quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:10 schreef CarOnline het volgende:
Het nadeel van zwart is: Je krijgt het weer zo moeilijk blond![]()
Dan moet ik eerst naar rood en dat wil ik voor geen goud(lokje) want dan ben je een lekker gekke vrouw met een vlot kort pittig kapsel met plukjes. En een dikke derriere. En dat wil ik ten allen tijde vermijden. Dat rode en dat lekker gekke dan. Derriere heb ik al dus daar ben ik dan weer te laat mee![]()
Het kwaad is immers, al geschied.
En ik heb het nu net echt goed blond, en ook dat je zegt écht blond dus ik laat het maar even zo.
Maar t liefst heb ik zwart. Flexibel
o maar als het ''echte liefde'' is zou je met dat nagelschaartje Liesje haar tuintje wel effequote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Helaas niet, het gras op m'n balkonnetje kan ik met een nagelschaartje bijhouden
Blond, maar dan wat donkerder. En wat saaier.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat ik er wel héél eng uit zou zien met zwart haar,
wat is jou ''eigen'' haarkleur dan? of weet je dat niet meer
Geef 'r dan een paar konijnen om het af te grazenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Helaas niet, het gras op m'n balkonnetje kan ik met een nagelschaartje bijhouden
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En mn moeder schrikt zich dan een hartverlamming en dat vind ik ook zonde.
Ze heeft al een graaskaterquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef 'r dan een paar konijnen om het af te grazen
of een geitjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef 'r dan een paar konijnen om het af te grazen
Oh ja! met zo'n asymetrische linnen hobbezak jurk en dan noemen we je Ellenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:10 schreef CarOnline het volgende:
Het nadeel van zwart is: Je krijgt het weer zo moeilijk blond![]()
Dan moet ik eerst naar rood en dat wil ik voor geen goud(lokje) want dan ben je een lekker gekke vrouw met een vlot kort pittig kapsel met plukjes. En een dikke derriere. En dat wil ik ten allen tijde vermijden. Dat rode en dat lekker gekke dan. Derriere heb ik al dus daar ben ik dan weer te laat mee![]()
Het kwaad is immers, al geschied.
En ik heb het nu net echt goed blond, en ook dat je zegt écht blond dus ik laat het maar even zo.
Maar t liefst heb ik zwart. Flexibel
Ja Ellen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja! met zo'n asymetrische linnen hobbezak jurk en dan noemen we je Ellen[/vooroordeel]
Ja nee, doe maar niet.
Met van die kabouterschoenen, jeweetwel, en een winnie de pooh aan je tas. Lekker gek!quote:
Ik wil graag een geitje.quote:
je ben een Wilma of een Ellen als je rood bent?quote:
Ja en dan zo'n half vest, zo'n korte met 1 enorme knoopquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met van die kabouterschoenen, jeweetwel, en een winnie de pooh aan je tas. Lekker gek!
Mja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
je ben een Wilma of een Ellen als je rood bent?
of blond of zwart...?
![]()
ik snap het niet meer, mijn zus heet een kort pittig rood kapseltje![]()
en da's een hartstikke lekker wief hoor !!
oh, dat zeiden mijn ooms ook altijd. Maar daar bedoelde ze toch wel iets anders mee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wil graag een geitje.
Zodat ik kan zeggen 'de geit verpinnen'![]()
Jongens, t was leuk maar ik moet ff naar huis, de geit verpinnen![]()
Mooi
Ja?! Met een asymetrische linnen jurk? Met zon kort vestje met een grote knoop? En een lekker gekke Winnie de Pooh aan haar tas?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
je ben een Wilma of een Ellen als je rood bent?
of blond of zwart...?
![]()
ik snap het niet meer, mijn zus heet een kort pittig rood kapseltje![]()
en da's een hartstikke lekker wief hoor !!
jah nou heb ik dus gespiekt... die in die hangmat? da's een cool kapseltjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mja.
Kort is goed, ik ben voor kort.
Nu niet in mn fobo spieken want daar zit het raar![]()
Met slag, vanwege de trampoline.
Ik ga ook, ff t dorf in.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:23 schreef FANN het volgende:ik kan jullie niet meer volgen...
ik ga maar boodschappen doen![]()
![]()
zooooooooooo geen zin in........
maar jah...... ik ga wel weer
doei
Nou!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, dat zeiden mijn ooms ook altijd. Maar daar bedoelde ze toch wel iets anders mee.![]()
Je vergeet de Wolkie kabouter muiltjesquote:Ja?! Met een asymetrische linnen jurk? Met zon kort vestje met een grote knoop? En een lekker gekke Winnie de Pooh aan haar tas?![]()
Hoe heet ze?
Nee ze had een kekke zwarte broek aan een zwart T-shirtje, tasje weet ik niet meerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja?! Met een asymetrische linnen jurk? Met zon kort vestje met een grote knoop? En een lekker gekke Winnie de Pooh aan haar tas?![]()
Hoe heet ze?
Ah dank, ja die in de hangmat, de rest is van prachtig natuurgetrouw synthetisch fophaarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:24 schreef FANN het volgende:
[..]
jah nou heb ik dus gespiekt... die in die hangmat? da's een cool kapseltje![]()
en nu ga ik schappies doen
quote:
Welke energie? Benzine is weer boven de ¤ 1,50, diesel is nog minimaal gestegen en daar betaal ik nu ¤ 98,9 cent voor. Ik las ergens dat men met benzine alweer participeert op toekomstige prijzen en ze daarom al naar boven zijn gegaan. Diesel zal nog wel even laag blijven, zolang de transportsector op z'n kont ligt en er geen bouwactiviteiten zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:38 schreef Manu82 het volgende:
Ligt het aan mij of is de energieprijs best wel gestegen dit jaar?
Nadat ze die éérst heel stilletjes hadden verhoogd hè. al met al zit ik met deze verlaging nog boven het niveau van juli vorig jaar. De schijtbakkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Welke energie? Benzine is weer boven de ¤ 1,50, diesel is nog minimaal gestegen en daar betaal ik nu ¤ 98,9 cent voor. Ik las ergens dat men met benzine alweer participeert op toekomstige prijzen en ze daarom al naar boven zijn gegaan. Diesel zal nog wel even laag blijven, zolang de transportsector op z'n kont ligt en er geen bouwactiviteiten zijn.
1 juli worden de prijzen voor gas en elektriciteit fors naar beneden bijgesteld, dat zou enige honderden euro's op jaarbasis moeten schelen voor de burgers.
Electriciteit en gas. Had het voorschot vorig jaar op max gezet en had verwacht dit jaar redelijk wat over te houden en nu alsnog een dertiende maand (bijbetalen dan)quote:
Ik denk dat het Fan d'r highlights zijn.quote:
Op de goede partijen stemmen Buuv, die nutsbedrijven horen gewoon bij de overheid en niet in particuliere handen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nadat ze die éérst heel stilletjes hadden verhoogd hè. al met al zit ik met deze verlaging nog boven het niveau van juli vorig jaar. De schijtbakkenEn ook nog per werknemer 5000 euro uitkeren.
Dat wordt nog wat met de bonussen van de hoogste bazen.
Ja, maar ja, klaag nu nog maar eens, als je zelf een bonus van 5000 euro hebt gekregen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op de goede partijen stemmen Buuv, die nutsbedrijven horen gewoon bij de overheid en niet in particuliere handen.![]()
En ach, die 5.000 euro voor de werknemers, dat vind ik altijd nog een stuk beter dan miljoenen voor bestuurders.
Heb je die nieuwe prijzen dan al? Ik heb nog niets gelezen (ook niet naar gezocht overigens)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Electriciteit en gas. Had het voorschot vorig jaar op max gezet en had verwacht dit jaar redelijk wat over te houden en nu alsnog een dertiende maand (bijbetalen dan)
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, maar ja, klaag nu nog maar eens, als je zelf een bonus van 5000 euro hebt gekregen.
Ja nu welquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe prijzen dan al? Ik heb nog niets gelezen (ook niet naar gezocht overigens)
Ik betaal ¤ 145 per maand, ik gok dat dat wel voldoende zal zijn
Je zit toch in een appartement/flat? Dan moet dat toch wel genoeg zijn?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja nu wel
Had eerst ¤125, nu net verhoogd naar ¤150
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zit toch in een appartement/flat? Dan moet dat toch wel genoeg zijn?
quote:Gas
Nuon verlaagt de gasprijzen met 37% en de prijs van stroom met 5%. Bij Essent gaat de gasprijs met 35% omlaag en de prijs van stroom met 5%. Eneco verlaagt de prijs van gas met 34% en die van stroom met 7%.
Nee hoor! die doet andere dingen voor de kost.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Werkt die vent van je daar dan? En van mij mag iedereen klagen hoor, ik las, dacht ik ergens, dat Nederlanders het meest betalen voor energie binnen de EU
LOL. Dat is een mooie in de range van "Het kwartje brandt" en 'Dat gaat je niet in je kouwe kermis zitten!"quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Cc!![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_zich__.html?p=12,3
Het schaamrood op de lippen.![]()
![]()
Ik wil ff niet weten welke lippen geloof ik.
Neen joh gekkie, koop altijd op vakantie in buitenland een zonnebrilvoor de showquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Die zullen na 10 jaar wel stevig gedateerd zijn dan.
Zoiets,,,quote:
Voor maandlenzen moet ik nu 50 euro betalen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
Ik moet morgen weer naar de opticien om mijn testlenzen te bespreken.
Ik draag al jaren daglenzen die je 's avonds zo in de prullenbak deponeert. Nu waren ze vorig jaar van 200 naar 250 Euro gegaan voor een halfjaar. Kan en niet moeilijk over gedaan. Maar! Dit jaar is die prijs nog eens met 150 Euro verhoogd tot 400 Euro. Daar ga ik dus niet in mee.
Dus ik ga maar over op maandlenzen of zo. Die ik vast en zeker per ongeluk een keer weggooi.
volgens mij ..daglenzen voor een maand..50 euroquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:12 schreef Copycat het volgende:
Voor welke periode?
50 Euro zal zeker niet voor een half jaar daglenzen zijn, lijkt me.
Ik heb blijkbaar ook nog een typische oogbolling of zo, waardoor ik dan weer alleen de dure van AcuVue of zoiets kan hebben. Zeggen ze, ik laat me alles aansmeren geloof ik.
Ik haalde altijd mijn lenzen, toen nog halfjaarplan, bij de "betere' brillen winkel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:12 schreef Copycat het volgende:
Voor welke periode?
50 Euro zal zeker niet voor een half jaar daglenzen zijn, lijkt me.
Ik heb blijkbaar ook nog een typische oogbolling of zo, waardoor ik dan weer alleen de dure van AcuVue of zoiets kan hebben. Zeggen ze, ik laat me alles aansmeren geloof ik.
Wat een warm vaderdagkadoquote:
dus niet alleen de prijs is andersquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik haalde altijd mijn lenzen, toen nog halfjaarplan, bij de "betere' brillen winkel.
Ging eens bij meneer Anders langs, zei die man dat ik veels te weinig zag met de lenzen die ik had, en liet mij het verschil zien.
Bleek ik helemaal geen diepte te zien, en had ik speciale lenzen nodig die nogal prijzig waren. Voor mij niet geschikt omdat ik erge eiwit afzetting had en dus niet langer dan een halfjaar met een setje lenzen kon.
dus toen maar overgestapt op een bril
quote:
Doe ik nog een beetje mijn bestquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb gisteren juist van die lekkere blonde sletterige highligts laten zetten,
alléén je ziet er bijna niks van want ik ben zelluf al blond, je moet er wel écht bovenop gaan zitten
om het te zien...
nah.. jah.. tis wel een beetje opgevrolijkt, dat wel...
en er moest toch nog wel een flink stukkie af ik ben het aan het ''laten groeien'' seg maar... maar nu is het
toch weer zeker 5 cm korter
Dat, anders gaan we ons echt zorgen maken. M'n Noek, leef je nog?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ja, waar is Noek, inmiddels al in het gips?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:57 schreef hondjes het volgende:
zou nu ook wel even willen weten hoe het met Noek is.
Of juist wel,quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
jah... duurdt wel lang.. geen goed teken
O ben jij dat zelfquote:
Ha ik heb wel es slavenarmbanden gezien voor moederdagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Leuk vaderdagcadeau, dat Fritzelboek in combinatie met een boek "Hoe verbouw ik m'n kelder"
Het vriendje van mijn zus vertelde dat zijn moeder een nieuwe ketting had gekregen. Waarop zij monter riep: oh! mag ze nu ook in de woonkamer?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ha ik heb wel es slavenarmbanden gezien voor moederdag
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het vriendje van mijn zus vertelde dat zijn moeder een nieuwe ketting had gekregen. Waarop zij monter riep: oh! mag ze nu ook in de woonkamer?![]()
Vriendlief vond het minder geslaagdquote:
Hij is ook leuk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vriendlief vond het minder geslaagd![]()
ik moest ook wel lachen eigenlijk
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hij is ook leuk.
We kochten een keer met dierendag een kluif voor de hond.
dochter gaf dit toen aan haar vriendje, die zag er ook de humor niet van in.
Weet je zeker dat het een VENT is?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Conclusie : Mannen hebben GEEN humor (als het hun betreft)
De mijne wel tot nu toe![]()
Heb je Noek nog gecontact, die ligt vast te creperen nu.quote:
Oh shit !!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een VENT is?
Nee, ik heb Noek niet gecontact popje, ik was hard aan het werkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je Noek nog gecontact, die ligt vast te creperen nu.
Ja, het is volgens mij niet goed met haar. Ze meldt iets en komt nooit meer terug.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je Noek nog gecontact, die ligt vast te creperen nu.
Wil je niet zo binnen sluipen?quote:
Ja? Een Oerang Oetang of een Bonobo?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wil je niet zo binnen sluipen?Schrik me een aap
![]()
Hoi!
Ja, nee, alles leuk en aardig, maar ik ga niet sexen met een bonoboquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja? Een Oerang Oetang of een Bonobo?
Die sexen als enige dierensoort óók voor de lol geloof ik. Ik zou die kiezen als ik jou was.
Hoi!
Hahaha, arm beestquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nee, alles leuk en aardig, maar ik ga niet sexen met een bonobodoe maar een capucijn aapje dan.
-edit- om te schrikken hè, niet voor de sex.![]()
Heul nietquote:
* vlugt keukenkasje inquote:
Euh, niet dat ik gemerkt heb nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha, arm beest![]()
![]()
Zo, nog etwas passiert sinds ik weg ben geweest?
Nou, zonde zeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Euh, niet dat ik gemerkt heb nee.
Ik hoor niks.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Aww daar ben je![]()
Ik zit je net wakker te PMmen
Heb je zelf niet een smakeloos iets met boodschap voor de paranoide TBO-ers?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze gaan weer zingen![]()
*Gaat er netjes voor zitten
Ben er zelf ook van hè, van dat TBOquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je zelf niet een smakeloos iets met boodschap voor de paranoide TBO-ers?
Doen we niet meer zoet inboxdelen ofzo?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat gek, ik heb er toch teen en tander verstuurd
Joh, die intro duurt al veel te lang.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben er zelf ook van hè, van dat TBO![]()
Maar ik heb er eentje gevonden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jow
Wij staan om 6 uur smorgens vroeg op de stoep te wachten
Op de bus die ons veilig naar de bouw toe breng
En met viertien sneeën brood en een thermoskan met koffie
Heel de dag te sjouwen in mn werkmanskloffie
Om un uur of 9 krijgen gaan de honger in de kop
En vreet snel al mien 14 boterhammen op
Maar we moeten toch nog zeker tot een uur of 4
Dus we nemen nog maar een extra flesje bier
Refr
We zijn de jongens van de bouw
En we lusten ze wel rauw
Van de tap of uit de fles
Soms wel 5 of soms wel 6
Wij hebben altijd dorst
Met bier word niet gemorst
Ja de jongens van de bouw
Die kijken nie zo nauw
Na de schaft gaan we verder met de werkzaamheden
En vliegen 100 keer zo van boven naar beneden
Staan te metselen stieke en stenen op te tasse
En voor slecht weer hebben wij speciale deurwerkjassen
Ondertussen zien we af en toe un mooie vrouwen lopen
Die fluiten wij dan na en t is dus niet te hopen
Mn moeder de vrouw ons hier zo bezig ziet
Anders schiet ze ons thuis zo lek als un vergiet
Om un uur of 4 is t wel weer welletjes geweest
En stoppen we t gerei in de gereedschapskist
Tot slot gaan we lekker in t cafe met zn alle
Un uurtje ofwaat aan de tap zitte kwalle
Refr(3x)
Que?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doen we niet meer zoet inboxdelen ofzo?
Ik ga er zelfs voor liggen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze gaan weer zingen![]()
*Gaat er netjes voor zitten
Tralalalala!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doen we niet meer zoet inboxdelen ofzo?
Die intro duurt wel erg lang hèquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben er zelf ook van hè, van dat TBO![]()
Maar ik heb er eentje gevonden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jow
Wij staan om 6 uur smorgens vroeg op de stoep te wachten
Op de bus die ons veilig naar de bouw toe breng
En met viertien sneeën brood en een thermoskan met koffie
Heel de dag te sjouwen in mn werkmanskloffie
Om un uur of 9 krijgen gaan de honger in de kop
En vreet snel al mien 14 boterhammen op
Maar we moeten toch nog zeker tot een uur of 4
Dus we nemen nog maar een extra flesje bier
Refr
We zijn de jongens van de bouw
En we lusten ze wel rauw
Van de tap of uit de fles
Soms wel 5 of soms wel 6
Wij hebben altijd dorst
Met bier word niet gemorst
Ja de jongens van de bouw
Die kijken nie zo nauw
Na de schaft gaan we verder met de werkzaamheden
En vliegen 100 keer zo van boven naar beneden
Staan te metselen stieke en stenen op te tasse
En voor slecht weer hebben wij speciale deurwerkjassen
Ondertussen zien we af en toe un mooie vrouwen lopen
Die fluiten wij dan na en t is dus niet te hopen
Mn moeder de vrouw ons hier zo bezig ziet
Anders schiet ze ons thuis zo lek als un vergiet
Om un uur of 4 is t wel weer welletjes geweest
En stoppen we t gerei in de gereedschapskist
Tot slot gaan we lekker in t cafe met zn alle
Un uurtje ofwaat aan de tap zitte kwalle
Refr(3x)
Hahahaha je sigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Tralalalala!
Ik kan die van jou lekker ook lezen!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ben jij dat zelf![]()
Maar hier heb je heel ander haar![]()
[ afbeelding ]
Mooi! dat scheelt een hoop typewerkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Tralalalala!
Ik kan die van jou lekker ook lezen!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mooi! dat scheelt een hoop typewerk![]()
Muziekje dan maar?
Wat ben ik vergetenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Gek dat was een grapje van Muis met kerst ofzo.... iets met oliebollen![]()
nee dat BEN IK NIET !!!!!
AAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGG !!!!![]()
Yeahquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog een leuke van jou![]()
Maar die mag ik vast en zeker niet plaatsen
Doe maar niet idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog een leuke van jou![]()
Maar die mag ik vast en zeker niet plaatsen
Ja, goeie vraag! Ik denk dat ie opgenomen is ofzo, al zolang niets meer van gemerkt!quote:
quote:
En die bettie ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag! Ik denk dat ie opgenomen is ofzo, al zolang niets meer van gemerkt!
Oh ik had laatst nog jopen in mn foboquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag! Ik denk dat ie opgenomen is ofzo, al zolang niets meer van gemerkt!
Soms is 't een tijdje rustig, soms worden er in een dag 5 klonen vanaf gemieterd. Wisselend dusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Hup Neo!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Soms is 't een tijdje rustig, soms worden er in een dag 5 klonen vanaf gemieterd. Wisselend dus.
Niets is wat je denkt hier op fok dusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
you smoke to much skattie....
![]()
met Kerst was ik misselijk van de oliebollen en toen ging ik over mijn nek... toen had je een
topic geopend met dat plaatje in de OP en erbij gezet dat ik dat was ofzoiets![]()
en nu denken ze allemaal dus dat IK dat ben
TRUT
Trusten, slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Lieve peepjes, ik ga lekker slapen. tot morgen!
ja rot maar lekker op.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Neequote:
trustenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:28 schreef debuurvrouw het volgende:
en het is alweer overquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
ow//// het begint ineens te gieten van de regen hier !
strange........
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:42 schreef FANN het volgende:![]()
zit ik hier nou tegen mezelluf te lullen weer ?
IK weet wat je bedoeld maar de andere niet denk ikquote:
Ik ben oma gewordenquote:
whéhéhé, wedde dat er iemand over een half jaar aan komt kakken met de vraag hoe hetquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
gewoon effe meezingen, go with the flow.
doe ik oohook !!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis de bedoeling dat de hele SC meezingt ja
We gaan het proberen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Saw you flying by
Flash of Turquoise Blue
I just had to try
To keep your life in view
My bird of paradise
Sweet bird of paradise
Wish that I could fly
I'd be beside you now
But I can only sigh
And watch you circle round
My bird of paradise
Sweet bird of paradise
My bird of paradise
Sweet bird of paradise
My bird of paradise
So you fly away
When will you come again
So I can watch you play
In the pouring rain
My bird of paradise
Sweet bird of paradise
My bird of paradise
Sweet bird of paradise
My bird of paradise
Oi, te lastigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Saw you flying by
Flash of Turquoise Blue
I just had to try
To keep your life in view
My bird of paradise
Sweet bird of paradise
Wish that I could fly
I'd be beside you now
But I can only sigh
And watch you circle round
My bird of paradise
Sweet bird of paradise
My bird of paradise
Sweet bird of paradise
My bird of paradise
So you fly away
When will you come again
So I can watch you play
In the pouring rain
My bird of paradise
Sweet bird of paradise
My bird of paradise
Sweet bird of paradise
My bird of paradise
ja dat weet ik niet heur wat ik zou doen, dat zien we dan wel weer....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:15 schreef CarOnline het volgende:
Wat zou je doen, als ik hier opeens weer voor je stond
Wat zou je doen, als ik viel, hier voor je op de grond
Wat zou je doen, als ik dat was
Wat zou je doen, als ik je gezicht weer in mijn handen nam
Wat zou je doen, als ik met mijn mond dichtbij de jouwe kwam
Wat zou je doen, als ik dat deed
Zou je lachen, zou je schelden
Zou je zeggen dat ik een klootzak ben
Zou je janken, zou je vloeken
Zou je zeggen dat je me niet meer kent
Zou je lachen, zou je schelden, van verdriet
Wat zou je zeggen, als ik met mijn vingers door je haar zougaan
Wat zou je zeggen, als we samen voor de spiegel zouden staan
Wat zou je zeggen, als ik dat deed
Wat zou je zeggen, als ik vertelde over al die tijd
Wat zou je zeggen, als ik zei: Ik heb van al die tijd toch echtgeen spijt
Wat zou je zeggen, wat zou je doen, als ik dat deed
Wat zou je doen, als ik hier opeens weer voor je stond
Wat zou je doen, als ik viel hier voor je op de grond
Wat zou je doen, als ik dat deed
Je zou lachen, je zou schelden
Je zou zeggen dat ik een klootzak ben
Je zou janken, je zou vloeken
Je zou zeggen dat je me niet meer kent
Je zou lachten, je zou schelden, van verdriet
Wat zou je doen
Dat is zwaaaaaaaar tegen het prinipe dus NEIN!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
How can I just let you walk away,
just let you leave without a trace
When I stand here taking every breath with you, ooh
You're the only one who really knew me at all
How can you just walk away from me,
when all I can do is watch you leave
'cause we've shared the laughter and the pain
and even shared the tears
So take a look at me now,
oh there's just an empty space
And there's nothing left here to remind me,
just the memory of your face
Ooh take a look at me now,
well there's just an empty space
And you coming back to me is against all odds
and that's what I've got to face
I wish I could just make you turn around,
turn around and see me cry
There's so much I need to say to you,
so many reasons why
So take a look at me now,
well there's just an empty space
And there's nothing left here to remind me,
just the memory of your face
Now take a look at me now,
'cause there's just an empty space
But to wait for you, is all I can do
and that's what I've got to face
Take a good look at me now,
cos I'll still be standing here
And you coming back to me is against all odds
It's the chance I've gotta take
Take a look at me now
ZIjn er ook nog regelsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat is zwaaaaaaaar tegen het prinipe dus NEIN!
Durf echt nietquote:
Nou zeg zie je welquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:33 schreef FANN het volgende:![]()
volgende week kan ik zeker beter ''thuisblijven'' hé?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:35 schreef CarOnline het volgende:
In my place, in my place
Were lines that I couldn't change
I was lost, oh yeah
I was lost, I was lost
Crossed lines I shouldn't have crossed
I was lost, oh yeah
Yeah, how long must you wait for him?
Yeah, how long must you pay for him?
I was scared, I was scared
Tired and underprepared
But I wait for you
If you go, if you go
Leaving me here on my own
Well I wait for you
Yeah, how long must you pay for him?
Please, please, please
Come on and sing to me
To me, me
Come on and sing it out, out, out
Come on and sing it now, now, now
Come on and sing it
In my place, in my place
Were lines that I couldn't change
I was lost, oh yeah
Oh yeah
kweetnietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoor niets, waarom zingen jullie niet
Kinks!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vin dit zoooooooooo'n naargeestig fillempie...
doe 's gezellie ....
I am a big fat mama trying to break freeeee!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:47 schreef FANN het volgende:
[..]
I got a big fat mama trying to break me.
![]()
![]()
YEAHHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
I am a big fat mama trying to break freeeee!
I THINK I AM DONE WITH THE SOFA......quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:50 schreef FANN het volgende:
let's goooooooooo outside...........
in the sunshine![]()
jezus man die vliegen allang het Ij in de rondte.....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:56 schreef Coos het volgende:
En........?
Hoe is het met die klote duiven Fann?![]()
Doe nog eens een pic.
Leeft ie nogquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:57 schreef Coos het volgende:
Ik heb Lennard Cohen op BBC four.
'k wor d'r helemaal rustig van.
't scheelt niet veel, maar ja.quote:
Fuck man ik klik er es een aan is het die .. Zo heet ikquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Best wel mooi![]()
voor zo'n ouwe zak als jij![]()
Nee hoor ik vin hem écht mooi
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Fuck man ik klik er es een aan is het die .. Zo heet ik
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Best wel mooi![]()
voor zo'n ouwe zak als jij![]()
Nee hoor ik vin hem écht mooi
Doepidoepi doep toch?quote:
Nee die heb ik zojuist van zn hik afgeholpen, en zit nu in mn oor te tetterenquote:
Caro zit in d'r uppie te singalongenquote:
nou moet je het ook weer niet gaan overdrijven Coosquote:
is ie nog te verstaan ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee die heb ik zojuist van zn hik afgeholpen, en zit nu in mn oor te tetteren![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:11 schreef FANN het volgende:
[..]
susanne ??? je heet toch geen susanne
awwwwwww afkorting... ik snap hem al
quote:
Neuhquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:23 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat is één van de leukste smilies ever !!!!
Nog eentje danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:15 schreef FANN het volgende:
[..]
nou moet je het ook weer niet gaan overdrijven Coos
Wat is dat slecht lifequote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:37 schreef Coos het volgende:
Voor Pim
(op de achtergrond van die clip!!!)
Tis geen Dancealongquote:
Whahahaha leuk das lang geleden. Evertquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:37 schreef Coos het volgende:
Voor Pim
(op de achtergrond van die clip!!!)
Ik vraag me af hoe oud, of om de vraag wat toegangkelijker te maken, hoe jong ben jij dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Whahahaha leuk das lang geleden. Evert
Fuck's sake, geef mij mijn oude batterijen terug tegen dat gekraai.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:46 schreef CarOnline het volgende:
Twee uur en een kwartier zingen, I looove the new batteries![]()
![]()
Ik denk dat ik nu mn stembanden verrekt heb
APK zit nooit verlegen om een vriendelijk woord.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck's sake, geef mij mijn oude batterijen terug tegen dat gekraai.
Schatje is het ook hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:55 schreef Coos het volgende:
[..]
APK zit nooit verlegen om een vriendelijk woord.
Ik mocht het niet zien van mijn oudersquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe oud, of om de vraag wat toegangkelijker te maken, hoe jong ben jij dan?
Smorgens! ik kijk weer naar beleefdelente.quote:
Nou he haha, ach, je moet wat doen als je halfslapend en veel te vroeg uit bed gestapt bent.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 07:28 schreef Manu82 het volgende:
Ik krijg nog steeds alleen een rood kruis daar....
Edit: nu doet hij het, dolle pret
Ja, weer wel.quote:
Ah jee!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, weer wel.
Hahaha, ja taxi. Daar moest ik nog aan denken op de terugweg toen ik aan het martelen was met de krukken op de fiets. 'Je had een taxi moeten bellen!,' dacht ik. Gewoon niet aan gedacht.![]()
De achillespees is ontstoken en alles is dik. Nu moet ik heel lang rusten en pijnstillende ontstekingsremmers slikken. Mijn maagdenlever tript daar weer goed op. Val gelijk in slaap op die krengen. Love it.![]()
Vanmiddag begin ik weer te slikken want ben er net uit. Maar wel kut want ik ben er heel lang mee uit de running. Het komt niet eens door het fietsen maar door het rondje lopen in het bos van afgelopen woensdagavond en dat doe ik normaal nooit.![]()
En de computer staat niet op zolder. De laptop staat gewoon op de eettafel. Gezellig!![]()
Maar thanks, jullie zijn lief en fijn weekend allemaal want het weekend zal wel snel gaan op die pillen.
Dus geen ziekenhuis , mooi..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, weer wel.
Hahaha, ja taxi. Daar moest ik nog aan denken op de terugweg toen ik aan het martelen was met de krukken op de fiets. 'Je had een taxi moeten bellen!,' dacht ik. Gewoon niet aan gedacht.![]()
De achillespees is ontstoken en alles is dik. Nu moet ik heel lang rusten en pijnstillende ontstekingsremmers slikken. Mijn maagdenlever tript daar weer goed op. Val gelijk in slaap op die krengen. Love it.![]()
Vanmiddag begin ik weer te slikken want ben er net uit. Maar wel kut want ik ben er heel lang mee uit de running. Het komt niet eens door het fietsen maar door het rondje lopen in het bos van afgelopen woensdagavond en dat doe ik normaal nooit.![]()
En de computer staat niet op zolder. De laptop staat gewoon op de eettafel. Gezellig!![]()
Maar thanks, jullie zijn lief en fijn weekend allemaal want het weekend zal wel snel gaan op die pillen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, weer wel.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het tarief van de rijdende rechter zal exploderen.
Ik denk niet meer dan anders, omdat er vast voldoende bepalingen zijn waaraan het bouwsel moet voldoen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:54 schreef FANN het volgende:
Ik voel héél veel burenruzie's aankomen...![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_bouwen__.html?p=2,1
Maar er staat toch dat je de halve tuin mag volbouwen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk niet meer dan anders, omdat er vast voldoende bepalingen zijn waaraan het bouwsel moet voldoen.
nah... zo te lezen niet échtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk niet meer dan anders, omdat er vast voldoende bepalingen zijn waaraan het bouwsel moet voldoen.
zijn dat grote of kleine?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:04 schreef FANN het volgende:
AH heeft nu van die zakken met diepvriescroissantjes, 8 minuten in de oven op 180 graden
weet je dat die écht héééél lekker zijn, tis goddomme alsof je ze zo van de bakker
hebt gehaald...
ik ga d'r nog één maken![]()
Ja en? Dat mag nu toch ook als er geen belemmeringen zijn? En die belemmeringen/voorwaarden staan vast wel goed omschreven in dat vrije bouwplan. Ik denk ook niet dat eigenaren er belang bij hebben om iets neer te zetten dat als een tang op een varken slaat. Dan doen ze zichzelf nogal tekort bij eventuele verkoop.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar er staat toch dat je de halve tuin mag volbouwen?
quote:
nah is toch lekker effe zo bij de koffiequote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Telegraaf = stemmingmakerij
Nou ja, er staan al aardig wat beperkingen in dat artikel en er zullen er nog wel meer zijn die ze gemakshalve even weglaten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nah is toch lekker effe zo bij de koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |