Wat ben je toch een negatief mannetje geworden zegquote:
quote:
Dat lijkt me zeker weten de moeite waard. Oh ja, je was zwanger... ik had even dat proces van de bevalling een beetje geblokt in mijn geheugenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:53 schreef babette21 het volgende:
Dat trouwen weet ik niet meer zo zeker, maar dat kind - dat zeker níet geadopteerd was, ik was ernstig zwanger van je, beste Dizer - is er zeker... hoewel, misschien moet ik "was" zeggen, want het staat mij bij dat we haar verkocht hebben via ebay...![]()
In augustus wordt ze vier... misschien tijd voor een zoekactie/hereniging?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben je toch een negatief mannetje geworden zeg.
You lookin' real tastyquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die uitdrukking ken ik nietmoet ik me beledigd voelen?
Oh dankjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:58 schreef IQM het volgende:
[..]
You lookin' real tasty
You lookin' like a meal
Matter of fact, you lookin' like breakfast, bitch
Oh ja. Kun je niet wat regelen via je werk?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:07 schreef babette21 het volgende:
je was dan ook niet bij de bevalling (ik was toen in Italië) dus ik kan me voorstellen dat je dat stuk 'n beetje kwijtbent... Maar ik weet het nog als de dag van gisteren hoor!
Hm was het niet adoptingparents666?!
Xtinaquote:Op zondag 21 juni 2009 17:32 schreef Zhenar het volgende:
Wat is dit eigenlijk een tof liedje & gave clip![]()
Ik moet bij dat nummer nu steeds aan Lost denken.quote:
Zo heb ik het ook ontdekt.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik moet bij dat nummer nu steeds aan Lost denken.
Net als Make Your Own Kind of Music.
Iddquote:
Whaa, tof!quote:
Wat is dat? En waarom heb ik het gevoeld dat het Johnny Depp isquote:
Alice in Wonderland.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 06:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is dat? En waarom heb ik het gevoeld dat het Johnny Depp is
Is dit C&CF deel 2?
Ah ok. Weer zo een film voor hem dus. Okquote:
Tim Burton weer he, dan weet je wel wat je kunt verwachten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:40 schreef Dizer het volgende:
Ah ok. Weer zo een film voor hem dus. Ok.
Ja maar ik ben niet van de Tim Burtonquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Tim Burton weer he, dan weet je wel wat je kunt verwachten.
Ik vond de foto's die jij me stuurde van dat pretpark anders wel tofquote:
Ik lees het!quote:
Ooh dat is een hele moelijke... persoonlijk zou ik voor iPhone gaan.. dat is gewoon mijn ding.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:06 schreef MissBliss het volgende:
Zal ik een iPhone kopen of een Googlephone?
Goede argumenten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh dat is een hele moelijke... persoonlijk zou ik voor iPhone gaan.. dat is gewoon mijn ding.
Maar die Google dingen zijn wel erg vet
Die lijken me leuk.quote:
Waarom?quote:
Ja, nou misschien heeft iemand hier een hele sterke mening over 1 van de 2, weet ik veelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom?(Niet zuigerig bedoeld.
)
En als het criterium 'leuk' is, boeit het toch niet welke van de twee je kiest. Dan kies je degene uit die jíj het leukst vindt.
iPhone is misschien wel fancy, maar ik heb er ook genoeg tegenvallende verhalen over gehoord.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nou misschien heeft iemand hier een hele sterke mening over 1 van de 2, weet ik veel
Ik ben benieuwd of men Michael Jackson net zo gaat herinneren als ze dat bij Elvis hebben gedaan. Dus zeg maar zoals hij eruit zag voordat hij blank werd en zijn neus verloor. Elvis wordt ook als swingende, slanke, mooie versie herinnerd.quote:
Alsof ik dat zelf niet wist.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:47 schreef El_Che het volgende:
[..]
Wil jij nooit meer zeiken over onzinnige posts? Want onzinniger dan dat kan niet
Denk het niet. MJ is langer blank en raar geweest dan Elvis dik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:51 schreef El_Che het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of men Michael Jackson net zo gaat herinneren als ze dat bij Elvis hebben gedaan. Dus zeg maar zoals hij eruit zag voordat hij blank werd en zijn neus verloor. Elvis wordt ook als swingende, slanke, mooie versie herinnerd.
http://www.amazon.com/gp/bestsellers/music/ref=sv_m_3quote:Bol.com verkoopt trouwens elke 10 seconden een cd van Michael JacksonOngelooflijk.
Ja, dat is waar. We zullen zienquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:55 schreef IQM het volgende:
Denk het niet. MJ is langer blank en raar geweest dan Elvis dik.
Echt ongelooflijk. Net als die verkoopcijfers van Thriller.quote:http://www.amazon.com/gp/bestsellers/music/ref=sv_m_3
Ik blijf zoiets toch raar vinden. Waarom zou de behoefte om iets van hem te hebben, toenemen nu hij dood is? Het is niet dat de cd's opeens moeilijker te verkrijgen zijn. Dus waarom meteen nú?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:01 schreef El_Che het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. We zullen zien
[..]
Echt ongelooflijk. Net als die verkoopcijfers van Thriller.
De muziek is nu overal te horen. Ik denk dat dat zeker meespeelt. Men hoort het en denkt "goh, die moet ik hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik blijf zoiets toch raar vinden. Waarom zou de behoefte om iets van hem te hebben, toenemen nu hij dood is? Het is niet dat de cd's opeens moeilijker te verkrijgen zijn. Dus waarom meteen nú?
Met Slash!quote:Op zondag 28 juni 2009 02:05 schreef MissBliss het volgende:
Nou ben ik geen MJ-fan maar dit was altijd mijn favo nummer van hem:
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de billen van Dizer gezien.
[ afbeelding ]
Tsskquote:
Waarom dequote:
Nu voel ik me helemaal een perverse gluurderquote:
Is dat anders dan anders voor je dan?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu voel ik me helemaal een perverse gluurder![]()
![]()
quote:
M'n vader komt eten, hou je je ff een beetje in?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel weer bij jou en Duuv gluren *nudge* *nudge*![]()
Maak je niet dik: de Eerste Wet van het gluren luidt: "observe, but do not interfere."quote:Op maandag 29 juni 2009 08:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
M'n vader komt eten, hou je je ff een beetje in?
Wellicht ligt er een interessante wetenschappelijke onderbouwing aan ten grondslag, bijvoorbeeld omdat gluren van oorsprong een oud Engels gebruik is?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maak je niet dik: de Eerste Wet van het gluren luidt: "observe, but do not interfere."
Raar eigenlijk, dat die in het Engels is
Cool! Wie traden er op?quote:
Is Live uit elkaar dan?!quote:
Nee, JIJ klinkt als een gezellige line-up.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is Live uit elkaar dan?!(
)
Klinkt als een gezellige line-up.
So does your face.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, JIJ klinkt als een gezellige line-up.
nee hoor, 't was gewoon 'n uitstapje van Ed...quote:
Eigenlijk vind ik alleen Just a Flirt echt leuk.quote:
wat is er tof aan jouw avatar dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:25 schreef IQM het volgende:
Ik heb een toffe avatar. Jullie niet.
Ja ik had 'm heus wel gezien hoor...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:42 schreef IQM het volgende:
[..]
M'n webicon, hè. Omdat sinaasappel! En omdat Lost. En omdat John Locke.
Ik heb Lost in de afgelopen drie weken gezien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb Lost al lang niet meer gezien, maar ik dacht dat hij dood was
Hoe cool/lame is dat?!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:14 schreef IQM het volgende:
Ik zag gisteren het eerste Lost-topic in het TV-subforum, waar Zhenar in meepostte. En hij vertelde blij te zijn er bij te horen als day 1-fan.
Ik had het juist andersom verwachtquote:
Het is drie cool omdat je een day 1-fan was, maar het werd zeven lame omdat je daar zo blij om doet.quote:
Zo kun je elk geval van "onder welke steen lag jij..." wel goedpratenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:39 schreef IQM het volgende:
Ik ben zeven cool, omdat ik toentertijd niet meeging met de hype
Jamaarneenietes!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo kun je elk geval van "onder welke steen lag jij..." wel goedpraten
Matrix en Pirates kun je best links laten liggen hoor. Vermakelijk, maar waaaay overrated.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Jamaarneenietes!
Ik weet niet, ik heb vaak gewoon geen zin om op zo'n moment 'toe te happen'. Same happened with LOTR, Pirates of the Caribbean, The Matrix... Ik kijk ze ooit wel een keer.
Je moet gewoon weten van wie je het advies veilig kunt aannemen. Van bepaalde mensen weet ik precies wat ik kan verwachten als zij iets aanprijzen of afkeuren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:45 schreef IQM het volgende:
En daar kan ik blijkbaar dus niet tegen. Dat iedereen zegt dat het de shit is. Hypocriet, natuurlijk, want zelf heb ik ook series als HIMYM bij iedereen aangeprezen.
Ik vind het altijd wel fijn om pas te kijken als een serie al een tijdje loopt, hoe fe niet steeds iedere week op een nieuwe aflevering te wachten...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:39 schreef IQM het volgende:
Ik ben zeven cool, omdat ik toentertijd niet meeging met de hype, maar op m'n gemak wachtte tot ik genoeg tijd had om vijf seizoenen in een paar weken te kijken (wat me weer drie lame maakt).
Dat ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel fijn om pas te kijken als een serie al een tijdje loopt, hoe fe niet steeds iedere week op een nieuwe aflevering te wachten...
Die heb ik 3 maanden geleden gezien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 @ 23:53 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb de Godfather trilogie nog nooit gezien.
Wie / wat is het?quote:
Tja, dat heb je nou eenmaal als je zwanger bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 @ 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die buik, OMG! Zwangere buiken vind ik al alles behalve mooi, maar ze lijkt wel in verwachting van een babyolifant ofzo
.
Alleen jammer dat dat ding nergens meer te koop isquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik word beroeoeoeoeooeoeoemd! [ afbeelding ]
In de Party van deze week
[ afbeelding ]
Voor XM: Claire en Huub zijn bekend van De Gouden Kooi
Ik kende ze ook nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 @ 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx MBIk had idd nog nooit van ze gehoord
.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 @ 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Oh.. het regent best wel hard"
Moest er vandaag nog aan denken.
quote:
Froukje Jansen, vroeger van o.a. 6pack, presenteert nu de zomer draait door.quote:
Tof zeg!quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik word beroeoeoeoeooeoeoemd! [ afbeelding ]
In de Party van deze week
[ afbeelding ]
Voor XM: Claire en Huub zijn bekend van De Gouden Kooi
quote:Op woensdag 1 juli 2009 @ 22:34 schreef babette21 het volgende:
Foto's
Ik heb de mijne (maar liefst TWEE stuks) er ook bijgezet
Ik had er eentje, ook maar even toegevoegd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:34 schreef babette21 het volgende:
Foto's
Ik heb de mijne (maar liefst TWEE stuks) er ook bijgezet
Whehequote:Op donderdag 2 juli 2009 @ 08:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had er eentje, ook maar even toegevoegd.
Ziet er beter uit. Alleen jammer van die enorme witruimte links in het midden...quote:
Luister smegmahoer, alsof er iemand zich hier enig kut kan boeien of hyves een nieuwe layout heeft, ja of nee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Het was hier nog niet gemeld, ouwe pijpmajoor.
Nee, het geouwehoer over wie hoeveel foto's waar heeft geüpload bezorgt bij mij een enthousiasmeboner, wou je zeggen, lelijke pikpicasso.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Luister smegmahoer, alsof er iemand zich hier enig kut kan boeien of hyves een nieuwe layout heeft, ja of nee.
omafietsenzadelruiker dat je bent, had je maar bij moeten zijn, kreeg je echt wel een bonerquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, het geouwehoer over wie hoeveel foto's waar heeft geüpload bezorgt bij mij een enthousiasmeboner, wou je zeggen, lelijke pikpicasso.
Lik m'n perineum, zaadzuiger.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
omafietsenzadelruiker dat je bent, had je maar bij moeten zijn, kreeg je echt wel een boner
Volgens wie...?!?!?quote:
Que?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:14 schreef BVO het volgende:
Bupa!
Die trouwfoto's van dinges - ja ik werd net uitgenodigd op Hyves - hoe tof![]()
!
Thanks greysie!quote:Op donderdag 2 juli 2009 @ 12:43 schreef Greys het volgende:
*Even om het hoekje gilt dat het tof is als je naam in een blad staat als fotomakert! Good for you, MB!
Ik ben niet getrouwd.quote:
Ja, ik heb hem bekekenquote:
Dat was er ook een waarvan ik dacht: "Huh, dat hoeft toch helemaal niet?"quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem bekeken![]()
Sommige dingen kloppen totaal nietZoals dat het onderwerp altijd in het midden moet staan enzo.
moet toch juist altijd op 1/3de of 2/3de staan (gulden snede ofzo?!)?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem bekeken![]()
Sommige dingen kloppen totaal nietZoals dat het onderwerp altijd in het midden moet staan enzo.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:14 schreef BVO het volgende:
Bupa!
Die trouwfoto's van dinges - ja ik werd net uitgenodigd op Hyves - hoe tof![]()
!
3x denken wie ik was, tssquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:44 schreef BVO het volgende:
Nu ik hier toch verzeild ben... zij is ZO gaaf!
Jenny Lane!quote:
Tjah... van uit een ander perspectief... mooie foto!!quote:
Jaaquote:
Met zonnig weer zeker?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:29 schreef Steve het volgende:
De Vliegende Hollander is vandaag twee keer kapot gegaan.Maar wel in geweest.
Tss... Met zonnig weer in DVH is zo voor beginners!quote:
Je werd deze keer binnen wel natter dan buiten ja.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:09 schreef BVO het volgende:
* BVO is vandaag aangenomen als Management Consultant.
Joeeeeeee!!!!!!!!!!!! Een baan!!!
In de omgeving vanquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:14 schreef El_Che het volgende:
[..]Gefeliciteerd
Waar? In Spanje of Argentinië?
![]()
![]()
(hihi
)
Moet jij niet werken?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:00 schreef Zhenar het volgende:
Cool BeevGa jij nu managers vertellen hoe ze hun werk moeten doen?
Heb vrijquote:
daar hoef je geen man. consultant voor te zijn hoor, dat doe ik ook....quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:00 schreef Zhenar het volgende:
week-breakquote:
Maar bij BVO wordt er daadwerkelijk om gevraagd (als het goed is)quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar hoef je geen man. consultant voor te zijn hoor, dat doe ik ook....![]()
ja da's wel waar.... ik gooi 't eerder ongevraagd & ongenuanceerd in de groep...quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar bij BVO wordt er daadwerkelijk om gevraagd (als het goed is)
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:09 schreef BVO het volgende:
* BVO is vandaag aangenomen als Management Consultant.
Joeeeeeee!!!!!!!!!!!! Een baan!!!
Het is nog steeds uber tof, al blijft mijn doorbraak vooralsnog uitquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja da's wel waar.... ik gooi 't eerder ongevraagd & ongenuanceerd in de groep...
en tóchhouden
ze van me! (wat 'n rare mensen eigenlijk
)
Hoe'st bij jou? Hebben ze zich al gerealiseerd dat jij de nieuwe Mathijs bent?!
Blijf ze toch wel leuk vinden dit soort mailtjes.quote:LARRY JOHNSON LLB.Esq
Dear [naam]
Naturally, this letter will come to you as a surprise since we have not met,but please permit me to introduce myself to you. I am Barrister Larry Johnson,a solicitor at law. I am the personal attorney to ENGR.J.P.van [achternaam], a national of your country, who used to work as a Contractor and have spent most of his life in my country ( Togo ) here in after shall be referred to as my client. On the 30TH of April 2000, my client, his wife and their only son were involved in a car accident along bagida express road. All occupants of the vehicle unfortunately lost their lives. Since then I have made several enquiries to your embassy to locate any of my clients extended relatives, this has also proved unsuccessful.
After these several unsuccessful attempts, I decided to track his last name over the Internet, to locate any Member of his family hence I contacted you. I have contacted you to assist in repatriating the assets and Capital valued at US$9.6million left behind by my client before they get confiscated or declared unserviceable by the management of the Finance/house, where these huge deposits were lodged declared as Family treasures of Gold Jewellery and personal precious effects. The said finance/house, has issued me a notice to provide the next of Kin or have the Consignment confiscated within the next twenty Official working days. Since I have been unsuccessful in locating the relatives for over 4 years now, I seek the consent to present you as the Next of kin to the deceased since you have the same last names, so that this Consignment could be released to you as wished.
Therefore, on receipt of your positive response, we shall then discuss the sharing ratio and modalities for transfer. I have all necessary information and legal documents needed to back you up for claim. All I require from you is your honest co-operation to enable us see this transaction through.I guarantee that this will be executed under a legitimate arrangement that will protect you from any breach of the law.
Send to me:
1.Your full legal names
2.Your current contact address
3.Your phone and fax number
4.Your Private email address
Please get in touch with me through this email for more details.........
barrlarry1960@hotmail.com
You can call me on my private line:... 002280789554
Awaiting to hear from you.
Best Regards,
Barr.Larry Johnson.
SSSSSSSSSSSSSS! Ga jij morgen?! Als die-hard fan.quote:
Nouja, zoiets wel. En er nog geld voor krijgen ook. En eenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:00 schreef Zhenar het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef BVO het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSS! Ga jij morgen?! Als die-hard fan.
En thanks.
Ben ik het helemaal mee eens.. zou morgen trouwens wel naar R'dam gaan! Robin Thicke zou er gratis optreden n.a.v. North Sea Jazz, maar hij heeft pas al zijn Europese concerten afgezegdquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]N.a.v. dat
Hyves
-berichtje. Word steeds gekker van die site trouwens, doe er nooit wat mee en steeds weer mailspam met weet ik voor wat voor bullshit
!
Oh het is niet eens in R'dam maar in Amersfoort, ik dacht, een neger die optreedt, dat moet in R'dam zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens.. zou morgen trouwens wel naar R'dam gaan! Robin Thicke zou er gratis optreden n.a.v. North Sea Jazz, maar hij heeft pas al zijn Europese concerten afgezegd.
En de mailtjes uitzetten is natuurlijk ook niet tof, want dan zou je niks meer te kankeren hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]N.a.v. dat
Hyves
-berichtje. Word steeds gekker van die site trouwens, doe er nooit wat mee en steeds weer mailspam met weet ik voor wat voor bullshit
!
Preciesquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En de mailtjes uitzetten is natuurlijk ook niet tof, want dan zou je niks meer te kankeren hebben
Dan mis ik al mijn toffe berichtjes he.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En de mailtjes uitzetten is natuurlijk ook niet tof, want dan zou je niks meer te kankeren hebben
Ik ook.quote:Op donderdag 9 juli 2009 @ 23:17 schreef IQM het volgende:
Ik sta momentaal neutraal tegenover Hyves.
Oh ja, want je kunt niet kiezen welke mailtjes je wel en niet wilt ontvangenquote:
En dan nodig je BVO uit.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan ga ik nu snel de 'wij staan neutraal tegenover hyves'-hyve oprichten, hihiihii!!1
mjaquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:15 schreef Snakey het volgende:
En als je het allemaal zo goed weet, waarom probeer je er zelf dan niet aan mee te werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |