quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mooi! dat scheelt een hoop typewerk![]()
Muziekje dan maar?
Wat ben ik vergetenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Gek dat was een grapje van Muis met kerst ofzo.... iets met oliebollen![]()
nee dat BEN IK NIET !!!!!
AAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGG !!!!![]()
Yeahquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog een leuke van jou![]()
Maar die mag ik vast en zeker niet plaatsen
Doe maar niet idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog een leuke van jou![]()
Maar die mag ik vast en zeker niet plaatsen
Ja, goeie vraag! Ik denk dat ie opgenomen is ofzo, al zolang niets meer van gemerkt!quote:
quote:
En die bettie ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag! Ik denk dat ie opgenomen is ofzo, al zolang niets meer van gemerkt!
Oh ik had laatst nog jopen in mn foboquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag! Ik denk dat ie opgenomen is ofzo, al zolang niets meer van gemerkt!
Soms is 't een tijdje rustig, soms worden er in een dag 5 klonen vanaf gemieterd. Wisselend dusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Hup Neo!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Soms is 't een tijdje rustig, soms worden er in een dag 5 klonen vanaf gemieterd. Wisselend dus.
Niets is wat je denkt hier op fok dusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
you smoke to much skattie....
![]()
met Kerst was ik misselijk van de oliebollen en toen ging ik over mijn nek... toen had je een
topic geopend met dat plaatje in de OP en erbij gezet dat ik dat was ofzoiets![]()
en nu denken ze allemaal dus dat IK dat ben
TRUT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |