Op je werk/studie?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of iemand die er sterk over denkt zich morgen ziek te melden
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:01 schreef automatic_ het volgende:
Jaaa Ik heb hem gehaald!
Ik heb 7 fouten en je mag er 8 hebben. Hopelijk gaat hij niets veranderen in mijn nadeel, dus het is nog een beetje spannend!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Werk.quote:
Haha, waarom dat?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jaa, zondag even vierenquote:
Daarom..quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ja in jou geval, maakt het niet veel uit
Ik doe nu WO Psychologie, maar omdat ik HBO heb gedaan, moet ik een wiskunde tentamen halen. Ik had 3x één fout teveel en nu heb ik hem (mocht er niets veranderen) gehaaldquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:07 schreef STING het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Wat heb je precies gehaald?
Oh moeten we tot zondag wachten, drink er morgen wel wat opquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, waarom dat?
[..]
Jaa, zondag even vieren
kom binnenkort maar weer hierheen..mijn TV is weer stout tegen mequote:
Ik zit me gewoon stierlijk te vervelen.. En ik ben strontverkouden.quote:
Dat zeker!quote:Jaa, zondag even vieren
Ach, verkouden. Vervelend. Is het geen hooikoorts?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zit me gewoon stierlijk te vervelen.. En ik ben strontverkouden.
[..]
Weet je nog dat jij mij de schuld gaf dat hij er weer mee stopte?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kom binnenkort maar weer hierheen..mijn TV is weer stout tegen me
je moet hem weer maken
Dat is wel een goede reden dan. Hopelijk ben je snel van je verkoudheid af, maar zo te horen duurt het nog wel evenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Dat zeker!
Trustenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zal er toch een keer aan moeten geloven, ga maar naar bed was gezellig mensen
Slaap lekker, singles![]()
Slaap lekker!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zal er toch een keer aan moeten geloven, ga maar naar bed was gezellig mensen
Slaap lekker, singles![]()
Niet ziek worden he?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Dat zeker!
Ja! Je bent één van de weinige die hem kent!quote:
Nee, totaal nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Weet je nog dat jij mij de schuld gaf dat hij er weer mee stopte?
Het is een gavequote:Op donderdag 18 juni 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Je bent één van de weinige die hem kent!![]()
Ik heb dat dus verkeerd gehoord?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |