quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:57 schreef hondjes het volgende:
zou nu ook wel even willen weten hoe het met Noek is.
Of juist wel,quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
jah... duurdt wel lang.. geen goed teken
O ben jij dat zelfquote:
Ha ik heb wel es slavenarmbanden gezien voor moederdagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Leuk vaderdagcadeau, dat Fritzelboek in combinatie met een boek "Hoe verbouw ik m'n kelder"
Het vriendje van mijn zus vertelde dat zijn moeder een nieuwe ketting had gekregen. Waarop zij monter riep: oh! mag ze nu ook in de woonkamer?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ha ik heb wel es slavenarmbanden gezien voor moederdag
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het vriendje van mijn zus vertelde dat zijn moeder een nieuwe ketting had gekregen. Waarop zij monter riep: oh! mag ze nu ook in de woonkamer?![]()
Vriendlief vond het minder geslaagdquote:
Hij is ook leuk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vriendlief vond het minder geslaagd![]()
ik moest ook wel lachen eigenlijk
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hij is ook leuk.
We kochten een keer met dierendag een kluif voor de hond.
dochter gaf dit toen aan haar vriendje, die zag er ook de humor niet van in.
Weet je zeker dat het een VENT is?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Conclusie : Mannen hebben GEEN humor (als het hun betreft)
De mijne wel tot nu toe![]()
Heb je Noek nog gecontact, die ligt vast te creperen nu.quote:
Oh shit !!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een VENT is?
Nee, ik heb Noek niet gecontact popje, ik was hard aan het werkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je Noek nog gecontact, die ligt vast te creperen nu.
Ja, het is volgens mij niet goed met haar. Ze meldt iets en komt nooit meer terug.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je Noek nog gecontact, die ligt vast te creperen nu.
Wil je niet zo binnen sluipen?quote:
Ja? Een Oerang Oetang of een Bonobo?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wil je niet zo binnen sluipen?Schrik me een aap
![]()
Hoi!
Ja, nee, alles leuk en aardig, maar ik ga niet sexen met een bonoboquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja? Een Oerang Oetang of een Bonobo?
Die sexen als enige dierensoort óók voor de lol geloof ik. Ik zou die kiezen als ik jou was.
Hoi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |