een scootertje.

Is misschien paris when it sizzles, want ik dacht dat de vrouw audrey hepburn was, maar zeker weet ik t niet (kan ook niet echt controleren adhv foto's van zulke films..) dus ik vraag het hier maar even
pi_70969275
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 00:20 schreef Fingon het volgende:
Ik zoek een film, het gaat over crimineel circuit, illegaal boksen, met in het plot Ierse kampers, waarvan de leider geddwongen wordt te vechten, ze verbranden zijn moeder levend in een caravan, en uiteindelijk vecht hij en maakt hij massa's winst door op zichzelf te gokken, een erg leuke film die ik nog wel eens wil zien, een beetje a la layer cake
ja is Snatch, geweldige film!!
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:36:27 #114
92644 mr_anonimous
pi_70969305
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:33 schreef SuperPoekie het volgende:
Ik zoek een oude zwart-wit film.

De enige scene die ik me herinner is dat er een (gemaskerd) bal aan de gang is. De vrouwelijke hoofdrolspeelster heeft een witte jurk met grote zwarte stippen (echt grote polka-dots) aan. Zij en de mannelijke hoofdrolspeler zijn bezig met een juwelenroof of iets dergelijks en vluchten naar een vliegtuig op een scootertje.

Is misschien paris when it sizzles, want ik dacht dat de vrouw audrey hepburn was, maar zeker weet ik t niet (kan ook niet echt controleren adhv foto's van zulke films..) dus ik vraag het hier maar even
Roman Holiday lijkt me dat.

http://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Holiday
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:55:38 #115
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_70970099
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:36 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Roman Holiday lijkt me dat.

http://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Holiday
Maar het geen dat ik me het best kan herinneren (de huge polkadots op de jurk) mist wel op die boot-scene en ze zijn ook daar niet bezig met een roof.. Ik weet t ook niet meer, ik heb m ooit op tv gezien toen ik klein was. Misschien is hij niet zwart wit maar herinner ik me hem zo door die jurk.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:00:51 #116
92644 mr_anonimous
pi_70970340
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:55 schreef SuperPoekie het volgende:

[..]

Maar het geen dat ik me het best kan herinneren (de huge polkadots op de jurk) mist wel op die boot-scene en ze zijn ook daar niet bezig met een roof.. Ik weet t ook niet meer, ik heb m ooit op tv gezien toen ik klein was. Misschien is hij niet zwart wit maar herinner ik me hem zo door die jurk.
Ik kwam op het idee door Hepburn op een scooter vandaar.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:20:58 #117
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_70974998
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:00 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik kwam op het idee door Hepburn op een scooter vandaar.
haha, ja, dat was ongeveer de eerste film die ik zelf had bedacht. Maar Hepburn weet ik dus niet zeker..
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:46:39 #118
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_70975742
Als het Hepburn is, zou het misschien ook nog How to steal a Million kunnen zijn?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:50:58 #119
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_70977962
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:10 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik las ooit een samenvatting van een film die mij wel interessant leek maar ik weet de titel niet meer. En ik kan hem dus nergens meer vinden.

Gaat over een vrouw die naar een haar buitenhuis op het platteland rijdt. Als ze aankomt zit er een kerel in het huisje. Wat blijkt: er is tijdens de autorit die die vrouw maakte, een kernoorlog geweest en nu is het natuurlijk every man for himself.

De rest weet ik niet meer maar het leek me een interessant concept.

Is hier een movie-buff die weet welke film dit is?
Le temps du loup
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:10:19 #120
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70978669
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:50 schreef victorinox het volgende:

[..]

Le temps du loup
Dankjewel!
pi_70982366
quote:
Op maandag 13 juli 2009 00:46 schreef Basson het volgende:

[..]

Helaas. Ik kan mij deze serie wel vaag herinneren...

Via youtube, adh van deze titels nog meer nostalgische series tegengekomen die ik toen keek, Pan Tau, Die Märchenbraut....

Volgens mij is het wel van dezelfde studio
Ik kon helaas ook bij Tsjechische series niks meer vinden.Maar misschien zijn het Die Ompis uit de Rappelkiste?

pi_71008504
ik zag laatst een film en een grap daarin was dat een gast, volgens mij, schrok van een vrouw en iets te sterk reageert en haar dan in haar oog steekt en doodmaakt hij vertelt dit aan een vriend wanneer ze in de auto zitten.
weet iemand welke film dit is? is van dit jaar.
pi_71013224
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zag laatst een film en een grap daarin was dat een gast, volgens mij, schrok van een vrouw en iets te sterk reageert en haar dan in haar oog steekt en doodmaakt hij vertelt dit aan een vriend wanneer ze in de auto zitten.
weet iemand welke film dit is? is van dit jaar.
Ik zat vorige week Miss March te kijken (http://www.imdb.com/title/tt1151922/) en die klinkt min of meer hetzelfde. Enige verschil was dat de dude in kwestie gepijpt werd door de dame, die op dat moment een epileptische aanval kreeg. Van schrik stak hij haar meerdere keren met een vork in haar gezicht, waarna hij op de vlucht ging en het verhaal vertelde aan zijn vriend, in een auto...

De dame was niet dood daar alleen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_71014153
ah dat was m dus toch, thanks. heb er blijkbaar het een en ander bij verzonnen
pi_71064953
Ik zoek de titel van een televisieprogramma dat afgelopen woensdagavond 15 juli laat werd uitgezonden op Nederland 1, 2 of 3 en dat ging over hoe een architect zonder werk in deze tijd te werk zouden moeten gaan.

Ik kan via uitzending gemist niet achterhalen welk programma het was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')