Hmm... Okequote:
Kijk, dat is mooi!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Uhuh, en het wordt vast ook gezellig.
Niet iedereen heeft me in het echt gezien, en Nouk en Dawg toevallig beiden welquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als iedereen het doet zit er misschien wel een kern van waarheid in?
Zie je dan écht niet wat ik probeer te zeggen!quote:
Nee mag nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou hoor. Ik zeur bijna nooit, dus ik vind dat het wel eens mag.
Ik ben allergisch voor spelfouten, maar als een meid dat tijdens de seks gaat lopen corrigeren, dan ken ze optiefen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zie je dan écht niet wat ik probeer te zeggen!
Het is veRRassing, niet verassing. Tenzij je een crematie bedoelt, dan klopt "verassing" wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Kijk, jij snapt het!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:45 schreef ArTiC het volgende:
er zijn ook mensen die met kaarsvet spelen tijdens de seks...dan moet crematie ook kunnen
Niet "iedereen" doet het, en als dat de voorwaarde is van meedoenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als iedereen het doet zit er misschien wel een kern van waarheid in?
Hey! Ik heb net het drukverbandje eraf laten halen en er zitten vier hechtingen in, maar het gaat primaquote:
Kardinaal was toch nog maagd? Dus dat bewijst je stellingquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:49 schreef Nouk84 het volgende:
Niet "iedereen" doet het, en als dat de voorwaarde is van meedoen
heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Ik heb net het drukverbandje eraf laten halen en er zitten vier hechtingen in, maar het gaat prima
De nacht viel ook niet tegen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Ik heb net het drukverbandje eraf laten halen en er zitten vier hechtingen in, maar het gaat prima
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:49 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben allergisch voor spelfouten, maar als een meid dat tijdens de seks gaat lopen corrigeren, dan ken ze optiefen.Ik schrijf nooit tijdens seks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:49 schreef KudFokker het volgende:
Vandaag deze gekregen van mijn ouders in 100 ml![]()
Echt zo'n lekker luchtjeben er echt super blij mee
Armani Diamonds
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ow, mooi dat het meevalt! Gaan ze dat stukje huid nog onderzoeken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb daar geen idee van. Ik ben zowel hier als in het echt gewoon een naargeestig en verbitterd manneke! Zie mijn sig!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft me in het echt gezien, en Nouk en Dawg toevallig beiden welen die doen niet zo
Misschien zegt dat wat
Blijkbaarquote:
Hey!quote:
Ik doe dat ook pas achterafquote:
Ja, ik moet over twee weken terugkomen en dan krijg ik de uitslag & gaan ze de hechtingen eruit halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow, mooi dat het meevalt! Gaan ze dat stukje huid nog onderzoeken?
stukje weggesneden?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
Hey!
[..]
Ik doe dat ook pas achteraf
als ik punten opschijf in mijn boekje![]()
Mja, een moedervlekquote:
"Blackbook"quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
Ik doe dat ook pas achteraf
als ik punten opschijf in mijn boekje![]()
oh die! wist alleen niet dat ze ook gingen snijdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, een moedervlek
Ik heb geen seks met je gehad!
Juistquote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:54 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Tot morgen misschien
En thnx Nouk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |