Whehequote:Op donderdag 2 juli 2009 @ 08:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had er eentje, ook maar even toegevoegd.
Ziet er beter uit. Alleen jammer van die enorme witruimte links in het midden...quote:
Luister smegmahoer, alsof er iemand zich hier enig kut kan boeien of hyves een nieuwe layout heeft, ja of nee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Het was hier nog niet gemeld, ouwe pijpmajoor.
Nee, het geouwehoer over wie hoeveel foto's waar heeft geüpload bezorgt bij mij een enthousiasmeboner, wou je zeggen, lelijke pikpicasso.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Luister smegmahoer, alsof er iemand zich hier enig kut kan boeien of hyves een nieuwe layout heeft, ja of nee.
omafietsenzadelruiker dat je bent, had je maar bij moeten zijn, kreeg je echt wel een bonerquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, het geouwehoer over wie hoeveel foto's waar heeft geüpload bezorgt bij mij een enthousiasmeboner, wou je zeggen, lelijke pikpicasso.
Lik m'n perineum, zaadzuiger.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
omafietsenzadelruiker dat je bent, had je maar bij moeten zijn, kreeg je echt wel een boner
Volgens wie...?!?!?quote:
Que?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:14 schreef BVO het volgende:
Bupa!
Die trouwfoto's van dinges - ja ik werd net uitgenodigd op Hyves - hoe tof![]()
!
Thanks greysie!quote:Op donderdag 2 juli 2009 @ 12:43 schreef Greys het volgende:
*Even om het hoekje gilt dat het tof is als je naam in een blad staat als fotomakert! Good for you, MB!
Ik ben niet getrouwd.quote:
Ja, ik heb hem bekekenquote:
Dat was er ook een waarvan ik dacht: "Huh, dat hoeft toch helemaal niet?"quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem bekeken![]()
Sommige dingen kloppen totaal nietZoals dat het onderwerp altijd in het midden moet staan enzo.
moet toch juist altijd op 1/3de of 2/3de staan (gulden snede ofzo?!)?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem bekeken![]()
Sommige dingen kloppen totaal nietZoals dat het onderwerp altijd in het midden moet staan enzo.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:14 schreef BVO het volgende:
Bupa!
Die trouwfoto's van dinges - ja ik werd net uitgenodigd op Hyves - hoe tof![]()
!
3x denken wie ik was, tssquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:44 schreef BVO het volgende:
Nu ik hier toch verzeild ben... zij is ZO gaaf!
Jenny Lane!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |