Ja ik had 'm heus wel gezien hoor...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:42 schreef IQM het volgende:
[..]
M'n webicon, hè. Omdat sinaasappel! En omdat Lost. En omdat John Locke.
Ik heb Lost in de afgelopen drie weken gezien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb Lost al lang niet meer gezien, maar ik dacht dat hij dood was
Hoe cool/lame is dat?!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:14 schreef IQM het volgende:
Ik zag gisteren het eerste Lost-topic in het TV-subforum, waar Zhenar in meepostte. En hij vertelde blij te zijn er bij te horen als day 1-fan.
Ik had het juist andersom verwachtquote:
Het is drie cool omdat je een day 1-fan was, maar het werd zeven lame omdat je daar zo blij om doet.quote:
Zo kun je elk geval van "onder welke steen lag jij..." wel goedpratenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:39 schreef IQM het volgende:
Ik ben zeven cool, omdat ik toentertijd niet meeging met de hype
Jamaarneenietes!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo kun je elk geval van "onder welke steen lag jij..." wel goedpraten
Matrix en Pirates kun je best links laten liggen hoor. Vermakelijk, maar waaaay overrated.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Jamaarneenietes!
Ik weet niet, ik heb vaak gewoon geen zin om op zo'n moment 'toe te happen'. Same happened with LOTR, Pirates of the Caribbean, The Matrix... Ik kijk ze ooit wel een keer.
Je moet gewoon weten van wie je het advies veilig kunt aannemen. Van bepaalde mensen weet ik precies wat ik kan verwachten als zij iets aanprijzen of afkeuren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:45 schreef IQM het volgende:
En daar kan ik blijkbaar dus niet tegen. Dat iedereen zegt dat het de shit is. Hypocriet, natuurlijk, want zelf heb ik ook series als HIMYM bij iedereen aangeprezen.
Ik vind het altijd wel fijn om pas te kijken als een serie al een tijdje loopt, hoe fe niet steeds iedere week op een nieuwe aflevering te wachten...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:39 schreef IQM het volgende:
Ik ben zeven cool, omdat ik toentertijd niet meeging met de hype, maar op m'n gemak wachtte tot ik genoeg tijd had om vijf seizoenen in een paar weken te kijken (wat me weer drie lame maakt).
Dat ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel fijn om pas te kijken als een serie al een tijdje loopt, hoe fe niet steeds iedere week op een nieuwe aflevering te wachten...
Die heb ik 3 maanden geleden gezien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 @ 23:53 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb de Godfather trilogie nog nooit gezien.
Wie / wat is het?quote:
Tja, dat heb je nou eenmaal als je zwanger bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 @ 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die buik, OMG! Zwangere buiken vind ik al alles behalve mooi, maar ze lijkt wel in verwachting van een babyolifant ofzo
.
Alleen jammer dat dat ding nergens meer te koop isquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik word beroeoeoeoeooeoeoemd! [ afbeelding ]
In de Party van deze week
[ afbeelding ]
Voor XM: Claire en Huub zijn bekend van De Gouden Kooi
Ik kende ze ook nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 @ 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx MBIk had idd nog nooit van ze gehoord
.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 @ 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Oh.. het regent best wel hard"
Moest er vandaag nog aan denken.
quote:
Froukje Jansen, vroeger van o.a. 6pack, presenteert nu de zomer draait door.quote:
Tof zeg!quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik word beroeoeoeoeooeoeoemd! [ afbeelding ]
In de Party van deze week
[ afbeelding ]
Voor XM: Claire en Huub zijn bekend van De Gouden Kooi
quote:Op woensdag 1 juli 2009 @ 22:34 schreef babette21 het volgende:
Foto's
Ik heb de mijne (maar liefst TWEE stuks) er ook bijgezet
Ik had er eentje, ook maar even toegevoegd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:34 schreef babette21 het volgende:
Foto's
Ik heb de mijne (maar liefst TWEE stuks) er ook bijgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |