Ik heb nog geen datum, en als ik hem weet hou ik hem een beetje geheimquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:59 schreef Kersjes het volgende:
En nu ik het er toch over heb: McLaura, heb je al een datum? En blijft die nog altijd geheim??
Dat haat ik zo hè, alsof vroeger alles beter was.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn collega's begrijpen het begrip rustiger aan doen niet: 'Vroeger had je dat niet' en 'In mijn tijd werkten we gewoon door tot aan de bevalling en na 6 weken meldde je je gewoon weer' en vooral 'Bekkeninstabiliteit? Da's iets heel moderns, nee dat bestond vroeger niet'.
Ik ging vannaar
naar
![]()
Denk dat dat het beste is...
Men vergeet de kwaaltjes gewoon. Zelfs na 2,5 jaar ben je al een hoop vergeten merk ik zelf wel eens.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:02 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat haat ik zo hè, alsof vroeger alles beter was.
Als ik mijn moeder hoorde over vroeger, stopte je gewoon met werken als je getrouwd was. Dus was er helemaal geen sprake van werkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn collega's begrijpen het begrip rustiger aan doen niet: 'Vroeger had je dat niet' en 'In mijn tijd werkten we gewoon door tot aan de bevalling en na 6 weken meldde je je gewoon weer' en vooral 'Bekkeninstabiliteit? Da's iets heel moderns, nee dat bestond vroeger niet'.
Ik ging vannaar
naar
![]()
wat hatelijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ging vannaar
naar
![]()
Ohja dat wordt ook nogal es vergetenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ik mijn moeder hoorde over vroeger, stopte je gewoon met werken als je getrouwd was. Dus was er helemaal geen sprake van werken
Sommige mensenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ging vannaar
naar
![]()
Mja het is wel zo hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ohja dat wordt ook nogal es vergeten
De vorige generatie had het allemaal stukken makkelijker. Qua hypotheek e.d. ook, logisch dus!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:17 schreef twentemeisje het volgende:
Voor alle medelevers van gisteren: de echo vandaag was uitstekend!De grootte van het vruchtje was conform de verwachte zwangerschapsduur en belangrijker nog, het hartje klopte zeer duidelijk!
![]()
Ik ben zo ontzettend opgelucht!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:17 schreef twentemeisje het volgende:
Voor alle medelevers van gisteren: de echo vandaag was uitstekend!De grootte van het vruchtje was conform de verwachte zwangerschapsduur en belangrijker nog, het hartje klopte zeer duidelijk!
![]()
Ik ben zo ontzettend opgelucht!
VEEL te redelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar die vrouwen kregen dus ook geen verlof van het zorgen voor een gezin van 4-5 kinderen.Dus een klein beetje een punt hebben die oma's wel.
Damn... ik ben echt te redelijk.
maar dat krijg je nu toch ook niet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar die vrouwen kregen dus ook geen verlof van het zorgen voor een gezin van 4-5 kinderen.Dus een klein beetje een punt hebben die oma's wel.
Wel twee weken interne kraamzorg. (mijn moeder was helemaal verbaasd dat de kraamzorg ons zomaar een héle nacht alleen liet nadat L. 's avonds was geboren)quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
Natuurlijk groei je erin, maar ik doe mijn werk toch ook al 10 jaar? Als er iets is dat ik met 2 vingers in mijn neus kan is het dat wel normaal gesproken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Wel twee weken interne kraamzorg. (mijn moeder was helemaal verbaasd dat de kraamzorg ons zomaar een héle nacht alleen liet nadat L. 's avonds was geboren)
En 5 kinderen krijg je ook niet in één jaar, daar groei je langzaam in.
Jij krijgt toch ook geen verlof van Sasha als de beeb er is?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:06 schreef DuchessX het volgende:
Ik ben weer terug van de vlosEn goedgekeurd!
Volgens haar heb ik heul geen grote baby, wél veel vruchtwater, dus de beeb kan lekker zwemmen
Ze is trouwens weer in stuit gaan liggen en ik heb haar hoofdje vastgehoudenDe vlos zei dat ik een heel makkelijke buik heb om de baby te voelen.
Nu ik weet waar haar bolletje zit, voel ik daar steeds aan
En het is wrs idd zo dat ik gister een beentje gevoeld heb
OOOOOooooooooooooooooooooh zo flieft
Bloeddruk was ook weer goed![]()
Jaaa ik ben zo blij, zo blij, sorry dames ben even een beetje uitgelaten![]()
Voel me zo vreselijk gelukkig met dat kleine mensje in mijn buik
Ik reageerde dan ook niet specifiek op jou maar ook op de aangehaalde oma's.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:50 schreef RockabeIIa het volgende:
BE in mijn geval zijn het geen oma's maar vrouwen tussen de 45 en 55 met een gemiddelde van 1,3 kind.
Nou ja niet helemaal. Meer tussen hoorn en enkhuizen in om precies te zijn. Maar het WFG is wel het ziekenhuis waar we dan naartoe moeten! Kom je ook uit de buurt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik ben óók verloofd, hoor![]()
The Frankey, spannend! En woon jij in Hoorn![]()
Ik vertel wel gewoon in welke week het is (bijv 13-17 juli wat ik eigenlijk hoop). En Miss Sly is mijn 'omroeper' als het zover isquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:04 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Men vergeet de kwaaltjes gewoon. Zelfs na 2,5 jaar ben je al een hoop vergeten merk ik zelf wel eens.
Zeg eh, hoe geheim houd je het dan?
heee, daar heb ik ook heel lang gewoond... (in Hoogkarspel om precies te zijn dan... zijn nog legio dorpjes daar in de omgeving...) in het WFG is m'n zusje ook geboren...quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:15 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Nou ja niet helemaal. Meer tussen hoorn en enkhuizen in om precies te zijn. Maar het WFG is wel het ziekenhuis waar we dan naartoe moeten! Kom je ook uit de buurt?
Dag Mijsje,quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:51 schreef mijsje het volgende:
[..]
heee, daar heb ik ook heel lang gewoond... (in Hoogkarspel om precies te zijn dan... zijn nog legio dorpjes daar in de omgeving...) in het WFG is m'n zusje ook geboren...
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:51 schreef mijsje het volgende:
[..]
heee, daar heb ik ook heel lang gewoond... (in Hoogkarspel om precies te zijn dan... zijn nog legio dorpjes daar in de omgeving...) in het WFG is m'n zusje ook geboren...
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:08 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur is ook weer van de party![]()
Wat is Scary Movie een waardeloze film zeg![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |