abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:50:12 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70167295
Vorig topic: Benno L aangehouden vanwege ontucht met minderjarigen

Inmiddels is zijn vrouw in allerijl verhuisd ivm dreigementen, krijgt Benno uit voorzorg de aanklacht verkrachting aan zijn broek en is heel Den Bosch zijn kinderen aan het uithoren of er met hun voorbips is gespeeld door Ome Benno

Nederlands grootste zedenzaak die vooralsnog niet verder gaat dan wat foto's (ok, meer dan 10.000) waarop kinderen naakt zouden poseren en seksueel getinte handelingen zouden doen.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:51:39 #2
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70167338
Wat ik me ook afvraag. Gister bij 1 Vandaag claimde iemand dat hij 4000 gigabyte aan fotomateriaal had. Dat fucking 4 terrabyte Dat zou alleen kunnen als zijn collectie puur uit Gigapica's bestaat.

Het zal wel gewoon 4 gig zijn, wat ook veel is
[..]
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:58:50 #3
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_70167560
Niet verder gaat dan "wat" foto's van ten minste 98 verschillende kinderen..
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:07:04 #4
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70167842
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:58 schreef Ladidadida het volgende:
Niet verder gaat dan "wat" foto's van ten minste 98 verschillende kinderen..
een bezig baasje was het wel
[..]
pi_70171674
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 07:55 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Ik geloof dat begrijpend lezen toch een stapje te moeilijk voor je is.
'
quote:
MEE wees politie op Benno L
Datum plaatsing: 18 jun 2009

's-Hertogenbosch ('s Hertogenbosch): Stichting MEE raadt cliënten al vijf jaar nadrukkelijk af hun kind les te laten nemen bij zwemschoolhouder Benno L, die verdacht wordt van ontucht met leerlingen.
Het was ook deze zorginstelling, die mensen met een beperking advies en ondersteuning biedt, die in 2004 bij de politie én bij het Meldpunt Kindermishandeling melding maakte dat er 'serieuze geruchten' gingen over 'ontuchtige handelingen'. Naar aanleiding van deze melding stelde de politie destijds een onderzoek in. Ook het Jeroen Bosch Ziekenhuis adviseerde haar patiënten, die daar zwemruimte huurde, al geen zwemles bij de man te nemen. Dat bevestigen woordvoerders van de politie, Stichting MEE en het ziekenhuis desgevraagd.
Erg scherp opgemerkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 21-06-2009 01:11:26 ]
pi_70172026
er zou nun toch ook sprake zijn van vekrachting...

vraag me af in hoeverre die vrouw ervan af weet.
lijkt me dat je zoiets niet verborgen kunt houden
pi_70172427
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:08 schreef kunstfiets het volgende:

vraag me af in hoeverre die vrouw ervan af weet.
lijkt me dat je zoiets niet verborgen kunt houden
Als het zich allemaal buitenshuis afspeelt ?
pi_70172676
En mensen gaan gelijk die vrouw bedreigen. Eerst even afwachten hoe veel zij er van wist is teveel gevraagd?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:41:49 #9
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_70172820
laat ook maar

[ Bericht 48% gewijzigd door V. op 19-06-2009 17:59:51 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_70172995
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:08 schreef kunstfiets het volgende:
Nee. Het OM heeft geen aanwijzingen, maar verdenkt deze man van verkrachting omdat dat voldoet aan de eis 12 jaar en meer om de kans op 3 maanden voorlopige hechtenis te verhogen.

Gebeurt vaker. Is een grove schending van mensenrechten (als de rechter dat te laks toetst, zoals hier het geval lijkt te zijn).

Ik las overigens ook ergens dat ook nu nog steeds 0 aangiften binnen zijn tegen deze man. Vond ik vreemd gelet op de media-aandacht... Iemand die daar meer van weet?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_70173544
nog even terugkomend op iets uit het vorige topic
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:51 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik wijs je er slechts op dat je gevaarlijk dicht in de buurt komt van de argumenten die ook zelfverklaarde pedofielen bezigen. Jij zegt: als een kind nou zelf graag koketteert voor een camera van een pedofiel, dan is het niet de pedofiel die het kind beschadigt, maar de maatschappij die de omgang tussen kind en pedofiel veroordeelt.
Martijn zegt: als een kind nou zelf graag een relatie wil met een volwassene, dan is het niet de volwassene die het kind beschadigt, maar de maatschappij die relaties tussen kinderen en volwassenen veroordeelt.

Zie je de overeenkomsten?
Uiteraard zie ik die .. maar zie jij ook dat jij het paard achter de wagen spant, dat het de pedofiel is die misbruik maakt van mijn uiterst valide argument om zelf buiten schot te blijven ?
quote:
Als je mening zo dicht raakt aan die van zelfverklaarde pedofielen, dan is het toch niet verbazingwekkend dat mensen die je niet kennen dat interpreteren alsof je begrip hebt voor pedofielen? Je zegt ongeveer hetzelfde als zij, dus zal je het wel voor een groot deel met ze eens zijn. Zo denken mensen nu eenmaal en daarom snap ik niet dat je dergelijke argumentatie zou willen bezigen.
mwah, als mensen zouden nadenken voor ze iets zeggen of insinueren zouden we al een heel stuk verder zijn .. dus dat 'zo denken mensen nu eenmaal' is nogal dom
quote:
Wie benadert die meisjes dan op die manier? Wie heeft er gezegd dat er tegen die meisjes nadrukkelijk gezegd zou moeten worden dat koketteren voor een camera slecht is?

Ik neem aan dat de ouders van de slachtoffertjes deskundige begeleiding zullen krijgen en dat zij voornamelijk zullen spreken met mensen die speciaal zijn opgeleid om met kinderen die iets dergelijks hebben meegemaakt om te gaan. Dus die zullen waarschijnlijk beter weten dan jij en ik wat je tegen die kinderen moet zeggen. Bovendien is het de standaard in dit soort zaken om de slachtoffers in de anonimiteit te houden en de zaak achter gesloten deuren te behandelen, dus mensen die er niet direct bij betrokken zijn zullen niet eens weten wie de slachtoffers zijn en wat hen precies overkomen is. Het is dus nogal hysterisch om er op voorhand vanuit te gaan dat de slachtoffers door de benadering die hen ten deel zal vallen getraumatiseerd zullen worden. Ten eerste weet je niet wie de slachtoffers zijn, en ten tweede weet je ook niet hóe en door wie ze benaderd zullen worden en op welke manier dat zal gebeuren.
En ik neem aan dat kinderen een levendige fantasie hebben en zich van alles in het hoofd kunnen halen als er ineens van alles gebeurt rond het maken van wat foto's .. ik vraag me af hoeveel kinderen nu al half in een stuip liggen omdat ze maar niet begrijpen waarom hun ouders ineens zo vreemd en bezorgd doen
pleased to meet you
  vrijdag 19 juni 2009 @ 21:15:23 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70179444
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:48 schreef DS4 het volgende:

Nee. Het OM heeft geen aanwijzingen, maar verdenkt deze man van verkrachting omdat dat voldoet aan de eis 12 jaar en meer om de kans op 3 maanden voorlopige hechtenis te verhogen.

Gebeurt vaker. Is een grove schending van mensenrechten (als de rechter dat te laks toetst, zoals hier het geval lijkt te zijn).
Inderdaad, maar zeg dat maar niet te hard, want dan word je door het plebs geacht een pedofiel en/of terrorist te zijn.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 19 juni 2009 @ 21:39:01 #13
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70180181
mwoah ik kan me er wel in vinden dat ze hem er van verdenken ondanks dat er nog geen concreet bewijs is. Zolangs als er nu maar niet bewijs geforceerd gaat worden dmv sturing bij de verhoren van de kinderen.

Daarnaast zit de beste man nu beter in een cel dan wanneer hij vrij rondloopt. Ik denk niet dat die in den bosch en omstreken zich nog bij de bakker kan vertonen.

Als overigens de verkrachting niet bewezen kan worden zal het OM de aanklacht op dat punt weer laten vallen en/of zal een rechter hem daarvan vrijspreken
[..]
pi_70180316
quote:

[..]
Ik las overigens ook ergens dat ook nu nog steeds 0 aangiften binnen zijn tegen deze man. Vond ik vreemd gelet op de media-aandacht... Iemand die daar meer van weet?
las jij dat overigens ergens? bij de persconferentie is al gezegd dat er sowieso 1 aangifte is.
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
pi_70180370
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:15 schreef eleusis het volgende:

Inderdaad, maar zeg dat maar niet te hard, want dan word je door het plebs geacht een pedofiel en/of terrorist te zijn.
Daar kan ik verdomd goed tegen. En het is al eens gebeurt. Ja, hier op fok natuurlijk. Nuance op dit vlak is kennelijk heel verdacht.
pi_70180418
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:39 schreef MikeyMo het volgende:
mwoah ik kan me er wel in vinden dat ze hem er van verdenken ondanks dat er nog geen concreet bewijs is.
Hij wordt er natuurlijk niet echt van verdacht momenteel (daar is ook wat meer voor nodig dan "ach wie weet"), maar het OM stelt het om hem in de bak te houden. En dat is dus een mensenrechtenschending (althans, dat de rechter daar in mee gaat, want het OM mag alles vragen).
pi_70180436
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:42 schreef dddour het volgende:

bij de persconferentie is al gezegd dat er sowieso 1 aangifte is.
O, ok.
  Donald Duck held vrijdag 19 juni 2009 @ 21:50:06 #18
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_70180537
Ernstige zaak natuurlijk. Maar uit voorzorg ook verkrachting ten laste leggen puur omdat hij dan langer kan worden vastgehouden, dat is wel erg bedenkelijk.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_70180684
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:42 schreef dddour het volgende:

[..]

las jij dat overigens ergens? bij de persconferentie is al gezegd dat er sowieso 1 aangifte is.
Misschien is dat dezelfde als die van jaren geleden, anders zijn het er twee.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 02:27:44 #20
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_70187447
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zaterdag 20 juni 2009 @ 07:41:29 #21
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_70188012
quote:

[..]

Nou... 'grove schending van de mensenrechten'... die drie maanden zullen ze wel weer aftrekken van wat hij waarschijnlijk toch wel zal krijgen... het zal geen jaaaaaaren cel worden, maar ook geen taakstrafje, als het klopt dat een aantal foto's ontuchtige handelingen vertonen...

Maar het principe klopt niet.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:22:42 #22
3542 Gia
User under construction
pi_70190217
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Ernstige zaak natuurlijk. Maar uit voorzorg ook verkrachting ten laste leggen puur omdat hij dan langer kan worden vastgehouden, dat is wel erg bedenkelijk.
Dat is niet puur om hem langer vast te kunnen houden, maar omdat je niet over 3 maanden de aanklacht ineens kan veranderen. Het kan heel lastig zijn om hem dan nog verkrachting ten laste te leggen.
Het is hem nu ook niet ten laste gelegd, maar hij is ervan verdacht. Ten laste leggen is als je van iets beschuldigd wordt. Niet hetzelfde.
  Donald Duck held zaterdag 20 juni 2009 @ 12:52:56 #23
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_70192091
Als er nieuwe zaken aan het licht komen kunnen die worden toegevoegd. Het is niet dat de aanklachten ineens absoluut vast staan. En ga niet definitieneuken zeg. Ten laste leggen is een juiste term in dit geval.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:45:44 #24
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70193477
quote:
Inderdaad
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:46:53 #25
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_70193506
quote:
en je weet ook waarom ze dat doen?
From feudal serf to spender.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')