Ik was het niet hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
en op dat moment kreeg ik 2 sms-jes:P
quote:
dan wordt het wel heeeeeel druk met een heel elftal in bedquote:
Ga SLAPEN dan, welterustenquote:
Haha, is altijd leuk om mensen af te leiden op die manierquote:
haha dank u wel hoor meneerquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:31 schreef STING het volgende:
smsen![]()
voetbal
Voor de rest een uitstekende TT, ga zo door.
eens, voetbal niks aan, sms zijn me vingers in combi met toetsenbordje niks, blijft er nog maar 1 ding overquote:
Dat vinden sommige vrouwen niet erg.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dan wordt het wel heeeeeel druk met een heel elftal in bed
ja en daar heb je de kracht nie meer voor... dus blijft niks voor jou overquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
eens, voetbal niks aan, sms zijn me vingers in combi met toetsenbordje niks, blijft er nog maar 1 ding over
Ik zeg ook niet dat dat erg is... zeg alleen dat het dan wel heel druk wordtquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vinden sommige vrouwen niet erg.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja en daar heb je de kracht nie meer voor... dus blijft niks voor jou over
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef STING het volgende:
[..]
*geeft schouderklopje*
ze zei meneer tegen me![]()
Niet druk maar gezelligquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat erg is... zeg alleen dat het dan wel heel druk wordt
gezellig druk bedoel jequote:
Vooral als ze aan het bellen zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef kingmob het volgende:
[..]
Haha, is altijd leuk om mensen af te leiden op die manier
Begrijp me niet verkeerd, ik zal niet op iemand afknappen die graag voetbal kijkt, als ik maar niet gedwongen word mee te kijken. Ik ga liever voor smsen en met stip op één de laatste optie in de TTquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:31 schreef kingmob het volgende:
Nee, ook nog kotsen erbij wordt teveel van het goede
*phew*quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik zal niet op iemand afknappen die graag voetbal kijkt, als ik maar niet gedwongen word mee te kijken. Ik ga liever voor smsen en met stip op één de laatste optie in de TT
quote:
quote:
Die snap ik zelfs!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
Die middelste hoeft van mij niet. Ik snap geen bal van dat spel.![]()
Ik snap de buitenspelregel niet. Ik ben dus niet eens een echte man.
Geen voetbal? Wijfquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
alleen het laatste de rest kan me gestolen worden
Net of dat het er leuker op maakt, blijft 3x niksquote:
jaaa zoiets en met veel ijs en slagroomquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
gezellig druk?
dus eigenlijk een soort elftal pyamafeestje
Alleen als jij dat wilt.quote:
Leg eens uit dan.quote:
Ok, now you've done it, daar gaat m'n fantasiequote:Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa zoiets en met veel ijs en slagroom
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ok, now you've done it, daar gaat m'n fantasie
oftewel een schuimpyamaparty. modern hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Niets, maar in deze context denk ik ff aan wat andersquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]wat is er mis met slagroom en ijs???
dan nog thee en koekjes erbij en je hebt een highschuimpyamateaparty.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
oftewel een schuimpyamaparty. modern hoor.
Als een speler van de tegenpartij de laatste man van het andere team voorbij is, op het moment dat de bal gespeeld wordt. Als hij dus dichterbij de doellijn is dan de die laatste man van het andere team. Ofzoquote:
jaa ik ga wel met me tijd mee hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
oftewel een schuimpyamaparty. modern hoor.
ohw aan wat dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:41 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niets, maar in deze context denk ik ff aan wat anders
Waarom zou dat niet gaan? Uitdagingquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen als jij dat wilt.![]()
Dat gaat toch helemaal niet.![]()
[..]
Leg eens uit dan.
Kracht en spanning? Waarom zou je dat nodig hebben?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
is een beetje een slappe sport, weinig kracht in spannig
JBquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga nog wat te drinken pakken en dan ook maar naar bed
Kan ik weer wakker worden vannacht
Dat is gewoon je pickup line he?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als een speler van de tegenpartij de laatste man van het andere team voorbij is, op het moment dat de bal gespeeld wordt. Als hij dus dichterbij de doellijn is dan de die laatste man van het andere team.
Op de aanvalshelft.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als een speler van de tegenpartij de laatste man van het andere team voorbij is, op het moment dat de bal gespeeld wordt. Als hij dus dichterbij de doellijn is dan de die laatste man van het andere team.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahahaha, hoezo?quote:
De voetbalvrouw hier vult me nog even aanquote:
nee thee en koekjes gaan niet samen met sex... we houden het wel bij de slagroomquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
dan nog thee en koekjes erbij en je hebt een highschuimpyamateaparty.
Heb ik nou zo'n sick mind of moet jij nog iets heel leuks meemakenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw aan wat dan?
ik ben nieuwsgierig
ohnee, sorryquote:
Hoort bij sport dat je een vorm van inspanning doetquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet gaan? Uitdaging
[..]
Kracht en spanning? Waarom zou je dat nodig hebben?
[..]
JB
jaaa idd ik was het bier vergetenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ohnee, sorry
er had moeten staan: smsen, voetbal, bier & seks
Teamwork.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De voetbalvrouw hier vult me nog even aan
en petits foursquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
dan nog thee en koekjes erbij en je hebt een highschuimpyamateaparty.
jaa nee dat bedoelde ik erook mee.. maar dacht dat jij aan iets anders dachtquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Heb ik nou zo'n sick mind of moet jij nog iets heel leuks meemaken
ijs+slagroom+naakte lichamen, do the math
Details, detailsquote:
mag ookquote:
Dat heeft een vriendin van mij dit weekend met haar voetbalteam. Weinig aan hoor. De helft is pot...quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Heb ik nou zo'n sick mind of moet jij nog iets heel leuks meemaken
ijs+slagroom+naakte lichamen, do the math
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat heeft een vriendin van mij dit weekend met haar voetbalteam. Weinig aan hoor. De helft is pot...
Zoiets had ik ook begrepen. Maar snappen doe ik het niet. Zal wel komen door mijn gebrek aan ruimtelijk inzicht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als een speler van de tegenpartij de laatste man van het andere team voorbij is, op het moment dat de bal gespeeld wordt. Als hij dus dichterbij de doellijn is dan de die laatste man van het andere team. Ofzo
Misschien kan het ook wel.quote:
Och jezus, jij bent er zeker ook zo een die paardrijden ook geen sport vind?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoort bij sport dat je een vorm van inspanning doet
da's wel de overtreffende trap ja.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat heeft een vriendin van mij dit weekend met haar voetbalteam. Weinig aan hoor. De helft is pot...
is toch ook lekkerquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij rijdt zelf.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Och jezus, jij bent er zeker ook zo een die paardrijden ook geen sport vind?
Dus jij ziet het al voor me dat ik een kroeg die een voetbalwedstrijd uitzendt binnenloop en aan een leuke kerel vraag; Goh, weet jij dat ik weet wat buitenspel is?quote:
Is best een goede openingszin eigenlijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus jij ziet het al voor me dat ik een kroeg die een voetbalwedstrijd uitzendt binnenloop en aan een leuke kerel vraag; Goh, weet jij dat ik weet wat buitenspel is?
Als je dat doet moet je wel ffies je camera meenemen.. wil die reacties wel eens zienquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus jij ziet het al voor me dat ik een kroeg die een voetbalwedstrijd uitzendt binnenloop en aan een leuke kerel vraag; Goh, weet jij dat ik weet wat buitenspel is?
Jij kijkt ook!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef Nouk84 het volgende:
I'm just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her![]()
(Nothing Hill op tv)
Ik ga 'm onthoudenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef kingmob het volgende:
Is best een goede openingszin eigenlijk
ha ha dat wel, met name de spring ruiters, die moeten een aardige in spanningen leverenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen een paardrijden. Het lijkt mij vrij zwaar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef Nouk84 het volgende:
(Nothing Hill op tv)
Uitgaande van een gemiddelde kroeg, zal hij in je macht zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Probeer het zelfquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef Carooltje79 het volgende:
Als je dat doet moet je wel ffies je camera meenemen.. wil die reacties wel eens zien![]()
quote:
Is er ook zo'n zin voor mannen?quote:
De vraag is of ik dat wil, in een gemiddelde kroeg.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:49 schreef STING het volgende:
Uitgaande van een gemiddelde kroeg, zal hij in je macht zijn.
Gelijk naar sport cafe op het leidsepleinquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahahahahahaquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
"Hoi, hou je ook zo van Notting Hill?"
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef Nouk84 het volgende:
(Nothing Hill op tv)
Hahahaquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
slagroom, aardbeien........ en een peukie!?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Carooltje79 het volgende:
sow nog een peukie en dan lekker naar bedje toe
Hoi, jou ken ik geloof ik nog niet, ik ben Pien, wie ben jij? Aangenaam kennis te makenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:52 schreef STING het volgende:
[..]
slagroom, aardbeien........ en een peukie!?
Ik ook, maar ik ben een man dus dan mag dat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:52 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb nothing hill echt nog nooit gezien
Een dergelijke zin uitgesproken door een man klinkt denk ik anders:quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:52 schreef STING het volgende:
[..]
slagroom, aardbeien........ en een peukie!?
Inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:52 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb nothing hill echt nog nooit gezien
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:53 schreef STING het volgende:
[..]
Een dergelijke zin uitgesproken door een man klinkt denk ik anders:
"Joeehoee, hou je ook zo van Notting Hill?"
Whehe nee, het interesseert me gewoon niet, denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zit je al zolang in het buitenland
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:54 schreef Nouk84 het volgende:
Had ik al verteld hoe blij ik ben dat ik 1900 euro van de Nuon terugkrijg!
Wow dat is coolquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:54 schreef Nouk84 het volgende:
Had ik al verteld hoe blij ik ben dat ik 1900 euro van de Nuon terugkrijg!
200 per maand aan die gasten betalenquote:
Slaap lekker,quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:56 schreef Carooltje79 het volgende:
ik ben me bedje in
fijne avond/nacht nog
Trustenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:56 schreef Carooltje79 het volgende:
ik ben me bedje in
fijne avond/nacht nog
Hallo Pien, aangenaam kennis met u te maken. Hoe maakt u het?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoi, jou ken ik geloof ik nog niet, ik ben Pien, wie ben jij? Aangenaam kennis te maken
WTF hoeveel verbruik jij?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
200 per maand aan die gasten betalen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:56 schreef Carooltje79 het volgende:
ik ben me bedje in
fijne avond/nacht nog
Weltrustenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:56 schreef Carooltje79 het volgende:
ik ben me bedje in
fijne avond/nacht nog
Trustenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:56 schreef Carooltje79 het volgende:
ik ben me bedje in
fijne avond/nacht nog
Nee, daar keek ik niet naar neequote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef STING het volgende:
[..]
Hallo Pien, aangenaam kennis met u te maken. Hoe maakt u het?
Keek je vroeger ook altijd naar Sex and the City?
(ff een testje)
Wat deed het hem? de aardbeien of de slagroom, of allebei?
Axel Rose, goed stukie muziekquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef kingmob het volgende:
Deze doet het ook goed bij de vrouwen
Rock Ballads
Dan doe ik 't welquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:01 schreef STING het volgende:
[..]
Wilde ik een keer geen vrouwonvriendelijke opmerking maken.....
Niet veel dus, als ik 1900 terug krijg. Ik heb een nieuwe ketel, in tegenstelling tot de vorige bewoner.quote:
quote:
kei goedquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:01 schreef automatic_ het volgende:
Jaaa Ik heb hem gehaald!
Ik heb 7 fouten en je mag er 8 hebben. Hopelijk gaat hij niets veranderen in mijn nadeel, dus het is nog een beetje spannend!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:01 schreef automatic_ het volgende:
Jaaa Ik heb hem gehaald!
Ik heb 7 fouten en je mag er 8 hebben. Hopelijk gaat hij niets veranderen in mijn nadeel, dus het is nog een beetje spannend!
Ik heb geen weekend en ga nog niet. Wat ben ik danquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:00 schreef STING het volgende:
Ondanks dat ik morgen al weekend heb, ben ik solidair met jullie en duik ik ook zo m'n nest in.
Gewoon veel te goed deze wereld.
Hoi zusquote:
quote:
Jaquote:
Een bikkelquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geen weekend en ga nog niet. Wat ben ik dan
................iemand die weinig slaap nodig heeftquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geen weekend en ga nog niet. Wat ben ik dan
Gefeliciteerd! Echt goed!quote:
Tof! Daar deed ik het voorquote:
Of iemand die er sterk over denkt zich morgen ziek te meldenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
................iemand die weinig slaap nodig heeft
Op je werk/studie?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of iemand die er sterk over denkt zich morgen ziek te melden
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:01 schreef automatic_ het volgende:
Jaaa Ik heb hem gehaald!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Werk.quote:
Haha, waarom dat?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jaa, zondag even vierenquote:
Daarom..quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ja in jou geval, maakt het niet veel uit
Ik doe nu WO Psychologie, maar omdat ik HBO heb gedaan, moet ik een wiskunde tentamen halen. Ik had 3x één fout teveel en nu heb ik hem (mocht er niets veranderen) gehaaldquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:07 schreef STING het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Wat heb je precies gehaald?
Oh moeten we tot zondag wachten, drink er morgen wel wat opquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, waarom dat?
[..]
Jaa, zondag even vieren
kom binnenkort maar weer hierheen..mijn TV is weer stout tegen mequote:
Ik zit me gewoon stierlijk te vervelen.. En ik ben strontverkouden.quote:
Dat zeker!quote:Jaa, zondag even vieren
Ach, verkouden. Vervelend. Is het geen hooikoorts?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zit me gewoon stierlijk te vervelen.. En ik ben strontverkouden.
[..]
Weet je nog dat jij mij de schuld gaf dat hij er weer mee stopte?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kom binnenkort maar weer hierheen..mijn TV is weer stout tegen me
je moet hem weer maken
Dat is wel een goede reden dan. Hopelijk ben je snel van je verkoudheid af, maar zo te horen duurt het nog wel evenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Dat zeker!
Trustenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zal er toch een keer aan moeten geloven, ga maar naar bed was gezellig mensen
Slaap lekker, singles![]()
Slaap lekker!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zal er toch een keer aan moeten geloven, ga maar naar bed was gezellig mensen
Slaap lekker, singles![]()
Niet ziek worden he?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Dat zeker!
Ja! Je bent één van de weinige die hem kent!quote:
Nee, totaal nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Weet je nog dat jij mij de schuld gaf dat hij er weer mee stopte?
Het is een gavequote:Op donderdag 18 juni 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Je bent één van de weinige die hem kent!![]()
Ik heb dat dus verkeerd gehoord?quote:
Pimmetje is tof! Ik heb hem op dvdquote:
ik denk het...zelfs jij kan je vergissen natuurlijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb dat dus verkeerd gehoord?
Ja ook, denk ik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:13 schreef Sinceria het volgende:
Ach, verkouden. Vervelend. Is het geen hooikoorts?
Avond mensen.
Ik hoop het ook...quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
Dat is wel een goede reden dan. Hopelijk ben je snel van je verkoudheid af, maar zo te horen duurt het nog wel even
Ik hoop het niet, maar zeg net dat ik me morgen ziek wil meldenquote:
Ik wist het ook! Maar nooit gezegdquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
Ja! Je bent één van de weinige die hem kent!![]()
oh goshquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pimmetje is tof! Ik heb hem op dvd
Ruilen? Mag ik dan weer beter zijn?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar zeg net dat ik me morgen ziek wil melden
mooiquote:
Ja natuurlijkquote:
Ooo domboquote:
Haha. Ik had hem op video, maar die was overleden, dus kocht ik hem op dvd.quote:
Dat lijkt mij heel sterk..quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk het...zelfs jij kan je vergissen natuurlijk
Ja, zeker.quote:
je eerste vergissing, ik was erbijquote:
Dat was kort!quote:
quote:
Al teveel nachten met maar 3 uur slaap en het gaat een slopend weekend wordenquote:
ga je gangquote:
is dat veel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
Vandaag gehoord dat ik een vet percentage van 18% heb
spekkiequote:Op donderdag 18 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
Vandaag gehoord dat ik een vet percentage van 18% heb
keiquote:
Heb je er bewijs van?quote:
je bent 1m65 ofzo toch?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:28 schreef KudFokker het volgende:
Mwah, die gast zij dat ik het perfecte figuur had om uit te bouwen naar spiermassa
Zaterdag krijg ik m'n splitschema
18% is niet té veel, maar niet ideaal
Daar heb ik volgens mij over heen gelezenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:28 schreef mrbox het volgende:
Thuishoi allemaal, goh het ging weer over sex
wat een verassing
Oke!quote:
1.92 en 92 kiloquote:
Dan ben je alsnog vrij laatquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
Al teveel nachten met maar 3 uur slaap en het gaat een slopend weekend worden
Van vrijdag middag tot zondag avond
in mijn hoofdquote:
Seabert was ook mijn held!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef STING het volgende:
Seaaaaaaabert, ook al issie klein.
Ok, genoeg Youtube.
Slaap lekker allemaal
Ik heb liever dat er niet gerookt wordt tijdens de seksquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:28 schreef mrbox het volgende:
Thuishoi allemaal, goh het ging weer over sex
wat een verassing
*aait over je bolletje*quote:
Gewoon even zelf sjorrenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:32 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb zin in seks, dus kan nog niet echt slapen
Thnx.quote:
sorry maar in mijn wereld ben je echt 14 jaar en 1m65quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
1.92 en 92 kilo
En ben nog niet begonnen met beenspieren
Tijdens de sexquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er niet gerookt wordt tijdens de seks
Hoiquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar heb ik volgens mij over heen gelezen
Hoi!
ArTiC, ik vind je best lief, maar kap eens met KF afzeiken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:35 schreef ArTiC het volgende:
sorry maar in mijn wereld ben je echt 14 jaar en 1m65
Ja he? Alsof ze het ruiken! Gelukkig krijg ik in augustus een huisgenoot, dan hoef ik de huur in ieder geval niet meer alleen op te hoesten. Ik ga voor een paar dingen bellen voor een betalingsregeling denk ik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
@Sinceria; Dat zal je inderdaad altijd zien. Zulke dingen komen dan lekker tegelijk.
ik zeik niet af...ik heb de neiging om gewoon eerlijk te zijn over mijn meningquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ArTiC, ik vind je best lief, maar kap eens met KF afzeiken.
en het I.Q. van een peuter?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sorry maar in mijn wereld ben je echt 14 jaar en 1m65
Liever geen verassing tijdens de sex.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:37 schreef mrbox het volgende:
Tijdens de sex![]()
![]()
Maar jij bent ook verkouden, wie wil er nu dan ook sex met je
![]()
Ehh....quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ArTiC, ik vind je best lief, maar kap eens met KF afzeiken.
Maar wat doet het er toe? Draagt het bij aan het topic?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:38 schreef ArTiC het volgende:
ik zeik niet af...ik heb de neiging om gewoon eerlijk te zijn over mijn mening
dat kun je idd beter nu direct doen dan pas als de betalingstermijn al verstreken is, de meeste bedrijven waarderen dat zeer en werken dan eerder meequote:Op donderdag 18 juni 2009 23:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja he? Alsof ze het ruiken! Gelukkig krijg ik in augustus een huisgenoot, dan hoef ik de huur in ieder geval niet meer alleen op te hoesten. Ik ga voor een paar dingen bellen voor een betalingsregeling denk ik.
Mja, dat is wel verstandig, dan ben je er op tijd bijquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja he? Alsof ze het ruiken! Gelukkig krijg ik in augustus een huisgenoot, dan hoef ik de huur in ieder geval niet meer alleen op te hoesten. Ik ga voor een paar dingen bellen voor een betalingsregeling denk ik.
nee maar ik kan slecht mijn mond houdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar wat doet het er toe? Draagt het bij aan het topic?
Jeb. Mijn mening over KF is veranderdquote:
Ben je met je moderator-beentje uit bed gestapt vandaag of ben je gewoon chagrijnig?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar wat doet het er toe? Draagt het bij aan het topic?
Mja, ik merk hetquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeb. Mijn mening over KF is veranderd
aha, dus als ik iemand 'afzeik' die je niet mag dan is het wel goed begrijp ik?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeb. Mijn mening over KF is veranderd
Ja, dat idee heb ik ook. Ik ben verder ook niet slordig met financiële dingen dus ik heb dit liever gewoon geregeld.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat kun je idd beter nu direct doen dan pas als de betalingstermijn al verstreken is, de meeste bedrijven waarderen dat zeer en werken dan eerder mee
Uhuh, en het wordt vast ook gezellig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat is wel verstandig, dan ben je er op tijd bij
Fijn dat je al een nieuwe huisgenoot krijgt! Dat scheelt dan zeker
Klopt heel weinigquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Liever geen verassing tijdens de sex.
Hahaha, als verkouden al een reden voor jou is geen sex te hebben, dan heb je het vast weinig
Nee, het slaat gewoon nergens op, dat dat constant gebeurt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben je met je moderator-beentje uit bed gestapt vandaag of ben je gewoon chagrijnig?
Nee hoor, valt mee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:42 schreef automatic_ het volgende:
Mja, ik merk het
volgens mij heb je er alleen een dagtaak aan om hem te "verdedigen"![]()
Nee zo bedoelde ik het niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:43 schreef ArTiC het volgende:
aha, dus als ik iemand 'afzeik' die je niet mag dan is het wel goed begrijp ik?
raar
er zijn ook mensen die met kaarsvet spelen tijdens de seks...dan moet crematie ook kunnenquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:43 schreef El_Matador het volgende:
Buenas noches.![]()
Ik had een kutdag (met werk, en scharrel die geen scharrel bleek, maar een ONS) maar een gezellige avond. Duits bier op een lekker terras en heerlijk Japans eten voor 15 euro.
Het leven is mooi.
Nou hoor. Ik zeur bijna nooit, dus ik vind dat het wel eens mag.quote:
Als iedereen het doet zit er misschien wel een kern van waarheid in?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, het slaat gewoon nergens op, dat dat constant gebeurt.
[..]
Nee hoor, valt mee.
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet.
Hmm... Okequote:
Kijk, dat is mooi!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Uhuh, en het wordt vast ook gezellig.
Niet iedereen heeft me in het echt gezien, en Nouk en Dawg toevallig beiden welquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als iedereen het doet zit er misschien wel een kern van waarheid in?
Zie je dan écht niet wat ik probeer te zeggen!quote:
Nee mag nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou hoor. Ik zeur bijna nooit, dus ik vind dat het wel eens mag.
Ik ben allergisch voor spelfouten, maar als een meid dat tijdens de seks gaat lopen corrigeren, dan ken ze optiefen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zie je dan écht niet wat ik probeer te zeggen!
Het is veRRassing, niet verassing. Tenzij je een crematie bedoelt, dan klopt "verassing" wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Kijk, jij snapt het!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:45 schreef ArTiC het volgende:
er zijn ook mensen die met kaarsvet spelen tijdens de seks...dan moet crematie ook kunnen
Niet "iedereen" doet het, en als dat de voorwaarde is van meedoenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als iedereen het doet zit er misschien wel een kern van waarheid in?
Hey! Ik heb net het drukverbandje eraf laten halen en er zitten vier hechtingen in, maar het gaat primaquote:
Kardinaal was toch nog maagd? Dus dat bewijst je stellingquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:49 schreef Nouk84 het volgende:
Niet "iedereen" doet het, en als dat de voorwaarde is van meedoen
heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Ik heb net het drukverbandje eraf laten halen en er zitten vier hechtingen in, maar het gaat prima
De nacht viel ook niet tegen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Ik heb net het drukverbandje eraf laten halen en er zitten vier hechtingen in, maar het gaat prima
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:49 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben allergisch voor spelfouten, maar als een meid dat tijdens de seks gaat lopen corrigeren, dan ken ze optiefen.Ik schrijf nooit tijdens seks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:49 schreef KudFokker het volgende:
Vandaag deze gekregen van mijn ouders in 100 ml![]()
Echt zo'n lekker luchtjeben er echt super blij mee
Armani Diamonds
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ow, mooi dat het meevalt! Gaan ze dat stukje huid nog onderzoeken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb daar geen idee van. Ik ben zowel hier als in het echt gewoon een naargeestig en verbitterd manneke! Zie mijn sig!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft me in het echt gezien, en Nouk en Dawg toevallig beiden welen die doen niet zo
Misschien zegt dat wat
Blijkbaarquote:
Hey!quote:
Ik doe dat ook pas achterafquote:
Ja, ik moet over twee weken terugkomen en dan krijg ik de uitslag & gaan ze de hechtingen eruit halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow, mooi dat het meevalt! Gaan ze dat stukje huid nog onderzoeken?
stukje weggesneden?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
Hey!
[..]
Ik doe dat ook pas achteraf
als ik punten opschijf in mijn boekje![]()
Mja, een moedervlekquote:
"Blackbook"quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
Ik doe dat ook pas achteraf
als ik punten opschijf in mijn boekje![]()
oh die! wist alleen niet dat ze ook gingen snijdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, een moedervlek
Ik heb geen seks met je gehad!
Juistquote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:54 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Tot morgen misschien
En thnx Nouk
Ja. Gisteren is hij weggehaaldquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh die! wist alleen niet dat ze ook gingen snijden![]()
oh, ging het om seks
dag grote ouwe kerelquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:54 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Tot morgen misschien
En thnx Nouk
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja. Gisteren is hij weggehaald
Ja! Daar ging het om!
Nee, het viel écht mee!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
deed het pijn?
oh...dan had ik ook een 10 gekregen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zie je dan écht niet wat ik probeer te zeggen!
Het is veRRassing, niet verassing. Tenzij je een crematie bedoelt, dan klopt "verassing" wel
Oke, is altijd wel even spannend. Die hechtingen eruit halen valt gelukkig mee hoor, over het algemeen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik moet over twee weken terugkomen en dan krijg ik de uitslag & gaan ze de hechtingen eruit halen.
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, het viel écht mee!
En ik ben een mega watje
Oke, fijn om te horen. Ik heb nog nooit hechtingen gehad, dus ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oke, is altijd wel even spannend. Die hechtingen eruit halen valt gelukkig mee hoor, over het algemeen.
nee, je bent kei stoerquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, het viel écht mee!
En ik ben een mega watje
Haha. Ik voelde mij een hele grote meid toen ik klaar wasquote:
Lossen toch ook vaak vanzelf op die dingen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oke, is altijd wel even spannend. Die hechtingen eruit halen valt gelukkig mee hoor, over het algemeen.
Zo voelde ik mij daarna wel een beetjequote:
Die heb je ook, maar deze die ik heb niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lossen toch ook vaak vanzelf op die dingen.
En dat met jouw 1,64.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik voelde mij een hele grote meid toen ik klaar was
Klein genoeg.quote:
Sorry, I have the tendency to correct peoplequote:
Nee, wat auto ook al zegt. Sommigen zijn oplosbaar, maar als je toch terug moet komen dan gebruiken ze onoplosbare hechtingen. Die oplosbare hechtingen lossen soms gewoon niet op.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lossen toch ook vaak vanzelf op die dingen.
ik hoef van jouw mijn sla niet op te etenquote:
Serieus? Dat is ook niet zo lekker dan! Haha.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, wat auto ook al zegt. Sommigen zijn oplosbaar, maar als je toch terug moet komen dan gebruiken ze onoplosbare hechtingen. Die oplosbare hechtingen lossen soms gewoon niet op.
Nouk, kom er maar in.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hoef van jouw mijn sla niet op te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |