UI's:quote:D�ar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Tw��nte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en l��nte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
D�ar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Tw��nte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
drumstickNL = Matthijs
Fems = Femke
Intelligence = Patrick
jjstyle333 = Joost
Konami = Metin
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
als ik kan, zin heb, het niet te ver weg is en ik toch niks beters te doen heb... wie weetquote:
alweer?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:12 schreef Robinhoo het volgende:
VANAVOND KEIHARD BIER DRINKEN
Ik tussen 8.30 en 10.00 en alleen gebeld als je niet bent geslaagd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:36 schreef Rikketik het volgende:
Geslaagd, Peter? Gefeliciteerd!![]()
Ik krijg de uitslag morgenvroeg tussen 9.00 en 11.00 uur. Je wordt gebeld, of je nu geslaagd bent of niet, dus dat is wel tof.
en dan elke keer als de telefoon gaat schrik je je een ongeluk....quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik tussen 8.30 en 10.00 en alleen gebeld als je niet bent geslaagd.
27e maar niemand van jullie is dan uitgenodigd. Jullie zijn uitgenodigd op de FOK!-Tukker-voetbal meetingquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:15 schreef Samzz het volgende:
Gefeliciteerd Peet![]()
![]()
Wanneer is het examenfeest?
Zo, op naar de manege. Bar draaien.
Die zal dan wel gezakt zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:35 schreef Rumille het volgende:
Is Fems al gesignaleerd? Die zou het ook vandaag horen.
Wouterquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:41 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, ik bun weer in tukkerland. Mét een 1500VA UPS
Zit er een gat in ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:41 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, ik bun weer in tukkerland. Mét een 1500VA UPS
een paarquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:39 schreef Rumille het volgende:
Exa SC #38 Waar we hopelijk allemaal een feestje gaan vieren
Gewoon geslaagd dus. Nu nog de laatste Tukker
.
we gaan geen vreemde dingen denken hequote:
Nee hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we gaan geen vreemde dingen denken he
dan is het goedquote:
die zitten allemaal in het caféquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:02 schreef Rumille het volgende:
Er is niemand online om mijn vreugde mee te delen.
Denk hetquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die zitten allemaal in het café
geen café in de buurt?quote:
tjah, gewoon lui opbellen en afspreken in het caféquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:14 schreef Rumille het volgende:
[..]
Niemand die geslaagd is in de buurt. Cafe's genoeg.
Waar kom je vandaan dan? Vroomshoop ofniet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:14 schreef Rumille het volgende:
[..]
Niemand die geslaagd is in de buurt. Cafe's genoeg.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan? Vroomshoop ofniet?
Ken weinig mensen in Vroomshoopquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, gewoon lui opbellen en afspreken in het café
dan maar thuus dikke zoep'nquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:19 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ken weinig mensen in VroomshoopIn ieder geval weinig lui waarmee ik wat zou willen drinken. Ach morgenochtend cijfers ophalen, morgenmiddag terrasje pakken en morgenavond het eerste feest.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:22 schreef rulerofdeath het volgende:
dan maar thuus dikke zoep'n
quote:
ik heb m&m's, wil je ook?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef skippy22 het volgende:
Waar zijn de lekkere snoepjes eigenlijk
quote:[David] [ Gefeliciteerd alle geslaagden ] zegt:
geslaagd en het dan toch met een -t schrijven?
Forbidden Paradise zegt:
haha
Jeweet, lustknaap!quote:
quote:
best welquote:
Trusten Wouterquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
best wel
maar ik ga slapen
henig an
Zeg dat wel. Ik schijt echt zeven kleuren bagger hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En telefoon gehadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:21 schreef Robinhoo het volgende:
terwijl ik nog een verdomme zere kop heb van gisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En telefoon gehad?
Ja, want hij is er niet, dus ligt ergens in een hoekje onder z'n bed te huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, beste kjel altijdquote:
Zuur!!. succes dan maar!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:31 schreef Rikketik het volgende:
Nou, telefoontje gehad... ik ben nog niet geslaagd. Allemaal prima cijfers, op een 5 buiten het profieldeel na, maar ik mis blijkbaar één cijfer voor Duits. En daardoor kan ik niet slagen.
Vanmiddag ff naar school dus, kiek'n of er nog wat aan te doen valt.
Je mist een cijfer? Dus als dat cijfer er is kun je alsnog slagen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:31 schreef Rikketik het volgende:
Nou, telefoontje gehad... ik ben nog niet geslaagd. Allemaal prima cijfers, op een 5 buiten het profieldeel na, maar ik mis blijkbaar één cijfer voor Duits. En daardoor kan ik niet slagen.
Vanmiddag ff naar school dus, kiek'n of er nog wat aan te doen valt.
Als het goed is wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je mist een cijfer? Dus als dat cijfer er is kun je alsnog slagen?
Was dattah?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:27 schreef Samzz het volgende:
Zo, zusje ligt zo op de operatietafel. Ze heeft een haarnetcyste. Vraag me niet wat het is en hoe je eraan komt, dat weet ik niet.
Degenen die niet zijn geslaagd gaan niet meer op FOK, die zitten onder hun bed verstopt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jaja...volgens mij is elke Fok!ker die examen deed geslaagd
En liggen te krassenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Degenen die niet zijn geslaagd gaan niet meer op FOK, die zitten onder hun bed verstopt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog maar 6 dagen 2 uurtjes tot Graspop het weekend!
*Wikipedia aanslingert...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:27 schreef Samzz het volgende:
Zo, zusje ligt zo op de operatietafel. Ze heeft een haarnetcyste. Vraag me niet wat het is en hoe je eraan komt, dat weet ik niet.
Dat was meer moeite dan gewoon typenquote:
staat wel mooierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was meer moeite dan gewoon typen
Dan was je toch ook niet meer zenuwachtig?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:25 schreef Robinhoo het volgende:
Nederlands: 6.7
Management & Organisatie: 7.6
Economie: 7.2
Wiskunde: 7.5
Engels: 6.3
Geschiedenis: 6.4
WELKOM
Hmm, dan loop je dus wel erg veel vertraging opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef Rikketik het volgende:
Hm, net terug van school en helaas, ik kan dat gemiste mondeling met geen mogelijkheid meer inhalen. Maatschappijleer kan ik wel gewoon herkansen volgende week en dan zal ik pas over vier maanden alles voor Duits nogmaals kunnen maken om daarmee mijn laatste certificaat en dus mijn diploma te halen.
Kut voor je.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef Rikketik het volgende:
Hm, net terug van school en helaas, ik kan dat gemiste mondeling met geen mogelijkheid meer inhalen. Maatschappijleer kan ik wel gewoon herkansen volgende week en dan zal ik pas over vier maanden alles voor Duits nogmaals kunnen maken om daarmee mijn laatste certificaat en dus mijn diploma te halen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef Rikketik het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:33 schreef Rumille het volgende:
[..]
Boh gekk, je weet tog, wy zyn da bomb, komm j vnvnd ng lngs d4n?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:21 schreef Samzz het volgende:
Mijn ouders denken dat Fok! de computer kapot maakt
old-skool en winzipquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
Winrar is een inpak/uitpak programma!
Voor de old-skool users, Winzip maar dan beter
geef eens niet van die kut-adviezenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:35 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb al diverse keren mijn harde schijf moeten formateren wegens een winrar-bestand. Ik zou 'm deleten, misschien ben je er nog op tijd bij.
ARJ kennen ze niet eens man, niet moeilijke voorbeelden geven die sowieso al een reactie krijgt als"wat is dat..ARJ"quote:
Merk ook even op in welke context het staat en zo.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geef eens niet van die kut-adviezen
straks is die meid haar verslag kwijt
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:41 schreef Rikketik het volgende:
Dat ligt aan je ouders, niet aan de fora.
sorryquote:
Eng he!quote:
op www.laptopshop.nl heb je een makkelijke keuzehulp zodat je toch een beetje een selectie kunt makenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:47 schreef Samzz het volgende:
Zo, alles geprint. Volgende week inleveren
Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe laptop. Valt niet mee wat te vinden... vooral als je er geen drol verstand van hebt
Laat je geen laptop aanpraten bij bijvoorbeeld de mediamarkt en ga zeker niet voor merken als HP/ACER/Compaq.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:47 schreef Samzz het volgende:
Zo, alles geprint. Volgende week inleveren
Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe laptop. Valt niet mee wat te vinden... vooral als je er geen drol verstand van hebt
Knap dat je vier jaar volhoud, mijn relaties met laptops is niet zo goed:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:32 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nu een Acer, en die is nu na ruim vier jaar helemaal naar z'n galemiezen volgens de computerzaak. Volgens mijn buurman is hij nog te fixen. Ik weet het niet.
Sja je weet maar nooit hequote:
Pics van je zus!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:02 schreef Rikketik het volgende:
Mijn zus d'r laptop ging ook na ongeveer drie jaar stuk. Het kreng (de laptop, niet m'n zus) herkende opeens de adapter niet meer, onder andere. Dus dan houdt het wel een beetje op.
Ze wil je nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
"gaan jullie ook mee naar Six Flags?"
Ja leuk joh!
? Ik zeg toch "jullie" als in: Meetingquote:
Owja, dan heb ik nog liever een meeting bij VV Borne ofzoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
? Ik zeg toch "jullie" als in: Meeting
Alleen de Superman durf ik dan wél in..waarom? Die lijkt niet zo hoog als je erin zitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen 'theekopjes' zoals in parijs?
Een tukkerjood is sowieso niet machoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Alleen de Superman durf ik dan wél in..waarom? Die lijkt niet zo hoog als je erin zit
Pis al in m'n broek als ik naar dat houten achtbaan geval kijk, eerst tering traag omhoog, niet eens vast zitten met beugels maar met zo'n kut stang...brrr
Verder ben ik natuurlijk wel macho
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Doordrinken is het enige juiste advies!
Ja echt kut voor je jongen, kom je eindelijk uit de kast, doet de m het niet op je toetsenbord bij het registreren, heb je nu voor altijd Robinhoo ipv Robinhomo, maar wij zullen hem helpenquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja echt kut voor jongen, kom je eindelijk uit de kast, doet de m het niet op je toetsenbord bij het registreren, heb je nu voor altijd Robinhoo ipv Robinhomo, maar wij zullen hem helpen
Ghehe, huor, heerlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja echt kut voor jongen, kom je eindelijk uit de kast, doet de m het niet op je toetsenbord bij het registreren, heb je nu voor altijd Robinhoo ipv Robinhomo, maar wij zullen hem helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ghehe, huor, heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Okquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
*verveelt zich*
project is af... nu heb ik veel te veel vrije tijd........
Vervelen op vrijdagavond? Kan niet!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
*verveelt zich*
tjah, dan maar hier posten hequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
*verveelt zich*
Ga bier drinken en een foute film kijkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dacht ik ook...
normaal geen last van gelukkig...
ik heb beide niet in huis ben ik bangquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga bier drinken en een foute film kijken
Drink champagne en download een film met Jon Heder, foutheid gegarandeerd!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik heb beide niet in huis ben ik bang
wel champagne!
oeh benchwarmers ken ik geloof ik alquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Drink champagne en download een film met Jon Heder, foutheid gegarandeerd!
Ik stel Blades of Glory en Benchwarmers voor
staat d'r inquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Drink champagne en download een film met Jon Heder, foutheid gegarandeerd!
Ik stel Blades of Glory en Benchwarmers voor
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:50 schreef ReMcOrE het volgende:Godverdomme man, spoiler alert, eikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lamzak_ op 20-06-2009 09:40:58 ]Enschede, onze stad! ons domein!
en jij plaatst hem nog een keer....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:43 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Godverdomme man, spoiler alert, eikel
Markooooooooooooquote:
hahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jahoor, ik heb maandag een date met haar![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ooh het kwam me alleen bekend voor, me vriendin noemt me altijd zoquote:
tjah, ideaal voor jouquote:
je vriendin noemt je zo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ooh het kwam me alleen bekend voor, me vriendin noemt me altijd zo
man met de hamer HOU EENS OP IN ME KOP TE SLAAN
Yeah, ze woont op 10 min afstand lopen ofzo van mn kamer in Capellequote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ideaal voor jou
mooi dichtbij
GRAPJE HAHAHAHA PWNDquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je vriendin noemt je zo?![]()
weet je zeker dat je niet wat verkeerd doet?
hek dat toch eam mooi regeldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yeah, ze woont op 10 min afstand lopen ofzo van mn kamer in Capelle
je shift toets blijft hangenquote:
nee ik had gewoon caps aan staan ?quote:
Pimpquote:
tuurlkquote:
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:
In nederland niet, in twente kan alsquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
In nederland niet, in twente kan als
Nee.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JOA JOA! Nog plannen voor vanoamd, jongs?
slapen!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nog even snel posten hier voordat ie vol is![]()
[..]
Nee.
tjah, ik ga nog liever een potje poolen eigenlijkquote:
quote:
wat doe je ons aanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
3 op een rij
Tevens c-c-c-c-c-combobreaker!
weer van afgelopen dagen was ook erg wisselvallig. ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:27 schreef Samzz het volgende:
Middag
Morgen naar Six Flags en volgensmij word het weer bagger
ik hoop dat het vanaf donderdag mooi weer is in Belgiëquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:30 schreef Robinhoo het volgende:
Het wordt mooi weer toch in de loop van de week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |