abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70099280
Vorig deel: Zwangerschap en geboorte deel 505

13 juni 2009: TheFrankey (papa)
21 juni 2009: tessie (jongen)
03 juli 2009: MeNicole
11 juli 2009: Jeetjejom
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
25 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura (jongen)
30 juli 2009: Urla (meisje)
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap *** (meisje)
31 juli 2009: Nijna
09 augustus 2009: _Bar_
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Stiemie
17 september 2009: Linda2205 meisje
17 september 2009: mefke79
17 september 2009: Ca.ra
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup
29 november 2009: Poppejans
04 december 2009: Incantrix
05 december 2009: Guuzewuus
06 december 2009: Meimeltje
08 december 2009: Bucko
13 december 2009: Amaranta (was Bumbaloe)
22 december 2009: Lijnloos
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur
30 december 2009: DaviniaHR en PhysicsRules

2010

01 januari 2010: Beessie-Jen
07 januari 2010: Tan
10 januari 2010: Faja-lobi
10 januari 2010: CalamityJane
28 januari 2010: twentemeisje
30 januari 2010: vrouwtje-theelepel
10 februari 2010: sindell
14 februari 2010: judes
15 februari 2010: Ymme
16 februari 2010: Asyniur
*** 17 februari 2010: flugeltje en Martijn_AR ***

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen

De laatste posts:
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Ymme,

Wij zitten in een zelfde soort situatie nu Wij hadden alleen een miskraam zonder enige bloedverlies of dergelijke. Sterker nog wij dachten dat alles in orde was want zo leek het ook tot na de echo.

Mijn vriendin is ook best bang laat staan ik als man zijnde die niks kan voelen of merken

Hopelijk is het snel dinsdag en is alles goed op de echo
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef bixister het volgende:
lily, wat een supernieuws!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd! (ben er helemaal ontroerd van!)
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:50 schreef Chell het volgende:
Ik verbaas me er ook over, wat vk's af en toe voor uitspraken doen. Die vk van tessie was in het begin zo stellig over 'inleiden bij 38 weken' en 'kind is veeeel te groot'. Zo ga je toch niet ontspannen de bevalling in?

Ze is inmiddels in het ziekenhuis. En de verpleegster ging uitvinden waar ze eigenlijk voor kwam, want dat wisten ze niet

Help! Vol! Zit op werk en kan geen nieuwe maken nu en OP fixen enzo...

[ Bericht 9% gewijzigd door BE op 18-06-2009 19:41:15 ]
pi_70099372
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:30 schreef Poppedein het volgende:

Blegh... ik ben hier sinds vannacht ineens een beetje hypochonder onzeker... Ik ben sinds t weekend wat verkouden/grieperig, benauwd, hoesten, steeds warm en koud, hoofdpijn, je kent t wel... Niks aan t handje so far... Tot ik me vannacht in bed ineens realiseerde dat ik in de afgelopen 6 weken een zwangere van onze met een bewezen parvoinfect 2x op het spreekuur heb gezien en dus ook lichamelijk contact met haar heb gehad (uitwendig onderzoek gedaan). Parvo kan zich bij een volwassene uiten als een griepje en ineens liet t me niet meer los... Ik ben gelukkig de meest spannende trimesters wat parvo (5e ziekte) betreft al voorbij, maar toch, een kindje kan er zeer ernstige bloedarmoede van krijgen... En nu dan? Kop in t zand of toch maar laten testen met kans op een hele medische molen als gevolg.. Toch op aanraden van mijn collega;s maar gekozen om wel te laten testen dus nu zit ik hier met 2 lekgeprikte armpjes... afwachten maar... kans is niet groot, maar wel aanwezig en het houdt me veel meer bezig dan ik zou willen. Dat zijn nou precies de moment dat ik liever gewoon onwetend was wat betreft ziektebeelden en gevolgen...

buhhhhhhhhhhh
Getsie, ik kan me goed voorstellen dat je behoorlijk bent geschrokken van dat besef Goed dat je je toch hebt laten testen en laten we asjeblieft uitgaan van een simpele verkoudheid of griep
pi_70099387
Mijn laatste post:

Ik meende net na het plassen, bij het afvegen, iets geliger afscheiding te ontdekken.
En ja hoor, stressssssss. Meteen weer gedachten ooh nee, toch niet klein beetje bloed, wat meer gaat worden. Oh nee, toch niet weer een miskraam.... Ben gewoon zo onzeker.
Ik moet ook meer drinken, heb ook beetje blaasontsteking gevoel, na het plassen.

Word echt gek van de gezeur van mij. Laat staan hoe jullie hier denken.
(oh een reactie van ymme, wat zal het zijn? Gezeur!!!!)
pi_70099459
En toen was ik het topic ineens kwijt!
Maar wat ik probeerde te posten:

Mefke fijn dat je een laptop hebt is echt ideaal vind ik.

Beessie wat vervelend die vermoeidheid. Veel plezier vrijdag bij beebje kijken

Lily van harte gefeliciteerd!

Spannend twentemeisje, hopelijk zit er donderdag nog gewoon een kloppend hartje

Tan wat bijzonder zo’n ieniminie 3d kindje! Wauw zeg!

Vrouwtje Theelepel ook al zo spannend daar, maar wel al een hele geruststelling dat je beebje netjes in de baarmoeder zit

Duchess was de uitslag gewoon goed?

Patrick van harte gefeliciteerd met jullie dochter

Asyniur heel veel beterschap, hopelijk ben je snel weer helemaal fit!

Kersjes Wat schattig van Devin

Fijn dat alles goed gaat met de beebs van Mikoxx Maar zoveel bloed verloren Jeetje zeg..

Lijnloos weer helemaal goedgekeurd Leuk he, dat hartje voor het eerst horen

Poppedein hopelijk is het gewoon een verkoudheidje. Ik kan me best goed voorstellen dat je soms liever niet weet wat alle mogelijke ziektes zijn die van invloed op je baby kunnen zijn…

Ymme

Tessie spannend! Hebben ze nu eindelijk iets concreets gezegd in het ziekenhuis?

TheFranky succes nog met afwachten!
pi_70099474
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:19 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik meende net na het plassen, bij het afvegen, iets geliger afscheiding te ontdekken.
En ja hoor, stressssssss. Meteen weer gedachten ooh nee, toch niet klein beetje bloed, wat meer gaat worden. Oh nee, toch niet weer een miskraam.... Ben gewoon zo onzeker.
Ik moet ook meer drinken, heb ook beetje blaasontsteking gevoel, na het plassen.

Word echt gek van de gezeur van mij. Laat staan hoe jullie hier denken.
(oh een reactie van ymme, wat zal het zijn? Gezeur!!!!)
Ymme,

Wij zitten in een zelfde soort situatie nu Wij hadden alleen een miskraam zonder enige bloedverlies of dergelijke. Sterker nog wij dachten dat alles in orde was want zo leek het ook tot na de echo.

Mijn vriendin is ook best bang laat staan ik als man zijnde die niks kan voelen of merken

Hopelijk is het snel dinsdag en is alles goed op de echo
pi_70099517
*gnorf* er waren twee topics

Goed, mn post uit het andere topic dan kan die op slot.
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:04 schreef huuphuup het volgende:
muh, ik had een hele reply en toen was het topic dicht

Poppedeinski no worries vervelend dat het zo gelopen is enzo en rot dat je je toch wel zorgen maakt nu. Hopelijk heb je de uitslag snel en is er gewoon niets aan de hand.

Hier steeds meer en meer moe en dan ook echt moe. En das best rot want ik moet volgende week nog een hertentamen maken en op het moment zie ik even niet hoe ik dat ooit nog moet gaan leren Het voelt echt alsof de energie door mn vingers heen glipt ofzo, zo rot.
Als mn ijzer bij komend vk bezoek nog steeds zo laag is dan toch maar eens staalpillen overwegen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:05:58 #7
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70099528
Vraagje: is het stom om geld te vragen als kraamkado?

Zit me een beetje in te lezen over elektrische borstkolven en degene die ik op het oog heb is behoorlijk aan de prijs (kleine 300 euro) Bij Devin heb ik het altijd gedaan met een handkolf, het kopen van een elektrische kwam er nooit van, maar nu wil ik eigenlijk heel graag de medela Pump in Style hebben...
Voor de baby hebben we zo goed als alles al, kleertjes en speelgoed in overvloed, maar die kolf is iets wat ik goed kan gebruiken en zelf niet zo 1-2-3 het geld voor heb klaarliggen.
Voor de visite misschien minder leuk, maar als ik nou gewoon een spaarpot neerzet ofzo en dat iedereen daar zijn bijdrage kan indoen? Uiteraard met de mededeling erbij dat het voor de kolf is. Of is dat hele idee van geld i.p.v. snoezig ingepakte kadootjes vragen niet gepast?
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:09:05 #8
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_70099673
Patrick! Dat kan niet anders dan een leuke meid worden.

Gefeliciteerd.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_70099697
Hmm goede vraag Kersjes. Wij zijn ook al rijkelijk voorzien in alles. Bij Linde heb ik op een gegeven moment aan mensen luiers gevraagd omdat we al zoveel gekregen hadden en ik echt niet meer wist waar ik alles anders moet laten. Er waren natuurlijk mensen die al iets gekocht hadden, nou ja dat was ook heel erg leuk en lief. Maar voor de mensen die zelf niets wisten, was dit een mooie oplossing. Oh ja wel vantevoren even bedenken waar je zo'n 10 pakken luiers op kunt slaan
pi_70099771
Kersjes persoonlijk vind ik dat prima kunnen, zeker als je het er zo duidelijk bij zegt wat het doel van het geld is zullen mensen dat toch wel snappen?
pi_70099827
M'n schoonzus heeft wel gewoon envelopjes gevraagd als kraamkado, maar hier en daar hoorde ik dat sommigen dat jammer vonden, omdat ze dan niet zelf iets snoezigs konden shoppen.
Ik vond het zelf niet zo'n probleem en ach je hebt natuurlijk ook altijd andersdenkende mensen met een portie commentaar.
Hey lijkt mij dat je aan de borstkolf idd veel meer hebt. Dat is toch ook belangrijk?

Huup das balen van de vermoeidheid en nog een tentamen moeten doen. Misschien floradix of roosvicee een oplossing ook?
pi_70099834
Kersjes, misschien is het een idee om een (web)winkel uit te zoeken waar je hem wilt aanschaffen en daar dan cadeaubonnen voor te vragen? Alhoewel ik een kolf een veul beter cadeau vindt dan 20 duizend rompers in maat 56
pi_70099920
Kersjes, kun je het ding bij de Prenatal kopen? Anders zou ik om prenatal-kadobonnen vragen denk ik.

Maar zo niet, ja waarom niet? Zet gewoon duidelijk neer dat je dat ding wilt kopen en dat je heel graag een bijdrage daarvoor zou hebben. ik zou als ik op kraamvisite zou gaan daar niet raar over doen ofzo, of het raar vinden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70099949
Huup dat is wel een heel beroerde combinatie nu. Het is je allerlaatste tentamen toch?
pi_70100018
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef Urla het volgende:
M'n schoonzus heeft wel gewoon envelopjes gevraagd als kraamkado, maar hier en daar hoorde ik dat sommigen dat jammer vonden, omdat ze dan niet zelf iets snoezigs konden shoppen.
Ik vond het zelf niet zo'n probleem en ach je hebt natuurlijk ook altijd andersdenkende mensen met een portie commentaar.
Hey lijkt mij dat je aan de borstkolf idd veel meer hebt. Dat is toch ook belangrijk?

Huup das balen van de vermoeidheid en nog een tentamen moeten doen. Misschien floradix of roosvicee een oplossing ook?
ik slik al floradix
dus mja. En ik eet me een ongeluk aan heul donker brood met appelstroop achja, het hoort erbij denk ik.

Oh en haha die mensen heb je vast altijd wel maar ik snap dat nooit zo. Wat houdt je tegen om en een poepig rompertje te kopen en een tientje in een vlopje te proppen?

@Chan ja klopt. Als ik deze niet haal dan ook niet afstuderen dit jaar. Dus stiekem stress ik em ook de pan uit hoewel ik wel weet dat ik aanspraak kan maken op een extra hertentamen voor uitzonderings-situaties enzo, maar toch, liever niet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:18:05 #16
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70100023
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:13 schreef WupWup het volgende:
Kersjes, misschien is het een idee om een (web)winkel uit te zoeken waar je hem wilt aanschaffen en daar dan cadeaubonnen voor te vragen? Alhoewel ik een kolf een veul beter cadeau vindt dan 20 duizend rompers in maat 56
Als je "pech" hebt krijg je ze zelfs in maat 50. En dan heb je net een kind gebaard van 53 cm en 4100 gram
Hmm, dan denk ik dat ik inderdaad gewoon voor de spaarpot-optie ga. Mensen die zeuren hou je toch altijd wel.
.... met gevoel voor drama....
pi_70100073
Kersjes, ik vind het op zich niet raar, als je de mensen een goed argument geeft kunnen ze er niet echt problemen mee hebben toch?

* DING DONG *

MIJLPAAL!!! 12 WEKEN!!

/einde egopost
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_70100116
Jeuh Vlindur!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70100259
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik slik al floradix
dus mja. En ik eet me een ongeluk aan heul donker brood met appelstroop achja, het hoort erbij denk ik.

Oh en haha die mensen heb je vast altijd wel maar ik snap dat nooit zo. Wat houdt je tegen om en een poepig rompertje te kopen en een tientje in een vlopje te proppen?

@Chan ja klopt. Als ik deze niet haal dan ook niet afstuderen dit jaar. Dus stiekem stress ik em ook de pan uit hoewel ik wel weet dat ik aanspraak kan maken op een extra hertentamen voor uitzonderings-situaties enzo, maar toch, liever niet.
Sommigen moeten altijd iets te zeuren hebben. Nah ja anders vinden ze wel wat anders om over te mekkeren.
Ik kan me trouwens voorstellen dat je op een extra tentamen al helemaal niet zit te wachten.
Probeer niet te stressen, kost allemaal extra energie. Makkelijk gezegd natuurlijk. Kom op je gaat hem gewoon halen.
pi_70100282
Gefeliciteerd met je mijlpaal Vlindur!
pi_70100439
Huup als je nou niet zwanger was zou ik als ik jou was tot het tentamen voorbij was op energiedrankjes gaan leven, maar sja, als je niet zwanger was, was je ook niet zo moe waarschijnlijk dus aan mij heb je helemaal niks

Veel succes met het tentamen in elk geval!
pi_70100541
Kan het gelige, bruin worden?
Ik word echt gek, en loop steeds na de wc.
pi_70100569
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:27 schreef Chan het volgende:
Huup als je nou niet zwanger was zou ik als ik jou was tot het tentamen voorbij was op energiedrankjes gaan leven, maar sja, als je niet zwanger was, was je ook niet zo moe waarschijnlijk dus aan mij heb je helemaal niks

Veel succes met het tentamen in elk geval!
Hahaha dat deed ik altijd. Ik was echt een zwerver rond tentamenperiodes. Dan rolde ik na een paar uur slaap mn bed uit, ging leren, dronk flink cola/red bull en at af en toe wat handjes chips. Rond etenstijd aankleden en naar de supermarkt voor van die smerige kartonnen hamburgers uit de magnetron en dan weer verder leren. Maar het werkte wel
Maar dat zit er nu echt niet in.

Nouja we zien wel waar het eindigt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70100751
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef Vlindur het volgende:
Kersjes, ik vind het op zich niet raar, als je de mensen een goed argument geeft kunnen ze er niet echt problemen mee hebben toch?

* DING DONG *

MIJLPAAL!!! 12 WEKEN!!

/einde egopost
Gefeliciteerd met je 12 weken.
pi_70100804
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:29 schreef ymme het volgende:
Kan het gelige, bruin worden?
Ik word echt gek, en loop steeds na de wc.
Yep ook slijmerig.
Liefie niet zo stressen is ook niet goed voor beebje en voor jezelf.
Probeer iets te gaan doen zodat je het een beetje los kan laten of doe een inlegkruisje in en spreek met jezelf af dat je pas weer na geruime tijd mag kijken.
Verwen jezelf gewoon even.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')