Neen joh gekkie, koop altijd op vakantie in buitenland een zonnebrilvoor de showquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Die zullen na 10 jaar wel stevig gedateerd zijn dan.
Zoiets,,,quote:
Voor maandlenzen moet ik nu 50 euro betalen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
Ik moet morgen weer naar de opticien om mijn testlenzen te bespreken.
Ik draag al jaren daglenzen die je 's avonds zo in de prullenbak deponeert. Nu waren ze vorig jaar van 200 naar 250 Euro gegaan voor een halfjaar. Kan en niet moeilijk over gedaan. Maar! Dit jaar is die prijs nog eens met 150 Euro verhoogd tot 400 Euro. Daar ga ik dus niet in mee.
Dus ik ga maar over op maandlenzen of zo. Die ik vast en zeker per ongeluk een keer weggooi.
volgens mij ..daglenzen voor een maand..50 euroquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:12 schreef Copycat het volgende:
Voor welke periode?
50 Euro zal zeker niet voor een half jaar daglenzen zijn, lijkt me.
Ik heb blijkbaar ook nog een typische oogbolling of zo, waardoor ik dan weer alleen de dure van AcuVue of zoiets kan hebben. Zeggen ze, ik laat me alles aansmeren geloof ik.
Ik haalde altijd mijn lenzen, toen nog halfjaarplan, bij de "betere' brillen winkel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:12 schreef Copycat het volgende:
Voor welke periode?
50 Euro zal zeker niet voor een half jaar daglenzen zijn, lijkt me.
Ik heb blijkbaar ook nog een typische oogbolling of zo, waardoor ik dan weer alleen de dure van AcuVue of zoiets kan hebben. Zeggen ze, ik laat me alles aansmeren geloof ik.
Wat een warm vaderdagkadoquote:
dus niet alleen de prijs is andersquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik haalde altijd mijn lenzen, toen nog halfjaarplan, bij de "betere' brillen winkel.
Ging eens bij meneer Anders langs, zei die man dat ik veels te weinig zag met de lenzen die ik had, en liet mij het verschil zien.
Bleek ik helemaal geen diepte te zien, en had ik speciale lenzen nodig die nogal prijzig waren. Voor mij niet geschikt omdat ik erge eiwit afzetting had en dus niet langer dan een halfjaar met een setje lenzen kon.
dus toen maar overgestapt op een bril
quote:
Doe ik nog een beetje mijn bestquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb gisteren juist van die lekkere blonde sletterige highligts laten zetten,
alléén je ziet er bijna niks van want ik ben zelluf al blond, je moet er wel écht bovenop gaan zitten
om het te zien...
nah.. jah.. tis wel een beetje opgevrolijkt, dat wel...
en er moest toch nog wel een flink stukkie af ik ben het aan het ''laten groeien'' seg maar... maar nu is het
toch weer zeker 5 cm korter
Dat, anders gaan we ons echt zorgen maken. M'n Noek, leef je nog?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ja, waar is Noek, inmiddels al in het gips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |