Tim Burton weer he, dan weet je wel wat je kunt verwachten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:40 schreef Dizer het volgende:
Ah ok. Weer zo een film voor hem dus. Ok.
Ja maar ik ben niet van de Tim Burtonquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Tim Burton weer he, dan weet je wel wat je kunt verwachten.
Ik vond de foto's die jij me stuurde van dat pretpark anders wel tofquote:
Ik lees het!quote:
Ooh dat is een hele moelijke... persoonlijk zou ik voor iPhone gaan.. dat is gewoon mijn ding.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:06 schreef MissBliss het volgende:
Zal ik een iPhone kopen of een Googlephone?
Goede argumenten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh dat is een hele moelijke... persoonlijk zou ik voor iPhone gaan.. dat is gewoon mijn ding.
Maar die Google dingen zijn wel erg vet
Die lijken me leuk.quote:
Waarom?quote:
Ja, nou misschien heeft iemand hier een hele sterke mening over 1 van de 2, weet ik veelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom?(Niet zuigerig bedoeld.
)
En als het criterium 'leuk' is, boeit het toch niet welke van de twee je kiest. Dan kies je degene uit die jíj het leukst vindt.
iPhone is misschien wel fancy, maar ik heb er ook genoeg tegenvallende verhalen over gehoord.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nou misschien heeft iemand hier een hele sterke mening over 1 van de 2, weet ik veel
Ik ben benieuwd of men Michael Jackson net zo gaat herinneren als ze dat bij Elvis hebben gedaan. Dus zeg maar zoals hij eruit zag voordat hij blank werd en zijn neus verloor. Elvis wordt ook als swingende, slanke, mooie versie herinnerd.quote:
Alsof ik dat zelf niet wist.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:47 schreef El_Che het volgende:
[..]
Wil jij nooit meer zeiken over onzinnige posts? Want onzinniger dan dat kan niet
Denk het niet. MJ is langer blank en raar geweest dan Elvis dik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:51 schreef El_Che het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of men Michael Jackson net zo gaat herinneren als ze dat bij Elvis hebben gedaan. Dus zeg maar zoals hij eruit zag voordat hij blank werd en zijn neus verloor. Elvis wordt ook als swingende, slanke, mooie versie herinnerd.
http://www.amazon.com/gp/bestsellers/music/ref=sv_m_3quote:Bol.com verkoopt trouwens elke 10 seconden een cd van Michael JacksonOngelooflijk.
Ja, dat is waar. We zullen zienquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:55 schreef IQM het volgende:
Denk het niet. MJ is langer blank en raar geweest dan Elvis dik.
Echt ongelooflijk. Net als die verkoopcijfers van Thriller.quote:http://www.amazon.com/gp/bestsellers/music/ref=sv_m_3
Ik blijf zoiets toch raar vinden. Waarom zou de behoefte om iets van hem te hebben, toenemen nu hij dood is? Het is niet dat de cd's opeens moeilijker te verkrijgen zijn. Dus waarom meteen nú?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:01 schreef El_Che het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. We zullen zien
[..]
Echt ongelooflijk. Net als die verkoopcijfers van Thriller.
De muziek is nu overal te horen. Ik denk dat dat zeker meespeelt. Men hoort het en denkt "goh, die moet ik hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik blijf zoiets toch raar vinden. Waarom zou de behoefte om iets van hem te hebben, toenemen nu hij dood is? Het is niet dat de cd's opeens moeilijker te verkrijgen zijn. Dus waarom meteen nú?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |