ga je gangquote:
is dat veel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
Vandaag gehoord dat ik een vet percentage van 18% heb
spekkiequote:Op donderdag 18 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
Vandaag gehoord dat ik een vet percentage van 18% heb
keiquote:
Heb je er bewijs van?quote:
je bent 1m65 ofzo toch?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:28 schreef KudFokker het volgende:
Mwah, die gast zij dat ik het perfecte figuur had om uit te bouwen naar spiermassa
Zaterdag krijg ik m'n splitschema
18% is niet té veel, maar niet ideaal
Daar heb ik volgens mij over heen gelezenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:28 schreef mrbox het volgende:
Thuishoi allemaal, goh het ging weer over sex
wat een verassing
Oke!quote:
1.92 en 92 kiloquote:
Dan ben je alsnog vrij laatquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
Al teveel nachten met maar 3 uur slaap en het gaat een slopend weekend worden
Van vrijdag middag tot zondag avond
in mijn hoofdquote:
Seabert was ook mijn held!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef STING het volgende:
Seaaaaaaabert, ook al issie klein.
Ok, genoeg Youtube.
Slaap lekker allemaal
Ik heb liever dat er niet gerookt wordt tijdens de seksquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:28 schreef mrbox het volgende:
Thuishoi allemaal, goh het ging weer over sex
wat een verassing
*aait over je bolletje*quote:
Gewoon even zelf sjorrenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:32 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb zin in seks, dus kan nog niet echt slapen
Thnx.quote:
sorry maar in mijn wereld ben je echt 14 jaar en 1m65quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
1.92 en 92 kilo
En ben nog niet begonnen met beenspieren
Tijdens de sexquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er niet gerookt wordt tijdens de seks
Hoiquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar heb ik volgens mij over heen gelezen
Hoi!
ArTiC, ik vind je best lief, maar kap eens met KF afzeiken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:35 schreef ArTiC het volgende:
sorry maar in mijn wereld ben je echt 14 jaar en 1m65
Ja he? Alsof ze het ruiken! Gelukkig krijg ik in augustus een huisgenoot, dan hoef ik de huur in ieder geval niet meer alleen op te hoesten. Ik ga voor een paar dingen bellen voor een betalingsregeling denk ik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
@Sinceria; Dat zal je inderdaad altijd zien. Zulke dingen komen dan lekker tegelijk.
ik zeik niet af...ik heb de neiging om gewoon eerlijk te zijn over mijn meningquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ArTiC, ik vind je best lief, maar kap eens met KF afzeiken.
en het I.Q. van een peuter?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sorry maar in mijn wereld ben je echt 14 jaar en 1m65
Liever geen verassing tijdens de sex.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:37 schreef mrbox het volgende:
Tijdens de sex![]()
![]()
Maar jij bent ook verkouden, wie wil er nu dan ook sex met je
![]()
Ehh....quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ArTiC, ik vind je best lief, maar kap eens met KF afzeiken.
Maar wat doet het er toe? Draagt het bij aan het topic?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:38 schreef ArTiC het volgende:
ik zeik niet af...ik heb de neiging om gewoon eerlijk te zijn over mijn mening
dat kun je idd beter nu direct doen dan pas als de betalingstermijn al verstreken is, de meeste bedrijven waarderen dat zeer en werken dan eerder meequote:Op donderdag 18 juni 2009 23:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja he? Alsof ze het ruiken! Gelukkig krijg ik in augustus een huisgenoot, dan hoef ik de huur in ieder geval niet meer alleen op te hoesten. Ik ga voor een paar dingen bellen voor een betalingsregeling denk ik.
Mja, dat is wel verstandig, dan ben je er op tijd bijquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja he? Alsof ze het ruiken! Gelukkig krijg ik in augustus een huisgenoot, dan hoef ik de huur in ieder geval niet meer alleen op te hoesten. Ik ga voor een paar dingen bellen voor een betalingsregeling denk ik.
nee maar ik kan slecht mijn mond houdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar wat doet het er toe? Draagt het bij aan het topic?
Jeb. Mijn mening over KF is veranderdquote:
Ben je met je moderator-beentje uit bed gestapt vandaag of ben je gewoon chagrijnig?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar wat doet het er toe? Draagt het bij aan het topic?
Mja, ik merk hetquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeb. Mijn mening over KF is veranderd
aha, dus als ik iemand 'afzeik' die je niet mag dan is het wel goed begrijp ik?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeb. Mijn mening over KF is veranderd
Ja, dat idee heb ik ook. Ik ben verder ook niet slordig met financiële dingen dus ik heb dit liever gewoon geregeld.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat kun je idd beter nu direct doen dan pas als de betalingstermijn al verstreken is, de meeste bedrijven waarderen dat zeer en werken dan eerder mee
Uhuh, en het wordt vast ook gezellig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat is wel verstandig, dan ben je er op tijd bij
Fijn dat je al een nieuwe huisgenoot krijgt! Dat scheelt dan zeker
Klopt heel weinigquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Liever geen verassing tijdens de sex.
Hahaha, als verkouden al een reden voor jou is geen sex te hebben, dan heb je het vast weinig
Nee, het slaat gewoon nergens op, dat dat constant gebeurt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben je met je moderator-beentje uit bed gestapt vandaag of ben je gewoon chagrijnig?
Nee hoor, valt mee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:42 schreef automatic_ het volgende:
Mja, ik merk het
volgens mij heb je er alleen een dagtaak aan om hem te "verdedigen"![]()
Nee zo bedoelde ik het niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:43 schreef ArTiC het volgende:
aha, dus als ik iemand 'afzeik' die je niet mag dan is het wel goed begrijp ik?
raar
er zijn ook mensen die met kaarsvet spelen tijdens de seks...dan moet crematie ook kunnenquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:43 schreef El_Matador het volgende:
Buenas noches.![]()
Ik had een kutdag (met werk, en scharrel die geen scharrel bleek, maar een ONS) maar een gezellige avond. Duits bier op een lekker terras en heerlijk Japans eten voor 15 euro.
Het leven is mooi.
Nou hoor. Ik zeur bijna nooit, dus ik vind dat het wel eens mag.quote:
Als iedereen het doet zit er misschien wel een kern van waarheid in?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, het slaat gewoon nergens op, dat dat constant gebeurt.
[..]
Nee hoor, valt mee.
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |